4 сынып. 8 сабақ. Натюрмортты аралас тәсілмен жасаймыз.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

4 сынып. 8 сабақ. Натюрмортты аралас тәсілмен жасаймыз.

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сынып. 8 сабақ. Натюрмортты аралас тәсілмен жасаймыз.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Көркем еңбек

Мектеп: Педагогтің аты-жөні:

Бөлім:

Мамандықтар әлемі

Сынып: 4 Күні:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Натюрморт құрастыру өнері.

Натюрмортты аралас тәсілмен жасаймыз.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.2.2 – жұмысты орындауда және материалдарды қолдануда тиімді шешімдер қабылдау

Сабақтың мақсаты

Жұмысты орындауда және материалдарды қолдануда тиімді шешімдер қабылдайды.

Құндылықтарды дарыту

ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ

  • халықпен/ мемлекетпен бірлікті және өз мемлекетінің дамуы үшін жеке жауапкершілікті түсіну;

  • ұлттық және мәдени бірегейлікті түсіну;

Сабақтың барысы.

Сабақтың кезең

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

1Ұйымдастыру.

Сабақ басындағы белсенді оқыту әдісі. Мұғалім оқушылармен сәлемдесіп, тәуелсіздік және отаншылдық» тақырыбында ой қозғау.

Сабаққа психологиялық дайындалуы үшін

Шеңберге тұрамыз. Шеңбер бойымен, сағат тілімен әрқайсысы өз есімін атайды және дүкеннен сатып алған өзінің есімінің бастапқы әріпінен басталатын затты атайды. Өз орындарымызға отырамыз.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту:

  • Өмір ағашы туралы қысқаша мәлімет қарастыру.

  • Өздігінен өмір ағашын жасау тәсілін таңдау.

Стартер сұрақтары.

  • Біздің әлемнің, жердегі өмірдің туындауы туралы не білесіздер?

Берілген слайдтағы сурет туралы не айта аласыздар? (слайдта әлемдік ағаш немесе өмір ағашы бейнеленген)

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.


Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


Оқушылар ой қозғайды, ойларын айтады,

сұрақтарға жауап береді.


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

4. Практикалық бөлік. (Жұптық жұмыс, 12 минут)

Плакатқа коллаж жасаймыз.

Әрқайсысыңыз ағашты жасау үшін қажетті материалдарды әкелдіңіздер. Өздіктеріңізден орындалу техникасын таңдаңыздар. Сіздер оларды өзара араластыра аласыздар. Егер бұл аппликация немесе коллаж болса, негізі ретінде қатты қағазды қолданыңыздар. Гуашь техникасымен орындайтын болсаңыздар А форматын қолданыңыздар.

Қайшы мен ыстық желімді қолдану кезіндегі қауіпсіздік ережесін еске түсіреміз.

Бағалау үшін дескрипторларды анықтаймыз:

- ағашты орындау үшін жасау техникасын таңдады (аппликация, коллаж, бояулармен жұмыс, түрлі материалдардан көлемді ағаш және т/б)

- егер жазықтықта орындайтын болса, қарындашпен ағаштың контур сызығын белгіледі;

- ағашты жасау үшін материалды таңдады.

Мұғалімнің бақылауы. Мұғалім жұмыс барысында оқушыларды бақылап отырады, кейбір оқушыларға көмек көрсетеді.

Саралау.

Барлық оқушылар: әлемдік ағашы туралы ақпаратты оқи алады, Бәйтерек пен ағашты салыстыраалады, ағашты орындау техникасын өздігінен таңдайды.

Оқушылардың көпшілігінің қолынан келеді:

Пратикалық үдерістің кезеңін жоспарлайды;

Кейбір оқушылар:

Берілген сабақта практикалық кезеңін аяқтайды.

Кері байланыс. Не сіздерге түсініксіз болды? (1 минут)




Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.

Белсенді оқу тапсырмалар


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.






Оқылым, жазылым тапсырмалары.

Соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

Топтық жұмыс. «Галереяда ой шарлау»

Оқушылар әртүрлі жақтауларды талқылауға қатысады, қызықты жақтау жасау жолдарын ортаға салады. Жақтау жасайды. Өз жұмыстарын таныстырып, басқа жұмыстарды талқылауға қатысады.

Оқушылар жақтау қалай жасалатынын, ол үшін нені білу керегін, жақтауда нені көрсетуге болатынын білді. Белгілі бір идеяны ортаға салып және әртүрлі материалдары қолдана отырып, жақтау жасап үйренді.


Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.




Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

Кері байланыс:

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім?

- нені толық түсінбедім?

- немен жұмысты жалғастыру қажет?

Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.

«Ашық микрофон»

кері байланыс парағы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.10.2024
279
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі