Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
4.2.3.1 – тиімді тәсілдермен
анықталған материалдарды және компоненттерді нақтылықты сақтай
отырып, өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және
біріктір
|
Басы
|
Ұйымдастыру кезеңі
1. Оқушыларды белгілеу, зейін, ынтасын сабаққа
аудару.
«Бірлік және
ынтымақ»
тақырыбында ой қозғау.
Оқушылар арасында шағын пікірталас
жүргізу.
2.Сәндік қолданбалы өнер жайлы білімімізді толықтыру үшін ауылға
саяхатқа шығамыз.
Өткен тақырыпқа шолу
жасау
|
Психологиялық ахуалға берілген
тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа
назар аудару.
Ой қозғайды, ойларын
айтады.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Ой
қозғау
Бейнебаян
көру
Бейнебаяннан ненің
суретін көрдіңдер?
«Сұрақ-жауап»
әдісі.
- Зергер деген
кім? Ол не істейді?
- Зергер болу
үшін адамға қандай қасиеттер
керек?
- Зергер қандай
заттарды жасайды?
Дескриптор:
Сандықтан шыққан
2-ші суретт е зергерлік
бұйымдар
Қазақ зергерлері
(парсы тілінен аударғанда зер -зар «алтын» деген мағынаны
білдіреді.) жеке дара жұмысжасаған, ал шеберлік ұрпақтан –ұрпаққа
жалғасып отырған. Зергерлер әйелдердің әшекей бұйымдары мен ұлттық
киім тағыншақтарын, дене күтіміне арналған бұйымдар мен ас үй
құралдарын, қару мен ат әбзелдеріне арналған сәндік бұйымдарды
жасаған. Қазақ ісмерлері зергерлік өнердің қалыптау, нақыштау,
бүршіктеу, ою, қаралау сынды күрделі техникаларын меңгерген.
Зергерлердің қолынан шыққан өнімдердің денін әйелдердің әшекей
бұйымдары құрайтын.
Зергерлер күміс пен алтыннан жүзік-сақина, сырға мен білезік,
омырауға тағатын әшекейлер жасады, халықтың бұл бұйымдарға деген
сұранысы да жоғары болатын. Қазақ зергерлері күмістен бұйым
жасағанды ұнатқан. Ертеде қазақтың әрбір әйелі күміс сырға,
білезік, шашбау сынды әшекейлер тағынды, бұл металдан жасалған
бұйымдар бүгінгі таңда да ұлттық киімдерді толықтырып
келеді. Тағылуына қарай зергерлік
бұйымдар негізгі алты түрге бөлінеді:
1. Басқа
2. Мойын және кеудеге
3. Иыққа
4. Белге
5. Қолға
6. Аяққа тағылатын бұйымдар
Суреттің артындағы сұраққа жауап (өнер, шеберлік жайлы нақыл
сөздер) беру арқылы сыныпқа қайту.
Қазақстанның көне зергерлік бұйымдары. Электронды
оқулық. Сарамандық
жұмыс
Зергерлік бұйымның ішіндегі ең құндысы - білезік. Білезік
дегеніміз-білекке салынатын әшекейлі зергерлік бұйым. Білезік те
жасалатын материалына байланысты: алтын білезік, күміс білезік,
жұмыр білезік, қос білезік т.б. болып
бөлінеді. Білезікті
бейнелеу
1-кезең 2-кезең 3-кезең
4-кезең
Бекіту
«ПОПС» әдісі
арқылы оқушылар
алған білімдерін
бекітеді.
Бүгінгі сабақ
бойынша өз пікірімізді «ПОПС» әдісі бойынша айтайық (интерактивті
тақтадан көрсету)
П
- Менің ойымша,
...
О – Өйткені,
.....
П – Мысалы,
.....
С – Сондықтан,
......
(Әр топтан бір-екі
оқушы өз пікірлерін айтады).
Дескриптор:
-
Өз пікірін
білдіреді – 1 балл
-
Себебін
түсіндіреді – 1 балл
-
Мысал келтіреді –
1 балл
-
Қорытындылайды –
1 балл (ҚБ)
«Шапалақ»
әдісіменбағалаймыз.
|
Берілген сұраққа жауап беріп,
тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалар
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Суреттер
Сұлбалар
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Оқушылар сабақ барысында ғаламтордан
не энциклопедиялардан атақты тұлғалар туралы мәліметтерді іздейді
(бәлкім мұғалімнің
тапсырмасы бойынша), танысып, не
білгендерін айтып береді (мұғалім ұс Оқушылар әр дәуірдегі және әртүрлі
халықтардағы атақты адамдар мен олардың жетістіктері
туралы
білді. Еліміздің атақты
адамдары жайлы естіп
білді.
Көрнекті қайраткерлер туралы
мәлімет іздеп, өмірбаянын, жетістіктерін және өзінің көзқарасын
білдіре отырып әңгімелеуді
үйренді.
Салынған сызба бойынша шағын
әңгіме жазады).
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
|
ҚБ: Бағдаршам көздері
арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
Кері
байланыс:
Сабақ соңында
оқушылар рефлексия
жүргізеді:
- нені білдім, нені
үйрендім?
- нені толық
түсінбедім?
- немен жұмысты жалғастыру
қажет?
|
Оқушылар бүгінгі
сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін
айтады
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына
пікір қалдыру.
|
«Ашық
микрофон»
кері байланыс
парағы
|