Ауыспалы
тақырыптар
|
Сабақтардың
тақырыбы
|
Оқу
мақсаттары
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
Ескерту
|
|
|
|
1-тоқсан (16
сағ.)
|
|
|
|
|
|
1.
Таза, мінсіз асыл
сөз
|
1. Кіріспе. Халық ауыз
әдебиеті
|
5.1.2.1. Әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын
анықтау.
|
1
|
5.09
|
|
|
|
|
2. Ертегілер. Ертегінің
түрлері
|
5.1.1.1 әдеби шығарманың
жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттау;
|
1
|
6.09
|
|
|
|
|
3. «Керқұла атты Кендебай»
ертегісі
|
5.1.1.1 әдеби
шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттау;
5.1.2.1. Әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын
анықтау.
|
1
|
12.09
|
|
|
|
|
4. «Керқұла атты Кендебай»
ертегісінің қиял-ғажайып ертегілеріне тән
ерекшеліктері
|
5.2.3.1 шығармадағы тілдік
бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы
сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын
анықтау;
|
1
|
13.09
|
|
|
|
|
5. Ертегідегі Кендебайдың
ерліктері
|
5.1.3.1. Көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашу.
|
1
|
19.09
|
|
|
|
|
6. «Керқұла атты Кендебай»
ертегісінің кейіпкерлерінің
сипаты.
|
5.2.1.1. Әдеби шығармадағы екі
нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді
табу.
5.3.2.1.Кейіпкерлерін шынайы
өмірмен салыстырып бағалау
|
1
|
20.09
|
|
|
|
|
7.«Керқұла атты
Кендебай» ертегісіндегі автор
бейнесі.
|
5.2.2.1 эпикалық шығармадағы
автор бейнесін анықтау.
|
1
|
26.09
|
|
|
|
|
8. «Керқұла атты Кендебай»
ертегісін оқығаннан кейін туған ой.
(БЖБ
№1)
|
5.2.4.1 көркем шығармадан
алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең
жазу.
|
1
|
27.09
|
|
|
|
|
9.Батырлар жыры
|
5.1.1.1. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы
мен сюжеттік дамуын сипаттау.
|
1
|
3.10
|
|
|
|
|
10. «Қобыланды
батыр» жыры. Алғашқы сын.
|
5.1.1.1.Әдеби шығарманың
жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттау.
5.1.2.1. Әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын
анықтау.
|
1
|
4.10
|
|
|
|
|
11. «Қобыланды
батыр» жырының кейіперлері
|
5.1.3.1. Көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашу.
5.3.2.1.Кейіпкерлерін шынайы
өмірмен салыстырып бағалау
|
1
|
10.10
|
|
|
|
|
12. «Қобыланды
батыр» жырының көркемдік
ерекшелігі.
|
5.2.3.1 шығармадағы тілдік
бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы
сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын
анықтау.
|
1
|
11.10
|
|
|
|
|
13. «Қобыланды батыр» жырының
тәрбиелік мәні. (БЖБ
№2)
|
5.3.1.1- шығармадағы эпизодтар
арқылы тарихи құндылығын
бағалау;
|
1
|
17.10
|
|
|
|
|
14. Аңыз
әңгімелер.
«Асанқайғының жерге айтқан
сыны» аңызы // Нәтиже сабақ №70§3
2.09.2024ж
|
5.1.2.1 Әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын
анықтау.
5.2.2.1 эпикалық шығармадағы
автор бейнесін анықтау;
|
1
|
18.10
|
25 қазан мейрам күні
болғандықтан 25 қазан күнгі сабақ кіріктіріліп
өткізіледі
|
|
|
|
15. Тоқсандық жиынтық бағалау
№1
|
|
1
|
24.10
|
|
|
|
|
16. Нәтиже
сабақ
|
5.3.3.1 шығармадағы кейіпкерді
өзіндік құндылығы тұрғысынан
талдап, әдеби эссе
жазу.
|
1
|
25.10
|
|
|
|
|
2-тоқсан (16
сағ.)
|
|
|
|
|
|
2.Тәрбиенің қайнар
бұлағы
|
1.Дулат Бабатайұлының өмірі
мен «Өсиетнама» кітабы
|
5.2.2.1 эпикалық шығармадағы
автор бейнесін анықтау;
|
1
|
7.11
|
|
|
|
|
2. Дулат Бабатайұлының «О,
Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі.
Жетімдік
|
5.1.1.1.Әдеби шығарманың
жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттау
5.2.2.1 эпикалық шығармадағы
автор бейнесін анықтау;
|
1
|
8.11
|
|
|
|
|
3. «О, Ақтан жас, Ақтан жас»
өлеңі. Көркем сөз
|
5.2.3.1 шығармадағы тілдік
бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы
сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын
анықтау.
|
1
|
14.11
|
|
|
|
|
4.Дулат Бабатайұлы
«О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Авторға
хат
|
5.2.4.1. Көркем шығармадан
алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең
жазу;
5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы
өмірмен салыстырып бағалау.
|
1
|
15.11
|
|
|
|
|
5.Ы.Алтынсарин «Атымтай
жомарт» әңгімесі.
|
5.1.1.1.Әдеби шығарманың
жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттау.
5.1.2.1 Әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын
анықтау.
|
1
|
21.11
|
|
|
|
|
6. Ы.Алтынсарин «Атымтай
Жомарт». Жомарттық – қайырымдылық
тамшысы
|
5.1.3.1-көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашу;
5.1.4.1.Көркем шығармалардан
шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа
айту.
|
1
|
22.11
|
|
|
|
|
7. .«Атымтай Жомарт»
әңгімесіндегі қолданылған көркемдегіш
тәсілдер.
|
5.2.3.1.Шығармадағы
тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы
мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын
анықтау;
5.2.4.1.Көркем шығармадан
алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең
жазу.
|
1
|
28.11
|
|
|
|
|
8. Жомарттық пен
сараңдық БЖБ
№1
|
5.3.3.1. Шығармадағы
кейіпкерді өзіндік құндылық тұрғысынан
талдау;
5.3.3.1 шығармадағы кейіпкерді
өзіндік құндылығы тұрғысынан
талдап, әдеби эссе
жазу.
|
1
|
29.11
|
|
|
|
|
9 Ы.Алтынсарин «Қыпшақ
Сейітқұл» әңгімесі. Сейітқұл – ел
қамқоршысы
|
5.1.1.1.Әдеби шығарманың
жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттау
5.1.2.1 Әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын анықтау
|
1
|
6.12
|
|
|
|
|
10. .«Қыпшақ Сейітқұл» –
кәсіпкерлік әліппесі
|
5.1.3.1. Көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашу;
5.2.4.1 көркем шығармадан
алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең
жазу.
|
1
|
7.12
|
|
|
|
|
11-12. Ы.Алтынсарин «Қыпшақ
Сейітқұл» . Сейітқұл – заманынан озып туған адам. Ы.Алтынсарин
«Дүние қалай етсең табылады». Өмірді өзгерткен
кеңес
|
5.3.3.1 шығармадағы
кейіпкерді өзіндік құндылығы
тұрғысынан
талдап, әдеби эссе
жазу;
5.1.1.1.Әдеби
шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттау;
5.1.3.1. Көркем
шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашу;
5.2.3.1.Шығармадағы тілдік
бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы
сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын
анықтау.
|
2
|
13-14.12
|
|
|
|
|
13. Ы.Алтынсарин «Дүние қалай
етсең табылады». Адал еңбекпен дүние табудың үлгісі.
(БЖБ
№2)
|
5.2.4.1 - көркем шығармадан
алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең
жазу.
|
1
|
20.12
|
|
|
|
|
14.Тоқсандық жиынтық бағалау
№2
|
|
1
|
21.12
|
|
|
|
|
15. Ы.Алтынсарин «Дүние қалай
етсең табылады» . Кәсібінен нәсіп
тапқан
|
5.2.3.1 -шығармадағы тілдік
бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы
сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын
анықтау;
|
1
|
27.12
|
|
|
|
|
|
16.Нәтиже
сабақ
|
5.3.3.1 шығармадағы
кейіпкерді өзіндік құндылығы
тұрғысынан
талдап, әдеби эссе
жазу;
|
1
|
28.12
|
|
|
|
|
3-тоқсан (21
сағ.)
|
|
|
|
|
|
3. Адамгершілік - асыл
қасиет
|
1.Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің
бастары» мысалы
|
5.1.2.1. Әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын
анықтау.
