Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
Сабақ мақсаты мен бағалау
критерийлерін таныстыру;
Бейнероликті қолдана
отырып, бекіту тапсырмаларын орындату
|
Бірлескен жұмыс (1,2
тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс
жауапты ұсыну арқылы үйрету
Бекітуге арналғантапсырмаларды
орындату;
Тапсырмалардың
жауаптарын жазу.
|
Жеке
жұмыс
Тапсырманы ұсыну,
оқушылар өз бетімен орындауы
|
5
минут
|
Ұйым дастыру
|
Сәлеметсіздерме!
-
Бүгін, Ондық бөлшектерді қосу
және азайту тақырыбын
қарастырамыз. Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз: -ондық бөлшектерді
қосу;
-
-ондық бөлшектерді қосу
алгоритмін есептер шығаруда қолдану.
Үй тапсырмасын
тексеру.
№779 2,4,6/, №780
/1,3,5/.
|
Сабақ мақсатымен
танысады.
Үй жұмысын
айтады.
|
|
Whatsapp
қолдану
Жалпы білім беретін мектептің
5–сыныбына арналған оқулық.
Оқулық авторлары:
Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова,
Е.С.Байшоланов
Алматы «Атамұра»
баспасы 2017 жыл
|
8
мин
|
Жаңа
сабақ
|
Видеотүсіндіру.
https://onlinemektep.net/schedule/03.02.2021/lesson/83960fc2-7e51-467b-86cb-fb1d3f801da0
Ондық бөлшектер ондық жүйеде
жазылатын сандар болғандықтан, оларды натурал сандардар сияқты
«бағанмен» қосуға болады.
⠀Ондық бөлшектерді қосу
үшін:
-
ондық бөлшектердегі үтірден
кейінгі цифрлар санын теңестіру қажет;
-
бірдей разрядтарды бірінің
астында бірі тұратындай (үтірдің астына үтір тура келетіндей) етіп,
бағанмен жазу керек;
-
разрядтар бойынша қосу керек;
-
шыққан нәтижедегі үтірді берілген бөлшектердегі
үтірлердің астына келтіріп қою керек.
-
1-мысал. Ондық бөлшектерді қос: 3,61 +
12,3. Шешуі. Ондық бөлшектерді қосу
ережесін қолдан. Ондық бөлшектердегі үтірден кейінгі цифрлар санын
теңестір: 12,30 + 3,61.
⠀Қосылғыштардың аттас
разрядтары бірінің астында бірі тұратындай (үтірдің астына үтір
тура келетіндей) етіп, бағанмен жаз. Разрядтар бойынша қос және
шыққан нәтижедегі үтірді берілген бөлшектердегі үтірлердің астына
келтіріп қой.
|
Сұрақтарға жауап
береді
Тақырып бойынша ресурстарды
қарап, танысады.
|
ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»
әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.
|
Видеотүсіндіру.
https://onlinemektep.net/schedule/03.02.2021/lesson/83960fc2-7e51-467b-86cb-fb1d3f801da0
Слайд
|
20
мин
|
Тапсырмалар.
|
Тапсырмалар.
№1.
-
Амалдарды
орындаңдар.
8,65+2,34=
1,6+(5+3,4)=
24,09-17,616=
2) Теңдеуді
шешіңдер:
Х+8,635=14,62
Х-
0,834=2,64
3) Өрнектің мәнін
табыңдар:
Х+0,08 , х=
5,86
№2. Есептер
көрсетіледі.
-
0,2+2,3;
|
-
5,4+2,3;
|
-
9,3+1,7;
|
-
17,5+0,5;
|
-
11,4+2,6;
|
-
0,3+0,7;
|
-
5,5+4,5.
|
|
|
№3. Теңдеуді
шешіңдер:
-
x-2,6124 = 3,251 + 2,125;
x-2,6124 =5,376
x=5,376+2,6124 x=7,9884
2). y- 1,26 = 6,24 +
3,2;
y-
1,26=9,44
y=9,44+1,26
y=10,7
3) z – 105,3 = 21,7 +
025;
z– 105,3
=46,7
z=46,7+105,3
z=152
4. Оқулықтан №781,
№782
|
Тақырыпқа қатысты есептерді
шығарады
Оқулықтан берілген есептерді
шығарады.
|
Дескриптор: Білім
алушы
- ондық
бөлшектерді қосуды біледі.
Дескриптор: Білім
алушы
- ондық
бөлшектерді қосуды біледі.
|
Презентация
Интернет
ресурстары
Жалпы білім беретін мектептің
5–сыныбына арналған оқулық.
Оқулық авторлары:
Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова,
Е.С.Байшоланов
Алматы «Атамұра» баспасы 2017
жыл
|
5 мин
|
Жеке
жұмыс
|
-
2,54+3,46
а) 6; ә) 5; б) 5,9; в)
6,1.
|
-
6,77+4,24
а) 11,01; ә) 11; б) 11,10; в)
10.
|
-
86,991+3,009
а) 89; ә) 89,1; б) 90; в)
90,01
|
|
Тест тапсырмасын
орындайды
|
|
|