1 санымен амалдар
орындау
Жеке жұмыс белсенді әдіс
«Көрсет
және әңгімеле»
1х4=4 1х7=7 4:1=4 7:1=7 7:а=7
4х1=4 7х1=7 4:4=1 7:7=1 7ха =7
дискриптор
-санды 1-ге көбейту жағдайын әріпті өрнек түріндежазып
көрсетеді
-санды 1-ге бөлу жағдайын әріпті өрнек түрінде жазып
көрсетеді
кері байланыс
«ыстық картоп»
қалыптастырушы
бағалау «бас бармақ»
Топтық
жұмыс
Тапсырманы ағаш
тамырынан алады.
Постермен жұмыс
жасау.
Берілген
тапсырманы оқып, есепке сай сызбаны таңдап, шартын құрады. Шешуі
мен жауабын жазады.
№2.
1-топ
а) Арқан тартудан
жарысқа қатысқан балалар 4 командаға
бөлінді. Әр
командада 6 баладан болды. Жарысқа барлығы
неше бала
қатысты?
4к.
Бөлінді
Әр командада
?
бала
6 б.
2-топ
ә) Арқан тартудан
жарысқа 24 бала қатысты. Олардан әр командада балалардың саны
бірдей болатындай 4 команда құрды. Әр командада неше бала
болды?
4
Команда
24
бала
?
Әр командада
3-топ
б) Арқан тартудан
жарысқа 24 бала қатысты. Әр командада 6 баладан болды. Жарысқа неше
команда қатысты?
6
Әр командада
24
бала
?
Команда
4 -
топ
в) Арқан тартудан
жарысқа қатысқан балалар 4 командаға бөлінді. Әр командада 8
баладан болды. Жарысқа барлығы неше бала қатысты?
4
Команда
?
Әр командада
?
бала
дескриптор
-
Есептің
берілгенін оқиды.
-
Топта
талқылайды.
-
Есептің сызбасын
таңдайды.
-
Шартын
құрады.
-
Есепті
шығарады.
-
Шығарылу жолын
түсіндіреді.
-
Дәптерге
жазады.
-
Топтар бірін –
бірі бағалайды.
кері байланыс
«ыстық картоп»
қалыптастырушы
бағалау «бас бармақ»
Жұптық
жұмыс
Тапсырманы ағаш
діңінен алады.
№4.
Салыстыр.
1-топ 2- топ
3-топ
21 – 19
* 10
: 5 7 • 2 * 3
• 3
8 :
4 *
43– 41
18 : 3
* 2 +
80 40 – 22 * 3
• 6
2 •9
* 6 ·3
дескриптор
-
Салыстырады
-
Мәнін
есептейді.
-
«=», «<»,
«>» таңбаларын қояды.
-
Санды өрнекті
салыстыруды оқиды.
-
Өздерін
бағалайды.
кері байланыс
«ыстық картоп»
қалыптастырушы
бағалау «бас бармақ»
|