Басы
|
1Ұйымдастыру.
Сабақ басындағы белсенді
оқыту әдісі. Мұғалім оқушылармен
сәлемдесіп, тәуелсіздік және
отаншылдық» тақырыбында ой
қозғау.
Сабаққа психологиялық
дайындалуы үшін
Шеңберге тұрамыз.
Шеңбер бойымен, сағат тілімен әрқайсысы өз есімін атайды және
дүкеннен сатып алған өзінің есімінің бастапқы әріпінен басталатын
затты атайды. Өз орындарымызға
отырамыз.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын айту:
Стартер
сұрақтары.
Берілген слайдтағы сурет туралы не айта
аласыздар? (слайдта әлемдік ағаш немесе өмір ағашы
бейнеленген)
Оқу мақсатын
таныстыру
Күтілетін нәтижені
анықтау
|
Психологиялық
ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және
жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа
жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
Оқушылар ой қозғайды, ойларын
айтады,
сұрақтарға жауап
береді.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
4. Практикалық
бөлік. (Жұптық жұмыс, 12
минут)
Плакатқа коллаж
жасаймыз.
Әрқайсысыңыз ағашты
жасау үшін қажетті материалдарды әкелдіңіздер. Өздіктеріңізден
орындалу техникасын таңдаңыздар. Сіздер оларды өзара араластыра
аласыздар. Егер бұл аппликация немесе коллаж болса, негізі ретінде
қатты қағазды қолданыңыздар. Гуашь техникасымен орындайтын
болсаңыздар А форматын
қолданыңыздар.
Қайшы мен ыстық
желімді қолдану кезіндегі қауіпсіздік ережесін еске
түсіреміз.
Бағалау үшін
дескрипторларды
анықтаймыз:
- ағашты орындау үшін жасау
техникасын таңдады (аппликация, коллаж, бояулармен жұмыс, түрлі
материалдардан көлемді ағаш және
т/б)
- егер жазықтықта
орындайтын болса, қарындашпен ағаштың контур сызығын
белгіледі;
- ағашты жасау үшін материалды
таңдады.
Мұғалімнің
бақылауы. Мұғалім жұмыс барысында оқушыларды бақылап
отырады, кейбір оқушыларға көмек
көрсетеді.
Саралау.
Барлық оқушылар: әлемдік ағашы туралы
ақпаратты оқи алады, Бәйтерек пен ағашты салыстыраалады, ағашты
орындау техникасын өздігінен
таңдайды.
Оқушылардың көпшілігінің қолынан
келеді:
Пратикалық үдерістің кезеңін
жоспарлайды;
Кейбір
оқушылар:
Берілген сабақта практикалық кезеңін
аяқтайды.
Кері байланыс. Не
сіздерге түсініксіз болды? (1
минут)
|
Берілген сұраққа
жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалар
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
Топтық
жұмыс. «Галереяда ой
шарлау»
Оқушылар әртүрлі жақтауларды
талқылауға қатысады, қызықты жақтау жасау жолдарын ортаға салады.
Жақтау жасайды. Өз жұмыстарын таныстырып, басқа жұмыстарды
талқылауға қатысады.
Оқушылар жақтау қалай
жасалатынын, ол үшін нені білу керегін, жақтауда нені көрсетуге
болатынын білді. Белгілі бір идеяны ортаға салып және әртүрлі
материалдары қолдана отырып, жақтау жасап
үйренді.
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
|
ҚБ: Бағдаршам
көздері арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
Кері
байланыс:
Сабақ соңында
оқушылар рефлексия
жүргізеді:
- нені білдім, нені
үйрендім?
- нені толық
түсінбедім?
- немен жұмысты жалғастыру
қажет?
|
Оқушылар бүгінгі сабақты
қандай деңгейде түсініп,білгендерін
айтады
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына
пікір қалдыру.
|
«Ашық
микрофон»
кері байланыс
парағы
|