Материалдар / 3 -сынып арналған жоспар орыс сыныбына
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

3 -сынып арналған жоспар орыс сыныбына

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мұғаліміне керек материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Наурыз 2019
1207
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Әлiппенiң атасы (А. Байтұрсынов жинағынан)

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

1.Оқушыларға қоғам қайраткері Ахмет Байтұрсынов туралы мағлұмат беру;
2. Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын, оқуын дамыту;
3. Ұлы тұлғалар бойында қалыптасқан игі қасиеттерді оқушы бойына дарытуға ықпал ету.
Сабақтың әдісі: көрнекілік стратегиялары арқылы түсіндіру.
Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту.
Сабақтың көрнекілік құралдары: интерактивті тақта, компьютер, А.Байтұрсыновтың суреті, тірек сөздер схемасы, сәйкестендіру тесті, «АС» картасы, топтастыру стратегиясы.

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

1-кезең. Бағдарлау- мотивациялық кезең.
Үй тапсырмасын тексеру.
Үйге берілген тапсырманың мазмұнын тақтаға жазылған сұрақтар арқылы сұрау, тексеру.
Ой қозғау. Тест сұрақтары арқылы жаңа сабаққа шығу.
1. «Балалар, бұл жол басы –даналыққа,
Келіңдер, түсіп байқап, қаралық та» деген өлең жолдары қай шығармада айтылғанын тап.
а) «Оқуға шақыру»;
ә) «Қарағым».
2. Аталған шығарманы кім жазған?
а) М.Жұмабаев;
ә) А. Байтұрсынов.
3.Ең алғашқы оқулығыңды ата.
а) «Қазақ тілі» оқулығы;
ә) «Әліппе» оқулығы.


- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «А.Байтұрсыновтың шығармалары» жинағынан үзінді «Әліппенің атасы».
Осы тақырыпқа қарай отырып, бүгінгі сабақтағы мақсатымыз қандай?
О: -А.Байтұрсыновтың өмірбаянымен танысу, оқып үйрену.
Өмірдерек. Тірек сөздер схемасы арқылы жаңа сабақты түсіндіру
Сөздікпен жұмыс.
жер аудару - адамды соттап, алыс жерге жіберу: Сібірге т.б.
сөз мұрасы - ел ішінде сақталып қалған аңыз, ертегі, жырлар.
«Артық білім – кітапта». (Оқулықпен жұмыс)
2-кезең. Операциялық - орындаушылық кезең. (Жаттығулар орындау)
Поэзия минуты.
Оқушылар А.Байтұрсыновтың «Оқуға шақыру» өлеңін жатқа айтады.
Сәйкестендіру тесті.
Екі бағанда дара, мағынасы, мазмұны жағынан бір-біріне сәйкес келетін сөздер беріледі. Оқушылар сәйкес сөздерді сызықпен қосады.
Топтастыру стратегиясы.
Оқушылар А.Байтұрсынов кім? деген сұраққа жауап жазады. (ақын, мұғалім, ғалым, аудармашы).
Полиглот. Оқушылар берілген сөздерді қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде айтады.
ғалым- ...
мұғалім- ...
аудармашы- ...
ақын- ...
Блок тапсырма. «АС» картасы.
Екі бағанға сөздер жазылады, оқушылар сөздерді оқып, есте сақтаулары қажет. «Күн мен түн» ойынын ойнау арқылы оқушылар көздерін жұмған кезде екі блоктан да бірнеше сөздер алынып тасталынады. Оқушылар жоғалған сөздерді орнына қойып жазады.
оқулық Торғай
өлең Орынбор
әліппе Қарқаралы
аударма Байтұрсын
мақала Ахмет
«Мақал – сөздің мәйегі». Оқушыларға тақтада жазылған бірнеше мақалдың ішінен бүгінгі сабақтың тақырыбын, мазмұнын, мағынасын айшықтайтын мақалды тауып, оқып беру тапсырылады.
Ой түйіндеу. Бүгінгі өтілген тақырыптың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап алу.
3-кезең. Рефлексиялық - бағалау кезеңі
(Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, өздерін өзі немесе бір-бірін бағалайды.)

