|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы |
5.4 Атилла және оның жолаушылық жорықтары |
||
|
Күні: |
28.04.2017ж |
||
|
Сынып: |
5 |
||
|
Қатысқандар: |
25 |
||
|
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: |
Қалмырза Сабира Қалмырзақызы |
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ежелгі авторлар Атиллаға қандай баға берді? |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
5.1.1.3-Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан корсету. |
||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар -Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан корсетеді. Оқушылардың басым бөлігі -Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтайды. Кейбір оқушылар Неліктен «Атилла басқарған кезең Ғұн мемлекетінің кемелденген шағы»- деп аталғандығын дәлелдейді. |
||
|
Бағалау критерийі |
Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан корсетеді. (қолдану) Алғашқы бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтайды. (түсіну) |
||
|
Тілдік мақсаттар: |
Негізгі сөздер: Тақырыптағы бөлімшеден Талқылауға арналған тармақтар: Тақырып бойынша мәтінді оқиды және топпен талқылайды. (оқылым, айтылым) Жазылым бойынша ұсыныстар: Картадан Ғұндардың мекен еткен жерлерін сызып көрсетеді. |
||
|
Құндылықтарға баулу: |
|
||
|
Пәнаралық байланыс: |
Ғұн тайпасының мекендеген жерлерін картадан көрсете отыра география пәнімен байланыс. |
||
|
Алдыңғы білім: |
5.1.1.3.- Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан корсетті. 5.3.1.2. – Ежелгі мемлекеттік бірлестіктіктердің құрылуын түсіндірді. Үй тапсырмасын «Өрмекші» әдісі арқылы пысықтаймын. |
||
|
Сабақ барысы: |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: |
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы: 5 мин 10 мин |
Мұғалім оқушылармен амандасып, назарларын сабаққа шоғырландыру мақсатында психологиялық ахуал туғызып, сыныпты түрлі-түсті смайликтер бойынша 3топқа бөледі.
Мұғалім оқушылардың ойларын қозғау мақсатында жаңа сабақтың тақырыбын Рим патшасы- Ромул, Гот тарихшысы- В. Иорданның Атилла жайындағы пікірлерін айта отырып жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды. Әдісі: Ой қозғау Мұғалім оқушылармен біріге отыра сабақтың тақырыбын анықтауға ықпал етіп, сабақта не үйренетіндерін айтады және бағалау критерийлерімен таныстырады. |
АКТ, Флипчарт, маркер, смайликтер, стикер Рим патшасы мен Гот тарихшысының пікірлері жазылған слайд. |
|
|
Сабақтың ортасы: 25 мин |
1 Тапсырма: Тақырыптағы мәтінді оқуға 5 минут уақыт беремін. Тақырып мазмұнын ашу үшін «Таза тақта» әдісін қолданамын. Сұрақтар:
2 Тапсырма: «Баспалдақ» әдісі Тақырыптағы маңызды оқиғаларды баспалдақ сатысына орналастырыңдар. 3 Тапсырма: «Кір жаю» әдісі Тақырып бойынша әр топ 2 сұрақ жазылған қағаздарыңды кір жуатын ыдысқа салып, кезекпен шығып сол сұрақтарды алып жауап бергендерін кір жайғышқа қыстырады. |
Сұрақтар жазылған түрлі қағаздар, Баспалдақ бейнесі салынған слайд. А4 форматты қағаз |
|
|
Сабақтың соңы: 10 мин |
Кері байланыс: ҚҚҚ кестесі Қызық болған-3 нәрсе Қиын болған-3 нәрсе Құнды болған- 3 нәрсе |
ҚҚҚ кестесі, бағалаупарақтары, стикер |
|
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
|
|
Барлығы: Қосымша көмек көрсету мақсатында «Таза тақта» әдісін қолдану арқылы оқушылар Ғұндардың қоныс аударуын түсінді. Басымбөлігі: оқушылар «Баспалдақ» әдісін пайдалана отырып, оқушыларға Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын білді. Кейбіроқушылар: Оқушылар «Кір жайғыш» әдісі арқылы сабақты пысықтаймын. |
Өз іс-әрекетіне бағалау. «Бағдаршам» арқылы бағалау Бағалау парақтары арқылы |
Сыныптағы санитарлық-гигиеналық ережелерді сақтау. АКТ (интерактивтітақта) жұмыстарыныңпайдалануережесі. Оқушылардыңөзарақатынасынүнемібақылау. |
|
|
Рефлексия: |
«Ежелгі авторлар Атиллаға қандай баға берді?»- тақырыбында бүгінгі өткен сабағымда өз мақсатыма жеттім деп ойлаймын. Оқушылар белсене ат салысып, жаңа сабақты толығымен ашып, түсінді. Алдағы уақытта да белсенді әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, сабағымды тартымды етип өткіземін деп ойлаймын. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
5.1.1.3-Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан корсету.
5.1.1.3-Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан корсету.
