4 сынып. 2 сабақ. Киіз үйдің ішкі көрінісі. Аяққап жасаймыз

Тақырып бойынша 11 материал табылды

4 сынып. 2 сабақ. Киіз үйдің ішкі көрінісі. Аяққап жасаймыз

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сынып. 2 сабақ. Киіз үйдің ішкі көрінісі. Аяққап жасаймыз
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ 2

Көркем еңбек

Мектеп: Педагогтің аты-жөні:

Бөлім:

Мәдени мұра

Сынып: 4 Күні:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Киіз үйдің ішкі көрінісі. Аяққап жасаймыз

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.1.2.1 – отандық және әлемдік өнердің әртүрлі шығармаларын білу және олардың ерекшеліктерін (жанры, орындау техникасы, көңіл күйі) түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Отандық және әлемдік өнердің әртүрлі шығармаларын білу және олардың ерекшеліктерін (жанры, орындау техникасы, көңіл күйі) түсіндіреді.

Құндылықтарды дарыту

ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

  • жаңа идеяларды ұсыну;

  • заманауи цифрлық құралдар мен технологияларды меңгеру;

Сабақтың барысы.

Сабақтың кезеңуақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Дене мүшелерімен амандасу (көзбен, қол алысып, құлақпен, аяқпен амандасу)

Мұғалім: — Екі көз не үшін керек?

Оқушы: — Жақсыларды көру үшін.

Мұғалім: — Екі құлақ не үшін керек?

Оқушы: — Ақыл – кеңес тыңдау үшін.

Мұғалім: — Екі қол не үшін керек?

Оқушы: — Елге көмек беру үшін.

Мұғалім: — Екі аяқ не үшін қажет?

Оқушы: — Шетте жүрсең,

Туған жерге жету үшін

Мүғалім: — Ал басың не үшін керек?

Окушы: — Бәрін-бәрін ойлау үшін.

Дұрыс балалар, олай болса мен сендердің құлақтарың, көздерің, қолдарың мен аяқтарыңа саулық тілеймін.

«Жасампаздық және жаңашылдық» тақырыбында ой қозғау.
Оқушыларды фотоколлаж туындыларымен таныстыру.

Жұмыс ережесін келісу

Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

(Ұ) «Допты қағып ал» тәсілі бойынша сыныпқа сұрақтар қоямын.

Автор орындығы әдісі.

Үй тапсырмасын орындаған кез-келген оқушы. Орындыққа жайғасып, барлық сыныпқа үй тапсырмасын қалай орындағанын түсіндіріп береді.

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.



«Жасампаздық және жаңашылдық тақырыбында ой қозғап, сұрақтарға жауап береді.


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Сабақтың

ортасы

Ширату тапсырмасы (Жұптық, ұжымдық жұмыс)

Жаңа сабақ: Аяққап жасау

Кіріспе: Бұрын қазақта көшпелі өмір сүрген. Ыдыс-аяқсынбау үшін оны арнайы аяққаптарға салған. Қазір оларды сәнді бұйымдар ретінде пайдланады. Бұл бұйымдар ықшам, жеңіл, ыңғайлы. Оларды өрнектермен, шашақтармен әшекелейді. Үлгілерді көрсету. Қолға ұстайтын бауын кез келген тоспадан жасауға болады.

Практикалық жұмыс:

Біз бүгін аяққапты аппликация жапсыру арқылы жасаймыз. Бірінші ережелерді қайталап алайық. Құрал-жабдықтарды даярлап алып, 2 топқа бөлініп отыру.

Жұмыс орындау

Бекіту:

І шеберлер ІІ Іскерлер

1.Адам көркі шүберек . 1.Асыл шапанды асылмен астарла.

2.Бөрік адамға көрік 2. Кеңесіп пішкен тон келте болмас.

3. Сұлу киім сымбат береді. 3.Кісі киімді көркемдесе,

Киім кісіні көркемдейді.

4.Қыздың көзі қызылда. 4.Тақиялы бас талайды көреді.

5.Әркім өз бойына қарап тон пішер. 5.Асыл қайшы пішерге сән,

Күміс қасық ішерге сән.

Оқушылардың жұмыстарын бағалау, мадақтау.

Дескрипторы:

Тапсырманы дұрыс ережеге сай орындайды.


Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.


Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс жасайды.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау




ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.






Оқылым, жазылым тапсырмалары.

Соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

(Ж) Өткен сабақта орындалған жұмыстарыңды қарастырыңыздар. Сұрақтарға жауап беріңіздер:

  • Жұмыстарыңыз қандай түсті гаммада орындалды?

  • Жұмыстарыңызда қандай тәсілдерді қолдандыңыздар?

  • Неге?

Өз табиғат көріністеріңе қандай элементтерді қосар едіңіздер?


Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау

Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

Кері байланыс:

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім?- нені толық түсінбедім?- немен жұмысты жалғастыру қажет?


«Ашық микро

фон»


кері байланыс парағы


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.10.2024
682
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі