Материалдар / 6 санына көбейту және бөлу кестесі

6 санына көбейту және бөлу кестесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ білім беру нәтижелеріне табысты қол жеткізуды, алған білімін оқу және практикалық қызметте пайдалана алуын қамтамасыз ететін логикалық, конструктивті және сыни тұрғыда ойлау негіздерін қалыптастыру үшін оқытудың тиімді нысандары мен әдістері енгізілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
4491
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



математика 3 сынып Мерзімі:17.10.17 Мұғалім: С. Балабекова
Сабақтың тақырыбы6 санына көбейту және бөлу кестесі
Мақсаты6 санымен көбейту және бөлу тәсілдері туралы білімдерін қалыптастыруға, көбейту кестесін құрастыруда көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолдана білуге ықпал ету;
Нәтижесі 6-ға көбейте және бөле алады. Бірін-бірі бағалауға үйренеді.
Әдіс-тәсілдерДиалогтік оқыту, сын тұрғысынан ойлау, оқу үшін бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Дерек көздерБастауыш мектеп журналы
Топқа бөлужүзім, кәмпит, алмұрт
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
ынтамақтастық атмосфераКүннің шыққаны жақсы ма? (күнді бейнелейді) Жақсы! (алақандарын соғады) Желдің соққаны жақсы ма? (желді бейнелейді) Жақсы! (алақандарын соғады) Достарыңмен жүрген жақсы ма? (адымдайды) Анаңды құшақтаған жақсы ма? (өздерін құшақтайды) Жақсы! (алақандарын соғады) Туған өлкеде жақсы ма? (құшақтарын жаяды) Жақсы! (алақандарын соғады) Үйіміз бар жерде жақсы ма? (үйді бейнелейді) Жақсы! (алақандарын соғады) Биде айналған жақсы ма? (айналады) Жақсы! (алақандарын соғады) Қазақстандық болған жақсы ма? (бас бармақтарын көрсетеді) Жақсы! (алақандарын соғады)Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Білу













  • Меңгере біл
  • Ойлан, тап!
  • Кім шапшаң?
  • Тез есепте
  • Білгенге маржан
  • Біліміңді байқа
  • 1-баспалдақ «Біліміңді байқа» (доп арқылы)
  • -ойын «сұрақты қағып ал»
  • 1.Азайтудың нәтежесі қалай аталады?  (айырма)2.Тоғыз ондықты атаңдар. (90)3.Бір аптада неше күн бар?(7)4.Аптаның соңғы күні қалай аталады?(жексенбі)5.Тіктөртбұрыштың барлық  қабырғаларының қосындысы.(Р)
  • 6.Сұйықтық немен өлшенеді?(литр)
  • - өткен сабақтарда танысқан көбейту, бөлу жағдайларын тексеру
















  • сұрақтарға жауап береді
    Түсіну

    2-баспалдақ «Білгенге маржан»«Адасқан сандар» ойыны (Ұ)Тақтада тұрған сандардың орындары ауысып кетіпті. Осы сандарды ретімен орналастырайықшы.0 1 2 3 4 5 6Тақтада тұрған сандар нешеу екен? АлтауБалалар, бүгінгі біздің сабағымыз алты санына көбейту және бөлу деп аталады.бүгін біз 6-ға көбейту және бөлу жағдайларын қарастыра отырып, көбейту мен бөлуді үйренеміз.көбейту дегеніміз не?көбейту –бірнеше бірдей қосылғыштарды қосубөлу дегеніміз не?бөлу – көбейтуге кері амалнеге 6*6-дан бастап тұр, өйткені 6*5+6/36Ал, балалар! Білімді, ақылды екенімізді дәлелдейміз бе? Олай болса бірінші қоянның тапсырмасына назар аударайық.

    №1Қоянның әрбір секіруінде 6 бірлік бар. 3, 6, 8 рет секіргенде неше бірлік болады?0 6 12 18 24 30 36 42 48 54 60

    6*4=246+6+6+6=24- Балалар, бізге осы амалдарды орындаудың қай жолы тиімді? Әрине бірінші жолы тиімдірек екен.6*6=  6*4=  36:6=  :6=6*7=  8*6=  42:6=  :7=6*8=  7*6=  48:6=  :8=6*9=  9*6=  54:6=  :9=
    сандарды ретімен орналастырады











    6-ға көбейту және бөлу кестесін толтырады
    Сергіту сәті«Қыдырып қайтайық» биОқушылар сергіп алады
    Қолдану

    3-баспалдақ «Тез есепте» (Т)№2 а) 6 сатып алушы – 8 кг Барлығы - ? кг1-топШ: 6*8=48 Ж: Сатушы барлығы 48 кг жүзім өлшеді.

    ә) 6 қорап – 54 кг Әр қорапта - ? кг 2-топШ: 54:6=9 Ж: Әр қорапта 9 кг кәмпиттен бар.

    б) 42 алмұрт- 6 алмұрттан Тәрелке - ?3-топШ: 42:6=7 Ж: 7 тәрелке қажет болды.

    в) Ш: Кәмпит – 9 тг-ден, 6Тоқаш - 50 тгЖұмсады - ?Ш: 9*6+50=104Ж: Ол 104 тг жұмсады.

    қосымша тапсырмалар№4Бірі берілгеннен 3 есе артық, ал екіншісі берілгеннен 3см артық екі кесінді сыз.№6«Тездет, бірақ қателеспе!»Бос орынға кестедегі сандарды кезекпен қоя отырып, өрнектерді жаз.93+.........+48+........93+.........+48+........93+.........+48+........93+.........+48+........93+.........+48+........1-топ: 127, 32, 3002-топ: 27, 82, 2503-топ: 12, 57, 2104-топ: 212, 137, 490
    есептің қадамын орындайды
    Талдау

    4- баспалдақ «Кім шапшаң»№3 (Ұ) а) Шаршыларға қарағанда үшбұрыштар неше есе кем? 2 Үшбұрыштарға қарағанда шаршылар неше есе артық? 2ә) Шаршыларға қарағанда үшбұрыштар нешеге кем? 6Үшбұрыштарға қарағанда шаршылар нешеге артық? 6Қысқаша жазылуы бойынша есеп құрастырып, шығарады
    Жинақтау 5- баспалдақ «Ойлан, тап»№7«Сен мұны білесің?» ойыны (Т)Берілген ұсақ ақшамен қажетті зат төлемін әр түрлі тәсілмен жинақтап жаз.Ермексаз – 195 тгБерілген ұсақ ақшаларды әр топқа беріп, 195 тг шығарып, қағазға жапсырып, көрсетеді.

    6-баспалдақ «Меңгере біл» «Кубизм» әдісіОқушылардың алдына кубикті лақтырамын, түскен санға байланысты көбейту немесе бөлу амалын айтады.
    логикалық тапсырма
    БағалауБағалау парақшасы, бас бармақ
    Үй жұмысы№ 2/в №6 62 бет.
    кері байланыс


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