Сабақтың
басы
7
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу. Түгендеу.
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Айна» әдісі
арқылы.
Тақтаға жабыстырылған қызыл,
жасал стикерлерлі таңдау арқылы екі топқа
бөлінеді.
-
Өру
өнері.
-
Өру
түрлері.
Өткен сабақты еске түсіру
мақсатында «Лототрон» арқылы сұрақтарға жауап
береді.
1. Қандай космогониялық
ою-өрнек түрлерін білесің? (шеңбер, иірім, жұлдыз,
айшық)
2. Кестедегі тігістер қанша
топқа бөлінеді? (және оларды ата). (есептік және
еркін).
3. Кесте тігуге арналған мата
түрлерін ата (жібек, мақта-мата,зығыр
т.б)
4. Тігін құралдарымен жұмыс
барысында қандай ҚЕ сақтау
керек
5. Кесте тігуге арналған
құрал-жабдықтарды ата
6. Сәндік- қолданбалы өнер
туындыларына не жатады?
7. Қандай геометриялық
ою-өрнек түргерін білесің? (ирек, қармақ,
тұмарша)
8. Қандай өсімдіктектес
ою-өрнек түрлерін білесің? (ағаш, гүл,жапырық
т.б).
|
Сәлемдеседі.
Айнаға қарап бүгінгі сабаққа
қатысты уәде береді. (мысалы: бүгін мен сабаққа белсене қатысамын,
сабақта тыныш отырамын, мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап беремін
т.б).
Әр оқушы өзіне ұнаған
стикерлерлі таңдайды. Стикердің артында топтың аты
жазылады.
Оқушылар өздерінің бастапқы
білімдерін пайдалана отырып сұрақтарға жауап
береді.
|
Қалыптастырушы
бағалау.
Бағалау парағына топ басшысы
топтағы оқушыларды
бағалайды.
Өз ойын дұрыс жеткізіп,
талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыларға «Жарайсың!»,
«Керемет!» деген мақтау сөздермен
ынталандыру.
|
|
Сабақтың
ортасы
2
мин
10
мин
1
мин
20
мин
|
Оқушылар суреттерге қарап
бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбын табады. Сабақтың тақырыбы ашылған
соң оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты мен сабақ мақсаты
таныстырылады.
Бейне
жазба
Оқушыларды қазақтың
сәндік-қолданбалы өнер туындыларымен (шымши, қамшы өру және т.б.)
таныстыру. Қазақ қолөнерінің ши тоқыманың негізгі үш
түрі болған. Олар: өре
ши-ши сабақтарын қарапайым
өру; шабақ
ши –сабақтары түрлі түсті жүнге оралып, барлығы
тегіс түрлі түсті жолақтардың кезектесуін құрайтын ши
тоқыма; шым
ши-киіз үйдің керегесі мен туырлығы арасына
ілінетін өрнекті ши тоқыма.
Тапсырманы бастамас бұрын
техника қауіпсіздігі мен санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтауы
тиіс.
1
тапсырма
Топтық
тапсырма
Ұлттық қолөнер түрі
– өре ши
тоқу қолдануды
ұсыну.
Жұмыс барысында оқушыларды
қолдап, көмектесіп, қажеттілігіне қарай өру тәсілдерін көрсету.
Және жұмысты қорғау.
Сергіту сәті. Көзге және
қолға жаттығулар.
2 тапсырма. Жеке
жұмыс
Бисерден бұйым
өру.
Бұйымдағы қарапайым, орташа
және күрделі өрнекті өру орындау
ұсынылады.
|
Оқушылар берілген суреттерге
қарап бүгінгі сабақтың тақырыбын
анықтайды.
|
Бұйым жасау барысында
сақталуы тиіс критерийлер:
1. Өсімдік сабақтарыннан бұйым
өреді.
-
Өсімдік
сабақтары ретімен орналасады.
-
ҚЕ
сақтайды
Дескриптор:
Бұйым жасау барысында
сақталуы тиіс критерийлер
Бисердің
түстерін сәкестендіріп бұйым жасау
Дескриптор:
*Түстерді дұрыс таңдай
алады.
*Бұйымды
дұрыс жасай алады.
|
Оқулық, слайд,
бисер, жіп, қайшы, ши тоқуға арналған
құрал-жабдықтар. https://youtu.be/ckG6BV1UoyM
Ши өру. Қазақ қолданбалы-өнерінде ши тоқу ежелден
қалған қол өнері.
http://www.youtube.com/watch?v=gyRDJv...
|