Сергіту сәті

Ой толғаныс

Үйге тапсырма

Мазмұндау,жазушы туралы мәліметтер жинақтау.

Күнделіктеріне жазып беремін

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Рисунок 1

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

А. Байтұрсынұлы. Оқуға шақыру

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

1.Білімділік: түсініп оқу, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру;

2.Дамытушылық: өлеңді талдау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту;

3.Тәрбиелік: адамгершілікке тәрбиелеу,  терең білім алуға тәрбиелеу

Сабақ түрі: жаңа тақырыпты таныстыру сабағы

Көрнекіліктер: А. Байтұрсынұлының портреті «Әліппе »оқулығы, құмырсқа суреті;

Әдіс-тәсілдер: жұптық , талдау

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

1.Оқыту үрдісінің маңыздылығы:  «Пікірлер ағашы» Ахмет Байтұрсынұлы туралы не білесің айтып бер.

1.Ол кім?                                  4. Қандай оқулық жазған??

2.Қайда туған?                         5. Қандай шығармаларын білесің?

3. Қандай қызмет атқарған?   6. Әкесінің аты кім?

Білім

2.Жаңа тапсырмаларды қалыптастыру:

Күн сәулелеріне не жазар едің?

Бүгін А. Байтұрсынұлының шығармашылығымен әрі қарай танысамыз «Оқуға шақыру»- өлеңін оқимыз.

Оқулық бойынша жұмыс 6-7 бет

6  бет «Оқуға шақыру» өлең

- үлгі оқу (мұғалімнің оқуы)

Сөздік жұмыс : іздеп тауып алалық- үйрену, оқу, із

 -тізбек бойынша оқу

-азат жолмен оқу

- Бөлімдерге бөліп оқу

* Оқуға шақыру

* Еңбек іс-әрекеті

*Даналық                                                    

Даналық- сөзін басқаша қалай айтуғаболады?

Өлеңдегі түсті бояумен ерекшеленген сөздерді теріп оқы.

Оқуға, жұмыссыз, даналық, байқап, қаралық, даналық- өшпес жарық, кетпес байлық.

-өлеңді тұтас мәнерлеп оқуға дағдылану

Сергіту сәті

Топпен жұмыс

1-топ

Оқу-білім туралы мақал-мәтел жинақтау

2-топ

Ақынның өмірі мен шығармашылығы топтастыру

3. Жаңа білімді бекіту: Сызбаға зер сал. Өлеңге сүйеніп, сызбаны өз сөзімен түсіндір. Неліктен бұл сөздер құмырсқа түрінде көрсетілген?

іздену                                                         үйрену       

оқу                 жарық

Еңбек      Даналық           Білім        байлық

«Даналық-өшпес жарық, кетпес байлық» жолдарын сен қандай сызба арқылы көрсетер едің? (топтық жұмыс) –шығармашылық жұмыс


Сергіту сәті

Ой толғаныс

Үйге тапсырма

Өлеңді мәнрелеп оқу

Күнделіктеріне жазып беремін

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Рисунок 1

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

С. Мәуленов. Дала жұлдызы

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

1. Оқушылардың Ы. Алтынсарин туралы алған білімдерін жаңа мағлұматтармен толықтырып, мәтіндегі негізгі ойды, идеяны ұғындыру.
2. Оқушының ойлау, қиялдау, елестету, іздену іс - әрекеттерін қалыптастыру. Сөздік қорын молайтып, өз ойларын, пікірлерін еркін айтуға. көз қарастарын дәлелдей білуге машықтандыру.
3. Балаларға Ыбырай ата өмірін үлгі ету, білімді, ақылды, ізденімпаз етіп тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, баяндау, әңгімелеу, топпен жұмыс
Қолданылатын стратегиялар: көрнекілік, талқылау, бес жолды өлең, алма - кезек оқыту, топтастыру, болжау.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, мақал - мәтелдер, портрет, сызбалар, суреттер, С. Мәуленов портреті

