Материалдар / 5-сынып қазақ әдебиеті КТЖ

5-сынып қазақ әдебиеті КТЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
«Қазақ әдебиеті» пәні 5 «а» сынып Барлығы: жылына 68 сағат, аптасына 2 cағат. Баспасы:Алматы «Мектеп» 2017жыл Авторлары:Керимбекова Б.Д Куанышбаева А.Н
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қырқүйек 2024
69
0 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Қазақ әдебиеті» пәні 5 «а» сынып

Барлығы: жылына 68 сағат, аптасына 2 cағат.

Баспасы:Алматы «Мектеп» 2017жыл

Авторлары:Керимбекова Б.Д Куанышбаева А.Н

Ауыспалы тақырыптар

Сабақтардың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту




1-тоқсан (16 сағ.)






1. Таза, мінсіз асыл сөз

1. Кіріспе. Халық ауыз әдебиеті

5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

1

5.09





2. Ертегілер. Ертегінің түрлері

5.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

1

6.09





3. «Керқұла атты Кендебай» ертегісі

5.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

1

12.09





4. «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің қиял-ғажайып ертегілеріне тән ерекшеліктері

5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

1

13.09





5. Ертегідегі Кендебайдың ерліктері

5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.

1

19.09





6. «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің кейіпкерлерінің сипаты.

5.2.1.1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

5.3.2.1.Кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстырып бағалау

1

20.09





7.«Керқұла атты Кендебай» ертегісіндегі автор бейнесі.


5.2.2.1 эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.

1

26.09





8. «Керқұла атты Кендебай» ертегісін оқығаннан кейін туған ой. (БЖБ №1)

5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.

1

27.09






9.Батырлар жыры

5.1.1.1. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

1

3.10





10. «Қобыланды батыр» жыры. Алғашқы сын.


5.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

1

4.10





11. «Қобыланды батыр» жырының кейіперлері


5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.

5.3.2.1.Кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстырып бағалау

1

10.10





12. «Қобыланды батыр» жырының көркемдік ерекшелігі.


5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.

1

11.10





13. «Қобыланды батыр» жырының тәрбиелік мәні. (БЖБ №2)

5.3.1.1- шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау;

1

17.10





14. Аңыз әңгімелер.

«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы // Нәтиже сабақ №70§3 2.09.2024ж

5.1.2.1 Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

5.2.2.1 эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

1

18.10

25 қазан мейрам күні болғандықтан 25 қазан күнгі сабақ кіріктіріліп өткізіледі




15. Тоқсандық жиынтық бағалау №1



1

24.10





16. Нәтиже сабақ

5.3.3.1 шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан

талдап, әдеби эссе жазу.

1


25.10





2-тоқсан (16 сағ.)






2.Тәрбиенің қайнар бұлағы

1.Дулат Бабатайұлының өмірі мен «Өсиетнама» кітабы

5.2.2.1 эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

1

7.11





2. Дулат Бабатайұлының «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Жетімдік

5.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау

5.2.2.1 эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;



1

8.11





3. «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Көркем сөз

5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.


1

14.11





4.Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Авторға хат


5.2.4.1. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу;

5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.


1

15.11





5.Ы.Алтынсарин «Атымтай жомарт» әңгімесі.

5.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

5.1.2.1 Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.


1

21.11





6. Ы.Алтынсарин «Атымтай Жомарт». Жомарттық – қайырымдылық тамшысы

5.1.3.1-көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.1.4.1.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.


1

22.11





7. .«Атымтай Жомарт» әңгімесіндегі қолданылған көркемдегіш тәсілдер.

5.2.3.1.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

5.2.4.1.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.


1

28.11





8. Жомарттық пен сараңдық БЖБ №1

5.3.3.1. Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылық тұрғысынан талдау;

5.3.3.1 шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан

талдап, әдеби эссе жазу.

1

29.11





9 Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі. Сейітқұл – ел қамқоршысы

5.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау

5.1.2.1 Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау

1

6.12





10. .«Қыпшақ Сейітқұл» – кәсіпкерлік әліппесі

5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.

1

7.12





11-12. Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» . Сейітқұл – заманынан озып туған адам. Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады». Өмірді өзгерткен кеңес

5.3.3.1 шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан

талдап, әдеби эссе жазу;

5.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.2.3.1.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.


