Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
5 сынып қазақ әдебиеті 3 тоқсан ТЖБ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Аты-жөні: _____________________________________сыныбы _________
«Қазақ әдебиеті» пәнінен 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
1. Ақын «Егіннің бастары» өлеңінде адамның әрекетінен нені тұспалдайтындығын табыңыз. [1]
-
А. мінезін В. Сымбатын С. киімін Д. шашын
-
«Сен оқуды тастасаң, маған ілесіп тастады деп екеуімізді бірдей қудалап пәле қылады. Оқи бер. Оқудың түбіне сен-ақ жет. Мүмкін кейін дырдай бастықтың бірі болып шығарсың. Сонда маған шапағатың тиер...» деген кімнің сөзі екенін табыңыз.
А. Жантас [1]
В. Жанар С. Даулет Д. Сұлтан
-
«Адамдық диқаншысы қырға шықтым, Көлі жоқ, көгалы жоқ құрға шықтым Тұқымын адамдықтың шаштым ектім,
Көңілін көгертуге құл халықтың...» деген өлең жолдарынан ақынның нені үндегісі келетінін аңғаруға болады?
А. халықты еңбек етуге
В. халықтың мінезін өзгертуге С. халықты сауатты болуға
Д. халықтың болашағын ойлауға
[1]
-
«Мұғалімдердің алды тысқа шығып үлгерді. Дымымды ішіме бүгіп, теректің діңіне жабысып, қаттым да қалдым. Ахметов пен Майқанова оқшауланып, бермен қарай бұрылды. Екеуі мен тұрған теректің түбінен өтіп барады. «Қадыров түбінде адам болатын бала» деді...» кімнің сөзі екенін табыңыз.
А. Ахметов В. Михайлова С. Майқанова Д. Оспанов
[1]
-
М. Қабанбайдың «Бауыр» әңгімесінде оқиға желісінің қалай аяқталатындығын табыңыз. А. Қали ағасымен қимай қоштасты.
В. Манап інісімен қоштасып, вокзалға қарай кетті.
С. Інісі мен ағасы арасындағы әңгіме жарасымын тапты. Д. Манап інісін балалар үйінен өзімен бірге алып кетті.
[1]
6. «Бауыр» әңгімесіндегі эпизодтардың ақиқат/жалған екенін анықтаңыз. [2]
1. Төрекелді тұқымы жиын –тойда түйе палуан атанған,додаға түссе көкпардан көкпарды қақшып қоймайтын....
2. Қали сегізінші сынып оқиды
3. Жер шетінде жатқан балалар үйіндегілердің қазақша оқып, қазақша сөйлейтінін білетін
4. Қали 46 размердегі костьюм киеді.
Үзінді |
Бөлімі |
Кейіпкер сезімі |
1. Мамамның тізесін құшақтай жығылған қалпым еңіреп жылап жібердім. |
|
|
2. Бермесеңіз, қойыңыз,-дедім де жалт бұрылып, бар күшіммен есікті тарс жауып, жөнеле бердім. |
|
|
3. Әлгі естігенімнің өзі қолқа-жүрегімді солқ еткізендей әсер қалдырды. Мен Майқанованы қас дұшпаным санап жүрсем... |
|
|
8. «Бауыр» әңгімесіндегі кейіпкерлерге қай мінез тән? Сәйкестендіріңіз.
Кейіпкер |
Шығармадан мысалдар |
1. Қали |
А)... әке-шешем жоқ, иесіз, сұраусыз жетіммін деп келді |
Ә) Сырттай сабырлы, салмақты көрінгенмен, жетім өскен адамның мінезі бұған да жұққан; ешкімге сыр білдірмемес де, іштей қиналып, іштей желінетін. |
|
2. Манап |
Б) Бақса бей жай салғырт самарқау |
В) Төмен қарап, көзімен жер сүзу ...., қала берді Төрекелді тұқымының маңдайына жазылған қасиет екенін бір көрген директор қайдан білсін?... |
[4]
9. «Қайтсін кіндігі бір болса да, өскен ортасы басқа. Адам жаңа қалпақ екеш қалпақты да байқап-байқап киеді. Жер астынан шыққан желім батырдай жабыса кеткен ағасын жатсынып отыр ғой...» Манаптың осы ойына өз көзқарасыңызды білдіріп, эссе жазыңыз. [5]
__________________________________________________________________________ _______
__________________________________________________________________________________
___________________________________________ ____________ _________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Т/Ж - ____ А/И - _____ Б/С –_____
Барлығы 20 / _____
Балл қою кестесі
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
||||||||||||
1 |
А |
1 |
|
||||||||||||
2 |
Д |
1 |
|||||||||||||
3 |
Д |
1 |
|||||||||||||
4 |
С |
1 |
|||||||||||||
5 |
В |
1 |
|||||||||||||
6 |
«1. Ақиқат 2. ақиқат 3. жалған 4. жалған |
1 |
Қазақ салт-дәстүрлері жайлы (әке қазасын еске алу, басына құран оқу т.б.) білуі ескеріледі. Тәкаппарлық мінез жөнінде айтуы |
||||||||||||
1 |
|||||||||||||||
7 |
|
1 1 1 1 |
|||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||
8 |
Қали А) Б) |
2 |
|
||||||||||||
Манап Ә) В) |
2 |
9 |
Шығармадағы басты мәселені анықтайды. |
1 |
Эссе тақырыбында балалар үйіндегі жетімдердің тағдыры басты мәселе ретінде қозғалады. Олардың өз туған-туыстарынан ажырап қалуының басты себебін анықтайды. «Бауыр» әңгімесінен дәлелдер келтірілуі тиіс. |
Мәтіннен дәлел келтіреді. |
1 |
||
Шығармадағы мәселенің өміршеңдігін сараптайды. |
1 |
||
Өз көзқарасын білдіреді. |
1 |
||
Эссе жазады. |
1 |