Жаңаны
ашу.
Мәселелі жағдайды
шешу үшін мұғалім сұрақтарға жауап беруді ұсына отырып, жұмыс
жоспарын құрады:
–24
теңгеге қанша кәмпит алуға
болады,
егер бір кәмпиттің
бағасы 8
теңге болса?
– Қандай амалмен осыны
анықтадыңыз?
Оқушылар тауардың
санын анықтау үшін,сатып алу сомасын бір заттың бағасына бөлу
керек. Мұғалім оқушыларға үшбұрышты қарап, бұл символдық ереже,
оқушылар мұғалімнің нұсқауымен, осының көмегімен белгісіз шаманы
табуды түсіндіреді.
Оқушылар оқулықтағы
3-тапсырманы орындайды.
Мұғалім бұл тапсырмада не
белгілі екенін сұрайды. Мұнда бір кәмпиттің бағасы мен сатып
алынған кәмпиттердің саны белгілі. Сатып алуға кеткен жалпы соманы
білу керек.
– 4 теңгеден 4 кәмпит сатып
алсаң қанша теңге төлеу керек?
Оқушылар сатып алған
соманы білу үшін туардың бағасын оның санына көбейту керек деген
шешімге келеді. Мұғалім оқушыларға үшбұрышты қарап, бұл символдық
ереже, оқушылар мұғалімнің нұсқауымен, осының көмегімен белгісіз
шаманы табуды түсіндіреді.
Оқушылар
4-тапсырманы орындайды.
Мұғалім тапсырмада бізге
қандай мәлімет белгілі деп сұрайды. Жалпы сома мен кәмпит саны
белгілі. Бір кәмпиттің бағасын анықтау
керек.
– Егер 4 кәмпитке 20 тг төлесе,
онда бір кәмпиттің бағасы қанша?
Оқушылар бір
кәмпиттің бағасын білу үшін жалпы соманы кәмпит санына бөлу керек
деген шешімге келеді.
Түсіндіре отырып
алғашқы бекіту.
Оқушылар
6-тапсырманы жұппен орындайды, сызба суреттен есеп құрастырады.
Оқушылар есептерді шығарады, өз шешімдерін бір-біріне
түсіндіреді.
Оқушылар
8-тапсырманы топта орындайды. Топтағы әр оқушы бір сатып алудың
сомасын біледі және тапсырмадағы берілген кесте бойынша есеп
құрастырады.
|