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы |
5.4 Атилла және оның жолаушылық жорықтары |
||
|
Күні: |
28.04.2017ж |
||
|
Сынып: |
5 |
||
|
Қатысқандар: |
25 |
||
|
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: |
Қалмырза Сабира Қалмырзақызы |
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ежелгі авторлар Атиллаға қандай баға берді? |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
5.1.1.3-Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан корсету. |
||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар -Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан корсетеді. Оқушылардың басым бөлігі -Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтайды. Кейбір оқушылар Неліктен «Атилла басқарған кезең Ғұн мемлекетінің кемелденген шағы»- деп аталғандығын дәлелдейді. |
||
|
Бағалау критерийі |
Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан корсетеді. (қолдану) Алғашқы бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтайды. (түсіну) |
||
|
Тілдік мақсаттар: |
Негізгі сөздер: Тақырыптағы бөлімшеден Талқылауға арналған тармақтар: Тақырып бойынша мәтінді оқиды және топпен талқылайды. (оқылым, айтылым) Жазылым бойынша ұсыныстар: Картадан Ғұндардың мекен еткен жерлерін сызып көрсетеді. |
||
|
Құндылықтарға баулу: |
|
||
|
Пәнаралық байланыс: |
Ғұн тайпасының мекендеген жерлерін картадан көрсете отыра география пәнімен байланыс. |
||
|
Алдыңғы білім: |
5.1.1.3.- Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан корсетті. 5.3.1.2. – Ежелгі мемлекеттік бірлестіктіктердің құрылуын түсіндірді. Үй тапсырмасын «Өрмекші» әдісі арқылы пысықтаймын. |
||
|
Сабақ барысы: |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: |
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы: 5 мин 10 мин |
Мұғалім оқушылармен амандасып, назарларын сабаққа шоғырландыру мақсатында психологиялық ахуал туғызып, сыныпты түрлі-түсті смайликтер бойынша 3топқа бөледі.
Мұғалім оқушылардың ойларын қозғау мақсатында жаңа сабақтың тақырыбын Рим патшасы- Ромул, Гот тарихшысы- В. Иорданның Атилла жайындағы пікірлерін айта отырып жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды. Әдісі: Ой қозғау Мұғалім оқушылармен біріге отыра сабақтың тақырыбын анықтауға ықпал етіп, сабақта не үйренетіндерін айтады және бағалау критерийлерімен таныстырады. |
АКТ, Флипчарт, маркер, смайликтер, стикер Рим патшасы мен Гот тарихшысының пікірлері жазылған слайд. |
|
|
Сабақтың ортасы: 25 мин |
1 Тапсырма: Тақырыптағы мәтінді оқуға 5 минут уақыт беремін. Тақырып мазмұнын ашу үшін «Таза тақта» әдісін қолданамын. Сұрақтар:
2 Тапсырма: «Баспалдақ» әдісі Тақырыптағы маңызды оқиғаларды баспалдақ сатысына орналастырыңдар. 3 Тапсырма: «Кір жаю» әдісі Тақырып бойынша әр топ 2 сұрақ жазылған қағаздарыңды кір жуатын ыдысқа салып, кезекпен шығып сол сұрақтарды алып жауап бергендерін кір жайғышқа қыстырады. |
Сұрақтар жазылған түрлі қағаздар, Баспалдақ бейнесі салынған слайд. А4 форматты қағаз |
|
|
Сабақтың соңы: 10 мин |
Кері байланыс: ҚҚҚ кестесі Қызық болған-3 нәрсе Қиын болған-3 нәрсе Құнды болған- 3 нәрсе |
ҚҚҚ кестесі, бағалаупарақтары, стикер |
|
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
|
|
Барлығы: Қосымша көмек көрсету мақсатында «Таза тақта» әдісін қолдану арқылы оқушылар Ғұндардың қоныс аударуын түсінді. Басымбөлігі: оқушылар «Баспалдақ» әдісін пайдалана отырып, оқушыларға Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын білді. Кейбіроқушылар: Оқушылар «Кір жайғыш» әдісі арқылы сабақты пысықтаймын. |
Өз іс-әрекетіне бағалау. «Бағдаршам» арқылы бағалау Бағалау парақтары арқылы |
Сыныптағы санитарлық-гигиеналық ережелерді сақтау. АКТ (интерактивтітақта) жұмыстарыныңпайдалануережесі. Оқушылардыңөзарақатынасынүнемібақылау. |
|
|
Рефлексия: |
«Ежелгі авторлар Атиллаға қандай баға берді?»- тақырыбында бүгінгі өткен сабағымда өз мақсатыма жеттім деп ойлаймын. Оқушылар белсене ат салысып, жаңа сабақты толығымен ашып, түсінді. Алдағы уақытта да белсенді әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, сабағымды тартымды етип өткіземін деп ойлаймын. |
||
шағым қалдыра аласыз













