Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
3 -сынып арналған жоспар орыс сыныбына
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
Сабақтың атауы |
Әлiппенiң атасы (А. Байтұрсынов жинағынан) |
||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
1.Оқушыларға қоғам қайраткері
Ахмет Байтұрсынов туралы мағлұмат беру; |
||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
Қызығушылықты ояту |
1-кезең. Бағдарлау-
мотивациялық кезең.
|
||
Сергіту сәті |
|||
Ой толғаныс |
|||
Үйге тапсырма |
Мазмұндау,жазушы туралы мәліметтер жинақтау. |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
Кері байланыс |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың атауы |
А. Байтұрсынұлы. Оқуға шақыру |
|||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
1.Білімділік: түсініп оқу, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру; 2.Дамытушылық: өлеңді талдау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту; 3.Тәрбиелік: адамгершілікке тәрбиелеу, терең білім алуға тәрбиелеу Сабақ түрі: жаңа тақырыпты таныстыру сабағы Көрнекіліктер: А. Байтұрсынұлының портреті «Әліппе »оқулығы, құмырсқа суреті; Әдіс-тәсілдер: жұптық , талдау |
|||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
||
Қызығушылықты ояту |
1.Оқыту үрдісінің маңыздылығы: «Пікірлер ағашы» Ахмет Байтұрсынұлы туралы не білесің айтып бер. 1.Ол кім? 4. Қандай оқулық жазған?? 2.Қайда туған? 5. Қандай шығармаларын білесің? 3. Қандай қызмет атқарған? 6. Әкесінің аты кім?
2.Жаңа тапсырмаларды қалыптастыру: Күн сәулелеріне не жазар едің? Бүгін А. Байтұрсынұлының шығармашылығымен әрі қарай танысамыз «Оқуға шақыру»- өлеңін оқимыз. Оқулық бойынша жұмыс 6-7 бет 6 бет «Оқуға шақыру» өлең - үлгі оқу (мұғалімнің оқуы) Сөздік жұмыс : іздеп тауып алалық- үйрену, оқу, із -тізбек бойынша оқу -азат жолмен оқу - Бөлімдерге бөліп оқу * Оқуға шақыру * Еңбек іс-әрекеті *Даналық Даналық- сөзін басқаша қалай айтуғаболады? Өлеңдегі түсті бояумен ерекшеленген сөздерді теріп оқы. Оқуға, жұмыссыз, даналық, байқап, қаралық, даналық- өшпес жарық, кетпес байлық. -өлеңді тұтас мәнерлеп оқуға дағдылану Сергіту сәті Топпен жұмыс 1-топ Оқу-білім туралы мақал-мәтел жинақтау 2-топ Ақынның өмірі мен шығармашылығы топтастыру 3. Жаңа білімді бекіту: Сызбаға зер сал. Өлеңге сүйеніп, сызбаны өз сөзімен түсіндір. Неліктен бұл сөздер құмырсқа түрінде көрсетілген? іздену үйрену оқу жарық Еңбек Даналық Білім байлық «Даналық-өшпес жарық, кетпес байлық» жолдарын сен қандай сызба арқылы көрсетер едің? (топтық жұмыс) –шығармашылық жұмыс |
|||
Сергіту сәті |
||||
Ой толғаныс |
||||
Үйге тапсырма |
Өлеңді мәнрелеп оқу |
Күнделіктеріне жазып беремін |
||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
Сабақтың атауы |
С. Мәуленов. Дала жұлдызы |
||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
1. Оқушылардың Ы. Алтынсарин
туралы алған білімдерін жаңа мағлұматтармен толықтырып, мәтіндегі
негізгі ойды, идеяны ұғындыру. |
||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
Қызығушылықты ояту |
- Мына суреттерге назар аударып
қараңдар. Бұл суреттер жайлы не айтар едіңдер? |
||
Сергіту сәті |
|||
Ой толғаныс |
|||
Үйге тапсырма |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
Кері байланыс |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
Сабақтың атауы |
Ы. Алтынсарин. Өнер, бiлiм бар жұрттар |
||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Мақсаты: Оқушыларға өлеңді мәнерлеп оқыту, топтық тапсырма беру арқылы өлеңнің идеясын ашуға мүмкіндік жасау. Өз ойын нақты жеткізе білуге дадыландыру. Нәтижесі: Өнер мен білімнің маңыздылығын біледі, адам өмірінде алатын орнын түсінеді. Топтық жұмыс жүргізу нәтижесінде ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады. Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Қолданылған ресурстар Сәлемдесу. Топқа бөлу, топ ережесін еске түсіру. Бағалау критерийлерімен таныстыру. Маслоудің қажеттіліктер иреархиясы бойынша бағалау. 1.Белсенділік, әдептілік. 2.Тапсырма орындау. 3.Топтық жұмыс. 4.Жеке жұмыс. 5.Өзін-өзі ұстау әдебі. |
||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
Қызығушылықты ояту |
Бейнежазба көрсету. Бейнежазбадан нені көрдік? Осылай болу мүмкін бе? Осы кереметтерді жасау үшін не қажет? Сөзжұмбақ сұрақтарын беру. Ы.Алтынсарин кім? -Шығармаларын ата -Ол туралы қандай шығарма оқыдық? -Дала жұлдызы кім? -Неге олай аталды? -Қазіргі мыңдаған жұлдыздар кімдер? -Тағы қандай кейіпкерлер бар? Ыбырай 1841 жылы қазан айының 20-сында қазіргі Қостанай облысы, Қостанай ауданында дүниеге келеді. Үш-төрт жасында әкесі Алтынсары қайтыс болып, атасы Балғожаның қолында өсіп, тәрбиеленеді. Атасы Балғожа би өз аймағының атақты кісілерінің бірі болған. Ел ішіндегі көп билікті қолында ұстаған би, Орынбор әкімшілігінің алдында да беделді, белгілі кісі болған. Замана бет алысын өзінше болжаған Балғожа табысқа жетудің ендігі жолы – оқу деп біледі. Сөйтіп, немересі кішкентай Ыбырайды Орынборда ашылады деп күтілген орыс-қазақ мектебіне күні бұрын жаздырып қояды. Бидің ондағы мақсаты, әрине, немересінің бала оқытып, педагог болуы емес, әкімшілік орындарда жұмыс істеп, шенеунік, орысша оқыған "төре" болып шығуы, ата-анасын асырауы. Ыбырай Алтынсариннің «Өнер, білім бар жұрттар» өлеңімен танысу. Оқулықпен жұмыс. Өлеңнің бірінші шумағын оқу, мағынасын ашу. 1 топ екінші шумақ. 2 топ үшінші шумақ. 3 топ төртінші шумақ. 4 топ бесінші шумақ. Топ арасында бағалау. Суретпен жұмыс. Топтық тапсырма. 1 топ (телефон, хат) Ғылым мен техника дамыған кездегі тұрмыс заттарын жазу. 2 топ (ат арба, көлік) Қазіргі заманғы техника түрлерін жазу, қолдану әдісі туралы әңгімелеу. 3 топ (орақ, комбайн) Жаңа техниканы жасап шығару үшін адамға не қажет болады? 4 топ (қазан, ошақ, газ плита) Өз өлеңінде ақын ғылым мен техникаға, білімге байланысты не деп атап көрсетті? Кері байланыс. Дәптермен жұмыс. Ата-ананың еңбегін, өзіңнің еңбегіңді жеңілдету үшін не ойлап табар едің? |
||
Сергіту сәті |
|||
Ой толғаныс |
|||
Үйге тапсырма |
Өлеңді мәнерлеп оқу |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |