Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
4.1.2.1 – отандық және әлемдік
өнердің әртүрлі шығармаларын білу және олардың ерекшеліктерін
(жанры, орындау техникасы, көңіл күйі)
түсіндіру
|
Басы
|
Дене мүшелерімен амандасу
(көзбен, қол алысып, құлақпен, аяқпен
амандасу)
Мұғалім: — Екі көз не үшін
керек?
Оқушы: — Жақсыларды көру
үшін.
Мұғалім: — Екі құлақ не үшін
керек?
Оқушы: — Ақыл – кеңес тыңдау
үшін.
Мұғалім: — Екі қол не үшін
керек?
Оқушы: — Елге көмек беру
үшін.
Мұғалім: — Екі аяқ не үшін
қажет?
Оқушы: — Шетте
жүрсең,
Туған жерге жету
үшін
Мүғалім: — Ал басың не үшін
керек?
Окушы: — Бәрін-бәрін ойлау
үшін.
Дұрыс балалар, олай болса
мен сендердің құлақтарың, көздерің, қолдарың мен аяқтарыңа саулық
тілеймін.
«Жасампаздық және
жаңашылдық» тақырыбында ой
қозғау.
Оқушыларды фотоколлаж туындыларымен
таныстыру.
Жұмыс ережесін
келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру
(жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
(Ұ) «Допты қағып ал» тәсілі
бойынша сыныпқа сұрақтар
қоямын.
Автор орындығы
әдісі.
Үй тапсырмасын орындаған
кез-келген оқушы. Орындыққа жайғасып, барлық сыныпқа үй тапсырмасын
қалай орындағанын түсіндіріп
береді.
|
Психологиялық ахуалға берілген
тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа
назар аудару.
«Жасампаздық және
жаңашылдық тақырыбында ой
қозғап, сұрақтарға жауап
береді.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Сабақтың
ортасы
|
Ширату тапсырмасы (Жұптық,
ұжымдық жұмыс)
Жаңа сабақ: Аяққап жасау
Кіріспе: Бұрын
қазақта көшпелі өмір сүрген. Ыдыс-аяқсынбау үшін оны арнайы
аяққаптарға салған. Қазір оларды сәнді бұйымдар ретінде пайдланады.
Бұл бұйымдар ықшам, жеңіл, ыңғайлы. Оларды өрнектермен, шашақтармен
әшекелейді. Үлгілерді көрсету. Қолға ұстайтын бауын кез келген
тоспадан жасауға болады.
Практикалық
жұмыс:
Біз бүгін аяққапты
аппликация жапсыру арқылы жасаймыз. Бірінші ережелерді қайталап
алайық. Құрал-жабдықтарды даярлап алып, 2 топқа бөлініп
отыру.
Жұмыс
орындау
Бекіту:
І шеберлер ІІ
Іскерлер
1.Адам көркі шүберек
. 1.Асыл шапанды асылмен
астарла.
2.Бөрік адамға көрік
2. Кеңесіп пішкен тон келте
болмас.
3. Сұлу киім сымбат
береді. 3.Кісі киімді
көркемдесе,
Киім кісіні
көркемдейді.
4.Қыздың көзі
қызылда. 4.Тақиялы бас талайды
көреді.
5.Әркім өз бойына
қарап тон пішер. 5.Асыл қайшы пішерге
сән,
Күміс қасық ішерге
сән.
Оқушылардың
жұмыстарын бағалау,
мадақтау.
Дескрипторы:
Тапсырманы дұрыс
ережеге сай орындайды.
|
Берілген сұраққа жауап беріп,
тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта, ұжымда)
«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі
арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс
жасайды.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын орындау
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
(Ж) Өткен сабақта орындалған
жұмыстарыңды қарастырыңыздар. Сұрақтарға жауап
беріңіздер:
Өз
табиғат көріністеріңе қандай элементтерді қосар
едіңіздер?
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
|
ҚБ: Бағдаршам көздері
арқылы бір-бірін бағалау
|
Топтық
тапсырмалар.
|