Материалдар / 5- сынып «Бақа мен үйрек» ертегісі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

5- сынып «Бақа мен үйрек» ертегісі

Материал туралы қысқаша түсінік
әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіреді..
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Наурыз 2021
733
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

4-бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

Мектеп:

89 мектеп – лицей

Мерзімі:

08.11.2019 Пәні: қазақ тілі

Мұғалімнің аты-жөні:

Байрбекова Фарида Закировна

Сынып: 5 «Б»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

«Бақа мен үйрек» ертегісі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.1әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру.

5.4.3.1тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіреді..

Көпшілігі:тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады.

Кейбір оқушылар: әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі сөздерден көп мағыналы сөздерді таба алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым, ӘТН бойынша тапсырмаларды орындайды.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: бақа, үйрек, синоним, антоним, көп мағыналы,т.б.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Көп мағыналы сөздер дегеніміз не?

Не себепті ... деп ойлайсыз ?

Не себепті бақа құлап түсті?

Бағалау критерийі

  • әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог көтерілген мәселені түсіндіреді.

  • тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады.

Алдыңғы оқу

Адам және табиғат. Қызыл кітап жайлы не білесіңдер?

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар


Сабақтың басы

5 минут



І.Ұйымдастыру кезеңі:

1.Сәлемдесу, сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

Сергіту сәті: «Мен үшін қымбат....» әдісі.

Оқушылар шеңберде тұрып, өзі үшін қымбат жандарға тілек айтады.

2. Сабақтың мақсатымен таныстыру

Оқушылар шеңберде тұрып, бір-бірінің жақсы қасиеттерін айтады.


Төлегенннің «Салтанат» күйі

Сабақтың ортасы

25 минут












1-тапсырма. Оқылым мен тыңдалым

Мәтінді оқып «Сен маған, мен саған» әдісі арқылы мәтінді рөлге бөліп оқыңдар. «Неліктен?» деп басталатын сұрақ құрастырыңдар.

Дескриптор:

  • әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалогта көтерілген мәселені түсінеді.

ӘТН Бірнеше мағынада жұмсалатын сөздер көпмағыналы сөздер деп аталады. Мысалы: қара (етістік)

1) көз жіберу, назар аудару,

2) іздеу, қарастыру,

3) көру, бақылау,

4) ескеру елеу,

2-тапсырма «Кім жылдам?» (жазылым)

Бақалар мен үйректер жайында хабарлама дайындаңдар.

Дескриптор:

  • хабарламаның құрлымын сақтап жаза алады.

3-тапсырма

Ақылды, айлакер, қорқақ, сақ, қырағы, төзімді сөздерінің синонимдері мен антонимдерін жазыңдар.

Ақылды, білімді, дана, Айлакер, қу, алаяқ, Қорқақ, су жүрек, сақ, мүлт жібермеу, қырағы, алғыр.

Дескриптор:

  • антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдана алады.

4-тапсырма

Берілген аң-құстарға қандай сипаттама сәйкес келетінін анықтап, сәйкестендіріп жазыңдар.

Оқулық, дәптер

Бейнелі суреттер



Оқулық, дәптер

Сабақтың соңы

10 минут


Үйге: 7-тапсырма 42 - бет.Кері байланыс

Қосымша ақпарат

Саралау– оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау–оқушыбілімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

ҚБ:Өзін-өзі бағалау

ҚБ: «Басбармақ»

Пəнаралық байланыс: денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс, құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)


Қазақ әдебиеті, тарих, өзін-өзі тану

5 – тапсырма.

Диалог не? «Бақа мен үйрек»ертегісі негізінде диолог құраңдар.




Рефлексия

Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары қолжетімді ма?

Оқушылар бүгін не үйренді?

Сабақтағы ахуал қандай болды?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

Уақыт есебінен ауытқу болды ма?

Жоспарға қандай өзгеріс енгізесіз?

Өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз.

Сол жақтағы Сіздің сабағыңызға қатысты сұрақтарға жауап беріңіз

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

ДОІЖО: Асқанбаева Жанна Оралбековна



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!