Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
2 сынып ктж
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсінік хат
Тақырыптық - күнтізбелік жоспар келесі нормативтік құжаттар негізінде құрылды:«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы;
«Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» (ҚР МП 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығына енгізілген өзгерістермен Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2024 жылғы 8 ақпандағы № 27 бұйрығы);
«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі №399 бұйрығы;
«Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік ережелерін бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығы);
«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы);
«Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың 2023-2024 оқу жылындағы ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хат.
Оқыту мақсаты – білім алушыларды компьютер құрылғысы, ақпаратты ұсыну және өңдеу, Интернет желісінде жұмыс істеу, есептік ойлау, робототехника мәселелері бойынша заманауи ақпараттық технологияларды практикада пайдалану үшін базалық біліммен, іскерлікпен және дағдылармен қамтамасыз ету болып табылады.
Оқыту міндеттері:
1) білім алушыларға компьютер туралы, қазіргі заманғы цифрлық құрылғылар және олардың қоғамдағы рөлі туралы бастапқы ақпараттар беру;
-
2) ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, білім алушылардың есептей білу, роботтарды жинау және программалау, іздеу, жинақтау, өңдеу, ақпараттарды сақтау және тарату дағдыларын қалыптастыру;
-
3) білім алушылардың әртүрлі қолданбалы программаларды қолдану арқылы өз идеяларын ұсыну дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету;
-
4) байланыс, ақпарат алмасу және ынтымақтастық үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалануын ынталандыру;
-
5) білім алушыларды компьютермен қауіпсіз жұмыс істеу ережелеріне үйрету.
Оқулық: Цифрлық сауаттылық. Оқулық Р.А.Қадырқұлов, Г.К.Нұрмұханбетова,У.А.Ғайыпбаева «Алматы кітап» баспасы, 2022ж
2–сыныпқа арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспардың ерекшеліктері
Пән мазмұнындағы тақырыптарды оқыту оқушыларды алгоритмдеу мен программалауға байланысты негізгі ұғымдармен таныстыруға және бастапқы дағдыларды қалыптастыруға арналған. Атап айтқанда: «алгоритм», «программа» ұғымдарымен, программалау ортасының интерфейсімен таныстыру, тінтуірмен орындалатын әрекеттерді іске асыру, объектіні белгілеу, сүйреу, батырманы екі рет басу. Дайын программа бойынша скриптерді құру, программаға өзгерістер енгізу, программаны жүргізу дағдылары қалыптастырылады.
«Цифрлық сауаттылық» пәнінен бөлімдер мен тоқсан бойынша жиынтық бағалаулар жүргізілмейді. Жартыжылдықтар соңында «Цифрлық сауаттылық» пәні бойынша «есептелді» («есептелмеді») қойылады. Білім алушы оқыту мақсаттары бойынша практикалық тапсырмаларды орындаған жағдайда «есептелді» қойылады.
«Цифрлық сауаттылық» оқу пәнінің 2-сыныптағы базалық білім мазмұны
1-бөлім.Компьютер – 4 сағат:
2-бөлім.Шығармашылық және компьютер -4 сағат:
3-бөлім.Сөзбе сөз–8 сағат
4-бөлім.Мултемедиа–5 сағат
5-бөлім.Робототехника:сенсорлар – 5
6-бөлім.Робототехника «Билейтін робот» жобасы–8
Цифрлық сауаттылық пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
2-сынып (барлығы 34 сағ, аптасына 1 сағ)
Р.А.Қадырқұлов, Г.К.Нұрмұханбетова,У.А.Ғайыпбаева «Алматы кітап» баспасы, 2022ж
№ |
Ауыспалы тақырыптар |
Тақырыптар |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Күні |
Ескеру |
І тоқсан |
||||||
1 |
Бөлім 1 – Компьютерлер мен программалар (ортақ тақырып: «Өзім туралы») |
Денсаулығымызды сақтаймыз |
2.1.3.1 цифрлық құрылғылар мен интернет желілерімен жұмыс істеу кезінде негізгі қауіпсіздік ережелеріне сүйену; |
1 |
|
|
2 |
Ақпарат іздеу |
2.3.1.1 берілген тақырып бойынша ақпарат іздеу үшін браузерді қолдану; |
1 |
|
|
|
3 |
Компьютердің енгізу-шығару құрылғылары |
