5.1.1.3-Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан корсету.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

5.1.1.3-Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан корсету.

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы

5.4 Атилла және оның жолаушылық жорықтары

Күні:

28.04.2017ж

Сынып:

5

Қатысқандар:

25

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қалмырза Сабира Қалмырзақызы

Сабақтың тақырыбы:

Ежелгі авторлар Атиллаға қандай баға берді?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

5.1.1.3-Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан корсету.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар

-Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан корсетеді.

Оқушылардың басым бөлігі

-Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтайды.

Кейбір оқушылар

Неліктен «Атилла басқарған кезең Ғұн мемлекетінің кемелденген шағы»- деп аталғандығын дәлелдейді.

Бағалау критерийі

Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан корсетеді.

(қолдану)

Алғашқы бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтайды. (түсіну)

Тілдік мақсаттар:

Негізгі сөздер: Тақырыптағы бөлімшеден

Талқылауға арналған тармақтар:

Тақырып бойынша мәтінді оқиды және топпен талқылайды. (оқылым, айтылым)

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Картадан Ғұндардың мекен еткен жерлерін сызып көрсетеді.

Құндылықтарға баулу:

  • Қарым қатынас жасау қабілеті;

  • Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау

Пәнаралық байланыс:

Ғұн тайпасының мекендеген жерлерін картадан көрсете отыра география пәнімен байланыс.

Алдыңғы білім:

5.1.1.3.- Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан корсетті.

5.3.1.2. – Ежелгі мемлекеттік бірлестіктіктердің құрылуын түсіндірді.

Үй тапсырмасын «Өрмекші» әдісі арқылы пысықтаймын.

Сабақ барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы:

5 мин











10 мин


Мұғалім оқушылармен амандасып, назарларын сабаққа шоғырландыру мақсатында психологиялық ахуал туғызып, сыныпты түрлі-түсті смайликтер бойынша 3топқа бөледі.


Улыбающееся лицо 2 Улыбающееся лицо 5 Улыбающееся лицо 6



Мұғалім оқушылардың ойларын қозғау мақсатында жаңа сабақтың тақырыбын Рим патшасы- Ромул, Гот тарихшысы- В. Иорданның Атилла жайындағы пікірлерін айта отырып жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.

Әдісі: Ой қозғау Мұғалім оқушылармен біріге отыра сабақтың тақырыбын анықтауға ықпал етіп, сабақта не үйренетіндерін айтады және бағалау критерийлерімен таныстырады.

АКТ, Флипчарт, маркер, смайликтер, стикер







Рим патшасы мен Гот тарихшысының пікірлері жазылған слайд.

Сабақтың ортасы:

25 мин

1 Тапсырма:

Тақырыптағы мәтінді оқуға 5 минут уақыт беремін. Тақырып мазмұнын ашу үшін «Таза тақта» әдісін қолданамын.

Сұрақтар:

  1. Еуропада Батыс ғұн империасы қалай құрылды?

  2. Неліктен Атилла басқарған кезең Ғұн мемлекетінің кемелденген шағы деп есептелінеді?

  3. Ғұндардың қоныс аударуы қай тайпаға әсер етті?

2 Тапсырма:

«Баспалдақ» әдісі

Тақырыптағы маңызды оқиғаларды баспалдақ сатысына орналастырыңдар.

3 Тапсырма:

«Кір жаю» әдісі

Тақырып бойынша әр топ 2 сұрақ жазылған қағаздарыңды кір жуатын ыдысқа салып, кезекпен шығып сол сұрақтарды алып жауап бергендерін кір жайғышқа қыстырады.

Сұрақтар жазылған түрлі қағаздар, Баспалдақ бейнесі салынған слайд. А4 форматты қағаз

Сабақтың соңы:

10 мин

Кері байланыс:

ҚҚҚ кестесі

Қызық болған-3 нәрсе

Қиын болған-3 нәрсе

Құнды болған- 3 нәрсе

ҚҚҚ кестесі, бағалаупарақтары, стикер

Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Барлығы:

Қосымша көмек көрсету мақсатында «Таза тақта» әдісін қолдану арқылы оқушылар Ғұндардың қоныс аударуын түсінді.

Басымбөлігі:

оқушылар «Баспалдақ» әдісін пайдалана отырып, оқушыларға Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын білді.

Кейбіроқушылар:

Оқушылар «Кір жайғыш» әдісі арқылы сабақты пысықтаймын.

Өз іс-әрекетіне бағалау.

«Бағдаршам» арқылы бағалау

Бағалау парақтары арқылы

Сыныптағы санитарлық-гигиеналық ережелерді сақтау. АКТ (интерактивтітақта) жұмыстарыныңпайдалануережесі. Оқушылардыңөзарақатынасынүнемібақылау.

Рефлексия:

«Ежелгі авторлар Атиллаға қандай баға берді?»- тақырыбында бүгінгі өткен сабағымда өз мақсатыма жеттім деп ойлаймын. Оқушылар белсене ат салысып, жаңа сабақты толығымен ашып, түсінді. Алдағы уақытта да белсенді әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, сабағымды тартымды етип өткіземін деп ойлаймын.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
3742
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі