Ұзақ мерзімді
жоспардың тарауы:
5.2А Ежелгі көшпелілердің
материалдық мәдениеті
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сынып:5
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Көшпелілер баспанасының
ерекшелігі неде?
|
Осы сабақта
қол
жеткізілетін
оқу
мақсаттары
|
5.2.2.3 Ежелгі тайпалардың
қолданалы өнерінің ерекшелігін
сипаттау;
5.2.2.6 Көшпелілердің әлемдік
өркениетке қосқан үлесін
білу;
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: Ежелгі тайпалардың қолданбалы
өнерінің ерекшеліктерін
біледі;
оқушылардың басым
бөлігі:
-Көшпелілердің материалдық
мәдениетінің ерекшеліктерін топтастыра
алады;
кейбір
оқушылар:
-Ежелгі тайпалардың
материалдық мәдениетін айналысқан кәсіп түрлерін айырмашылығын
талдай алады.
|
Бағалау критерийі
|
-
Ежелгі тайпалардың әлемдік
өркениетке қосқан үлесін айтады, шаруашылықпен байланыстыра отырып
талқылайды;(түсіну)
-
Көшпелілердің қолданбалы
өнерінің ерекшелігін сипаттайды; (қолдану)
|
Тілдік мақсаттар
|
Негізгі
сөздер: киіз үй, сықырлауық,
маңдайша
-
Киіз үйдің
құрлысы
-
Сықырлауықты
бекіту
-
Маңдайша
байлау
Талқылауға
арналған тармақтар:
Киіз үй бөліктерін
жазады
Көшпенділер баспаналарының
өзгерісін жазады.
|
Құндылықтарға
баулу
|
-
Шығармашылық және
сын тұрғысынанойлау;
-
қарым-қатынас жасау
қабілеті;
-
өмір бойы оқуға
дайын болу.
-
Әр саяхатшының еңбектерінің
оқу барысында оқушылар олардың еңбектерінен елге жерге деген үлкен
құрметпен қарауды үйренеді.
|
Пəнаралық байланыс
|
Ежелгі дәуірдегі және орта
ғасырлық зерттеулерді анықтау барысында жаратылыстану пәнімен
байланысады;
-әдебиет;
|
Тақырыпбойынша
Алдыңғыбілім
|
5.4.1.2 Көшпелі мал шаруашылығы мен
егіншіліктің қалыптасуын
түсінеді.
Баспана, шаңырақ, уық,
көшпенділер
|
Сабақбарысы
|
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
7
мин
мин
|
1.Оқушыларды түгендеу, оқу
құралдарын, сабаққа дайындығын
тексеру.
Ынтымақтастық
атмосферасын орнату.
Балалар екі топқа
бөлініп, бірінің артына екіншісі тұрып сап түзейді. Мұғалім ең
артында тұрған оқушыға бір заттың атауы жазылған қағаз ұсынады.
Соғында тұрған оқушы үндемей, алдында тұрған оқушының арқасына әлгі
заттың суретін саусағымен салады. Суреттер салынып біткенен кейін
мұғалім соңғы оқушыдан арқасына салынған заттың атын сұрап, қағазда
жазылғанымен салыстырады.
2.Sms әдісі
(жұптық жұмыс)
-Адамдар баспана
салуды қалай жетілдірген?
-Баспаналар неліктен
өзгеріске ұшырады?
-Шаңырақ қалай пайда
болды?
-шаңырақты көтеру
үшін уықтар не үшін
шаншылады?
- көшпенділер ұғымын
қалай түсінесін?
ҚБ (күлекештер
арқылы бағалау)
3.Топқа
бөлу: «Қос, Күрке, Киіз
үй»
суреттері
бойынша(3 топқа
бөлінеді)
|
Стикер
Күлекештер
Суреттер
|
Сабақтың
ортасы
30мин
|
4.«Мини- плакат»
әдісі /топтық жұмыс/. Барлығы
мәтінді оқиды. Топ ішінде талқылайды. Стикерге маңызды ұғымдарды
жазады. Ортаға бірігіп шығып жазғандарын айтады. Соңынан топ мүшесі
шығып қорытындылайды.
