ширату
“Саусақтар”
Топқа бөлу.
«Таңдап
ал»
1, 2, 3 қадам жасап,
геометриялық фигураларды таңдау арқылы топтарға
біріктіру.
(М.Т) Тақтаға 4 оқушы
шығару.
- 1-4 дейінгі сандар жазылған
парақша беру.
1. Кему реті бойынша
тұру.
2.Өсу реті бойынша
тұру.
-Тағы бір оқушыны
шақырамыз.
-Балалар неше оқушы тақтада
тұр? (оқушыларға айтқызу)
-Біз бүгін қандай санмен
танысамыз? ( 5 саны )
-5 саны қай саннан кейін
орналасқан?
Қазақта 5 саны киелі сан болып
саналады.
5
қару саусақ
қыздың
есімі
баға
жұлдыз
-Ендеше , бүгін сендер 5
санымен танысасыңдар.
Бес саны сандық сәуледе неше
санынан кейін тұрады?
-Кәне бәріміз алдымыздағы
сандық сәулеге қарап , 5 саны
қай саннан кейін тұратынын
тауып ,көрейікші.
-Енді осыдан не байқадыңдар?
(пікірін тыңдау)
- 4 санынан кейін 1 сан аттай
отырып, 5 саны келетінін білдік.
5 санына дейін тура, кері
санау.
Кері
байланыс Бәрекелді!
Керемет!
Оқулықпен жұмыс . «Суреттер
сөйлейді» әдісі
(Ұж) Суреттегі заттарды
сана
-Олардың қайсысын 5 саны
арқылы айтуға болады?
- Олардың саны
қанша?
Д әптермен жұмыс (19 жұмыс
парағы)
2.
Қатені
тап. Дұрыс
жаз.
5 4 2 5
5=5
3 5 5
1
Кері
байланыс: «Жарайсыңдар», «Неткен
тамаша »
Топтық
жұмыс «Ойлан,
жұптас,бөліс» әдісі
І
топ. «Төртбұрыш»
Қандай сандар түсіп
қалған?
5 ? 5=
?
4
?
ІІ
топ. «Шаршы»
Доптарды
сана
1+4=?
?+1=5
2+?=5
3+2=?
ІІІтоп.«Үшбұрыш»
Үшбұрыштан 5 жұлдыз
құрастыру.
Кері
байланыс «Басбармақ»
әдісі
Жұптық жұмыс. «Сен маған,
мен саған» әдісі
1.Сандарды сәйкес
суреттермен байланыстыр.
2.Үлкен және кіші доптардың
санын анықтап, бос торкөздерге жаз. Оларды
салыстыр.
үлкен доп кіші
доп
Кері
байланыс :
Өзара
бағалау Жұптар арасында олар
жұмыстарын алмасып тексереді.
Сергіту сәті (қозғалыс
қимылмен)
Ал санайық
санамақ,
Саусақтарға
қарап-ақ.
Кәне-кәне
санайық,
1, 2 , 3, 4,
5-еу
Сонда саусағым
нешеу?
Жеке
жұмыс.
1.
Салыстыр:
1 * 4 3 * 2 5 *
4
2.
Өрнектің мәнін
тап.
4
+1= 5 -
1
=
3+2
=
5 -2
=
3.Өз ойларыңнан 5 санының
құрамына байланысты
өрнектер
құр.
ҚБ:
«Жұлдызша»
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмасы
1
. Гүлдерді орналасу ретіне қарай сәйкес
сандармен байланыстыр.
2 4 7 1 10 5 3 8 6
9
2.
5 санының құрамын
жаз.
5
5
5
5
4
22222
1
2
Дескриптор
Білім
алушы
-Гүлдерді өсу
ретімен санай отырып, сәйкес санмен
байланыстырады;
- 5 санының құрамын біледі,
қажетті сандарды жазады.
Рефлексия
-нені білдім, -нені толық
-мүлде түсінбедім
-нені үйрендім
түсінбедім
|