|
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Пән/Сынып: |
қазақ тілі, 5-сынып |
|||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
|
|||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
6-бөлім: Қиял әлемі. Морфология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бала қиялы |
|||||
|
Оқу мақсаттары: |
5.3.4.1 эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап ,не суреттеп жазу; 5. ӘТН.жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. |
|||||
|
Сабақ мақсаты: |
Барлығы: туынды сөздерді ауызша тілдесімде қолданады. Көбі: жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді жазбаша тілдесімде қолданады. Кейбірі: эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс белгілі бір оқиғаны не мекенді суреттеп жазады. |
|||||
|
Бағалау критериі: |
|
|||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
|||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Сабақтың мазмұны |
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не? |
Ресурстар |
||
|
1 минут |
Ұйымдастыру |
Сәлеметсіздер ме? 5-сыныптың қазақ тілі пәніне қош келдіңіздер! Сабағымыздың тақырыбы: «Бала қиялы» Бүгінгі сабақта: Сенің білетінің: • қиялдың мүмкіншіліктері Сенің меңгеретінің:
|
|
Видео-аудио суреттер, кесте, диограмма, презентация, электронды құралдар, т.б. |
||
|
3-5 минут |
Жаңа сабақ |
Әр мұғалім өзіндік әдіс-тәсілімен түсіндіреді. |
|
|
||
|
1-3 минут
1-3 минут |
Тапсырмалар |
1-тапсырма. Суретке ауызша шағын әңгіме құрастырыңыз.Туынды сөздерді қатыстырып әңгімелеп беріңіз.
Дескриптор: сурет бойынша туынды сөздерді қатыстырып әңгіме құрастырады. Өзіңді тексер! (оқушы жауабы ескеріледі) Бүгінгі қазақ тілі сабағында «Келешекте кім боламын?» тақырыбында ой толғау жаздық. Бұл сұраққа бас қатырмайтын бала жоқ шығар, сірә?! Бірақ, дәл осылай қиналам деп кім ойлаған? Себебі, мен жақсы көретін мамандық түрлері өте көп, таңдай алмай әуре болдым. Ойлана келе мен армандайтын мамандық түрлерінің бәрін жазуды жөн көрдім. Сәл кішірек кезімде суретші болғым келді. Балабақшада сурет салудан алдыма жан салмайтын едім. Табиғатты, аң-құстың суретін салу ұнайтын. Есейе келе, шахтер болсам дедім. Жеріміздегі кен байлықтарын ашып, халыққа пайдам тисе екен дедім. Бірде, құрылысшы да болғым келді. Зәулім ғимараттар тұрғызып, үйі жоқ жандарға көмектескім келді... айта берсем, арманым бітер емес. Бір білерім, мектепте жақсы оқып, жоғары білім алып, еліме пайдам тиер қызметкер болғым келеді. Абай атам айтпақшыдай, « сен де бір кірпіш дүниеге, тетігін тап та бар қалан». 2-тапсырма. 1) мәтінге атау қойыңыз. 2)Мәтіндегі туынды сөздерді тауып, құрамына қарай талдау жаса. 3) мәтіндегі деректі, дерексіз зат есімдерді тап. Дескрипторы:
Өзіңді тексер!
Армандайтын – арман (з.е.)-да(етіст.)+йтын (есімше) Суретші – сурет (з.е.) + ші (з.е.) Құрылысшы – құрылыс (з.е.)+шы(з.е.) Білім – біл (етісстік)+ілім(з.е.) Қызметкер – қызмет(з.е.)+кер(з.е.)
Дерексіз зат есім: мамандық, арманым, білім. |
|
|
||
|
1-3 минут
|
Тәжірибе |
3-Тапсырма. Оқулықпен жұмыс. 6-тапсырма. Суретке атау қойыңыз. Зат есімдерді қолдана отырып, суретші баланың қиялы туралы эссе жазыңыз. Эссе құрылымын басшылыққа алыңыз. Дескрипторы:
Өзіңді тексер! (оқушы жауабы ескеріледі) «Сиқырлы қалам»
|
|
|
||
|
2 минут |
Бекіту |
Бекіту сұрақтары:
Қосымша тапсырма: жазған эсселеріңізге жоспар құрып келіңіздер |
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
6-бөлім: Қиял әлемі. Морфология. Бала қиялы
6-бөлім: Қиял әлемі. Морфология. Бала қиялы
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Пән/Сынып: |
қазақ тілі, 5-сынып |
|||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
|
|||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
6-бөлім: Қиял әлемі. Морфология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бала қиялы |
|||||
|
Оқу мақсаттары: |
5.3.4.1 эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап ,не суреттеп жазу; 5. ӘТН.жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. |
|||||
|
Сабақ мақсаты: |
Барлығы: туынды сөздерді ауызша тілдесімде қолданады. Көбі: жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді жазбаша тілдесімде қолданады. Кейбірі: эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс белгілі бір оқиғаны не мекенді суреттеп жазады. |
|||||
|
Бағалау критериі: |
|
|||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
|||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Сабақтың мазмұны |
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не? |
Ресурстар |
||
|
1 минут |
Ұйымдастыру |
Сәлеметсіздер ме? 5-сыныптың қазақ тілі пәніне қош келдіңіздер! Сабағымыздың тақырыбы: «Бала қиялы» Бүгінгі сабақта: Сенің білетінің: • қиялдың мүмкіншіліктері Сенің меңгеретінің:
|
|
Видео-аудио суреттер, кесте, диограмма, презентация, электронды құралдар, т.б. |
||
|
3-5 минут |
Жаңа сабақ |
Әр мұғалім өзіндік әдіс-тәсілімен түсіндіреді. |
|
|
||
|
1-3 минут
1-3 минут |
Тапсырмалар |
1-тапсырма. Суретке ауызша шағын әңгіме құрастырыңыз.Туынды сөздерді қатыстырып әңгімелеп беріңіз.
Дескриптор: сурет бойынша туынды сөздерді қатыстырып әңгіме құрастырады. Өзіңді тексер! (оқушы жауабы ескеріледі) Бүгінгі қазақ тілі сабағында «Келешекте кім боламын?» тақырыбында ой толғау жаздық. Бұл сұраққа бас қатырмайтын бала жоқ шығар, сірә?! Бірақ, дәл осылай қиналам деп кім ойлаған? Себебі, мен жақсы көретін мамандық түрлері өте көп, таңдай алмай әуре болдым. Ойлана келе мен армандайтын мамандық түрлерінің бәрін жазуды жөн көрдім. Сәл кішірек кезімде суретші болғым келді. Балабақшада сурет салудан алдыма жан салмайтын едім. Табиғатты, аң-құстың суретін салу ұнайтын. Есейе келе, шахтер болсам дедім. Жеріміздегі кен байлықтарын ашып, халыққа пайдам тисе екен дедім. Бірде, құрылысшы да болғым келді. Зәулім ғимараттар тұрғызып, үйі жоқ жандарға көмектескім келді... айта берсем, арманым бітер емес. Бір білерім, мектепте жақсы оқып, жоғары білім алып, еліме пайдам тиер қызметкер болғым келеді. Абай атам айтпақшыдай, « сен де бір кірпіш дүниеге, тетігін тап та бар қалан». 2-тапсырма. 1) мәтінге атау қойыңыз. 2)Мәтіндегі туынды сөздерді тауып, құрамына қарай талдау жаса. 3) мәтіндегі деректі, дерексіз зат есімдерді тап. Дескрипторы:
Өзіңді тексер!
Армандайтын – арман (з.е.)-да(етіст.)+йтын (есімше) Суретші – сурет (з.е.) + ші (з.е.) Құрылысшы – құрылыс (з.е.)+шы(з.е.) Білім – біл (етісстік)+ілім(з.е.) Қызметкер – қызмет(з.е.)+кер(з.е.)
Дерексіз зат есім: мамандық, арманым, білім. |
|
|
||
|
1-3 минут
|
Тәжірибе |
3-Тапсырма. Оқулықпен жұмыс. 6-тапсырма. Суретке атау қойыңыз. Зат есімдерді қолдана отырып, суретші баланың қиялы туралы эссе жазыңыз. Эссе құрылымын басшылыққа алыңыз. Дескрипторы:
Өзіңді тексер! (оқушы жауабы ескеріледі) «Сиқырлы қалам»
|
|
|
||
|
2 минут |
Бекіту |
Бекіту сұрақтары:
Қосымша тапсырма: жазған эсселеріңізге жоспар құрып келіңіздер |
|
|
||
шағым қалдыра аласыз














