Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
6 сын 2 тоқсан шаруашылық еңбек
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Шаруашылық еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 6 сабақ 1-2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Киім мен аяқ киім күтімі |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Сырт киімді күту: щёткамен тазалау және мезгілдік қолданысын анықтау |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
6.2.1.1 сыртқы киімді щеткамен тазалау 6.2.1.2 сыртқы киімді жыл мезгілдеріне дайындау |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы
|
Сәлемдесу.
«Бірлік және
ынтымақ» тақырыбында ой қозғау. Бағалау критерийлері: «Миға шабуыл» - Балалар, Киімді жуу, сүрту, кептіру дегеніміз не еді? Алма жемісі арқылы бағалау. Қызыл алма – ұқыпты, кішіпейілділік қасиеті бар. Сары алма – сабырлы, мейірімділік қасиеті бар. Жасыл алма – еңбекқор, адамгершілік қасиеті бар. |
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі. |
Қалыптастырушы бағалау: Өзін –өзі бағалау |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы
|
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру
Тапсырма. Әртүрлі тапсырмалар беріледі. Дұрыс тапса марапатталады. Киімге зақым келтірмеу үшін киімдегі жуу құралдарының белгілерін білуіңіз керек, қолданыстағы белгілерді бөлшектеу үшін оған сауатты қолайлы тазалау режимін құруға көмектеседі. Өнімнің этикеткалары әрқашан сізге қажет барлық ақпаратты басып шығарады. Жуған кезде киімге арналған белгілер нені білдіреді?Киімнің жапсырмасында символдар мен белгілер және олардың мағынасы, декодтау бір жууға болмайды. Бұдан басқа, олар кептіру, үтіктеу, басу, құрғақ тазалау және ағарту режимдерін сипаттайды. Олар матаның артқы жағында тігілген жапсырмаларда орналасқан. Бұл ақпарат тұтынушыға пішінді, өнімнің түсін сақтап, оны тиісті түрде ұзақ уақыт сақтауға көмектеседі. Егер оларды елемейтін болсаңыз, онда киім азайып, төгіліп, бүлінуі мүмкін. Жууға арналған киімге арналған жапсырмалар - декодтауДекодтау кезінде жууға арналған киімдегі белгілерде суретте рәсімге арналған ең жоғарғы судың температурасы белгіленеді. Жоспардың астындағы жалғыз көлденең сызық нәзік жууға баса назар аударады. Барабанды жүктеу көлемі аспауы керек & frac23; Рұқсат етілген шамасы, жеңіл ротациямен жүзеге асырылады. Жұқа көлденең сызықтар процедураның ерекше нәзік шарттарына назар аударады. Машинадағы кірдің көлемі аспауы керек. рұқсат етілген, көйлекті қолмен немесе қолмен бұраңыз. Үтіктеуге арналған киім белгілеріне арналған белгілерҮтіктеп жатқанда, киім түзу көріністі алады. Бұл ретте, темірді қыздырылған табанмен дұрыс өңдеуге болатынын білу керек, оны бұзбау үшін. Киімде үтіктеу белгілері - декодтау:
Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау |
Оқушы киімді жуу, кептіру туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы әңгімелей бастайды. Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді. Ұқыпты салады Түрлі-түсті бояйды. Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор құралдарды жуу, сүрту, оны орнына жинау киімді щеткамен тазалау |
https://kk.everaoh.com/%D0%B6%D1%83% |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
Шаруашылық еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 6 сабақ 5-6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Киім мен аяқ киім күтімі |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Гигиеналық киімдер күтімі |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
6.2.1.5 ішкі киімді қолмен жуу |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы
|
Сәлемдесу. «Жасампаздық және жаңашылдық» тақырыбында ой қозғау. Оқушымен шағын пікірталас жүргізу. - Өткен сабақта жылыту құралдарын пайдалану ережелерімен таныстық. Іш киімдерді күтудің қосымша ережелері қажет деп ойлайсыздар ма? Неліктен? Сабақ мақсаттары мен бағалау критерийлерін анықтау |
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өзін –өзі бағалау |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы
|
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Ой ашу: блиц-турнир сұрағы Жұқа жібектен жасалған теркөйлектер, табиғи мақтадан жасалған шолақ дамбалдар және шілтерден жасалған көкірекшелер – теріге тікелей киетін киіміміз әсіресе жоғары сапалы, жұмсақ және ауа өткізетін болуы керек. Дегенмен, бұл әдетте ең сезімтал маталар және ең жиі жуылатын ішкі киім болып табылады. Бірнеше рет жуған соң әдемі іш киімнің қалай жаңа болып көрінетінін айтып береміз. Іш киімді жуу: сенімді түйсік қажет Егер сіз іш киімді жуғыңыз келсе, сізде бірнеше мәселелер туындауы мүмкін: Іш киімнің теріге тікелей тиетіндіктен, жуу циклі тер мен дақтарды ғана емес, сонымен қатар бактерияларды да мұқият кетіруі керек. Күнделікті киілетін мақтадан жасалған іш киім немесе нәзік шілтер іш киім болсын – іш киімнің ассортименті кең және әрбір бөлік бірдей мөлшерді көтере алмайды. Сондықтан кез келген іш киім кір жуғыш машинада жууға болмайды. Біз іш киімімізді жиі жуамыз: іш киім мен шолақ дамбалдарды күнделікті ауыстырамыз, көкірекшелер әдетте төрт-бес рет кигеннен кейін. Сонымен, барлық киімдердің ішінде іш киім көбінесе кір жуғыш машинада сығылады. Ұзақ уақыт бойы қызмет етуі үшін тазалау барлық күтімге қарамастан мүмкіндігінше мұқият жасалуы керек. Іш киімді жуу – ең бастысы материал Әрбір жеке жағдайда дұрыс жуу көбінесе материалға байланысты. Әсіресе шолақ дамбалдар мен емшекқаптардағы жуу нұсқаулары жазылған жапсырмалар жайлы немесе кию барысында ыңғайлы болмауына байланысты жай ғана кесіліп тасталады. Мұндай жағдайларда температура мен жуу цикліне қатысты төмендегі нұсқауларды ұстаныңыз: Мақтадан тігілген боксшы қысқа шалбарлары, шолақ дамбалдар мен іш көйлектерді кір жуғыш машинада оңай жууға болады. Түрлі түсті кірлер үшін ластану дәрежесіне қарай 40 және 60°C аралығындағы температураны таңдап, сәйкес түсті қорғайтын жуғыш құралды пайдаланыңыз. Сондай-ақ ақ мақтадан жасалған іш киімді қайнаған кезде жууға болады, бірақ бұл жағдайда да әдетте 40–60°C жеткілікті. Әсіресе таза жібектен жасалған іш киім сияқты жұқа маталарды қолмен жуу керек. Осы мақсатта киімді бірнеше минутқа жылы суға және біраз (бактерияға қарсы) сұйық жуғыш құралға салып қойыңыз. Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау |
Оқушы 5аяқ киімді сақтау туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы жауаптары тыңдалады. Оқушы әңгімелей бастайды. Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді. Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор ішкі киімді қолмен жууды үйрену |
©domotmoem.ru |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс - Өз таңдауыңды түсіндір. - Сен үшін сабақта қандай ақпарат жаңа болды? - Өз киіміңді қалай күтер едің? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
Шаруашылық еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 6 сабақ 7-8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Киім мен аяқ киім күтімі |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Синтетикалық киімдердің қасиеттері, үтіктеу ережелері |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
6.2.1.6 трикотаж заттарды жуу ережесін сақтау 6.2.1.7 қауіпсіздік ережелерін сақтап шағын киімдерді үтіктеу |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы
|
Сәлемдесу. «Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік»
тақырыбында ой қозғау. - Өткен сабақта жылыту құралдарын пайдалану ережелерімен таныстық. Іш киімдерді күтудің қосымша ережелері қажет деп ойлайсыздар ма? Неліктен? Сабақ мақсаттары мен бағалау критерийлерін анықтау |
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өзін –өзі бағалау |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы
|
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Ой ашу: блиц-турнир сұрағы Синтетикалық киімді өткен ғасырдың ортасында тігіп бастаған. Ол кезде мұндай киім стильді және заманауи деп саналды, бірақ қазір сән өзгерді. Барынша табиғи және экологиялық нәрселер трендке айналып келеді. Адамдар соңғы жылдары синтетикалық киімге қарағанда жүннен және мақтадан жасалған киімдер алуда. Синтетикалық киім шынымен де зиян ба? Синтетикалық киім мұнай өнімдерінен, көмірден және газдан жасалады. Бірақ қайта өңдеу процесінде оларды өзгертетіндіктен, бастапқы материалдан ештеңе қалмайды. Мысалы, полиэстерді полиэфирлі талшықтан дайындайды, ал полиэфирлі талшықты мұнайдан алады. Бірақ егер өңдеу тәсілін өзгертсе, полиэфирлі талшықтан жұқа қабық немесе пластик пайда болады. Жарнама Вискозды сүректен немесе мақта сабағынан жасайды. Көбісі, вискозды синтетикалық мата деп санайды, бірақ олай емес. Егер вискоз жіпті жақса, одан ағаштың иісі шыға бастайды. Синтетикалық киімнің артықшылығы Киім синтетикалық қосымшасыз қазіргідей қолжетімді және ыңғайлы болмас еді: - Синтетиканың салмағы аз. Кейде ол ұқсас табиғи матаға қарағанда бірнеше есе жеңіл болып келеді; - Ұзақ қызмет етеді. Жасанды материалдан жасалған киім баяу тозады және түсін ұзақ сақтайды. Ол қыртыстанбайды, созылмайды және жуу кезінде кішірейіп қалмайды. 100% жүннен жасалған свитер ыстық суда құртылады, ал акрил қосылған свитер кез келген жууды көтереді; - Синтетика жылдам кебеді; - Жасанды материалдың бағасы арзан тұрады; - Ірі спорттық компаниялар өте ыңғайлы, жеңіл және ауа өткізетін маталар өңдеп шығарады. Олар жоғары технологияны қолданады, сондықтан мұндай материалдар сапасы жағынан тіпті табиғи материалдан да асып түседі (бірақ олар өте қымбат тұрады). Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау |
Оқушы 5аяқ киімді сақтау туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы жауаптары тыңдалады. Оқушы әңгімелей бастайды. Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді. Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор
|
©domotmoem.ru |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс - Өз таңдауыңды түсіндір. - Сен үшін сабақта қандай ақпарат жаңа болды? - Өз киіміңді қалай күтер едің? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|