ҚБ( Екі жұлдыз, бір
ұсыныс арқылы топты
бағалайды)
5.Тапсырма Т
кестесі әдісі. /жеке
жұмыс/
Тапсырмада
оқушыларға екі оқиғаны қарастыру ұсынылады және олардың қай
белгілері ұқсас, қай белгілері өзгеше екендіктерін жазулары
керек
7.Тапсырма
«Ақылдың алты қалпағы»
әдісі
Де Бононың
қалпақтары:
ҚЫЗЫЛ
ҚАЛПАҚ. Көшпелілер баспанасының
ерекшелігі туралы түсінік
айтады.
Сары
қалпақ. Көшпеліліер баспанасының
жағымды, пайдалы жағын
айтады.
ЖАСЫЛ
ҚАЛПАҚ. Көшпелілер баспаналарына идея
қосады.
Ақ
қалпақ. Мен көшпелілер баспаналарының
салалары туралы ақпарат алдым, әлі де
ізденемін.
Қара
қалпақ. Көшпелілер баспаналарының
тиімсіз жақтарын айтады.
Көк
қалпақ.
Қорытындылайды.
ҚБ/ күлегештер арқылы
бағалайды./
|
Оқулық.
Үлестірмелі
Қағаздар
стикелер
Көрсетілім
/Видео/
Жұлдызшалар
үлестірмелі
қағаздар
|
Сабақтың
соңы
15
мин
|
Кері
байланыс: ҚҚҚ
кестесі
ҚҚҚ
кестесі
1.Қызық болған 3
нәрсе
2.Қиын болған 3
нәрсе
3.Құнды болған 3
нәрсе
|
ҚҚҚ кестесі, бағалау
парақтары, стикер
|
Саралау – Сіз
қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға
қарағанда қабілетті
оқушыларға қандай
тапсырмалар бересіз?
|
Бағалау – Сіз
оқушылардың
материалды игеру деңгейін
қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық
жəне
Қауіпсіздік
техникасын
сақтау
|
Барлық
оқушылар:
1. «Мини- плакат» әдісі арқылы
оқушылар ежелгі тайпалардың қолданбалы өнерінің ерекшеліктері
менәлемдік өркениетке қосқан
үлестерін біледі.
Оқушылардың басым
бөлігі
2. « Т кестесі
» әдісі арқылы оқушылар
көшпелілердің материалдық мәдениетін және күрке мен киіз үйдің
ерекшелігін анықтайды;
3.
«Ақылдың алты
қалпағы» әдісі арқылы
оқушылар ежелгі тайпалардың материалдық
мәдениетін айналысқан кәсіп түрлерін толық меңгерді және
жинақтайды.
|
1. Екі жұлдыз, бір
ұсыны арқылы топтарды
бағалайды
2. Жұлдызшалар
арқылы өзара бағалау.
Күлегештер беру
арқылы өзін – өзі бағалайды.
|
Сабақтағы шаралар
барысында оқушылардың денсаулығымен қауіпсіздігіне қатер
төнбейді.
|
Рефлексия
Сабақ оқу мақсаттары
шынай ма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
шаралары тиімді болдыма?
Мен берілген уақыт ішінде
үлгердімбе?
|
Сабақтың мақсатты
смарт мақсатта қойылып қол жетімді
шынайы.
Оқушылар бүгінгі
сабақтан көшпелілердің баспаналары жайлы және киіз үйдің құрлысын
толық меңгерді.
Сыныптағы ахуал
топқа бөлгеннен бастап әр түрлі әдіс-тәсілдер оқушыларға тиімді
әсер етті, оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы арта
түсті.
Мен өзім жоспарлаған
сабақ құрылымым оқушыларға жақсы әсер еткендіктен тиімді болды деп
есептеймін.
Мен 45 минуттың ішіне әдіс-
тәсілдерге арнайы уақыт бөлінгеннен кейін уақытты тиімді пайдалана
білдім.
|