Материалдар / 2 сынып қазақ тілі қмж
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

2 сынып қазақ тілі қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
дауыссыз дыбыстардың түрлері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қазан 2020
735
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пән: Қазақ тілі

Ұзақмерзімді жоспардың бөлімі: Менің отбасым және достарым

Күні:

Сынып: 2


Мектеп: №12 Р.Әлібекұлы атындағы жалпы орта мектеп

Мұғалімнің аты-жөні: Илесова Балзия Жаксыбаевна

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:


Дауыссыз дыбыстардың түрлері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін (қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дауыссыз п-б, қ-ғ, к-г дыбыстарының емлесін сақтап жазу

2.4.1.4* - дауыссыз л, р, ң дыбыстарының емлесін сақтап жазу

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Дауысты дыбыстар жөніндегі білімін қорытындылап, дауыссыз дыбыстар, олардың түрлері жөнінде біледі, теориялық білімдерін практикада қолдана білуге үйренеді;

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Дауыссыз дыбыс түрлерімен таныстыру. Дауысты, дауыссыз дыбыс түрлерін дұрыс ажырата білуге үйрету.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийлері

  • Дауысты дыбыстар жөніндегі білімін қорытындылап, дауыссыз дыбыстар, олардың түрлері жөнінде біледі

  • Дауысты және дауыссыз дыбыстарға дыбыстық талдау жасай алады

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:

Дауысты дыбыс, дауыссыз дыбыс

Диалог\жазылымға арналған сөз тіркестер

  • Дауысты дыбыс дегеніміз не?

  • Дауыссыз дыбыс дегеніміз не?

Құндылықтарды дарыту

Мәңгілік ел. Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылықтарды дамыту.

Оқушыларды жылдамдыққа, ұқыптылыққа, жинақылыққа тәрбиелеу

Пәнаралық байланыстар

Сауат ашу, дүниетану

АКТ қолдану дағдылары


Бастапқы білім

Дауысты және дауыссыз дыбыстарды санай алады, оларды оқиды, салыстыра алады.

Сөздерден дауыссыз дыбыстарды көрсетіп бере алады

Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар

Сабақтың басы






Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары»

Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді.

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

«Өзі туралы кластер» тренинг

Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б

конфет

Сабақтың ортасы





(Ұ) «Кір жаю» әдісі арқылы тақырыпты ашу әріптерді атау, дыбысқа бөлу. ( алынған әріптерді оқушылардың өзіне айтқызу арқылы дауыссыз дыбыстардың түрімен таныстыру)

Мақсаты: оқушылардың ойлау дағдысын дамыту

Дескриптор: дыбыстарды ажырата алады

ҚБ: Басбармақ

Дауыссыз дыбыс түрлеріне байланысты видеоролик көрсету

https://www.youtube.com/watch?v=ZESk__afhS4

Жұптық жұмыс.

«Ойлан тап» ойынымен жұптық тапсырма беремін

Мақсаты: жұпта өзара талқылап, ой бөлісу арқылы шығармашылық қабілетін дамытамыз

Интерактивті тақтадан слайд арқылы «Адасқан әріптерді тап та, мақал құра» деген тапсырма шығады. Адасқан әріптерді орнына қойса «Отан от басынан басталады» деген мақал шығады. Тауып қол көтерген оқушы тақтаға жазады. Сосын сол оқушыға «отан» сөзіне фонетикалық талдау жасатамын.

О Т А Н («Сатылай кешенді талдау элементтері» болады)

О – жуан, ашық, еріндік;

А – жуан, ашық, езулік.

Тапсырма: әріптерге дыбыстық талдау жаса.

Дескриптор:

  • Мақалдың жауабын табады, әріпке дыбыстық талдау жасайды.

ҚБ: Басбармақ

(Ұ) Ұжымдық жұмыс: «Кім тапқыр?» ойыны

Ал, балалар, енді мен сіздердің шығармашылық шеберліктеріңізді де байқағым келіп тұр. Қане, кімнің ойы жүйрік екен, соны білу үшін бірнеше ғана сөйлемнен тұратын шағын мәтін құрап, ат қойып бере аласыңдар ма? Жарайды, мен сіздерге бастап берейін (интерактивті тақтадан слайд бойынша)

Қыс мезгілі. Дала аппақ қар. Ауланың бұрышынан аянышты қыңсылаған дауыс естілді... деп бастап беремін.

Бірінші оқыған оқушы бағаланады.

Топтық жұмыс

Адасқан әріпті орнына қой

1. Б,л,а,қ,ш,а,а,а,

2. Ұ,а,т, с,з. Ф,н,е,т,оа,к, и.

3. М,д,и,н,е,і,т,ә,е,т.

Мақсаты: ой ұшқырлығын, ойлау дағдысын дамыту

Дескриптор:

  • Адасқан әріптердің орнын дыбыстардың орналасу ережесіне қарап табады



ҚБ: «Жарайсың!» марапаттау

«Кім шапшаң?» Топшамамен жұмыс

Семантикалық карта.

Деңгейлік тапсырмалар.

  • Қай дыбыс екі топқа да ортақ? ( У )

  • У дыбысы дауыссыз болатын сөздер жаз.

  • Тура оқысақ та, кері оқысақ та бір сөз болатын 4 сөз жазу. Осы сөздердегі дауыссыз дыбыстардың астын сызу.

Әрбір сөзі бірдей дыбыстан басталатын сөйлем құрастыру.

Ж ж ж ж .

Б б б б .

С с с с

Shape1

1


Дескриптор:

Барлығы:

  • У дыбысын табады

Көптеген:

  • У дыбысына мысалдар келтіре алады

Кейбірі:

  • Сөздердегі дауыссыз дыбыстардың түрлерін ажыратып береді

ҚБ: Бағдаршам

Жіп, кір, қыстырғыш, қима әріптер











Оқулық

























конфеттер




























Жұмыс дәптері































Сабақтың соңы


Сөз ойла да, тез ойла » ойыны

К е к Қ а қ

К и і к Қ и ы қ

К ө к е к Қ а с ы қ

К і р п і к Қ а й м а қ

К ө б е л е к Қ у ы р д а қ

К ү н д е л і к Қ ы т ы р л а қ

« Сөз тапқанға » ойыны

( Оқушының жауабы ылғи бір дыбыстан басталуы керек, мысалы, М дыбысынан)

Қалтаңда не бар?

Бор қандай?

Аспан қандай?

Қандай сурет саласың?

Өскенде кім боласың?

Ауа райы қандай?

Рефлексия




Саралау- оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Тапсырма беру арқылы әр оқушының деңгейін саралау

Қабілеті жоғары оқушыларға дауыссыз дыбыстарға фонетикалық талдау жасаттым

Қолдауға көбірек мұқтаж оқушыларға дауыссыз дыбыстардың түрлерін бөліп жазғыздым, сөз құрастырғыздым.





Партада дұрыс отыруды,қаламсаппен жұмыс жасағанда қауіпсіздік ережесін сақтауды ескертемін.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да оқу туралы да ойыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да оқу туралы да ойыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім,келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!