5.2.4.1. Көркем шығармадан
алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең
жазу
|
1
|
9.01
|
|
|
|
|
2.Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің
бастары» мысалы. Әке өсиеті
|
5.1.3.1. Көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашу;
5.3.2.1. Кейіпкерлерді шынайы
өмірмен салыстырып бағалау.
|
1
|
10.01
|
|
|
|
|
3.Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің
бастары» мысалы. Ахмет атаға
хат
|
5.2.4.1. Шығармадан алған
әсерін сипаттап, авторға хат жазу, тақырыпқа байланысты өлең
құрастыру.
5.3.2.1. Кейіпкерлерді шынайы
өмірмен салыстырып бағалау.
|
1
|
16.01
|
|
|
|
|
4.Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық
диқаншысы» өлеңінің тақырыбы мен
идеясы
|
5.1.1.1.Әдеби шығарманың
жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттау.
5.1.2.1. Әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын
анықтау.
|
1
|
17.01
|
|
|
|
|
5.Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық
диқаншысы» өлеңін шынайы өмірмен салыстыру
(БЖБ
№1)
|
5.1.4.1.Көркем шығармалардан
шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа
айту.
5.3.2.1 кейіпкерлерді шынайы
өмірмен салыстырып бағалау;
|
1
|
23.01
|
|
|
|
|
6.
Мен - адамдық
диқаншысымын
|
5.2.2.1.Эпикалық шығармадағы
автор бейнесін анықтау;
5.3.3.1.Шығармадағы кейіпкерді
өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе
жазу
|
1
|
24.01
|
|
|
|
|
7. Бердібек Соқпақбаев «Менің
атым Қожа» Менің атым...
|
5.1.2.1.Әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын
анықтау.
|
1
|
30.01
|
|
|
|
|
8. Бердібек Соқпақбаев «Менің
атым Қожа» повесінен үзінді. Лагерге
жолдама
|
5.1.3.1.Көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашу
|
1
|
31.01
|
|
|
|
|
9. Бердібек Соқпақбаев «Менің
атым Қожа» повесі. Бақаның
әлегі
|
5.1.3.1.Көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашу;
5.3.2.1 кейіпкерлерді шынайы
өмірмен салыстырып бағалау;
|
1
|
6.02
|
|
|
|
|
10.Бердібек Соқпақбаев «Менің
атым Қожа» повесі. Дайындықсыз келген бір
күн
|
5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі
нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді
табу;
5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы
өмірмен салыстырып бағалау.
|
1
|
7.02
|
|
|
|
|
11. Бердібек Соқпақбаев «Менің
атым Қожа» повесінен үзінді. Түбінде адам болатын
бала
|
5.3.3.1.Шығармадағы кейіпкерді
өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе
жазу.
|
1
|
13.02
|
|
|
|
|
12. Бердібек Соқпақбаев «Менің
атым Қожа» повесіндегі кейіпкерлерді шынайы өмірмен
салыстыру
|
5.2.4.1. Көркем шығармадан
алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең
жазу;
5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы
өмірмен салыстырып бағалау.
|
1
|
14.02
|
|
|
|
|
13. Бердібек Соқпақбаев «Менің
атым Қожа» повесіндегі автор
бейнесі.
|
5.3.3.1. Шығармадағы
кейіпкерді өзіндік құндылық тұрғысынан талдау. 5.3.4.1. Оқырманның
рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама
жазу
|
1
|
20.02
|
|
|
|
|
14.Марат Қабанбаев «Бауыр»
әңгімесінің тақырыбы мен
идеясы
|
5.1.2.1.Әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын
анықтау.
|
1
|
01.02
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15. Марат Қабанбай «Бауыр»
әңгімесі. Шынайы өмір
|
5.2.1.1.Әдеби шығармадағы екі
нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді
табу.
|
1
|
27.02
|
|
|
|
|
16.Марат Қабанбаев «Бауыр»
әңгімесі. Оқырман пікірі
|
5.1.3.1.Көркем
шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашу;
5.2.1.1.Әдеби шығармадағы екі
нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді
табу.
|
1
|
28.02
|
|
|
|
|
17. Марат Қабанбаев
«Бауыр» әңгімесі. Мәтіндегі көркемдеу
құралдары
|
5.2.3.1.Шығармадағы
тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы
мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын
анықтау
5.2.4.1.Көркем шығармадан
алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең
жазу
|
1
|
6.03
|
|
|
|
|
18. Марат Қабанбаев
«Бауыр» әңгімесі. Манап пен Қали
образдары
(БЖБ
№2)
|
5.1.3.1.Көркем
шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашу;
5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы
өмірмен салыстырып бағалау.
|
1
|
7.03
|
|
|
|
|
19. Тоқсандық жиынтық
бағалау
|
|
1
|
13.03
|
|
|
|
|
20. Нәтиже сабақ.Әңгімедегі
ағайындылар тағдыры
|
5.3.3.1.Шығармадағы кейіпкерді
өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе
жазу.
|
1
|
14.03
|
|
|
|
|
|
21.Қайталау
|
5.2.4.1.Көркем шығармадан
алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең
жазу
|
1
|
20.03
|
|
|
|
|
4-тоқсан (15
сағ.)
|
|
|
|
|
|
4.
Отбасы
құндылықтары
|
1.Тынымбай Нұрмағанбетов
«Анасын сағынған бала».
Танысу
|
5.1.1.1.Әдеби шығарманың
жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттау.
5.1.2.1. Әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын
анықтау.
|
1
|
3.04
|
|
|
|
|
2.Тынымбай
Нұрмағанбетов
«Анасын сағынған
бала».Уәде
|
5.2.1.1. Әдеби шығармадағы екі
нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді
табу;
5.2.4.1 көркем шығармадан
алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең
жазу.
|
1
|
4.04
|
|
|
|
|
3.Тынымбай
Нұрмағанбетов
« Анасын сағынған
бала».Бақытты сәт
|
5.1.3.1-көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашу;
5.1.4.1.Көркем шығармалардан
шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа
айту.
5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы
өмірмен салыстырып бағалау.
|
1
|
10.04
|
|
|
|
|
4.Тынымбай
Нұрмағанбетов
« Анасын сағынған бала».
Сағыныш
|
5.2.2.1.Эпикалық шығармадағы
автор бейнесін анықтау.
5.2.1.1.Әдеби шығармадағы екі
нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді
табу
5.3.3.1.Шығармадағы кейіпкерді
өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе
жазу.
|
1
|
11.04
|
|
|
|
|
5.Тынымбай Нұрмағанбетов
«Анасын сағынған бала». Алданған
арман
|
5.2.4.1. Көркем шығармадан
алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең
жазу;
5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы
өмірмен салыстырып бағалау.
|
1
|
17.04
|
|
|
|
|
6. Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже
қайда?". Келіңдер, ертегі айтып
берейін
|
5.1.1.1.Әдеби шығарманың
жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттау.
|
1
|
18.04
|
|
|
|
|
7. Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже
қайда?». Әжеге барайық
|
5.1.2.1.Әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын
анықтау.
|
1
|
24.04
|
|
|
|
|
8. Нұрдәулет Ақыш
«Нағыз әже қайда?». Қонақта.
(БЖБ
№1)
|
5.1.3.1.Көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашу;
5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы
өмірмен салыстырып бағалау.
|
1
|
25.04
|
|
|
|
|
9. Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже
қайда?». Ажардың әжесі
|
5.1.3.1.Көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашу;
5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы
өмірмен салыстырып бағалау.
|
1
|
2.05
|
|
|
|
|
10. Нұрдәулет Ақыш
«Нағыз әже қайда?». Шіркін, менің әжем!
//
Джек Лондон «Мексика ұлы»
әңгімесі №70§3 2.09.2024ж
|
5.3.4.1.Оқырманның рухани
дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама
жазу.
|
1
|
8.05
|
9.05 күнгі сабақ кіріктіріліп
өткізіледі
|
|
|
|
11. Джек Лондон «Мексика ұлы»
әңгімесі
|
5.1.1.1. - әдеби шығарманың
жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттау.
|
1
|
9.05
|
|
|
|
|
12. Джек Лондон «Мексика ұлы»
әңгімесінің тақырыбы мен идеясы (БЖБ
№2)
|
5.1.2.1.Әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын
анықтау.
|
1
|
15.05
|
|
|
|
|
|
13. Джек Лондон «Мексика ұлы»
әңгімесі. Жойқын соққы.
|
5.1.3.1.Көркем
шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс- әрекеті арқылы образын
ашу
5.3.3.1.Шығармадағы кейіпкерді
өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе
жазу.
|
1
|
16.05
|
|
|
|
|
14.Тоқсандық қорытынды
бағалау №4
|
|
1
|
22.05
|
|
|
|
|
15 Қорытынды
қайталау.
|
5.2.3.1.Шығармадағы тілдік
бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы
сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын
анықтау
5.2.4.1.Көркем шығармадан
алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең
жазу
|
1
|
23.05
|
|
|
|
|