Материалдар / 5 сынып Мүсін өнері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

5 сынып Мүсін өнері

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2020
2051
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Визуалды өнер.

Мектеп:

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні:

Сынып: 5 (ұлдар)

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтақырыбы

Пластикалық пішіндер өнері. Мүсін өнері.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.1.1. Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік)

Ойлау дағдысының деңгейі (Блун таксономиясы бойынша)

Білу. Түсіну. Қолдану.

Сабақ мақсаттары

Барлығы: Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын анықтау.

Көпшілігі:. Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын таңдау.

Кейбіреуі: Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу.

Бағалау критерийі

  • Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын анықтайды.

  • Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын таңдайды.

  • Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделейді.

Тілдік мақсаттар


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктері: Мүсін жасау үшін әртүрлі технологиялар, құралдар мен материалдарын өз бетінше түсіндіреді.

Талқылауға арналған тармақтар:

1/ Мүсін өнері дегенміз не?

2/ Мүсіндеудің түрлерін атаңыз?

3/ Мүсін жасау үшін қандай материалдар қолдануға болады?

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Анималистік жанр /лат: жануарлар/.

Сомдау /орыс- лепка- сазбалшықтан, пластиннен жұмыс/.

Стека- ағаштан, металдан, сүйектен жасалған тақтай.

Құндылықтарға баулу

Білім алушылар бір- бірімен ынтымақтастықпен ашық пікір бөлісіп, шығармашылық көзқараспен еңбектенеді. Сабақ барысында құндылықтар бойына сіңіреді. Жауапкершілік.

Пән аралық байланыс

Тарих. Білім алушылар Қазақстандық және әлемдік мүсіншілердің туындыларын зерттеп қарастырады.

АКТ қолдану дағдылары

АКТ және интернет желісін пайдалана отырып Қазақстандық және әлемдік мүсіншілердің жұмысын талқылайды. Зерттеу дағд дамыту

Алдыңғы білім

Мүсін өнері туралы білімдері бар.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин


І. Ұйымдастыру кезеңі.

1. Сәлемдесу.

2«Суреттерді аяқтайық» психологиялық ахуал туғызу. Білім алушылардың логикалық ойлауын, көру арқылы есте сақтауын ойша жұмыс істей білуін дамыту. Алдын ала тақтаға мысықтың және қоянның құлақтары салынған плакат ілініп дайындалады. Білім алушылардың көздері шарфпен байланады да, олар кезек- кезекпен шығып, бірі денесін, бірі басын, бірі аяғын салады.



3. «Асық» әдісі арқылы 2 топқа біріктіру.

  1. топ «Шебер қолдар»

  2. топ «Мүсіншілер»



4. «Мүсіндер сөйлейді» әдісі арқылы білім алушылар сабақтың тақырыбын және мақсатын ашады.





Қалыптастырушы бағалау. Жұлдызша тарату арқылы.











А4 формат, маркер.





































Мүсін туралы суреттер




Сабақтың ортасы

25 мин




ІІ. Жаңа сабақ. Білім алушылардың қажеттілігіне қарай тапсырма беру арқылы сабақтың мақсатына жету. Жұмыстың соңғы кезеңдерін орындайды.

1. Білім алушыларға «Демонстрациялау» және «Мұғалім сөзі» әдістері арқылы мүсін туралы видеороликті көрсету жұмыс орындау кезендерін анықтау.

2. «Мұғалім сөзі» әдісі арқылы тәжірибелік жұмыс жасау кезінде техника қауіпсздігін еске түсіру.

- Жұмыс жасау орындарын таза ұстау.

- Арнайы киім /фартук, халат, көзілдірік т.б./ кию керек.

- Ұшты және өткір заттармен жұмыс жасау барысында ұқыпты болу керек.

- Жұмыс істеу кезінде қолды жиі сулап отыру т.б.

Топтық тапсырма.

3. Тапсырма. Өзіңізге ұнайтын бір жануарды көз алдыңызға елестетіңіз және визуалды сипаттап, ермексазбен мүсінін жасаңыз.

Мысалы:





Дискриптор.

Білім алушы:

-зерттеу жұмыстарын жүргізеді

-мүсін жасауда реттілігін анықтайды.

- жұмыс жасаудың материалдарын анықтайды.

-өз шығармашылық идеяларын жүзеге асыруда материалдар мен құралдарды қолданып ермек сазбен жұмыс жасайды.

-жұмыс кезеңінде техника қауіпсіздігін сақтайды.

-уақытты тиімді пайдаланады.



Қалыптастырушы бағалау. Смайликтер арқылы бағалау.

ӨТЕ ЖАҚСЫ.

ЖАҚСЫ.

ОРТАША.









Мүсін жасау өнері

https://youtu.be/_3X2Hl7Eg-U



















































Мүсін жасауға арналған материалдар құм, ағаш, пластелин т.б. Құрал саймандар, су, сүрткіштердің түрлері.

Сабақтың соңы

5 мин

ІІІ.. Сабақты қорытындылау

. «Сұрақ- жауап» әдісі арқылы білім алушылардың мүсін туралы білімдерін анықтау.

- Мүсін өнері дегенміз не?

- Мүсіндеудің түрлерін атаңыз?

- Мүсін жасау үшін қандай материалдар қолдануға болады?

Қалыптастырушы бағалау. Сөзбен мақтау



Кері байланыс.


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Қабілеті жоғары білім алушы зерттеу жұмыстырды АКТ арқылы жүргізді.

Қабілетті білім алушылар өз мүмкіндігінше жұмыс жасады.

Қабілеті төмен білім алушыларға қолдау көрсетілді.

Сабақ бойы бақылау. Қалыптастырушы бағалау: сөзбен мақтау, жұлдызша тарату арқылы. Смайлик арқылы, Кері байланыс: «Бес саусақ»

Техника қауіпсіздігін сабақ барысында сақтау.

Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болдыма? Барлық оқушылар оқу мақастына қолжеткіздіме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізу ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдалаңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзінің маңызды деп санатын сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы анықтадым,келесі сабақтарда неназар аудару қажет?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!