2.1.1.1 енгізу-шығару құрылғыларын ажырата білу; |
1 |
|
|
|
4 |
Файлдар мен бумалар |
2.1.2.2 файлдар мен бумаларды жасау, көшіру, жылжыту жəне жою; 2.1.2.3 өз жұмысындағы контекстік мəзірді пайдалану; |
1 |
|
|
|
5 |
Бөлім 2 – Шығармашылық жəне компьютер (ортақ тақырып: «Менің отбасым жəне достарым» |
Тармақталу алгоритмі |
2.4.1.1 тармақталған алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
6 |
Программалар құруды жалғастыру |
2.4.1.1 тармақталған алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
7 |
Алгоритмді орындау |
2.4.1.2 ауызша белгіленген алгоритмді іске асыру; |
1 |
|
|
|
8 |
Жеке кейіпкер жасау |
2.4.2.1 программалау алаңының кірістірілген графикалық редакторында кейіпкер жасау;
2.2.2.2 суретті өңдеу (кесу, айналдыру, өлшемін өзгерту); |
1 |
|
|
|
IІ тоқсан |
||||||
9 |
Бөлім 3 – Сөзбе-сөз (ортақ тақырыптар: «Менің мектебім», «Менің туған жерім») |
Пернетақтамен танысу |
2.2.1.1 пернетақта симуляторында мəтін теру; |
1 |
|
|
10 |
Пернетақтада жаттығу |
2.2.1.1 пернетақта симуляторында мəтін теру; |
1 |
|
|
|
11 |
Мəтін теруде пернетақтаны басқару |
2.2.1.1 пернетақта симуляторында мəтін теру; |
1 |
|
|
|
12 |
Спрайтты пернетақтамен басқару |
2.4.2.2 пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
13 |
Мəтінмен жұмыс істеу |
2.4.2.3 кейіпкерлер арасында мəтіндік диалог ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
14 |
Мультфильм жасау |
2.4.2.3 кейіпкерлер арасында мəтіндік диалог ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
15 |
Мультфильм жасау |
2.4.2.3 кейіпкерлер арасында мəтіндік диалог ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
16 |
Зерттеу жəне шығармашылық тапсырмалар |
2.4.2.2 пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
IІІ тоқсан |
||||||
17 |
Бөлім 4 – Мультимедиа (ортақ тақырып: «Дені саудың жаны сау») |
Айналамыздағы дыбыстар |
2.1.1.1 енгізу шығару құрылғыларын ажырату; |
1 |
|
|
18 |
Дыбыстық əсерлер |
2.1.1.1 енгізу шығару құрылғыларын ажырату; |
1 |
|
|
|
19 |
Дыбыс жазу |
2.2.4.2 дыбыстық файлдарды өңдеу; |
1 |
|
|
|
20 |
Дыбысты өңдеу |
2.2.4.2 дыбыстық файлдарды өңдеу; |
1 |
|
|
|
21 |
Практикалық жұмыс |
2.2.4.1 дыбысты жазу мен ойнату үшін программаларды пайдалану; |
1 |
|
|
|
22 |
Бөлім 5 – Роботтехника: датчиктер (ортақ тақырып: «Дəстүр жəне фольклор») |
Роботтың қозғалысы |
2.5.2.1 ауызша нысанда көрсетілген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру; |
1 |
|
|
23 |
Робот қозғалысын программалау |
2.5.2.1 ауызша нысанда көрсетілген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру |
1 |
|
|
|
24 |
Роботқа арналған программаны іске қосу |
2.5.3.1 программаны бастау үшін түрту сенсорын қолдану; |
1 |
|
|
|
25 |
Роботқа арналған дыбыс |
2.5.1.1 роботқа арналған аудиофайлды жүктеу; |
1 |
|
|
|
26 |
Практикалық жұмыс |
2.5.1.2. роботқа арналған программаны əзірлеу кезінде дыбысты пайдалану; |
1 |
|
|
|
IV тоқсан |
||||||
27 |
Бөлім 6 – Роботтехника:«Билейтін робот» жобасы (ортақ тақырыптар: «Қор- шаған орта», «Саяхат») |
Жоба дегеніміз не? |
2.4.1.3 мəселені шешу үшін алгоритм құрастыру; |
1 |
|
|
28 |
Жоба идеясының мəтінін теру жəне редакциялау |
2.2.1.2 өз идеяларын мəтіндік редакторда жазу |
1 |
|
|
|
29 |
Программалар арасында мəлімет алмасу |
2.3.2.1 қосымшалар арасындағы мəліметтермен ауысу; |
1 |
|
|
|
30 |
Жоба жасау алгоритмімен танысу |
2.4.1.3 мəселені шешу үшін алгоритм құрастыру; |
1 |
|
|
|
31 |
«Билейтін робот» жасау |
2.4.1.1 тармақталған алгоритмді жүзеге асыру; 2.4.1.2 ауызша алдын ала белгіленген алгоритмді іске асыру; 2.5.2.1 ауызша нысанда көрсетілген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
32 |
«Билейтін робот» программасы |
2.5.3.1 программаны бастау үшін жанап өтетін датчикті қолдану; 2.5.1.1 роботқа арналған аудиофайлды жүктеу; |
1 |
|
|
|
33 |
Жобаны қорғау |
2.5.1.3 құрастырылған роботты аудиторияға ұсыну; |
1 |
|
|
|
34 |
Жобаны қорғау |
1 |
|
|