4 сабақ. 4 сабақ.Қазақтың ұлттық зергерлік бұйымдары.Ұлттық үлгідегі әшекей бұйымын жасаймыз

Тақырып бойынша 11 материал табылды

4 сабақ. 4 сабақ.Қазақтың ұлттық зергерлік бұйымдары.Ұлттық үлгідегі әшекей бұйымын жасаймыз

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сабақ. 4 сабақ. Қазақтың ұлттық зергерлік бұйымдары.Ұлттық үлгідегі әшекей бұйымын жасаймыз
Материалдың қысқаша нұсқасы



4- сабақ

Көркем еңбек

Мектеп: Педагогтің аты-жөні:

Бөлім:

Мәдени мұра

Сынып: 4 Күні:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Әжеміздің сандығындағы қазына.

Қазақтың ұлттық зергерлік бұйымдары.Ұлттық үлгідегі әшекей бұйымын жасаймыз

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.3.1 – тиімді тәсілдермен анықталған материалдарды және компоненттерді нақтылықты сақтай отырып, өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктір

Сабақтың мақсаты

  • Тиімді тәсілдермен анықталған материалдарды және компоненттерді нақтылықты сақтай отырып, өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру.

Құндылықтарды дарыту

БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ

  • тапсырмаларды тиімді орындау үшін қажетті академиялық және техникалық, заманауи технологиялар мен әдістер туралы білімінің болуы;

Сабақтың барысы.

Сабақтың кезең

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Ұйымдастыру кезеңі
1. Оқушыларды белгілеу, зейін, ынтасын сабаққа аудару.

«Бірлік және ынтымақ» тақырыбында ой қозғау.
Оқушылар арасында шағын пікірталас жүргізу.

2.Сәндік қолданбалы өнер жайлы білімімізді толықтыру үшін ауылға саяхатқа шығамыз.

Өткен тақырыпқа шолу жасау

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.

Ой қозғайды, ойларын айтады.


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.

Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

Ой қозғау

Бейнебаян көру

Бейнебаяннан ненің суретін көрдіңдер?

«Сұрақ-жауап» әдісі.

- Зергер деген кім? Ол не істейді?

- Зергер болу үшін адамға қандай қасиеттер керек?

- Зергер қандай заттарды жасайды?

Дескриптор:

  • тыңдаған материал бойынша сұрақтарға жауап береді-1балл

  • өз пікірін білдіре алады -1балл

Сандықтан шыққан 2-ші суретт е зергерлік бұйымдар

Қазақ зергерлері (парсы тілінен аударғанда зер -зар «алтын» деген мағынаны білдіреді.) жеке дара жұмысжасаған, ал шеберлік ұрпақтан –ұрпаққа жалғасып отырған. Зергерлер әйелдердің әшекей бұйымдары мен ұлттық киім тағыншақтарын, дене күтіміне арналған бұйымдар мен ас үй құралдарын, қару мен ат әбзелдеріне арналған сәндік бұйымдарды жасаған. Қазақ ісмерлері зергерлік өнердің қалыптау, нақыштау, бүршіктеу, ою, қаралау сынды күрделі техникаларын меңгерген. Зергерлердің қолынан шыққан өнімдердің денін әйелдердің әшекей бұйымдары құрайтын.
Зергерлер күміс пен алтыннан жүзік-сақина, сырға мен білезік, омырауға тағатын әшекейлер жасады, халықтың бұл бұйымдарға деген сұранысы да жоғары болатын. Қазақ зергерлері күмістен бұйым жасағанды ұнатқан. Ертеде қазақтың әрбір әйелі күміс сырға, білезік, шашбау сынды әшекейлер тағынды, бұл металдан жасалған бұйымдар бүгінгі таңда да ұлттық киімдерді толықтырып келеді.
Тағылуына қарай зергерлік бұйымдар негізгі алты түрге бөлінеді:
1. Басқа
2. Мойын және кеудеге
3. Иыққа
4. Белге
5. Қолға
6. Аяққа тағылатын бұйымдар
Суреттің артындағы сұраққа жауап (өнер, шеберлік жайлы нақыл сөздер) беру арқылы сыныпқа қайту.
Қазақстанның көне зергерлік бұйымдары. Электронды оқулық.
Сарамандық жұмыс
Зергерлік бұйымның ішіндегі ең құндысы - білезік. Білезік дегеніміз-білекке салынатын әшекейлі зергерлік бұйым. Білезік те жасалатын материалына байланысты: алтын білезік, күміс білезік, жұмыр білезік, қос білезік т.б. болып бөлінеді.
Білезікті бейнелеу

1-кезең 2-кезең 3-кезең 4-кезең

Бекіту

«ПОПС» әдісі арқылы оқушылар алған білімдерін бекітеді.

Бүгінгі сабақ бойынша өз пікірімізді «ПОПС» әдісі бойынша айтайық (интерактивті тақтадан көрсету)

П - Менің ойымша, ...

О Өйткені, .....

П Мысалы, .....

С Сондықтан, ......

(Әр топтан бір-екі оқушы өз пікірлерін айтады).


Дескриптор:

  • Өз пікірін білдіреді – 1 балл

  • Себебін түсіндіреді – 1 балл

  • Мысал келтіреді – 1 балл

  • Қорытындылайды – 1 балл (ҚБ)

«Шапалақ» әдісіменбағалаймыз.




Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.

Белсенді оқу тапсырмалар


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.


Суреттер

Сұлбалар









Оқылым, жазылым тапсырмалары.

Соңы

Оқушылар сабақ барысында ғаламтордан не энциклопедиялардан атақты тұлғалар туралы мәліметтерді іздейді (бәлкім мұғалімнің

тапсырмасы бойынша), танысып, не білгендерін айтып береді (мұғалім ұс Оқушылар әр дәуірдегі және әртүрлі халықтардағы атақты адамдар мен олардың жетістіктері туралы

білді. Еліміздің атақты адамдары жайлы естіп білді.

Көрнекті қайраткерлер туралы мәлімет іздеп, өмірбаянын, жетістіктерін және өзінің көзқарасын білдіре отырып әңгімелеуді үйренді.

Салынған сызба бойынша шағын әңгіме жазады).


Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.




Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

Кері байланыс:

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім?

- нені толық түсінбедім?

- немен жұмысты жалғастыру қажет?

Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.

«Ашық микрофон»

кері байланыс парағы


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.10.2024
1171
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі