Басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
1. Оқушыларды белгілеу, зейін, ынтасын сабаққа
аудару.
«Әділдік және
жауапкершілік» тақырыбында ой қозғау.
Оқушылар мақал-мәтел, өлең шумақтарын
айту.
2.Сәндік қолданбалы өнер жайлы білімімізді толықтыру үшін ауылға
саяхатқа шығамыз. Өткенді пысықтау
Жаңа сабақтың мақсатына жету үшін өткен сабақты еске
түсірейік. «Кім жылдам»
аялдамасы
Топтамамен
жұмыс (Қазақ халқының қолөнері)
Жаңа сабаққа
кіріспе
«Ойлан тап» аялдамасы. Әжеміздіңсандығында не барын білу үшін
құлыпты ашу керек. Ол үшін бізге не қажет ?
- Кілт Кілттегі тапсырма
|
Психологиялық
ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және
жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар құндылық туралы
мақал-мәтел, өлең шумақтарын
айтады.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Жаңа
сабақ
Әже сандығындағы
қазына
Ертеректе жаңа киімдер, асыл бұйымдар, қызбалаға, ұл балаға
арналған той жасау заттары құпиясы көп әжелердің сандығында мұқият
сақталатын. Енді ғажайып сандықта қандай қазына бар екенін
көрейік.
Сандықтан шыққан 1-суретте
ұлттық киімдер
Қазақ ұлттық киімі шексіз дала
төсіндегі қиын - қыстау көшпелі өмірге лайықты
жасалды.
Киім тігетін негізгі
материалдар - тері, жүн, «шекпен» аталатын жүн мата, ал дәулетті
отбастарында –барқыт, жібек қымбат аң терілері – елтірілер
болатын.
Киім – кешекті жібекпен, алтын және күміс жіптермен кестелейтін,
ұсақ маржан моншақ, шашақ, үкі қауырсындармен
безендіретін. Киімнің негізгі
түрлері
Қазақтың ұлттық киімдері
негізінен мынадай түрге бөлінеді: іштік киімдер,сыртқы киімдер,
сулықкиімдер, ерлердің бас киімдері, әйелдердің бас киімдері, аяқ
киімдер.
Суреттің артындағы
сұрақ
Киімдерге байланысты қандай салт-дәстүр мен ырымдарды
білесіңдер? Тымақ - қасиетті бас киім саналады. Оны айырбастамайды,
аяқ тигізбейді. Қазақта шала
туған баланы тымаққа салып асырайтын дәстүр бар. Біреуге бас
ұрғанда да аяғына тымағын тастайды. Тымақ тастап кешірім сұрау
бітімге шақырудың ең үлкен белгісі.
Жейде - Ұзақ жасаған, халқына өте қадірлі болған, бақытты тұрмыс
құрған қариялардың жолын берсін деп, олардың жейде-көйлегін сұрап
алып, ырымдап киген.
Бас киімді іліп қояды, кез-келген жерге тастай салмайды, астыға
басып отырмайды. Олай жасаса, бастан бақт
аяды.
|
Берілген сұраққа
жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалар
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Сабақты бекіту Сәйкестендіру тесті
нобай - Жансыз заттарды бейнелеу өнері
ожау - Жапсыруарқылышығармаорындаутәсілі
Сәндік қолданбалы өнер - Суреттің парақ бетінде әсерлі орналасуы
палитра - Әртүрлі тұрмыстық бұйымдарды әшекейлеу өнері
натюрморт - Сусын құюға арналған сапты ыдыс
аппликация - Бояу араластыратын тақтайша
композиция - Дайындық суреттері Қорытынды
Қорытып айтқанда,қазақ шеберлері жасаған бұйымдар біздің ата-бабаларымыздың он саусағынан
өнері
тамған
жандар
болғандығын паш етеді. Оқушы еңбегін бағалау Үйге тапсырма
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
|
ҚБ: Бағдаршам
көздері арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Топтық
тапсырмалар.
|