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

- Мына суреттерге назар аударып қараңдар. Бұл суреттер жайлы не айтар едіңдер?
● Молдадан хат тану
● Ыбырай Алтынсарин мектебі
● Қазіргі кездегі мектеп
● 2030 жыл
- Ал 2030 жылдары мектептер қандай болады деп ойлайсыңдар?(Болжау)
- Қазақ даласына ең алғаш мектеп салып, балаларды оқуға, білімге шақырған кім еді?
(Ы. Алтынсарин)
VI. Поэзия минуты. Ы. Алтынсарин өлеңдерін еске түсіру.(жатқа өлеңдерін оқу)
VII. Сөз жұмбақ.
- Қане, балалар мына берілген сөз жұмбақты шешсек бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбын білеміз.
-----------------Д а р а б о з
------------а б А й
---------------і Л и я с
-------қ а й р А т
----б а у ы р Ж а н
-----------------Ұ л ж а н
-----------к ү Л п а ш
т а у і ш і н Д е
--------қ а з Ы б е к б и
--------ә у е З
-----------а ғ Ы б а й
1. Абылайдың Қабанбайға қойған аты.
2. Қазақтың ұлы заңғар ақыны.
3. «Малта» өлеңінің авторы.
4. Еркек тоқты құрбандық,
Атам десең атыңдар! - өмірден қасқиып өткен желтоқсан құрбаны.
5. «Халқымыз бізді қонаққа жіберген жоқ. Майданға халық бақытын қорғауға жіберді.» - деп қай қазақ батыры айтқан еді.
6. Абайдың шешесі.
7. Б. Майлиннің шығармасы.
8. Аяқталмай қалған ән.
9. «Дүниенің төрт бұрышын тірей туған ұл» - кімге қатысты айтылған сөз?
10. М. Әуезовтің атасы.
11. Жорықтарда үнемі жолы болып, жеңіске жетіп жүрген ақжолтай батыр.
Picture 4
Олай болса біз бүгін С. Мәуленов ағаларыңның «Дала жұлдызы» әңгімесімен танысамыз.
3. Автормен таныстыру
С. Мәуленов 1922 жылы Торғай облысының Жанкелдин ауданында туған. Ақын, Қазақстанның халық жазушысы, Мемлекеттік сыйлықтың иегері. «Ақкөл», «Ізгілік», «Өмірімдей өзімнің» т. с. с. шығармалардың авторы.

VIII. Жаңа сабақ
1. Алма - кезек оқыту стратегиясы
2. Тауып оқу.
3. Сөздік жұмыс. Қос -
Ағартушы -
4. Бөліктерге бөлу, ат қою, неге олай атағанын дәлелдеу
5. Қосымша деректер. Ы. Алтынсарин 1841 жылы 20 қазанда Торғай даласында туған. Әкесі Алтынсары ерте қайтыс болып, атасы Балқожаның тәрбиесінде болған. 1864 жылы 8 қаңтарда мектеп ашып, мұғалім болды.
5. «Ойлан» кестесімен жұмыс. Әңгімелерін еске түсіру.
«Аурудан аяған күштірек», «Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш», «Бай баласы мен жарлы баласы», «Әке мен бала», «Таза бұлақ», «Асыл шөп»
6. Сергіту сәті

IX. Дамытушылық тапсырма.
Ы. Алтынсарин кім?

Тұңғыш ағартушы
Тамаша ұстаз
Аудармашы
Жазушы
Дала жұлдызы
Мұғалімдер дайындады
Тұңғыш хрестоматияның авторы

X. Қорытынды
1. Сұрақ - жауап.
«Жалғыз еменнен мыңдаған бұтақ тарады. Жарық жұлдыздың төңірегіне мыңдаған жұлдыз жиналып, шоғырланып жарық нұрын шашты.» - дегенді қалай түсінесіңдер? (талқылау, пікірлесу)
2. Шәкірттері жайлы не білеміз
С. Көбеев, А. Байтұрсынов «Еңбекпен ел көгерер», «Екі балықшы», «Керіскеннің кесірі келесіңді кетірер», «Ата насихаты», «Тірліктің күші бірлікте».
3. Шығармашылық тапсырма.
1. Азбайды, тозбайды
Ақыл, білім
2. Білім бітеді басқа
Бітеді қына тасқа
3. Аты өлмейді жақсының
Ғалымның өлмейді хаты
4. Адам бала болатын
Қарайды алысқа
4. Болашаққа болжам. Топтастыру
Мұғалім болсам...

батыл
тапқыр
қарапайым
табанды
іскер
әдепті
мейірімді
төзімді
талғампаз
шыншыл
әділ
биязы
5. Бес жолды өлең. Ұстаз

Сергіту сәті

Ой толғаныс

Үйге тапсырма

Мазмұндау

Күнделіктеріне жазып беремін

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Рисунок 1

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Ы. Алтынсарин. Өнер, бiлiм бар жұрт­тар

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Мақсаты:  Оқушыларға  өлеңді мәнерлеп оқыту, топтық тапсырма беру арқылы өлеңнің идеясын ашуға мүмкіндік жасау. Өз ойын нақты жеткізе білуге дадыландыру.

Нәтижесі: Өнер мен білімнің маңыздылығын біледі,  адам өмірінде алатын орнын түсінеді. Топтық жұмыс жүргізу нәтижесінде ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады.

Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Қолданылған ресурстар

Сәлемдесу.

Топқа бөлу, топ ережесін еске түсіру.

Бағалау критерийлерімен таныстыру.

Маслоудің қажеттіліктер иреархиясы бойынша бағалау.

1.Белсенділік, әдептілік.

2.Тапсырма орындау.

3.Топтық жұмыс.

4.Жеке жұмыс.

5.Өзін-өзі ұстау әдебі.

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

Бейнежазба көрсету.

Бейнежазбадан нені көрдік?

Осылай болу мүмкін бе?

Осы кереметтерді жасау үшін не қажет?

Picture 7 Сөзжұмбақ сұрақтарын беру.

Ы.Алтынсарин кім?        

 -Шығармаларын ата              

-Ол туралы қандай шығарма оқыдық?

-Дала жұлдызы кім?

-Неге олай аталды?

-Қазіргі мыңдаған жұлдыздар кімдер?

-Тағы қандай кейіпкерлер бар?

  Ыбырай 1841 жылы қазан айының 20-сында қазіргі Қостанай облысы, Қостанай ауданында дүниеге келеді. Үш-төрт жасында әкесі Алтынсары қайтыс болып, атасы Балғожаның қолында өсіп, тәрбиеленеді. Атасы Балғожа би өз аймағының атақты кісілерінің бірі болған. Ел ішіндегі көп билікті қолында ұстаған би, Орынбор әкімшілігінің алдында да беделді, белгілі кісі болған. Замана бет алысын өзінше болжаған Балғожа табысқа жетудің ендігі жолы – оқу деп біледі. Сөйтіп, немересі кішкентай Ыбырайды Орынборда ашылады деп күтілген орыс-қазақ мектебіне күні бұрын жаздырып қояды. Бидің ондағы мақсаты, әрине, немересінің бала оқытып, педагог болуы емес, әкімшілік орындарда жұмыс істеп, шенеунік, орысша оқыған "төре" болып шығуы, ата-анасын асырауы. Ыбырай Алтынсариннің «Өнер, білім бар жұрттар» өлеңімен танысу.

Оқулықпен жұмыс.

Өлеңнің бірінші шумағын оқу, мағынасын ашу.

1 топ екінші шумақ.

2 топ үшінші шумақ.

3 топ төртінші шумақ.

4 топ бесінші шумақ.

Топ арасында бағалау.

Суретпен жұмыс.

Топтық тапсырма.

1 топ (телефон, хат)

Ғылым мен техника дамыған кездегі тұрмыс заттарын жазу.

2 топ (ат арба, көлік)

Қазіргі заманғы техника түрлерін жазу, қолдану әдісі туралы әңгімелеу.

3 топ (орақ, комбайн)

Жаңа техниканы жасап шығару үшін адамға не қажет болады?

4 топ (қазан, ошақ, газ плита)

Өз өлеңінде ақын ғылым мен техникаға, білімге байланысты не деп атап көрсетті? 

Кері байланыс.

Дәптермен жұмыс.

Ата-ананың еңбегін, өзіңнің еңбегіңді  жеңілдету үшін не ойлап табар едің?

Сергіту сәті

Ой толғаныс

Үйге тапсырма

Өлеңді мәнерлеп оқу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!