2

13-14.12





13. Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады». Адал еңбекпен дүние табудың үлгісі. (БЖБ №2)

5.2.4.1 - көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.

1

20.12






14.Тоқсандық жиынтық бағалау №2


1

21.12





15. Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады» . Кәсібінен нәсіп тапқан

5.2.3.1 -шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

1

27.12






16.Нәтиже сабақ

5.3.3.1 шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан

талдап, әдеби эссе жазу;


1

28.12





3-тоқсан (21 сағ.)






3. Адамгершілік - асыл қасиет

1.Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы

5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

5.2.4.1. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу

1

9.01





2.Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Әке өсиеті

5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.3.2.1. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.


1

10.01





3.Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Ахмет атаға хат

5.2.4.1. Шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға хат жазу, тақырыпқа байланысты өлең құрастыру.

5.3.2.1. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.


1

16.01





4.Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңінің тақырыбы мен идеясы

5.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.


1

17.01





5.Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңін шынайы өмірмен салыстыру (БЖБ №1)

5.1.4.1.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.

5.3.2.1 кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;


1

23.01





6. Мен - адамдық диқаншысымын

5.2.2.1.Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

5.3.3.1.Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу


1

24.01





7. Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» Менің атым...

5.1.2.1.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

1

30.01





8. Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Лагерге жолдама

5.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу

1

31.01





9. Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі. Бақаның әлегі

5.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.3.2.1 кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;

1

6.02





10.Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі. Дайындықсыз келген бір күн

5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

1

7.02





11. Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Түбінде адам болатын бала

5.3.3.1.Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.


1

13.02





12. Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесіндегі кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру

5.2.4.1. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу;

5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.


1

14.02





13. Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесіндегі автор бейнесі.

5.3.3.1. Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылық тұрғысынан талдау. 5.3.4.1. Оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу

1

20.02





14.Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы

5.1.2.1.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

1



01.02









15. Марат Қабанбай «Бауыр» әңгімесі. Шынайы өмір

5.2.1.1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

1

27.02





16.Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Оқырман пікірі

5.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.2.1.1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

1

28.02





17. Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Мәтіндегі көркемдеу құралдары


5.2.3.1.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау

5.2.4.1.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу


1

6.03





18. Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Манап пен Қали образдары

(БЖБ №2)

5.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

1

7.03





19. Тоқсандық жиынтық бағалау


1

13.03





20. Нәтиже сабақ.Әңгімедегі ағайындылар тағдыры

5.3.3.1.Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

1

14.03






21.Қайталау

5.2.4.1.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу

1

20.03





4-тоқсан (15 сағ.)






4. Отбасы құндылықтары

1.Тынымбай Нұрмағанбетов «Анасын сағынған бала». Танысу

5.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

1

3.04





2.Тынымбай Нұрмағанбетов

«Анасын сағынған бала».Уәде

5.2.1.1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.

1

4.04





3.Тынымбай Нұрмағанбетов

« Анасын сағынған бала».Бақытты сәт

5.1.3.1-көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.1.4.1.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.

5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

1

10.04





4.Тынымбай Нұрмағанбетов

« Анасын сағынған бала». Сағыныш

5.2.2.1.Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.

5.2.1.1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу

5.3.3.1.Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

1

11.04





5.Тынымбай Нұрмағанбетов «Анасын сағынған бала». Алданған арман

5.2.4.1. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу;

5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

1

17.04





6. Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?". Келіңдер, ертегі айтып берейін

5.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

1

18.04





7. Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Әжеге барайық

5.1.2.1.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

1

24.04





8. Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Қонақта.

(БЖБ №1)

5.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

1

25.04





9. Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Ажардың әжесі

5.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

1

2.05





10. Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Шіркін, менің әжем! //

Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі №70§3 2.09.2024ж


5.3.4.1.Оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу.

1

8.05

9.05 күнгі сабақ кіріктіріліп өткізіледі




11. Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі

5.1.1.1. - әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

1

9.05





12. Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы (БЖБ №2)

5.1.2.1.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

1

15.05






13. Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі. Жойқын соққы.

5.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс- әрекеті арқылы образын ашу

5.3.3.1.Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

1

16.05





14.Тоқсандық қорытынды бағалау №4


1

22.05





15 Қорытынды қайталау.

5.2.3.1.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау

5.2.4.1.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу

1

23.05







Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!