Мотивациялық-қозғаушылық
|
Топқа Аленушка
кіреді.
Аленушка: Сәлеметсіңдер ме,
балалар!
- Менің атым – Аленушка.
Балалар аққу-қаздар Иванушка інімді мыстан кемпірге алып кетті.
Маған інімді тауып беруге көмек бересіңдер
ме?
Балалар жылдың қай
мезгілі?
Олай болса, бәріміз көзімізді
жұмып, жаз мезгіліне ауысайық.
- Онда, бәріміз бірге орманға
барайық. (слайд
1)
Топқа мыстан кемпір
кіреді.
Мыстан
кемпір: Сендер қайда бара
жатырсыңдар?
Аленушка: Мыстан кемпір менің інімді
жібер.
Мыстан
кемпір: Жоқ жібермеймін. Сен оны
бәрібір табалмайсын.
Аленушка: Жоқ табамын. Балалар маған
көмектесесіңдер ме?
Мыстан
кемпір:Көрейін қалай
табатыңдарыңды.
|
Балалар қызыға
қарайды.
Балалар
амандасады.
Иә,
көмектесеміз.
Балалар таң
қалады.
Иә,
көмектесеміз.
|
Ұйымдастыру-іздестіру
|
1.
Тақырыпты
хабарлау.
Барлығы бірге орманға
барады, алдарына пеш кездеседі.(слайд
2)
Аленушка: Балалар, қарандаршы бұл не
екен?
-
Пеш-печ.
Аленушка: Пеш, пеш айтшы маған
аққу-қаздар қайда ұшып кетті?
Пеш: Менің тапсырмамды орындасан,
айтамын.
Аленушка: Балалар тапсырманы орындаймыз
ба?
- Балалар тақтада неше бәліш
бар екен, санайықшы?
-
Төрт-четыре.
- Енді 4 бәлішті жолақшаның
үстінгі жағына санап қойындар.
- Ал енді табақтарды да санап
көрейік.
- Табақтарды жолақшаның астына
санап қойындар.
- Балалар енді 4 бәлішке 1
бәлішті қоссақ, неше бәліш болады? Кәне
санаңдар.
-
Бес-пять.
- Балалар қарандаршы қайсысы
көп, қайсысы аз?
- 5 бәлішке неше табақ
жетіспейді екен?
- Енді 4 табаққа 1 табақты
қосындар, неше табақ болды? Санаңдар.
- Сонда неше бәліш және табақ
болды?
- Олар
қандай?
- Балалар бүгін біз 5 саныман
таныстық. (слайд
5)
-
Балалар қалай ойлайсыңдар, 5
саны неге ұқсайды? (слайд
6,7,8)
Дидактикалық
ойын: «Қандай сан
жоқ?»
Пеш: Балалар, сендерге көп рахмет.
Аққу-қаздар алма ағашына қарай ұшып кетті. Сау болындар,
балалар! (слайд
9)
|
Пеш.
Балалар
қайталайды.
Иә,
орындаймыз.
Бір, екі, үш,
төрт.
Балалар қайталайды. Балалар
бәліштерді жолақшаға санап қояды.
Бір, екі, үш,
төрт.
Балалар табақтарды жолақшаға
санап қояды.
5 бәліш
болды.
Балалар
қайталайды.
Бәліш көп, ал табақ
аз.
1 табақ
жетіспейді.
5 табақ
болды.
5 бәліш пен 5 табақ
болды.
Тең,
бірдей.
Иреленденген жыланға,
тістелінген алмаға, желкенді қайыққа.
Балалар белсенділік танытып
қатысады.
Сау
болыңыз!
|
2.
Сергіту
сәті:
Жолда кележатып, алдарына
алма ағашы кездеседі.(слайд 10)
Аленушка: Балалар қарандаршы бұл
не?
-
Алма
ағашы-яблоня.
Аленушка: Алма ағашы айтшы маған
аққу-қаздар қайда ұшып кетті?
Алма
ағашы: Менің тапсырмамды орындасан,
айтамын.
Аленушка: Балалар тапсырманы орындаймыз
ба?
Алма
ағашы: Менің алмаларым пісіп жетілді,
бірақ жерге түспей жатыр. Денемізді қимылдап билесек, алмаларым
түседі.
Бейне-ролик арқылы
балаларға қимылдарды көрсету.
Алма
ағашы: Балалар, сендерге көп рахмет.
Аққу-қаздар өзенге қарай ұшып кетті. Сау болындар,
балалар! (слайд
10)
|
Алма
ағашы.
Балалар
қайталайды.
Иә,
орындаймыз.
Балалар орындарынан тұрып
бейне-ролик арқылы жаттығу орындайды.
Сау
болыңыз!
|
3. Геометриялық
пішіндер.
Жолда кележатып, алдарына
өзен кездеседі.(слайд 11)
Аленушка: Балалар қарандаршы, бұл
не?
-
Өзен-река.
Аленушка: Өзен, өзен айтшы маған
аққу-қаздар қайда ұшып кетті?
Өзен: Меньің тапсырмамды орындасан,
айтамын.
Аленушка: Балалар тапсырманы орындаймыз
ба?
Дидактикалық
ойын: «Қай пішінге
ұқсайды?» (слайд
12,13,14,15,16)
Өзен: Балалар, сендерге көп рахмет.
Аққу-қаздар мыстан кемпірдің үйіне қарай ұшып кетті. Сау болындар,
балалар! (слайд
17)
|
Өзен.
Балалар
қайталайды.
Иә,
орындаймыз.
Балалар белсенділіктерін
білдіріп, ойынға қатысады.
Сау
болыңыз!
|
4. Кеңістікті
бағдарлау: «Оң жағында, ортасында, сол
жағында»
Жолда кележатып, алдарына
мыстан кемпірдің үйі кездеседі.(слайд
18)
Мыстан
кемпір: Ой, мынау менің үйім
ғой.
Аленушка: Мыстан кемпір менің інімді
жібер.
Мыстан
кемпір: Жоқ жібермеймін, менің
тапсырмамды орындасан ғана жіберемін.
Аленушка: Балалар тапсырманы орындаймыз
ба?
Дидактикалық
ойын: «Қай жақта
орналасқан?» (слайд
19,20,21)
Аленушка: Мыстан кемпір, сенің
тапсырмаңды орындадық, енді інімді жібер.
Мыстан
кемпір: Жарайды, сенің ініңді балалар
арасына тығып қойдым, қазір оны өзін алып шығарамын
саған.
Мыстан кемпір балалар
арасынан Аленушканың інісін шығарады. Аленушка
қуанады.
Мыстан
кемпір: Енді мен балаларды ұрламаймын,
қош сау болындар, балалар.
Көзімізді жұмып, қайтадан қыс
мезгіліне ораламыз.
|
Иә,
орындаймыз.
Балалар белсенділіктерін
білдіріп, ойынға қатысады.
Сау
болыңыз!
|
5. ҰОӘ
талдау:
- Бүгін бізге қонаққа кім
келді?
- Балалар, бүгін біз қандай
санмен таныстық?
- Балалар қандай геометриялық
пішіндерді қайталадық?
- Кәне балалар оң жақ қолдарың
қайда?
- Ал сол жақ қолдарын
қайда?
|
Мыстан кемпір
келді.
5 санымен
таныстық.
Шаршы, дөңгелек, үшбұрыш,
тіктөртбұрыш, сопақша.
Балалар қолдарын
көтереді.
|