Материалдар / 5 сынып қазақ әдебиеті 3 тоқсан ТЖБ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

5 сынып қазақ әдебиеті 3 тоқсан ТЖБ

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып оқушыларына арналған қазақ әдебиетінен ТЖБ жұмысы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Наурыз 2024
300
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Аты-жөні: _____________________________________сыныбы _________

«Қазақ әдебиеті» пәнінен 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

1. Ақын «Егіннің бастары» өлеңінде адамның әрекетінен нені тұспалдайтындығын табыңыз. [1]

  1. А. мінезін В. Сымбатын С. киімін Д. шашын

  2. «Сен оқуды тастасаң, маған ілесіп тастады деп екеуімізді бірдей қудалап пәле қылады. Оқи бер. Оқудың түбіне сен-ақ жет. Мүмкін кейін дырдай бастықтың бірі болып шығарсың. Сонда маған шапағатың тиер...» деген кімнің сөзі екенін табыңыз.

А. Жантас [1]

В. Жанар С. Даулет Д. Сұлтан

  1. «Адамдық диқаншысы қырға шықтым, Көлі жоқ, көгалы жоқ құрға шықтым Тұқымын адамдықтың шаштым ектім,

Көңілін көгертуге құл халықтың...» деген өлең жолдарынан ақынның нені үндегісі келетінін аңғаруға болады?

А. халықты еңбек етуге

В. халықтың мінезін өзгертуге С. халықты сауатты болуға

Д. халықтың болашағын ойлауға

[1]

  1. «Мұғалімдердің алды тысқа шығып үлгерді. Дымымды ішіме бүгіп, теректің діңіне жабысып, қаттым да қалдым. Ахметов пен Майқанова оқшауланып, бермен қарай бұрылды. Екеуі мен тұрған теректің түбінен өтіп барады. «Қадыров түбінде адам болатын бала» деді...» кімнің сөзі екенін табыңыз.

А. Ахметов В. Михайлова С. Майқанова Д. Оспанов

[1]

  1. М. Қабанбайдың «Бауыр» әңгімесінде оқиға желісінің қалай аяқталатындығын табыңыз. А. Қали ағасымен қимай қоштасты.

В. Манап інісімен қоштасып, вокзалға қарай кетті.

С. Інісі мен ағасы арасындағы әңгіме жарасымын тапты. Д. Манап інісін балалар үйінен өзімен бірге алып кетті.

[1]

6. «Бауыр» әңгімесіндегі эпизодтардың ақиқат/жалған екенін анықтаңыз. [2]

1. Төрекелді тұқымы жиын –тойда түйе палуан атанған,додаға түссе көкпардан көкпарды қақшып қоймайтын....

2. Қали сегізінші сынып оқиды

3. Жер шетінде жатқан балалар үйіндегілердің қазақша оқып, қазақша сөйлейтінін білетін

4. Қали 46 размердегі костьюм киеді.

Үзінді

Бөлімі

Кейіпкер сезімі

1. Мамамның тізесін құшақтай жығылған қалпым еңіреп жылап жібердім.



2. Бермесеңіз, қойыңыз,-дедім де жалт бұрылып, бар күшіммен есікті тарс жауып, жөнеле бердім.



3. Әлгі естігенімнің өзі қолқа-жүрегімді солқ еткізендей әсер қалдырды. Мен Майқанованы қас дұшпаным санап жүрсем...



7. Оқиғалар шығарманың қай бөлігінен алынған? Кейіпкер сезімі қандай? (4ұпай)



8. «Бауыр» әңгімесіндегі кейіпкерлерге қай мінез тән? Сәйкестендіріңіз.

Кейіпкер

Шығармадан мысалдар

1. Қали

А)... әке-шешем жоқ, иесіз, сұраусыз жетіммін деп келді

Ә) Сырттай сабырлы, салмақты көрінгенмен, жетім өскен адамның мінезі бұған да жұққан; ешкімге сыр білдірмемес де, іштей қиналып, іштей желінетін.


2. Манап

Б) Бақса бей жай салғырт самарқау

В) Төмен қарап, көзімен жер сүзу ...., қала берді Төрекелді тұқымының маңдайына жазылған қасиет екенін бір көрген директор қайдан білсін?...

[4]


9. «Қайтсін кіндігі бір болса да, өскен ортасы басқа. Адам жаңа қалпақ екеш қалпақты да байқап-байқап киеді. Жер астынан шыққан желім батырдай жабыса кеткен ағасын жатсынып отыр ғой...» Манаптың осы ойына өз көзқарасыңызды білдіріп, эссе жазыңыз. [5]

Shape1
Shape2


__________________________________________________________________________ _______

__________________________________________________________________________________

___________________________________________ ____________ _________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________






Т/Ж - ____ А/И - _____ Б/С –_____

Барлығы 20 / _____











Балл қою кестесі


Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

1

А

1


2

Д

1

3

Д

1

4

С

1

5

В

1


6

«1. Ақиқат

2. ақиқат

3. жалған

4. жалған

1

Қазақ салт-дәстүрлері жайлы (әке қазасын еске алу, басына құран оқу т.б.) білуі ескеріледі.







Тәкаппарлық мінез жөнінде айтуы


1


7

Үзінді

Бөлімі

Кейіпкер сезімі

1. Мамамның тізесін құшақтай жығылған қалпым еңіреп жылап жібердім.

Ағаттықтың азабы

Өкіну

2. Бермесеңіз, қойыңыз,-дедім де жалт бұрылып, бар күшіммен есікті тарс жауып, жөнеле бердім.

Жолдама жайында

Ашулану

3. Әлгі естігенімнің өзі қолқа-жүрегімді солқ еткізендей әсер қалдырды. Мен Майқанованы қас дұшпаным санап жүрсем...

Түбінде адам болатын бала

Таң қалу


1

1

1

1







8

Қали А) Б)


2


Манап Ә) В)

2






9

Шығармадағы басты мәселені анықтайды.

1

Эссе тақырыбында балалар үйіндегі жетімдердің тағдыры басты мәселе ретінде қозғалады. Олардың өз туған-туыстарынан ажырап қалуының басты себебін анықтайды. «Бауыр» әңгімесінен дәлелдер

келтірілуі тиіс.

Мәтіннен дәлел келтіреді.

1

Шығармадағы мәселенің өміршеңдігін

сараптайды.

1

Өз көзқарасын білдіреді.

1

Эссе жазады.


1


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!