Материалдар / 6 сын 2 тоқсан шаруашылық еңбек

6 сын 2 тоқсан шаруашылық еңбек

Материал туралы қысқаша түсінік
6сын 2 тоқсан шаруашылық еңбек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2024
39
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Шаруашылық еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 6 сабақ 1-2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Киім мен аяқ киім күтімі

Сабақтың тақырыбы:

Сырт киімді күту: щёткамен тазалау және мезгілдік қолданысын анықтау

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

6.2.1.1 сыртқы киімді щеткамен тазалау

6.2.1.2 сыртқы киімді жыл мезгілдеріне дайындау

Сабақтың мақсаты:

  • сыртқы киімді жыл мезгілдеріне дайындау

  • киімді щеткамен тазалау

Құндылықтарды дарыту

БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ

  • тапсырмаларды тиімді орындау үшін қажетті академиялық және техникалық, заманауи технологиялар мен әдістер туралы білімінің болуы;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу. «Бірлік және ынтымақ» тақырыбында ой қозғау.
Оқушыны фотоколлаж туындыларымен таныстыру.

Бағалау критерийлері:

«Миға шабуыл»

- Балалар, Киімді жуу, сүрту, кептіру дегеніміз не еді?

Алма жемісі арқылы бағалау. Қызыл алма – ұқыпты, кішіпейілділік қасиеті бар.

Сары алма – сабырлы, мейірімділік қасиеті бар.

Жасыл алма – еңбекқор, адамгершілік қасиеті бар.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.


Қалыптастырушы бағалау: Өзін –өзі бағалау

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

  • Балалар, бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу үшін мын ребусты шешуіміз керек.

  • Киімді жуу, сүрту, кептіру

Тапсырма.

Әртүрлі тапсырмалар беріледі. Дұрыс тапса марапатталады.

Киімге зақым келтірмеу үшін киімдегі жуу құралдарының белгілерін білуіңіз керек, қолданыстағы белгілерді бөлшектеу үшін оған сауатты қолайлы тазалау режимін құруға көмектеседі. Өнімнің этикеткалары әрқашан сізге қажет барлық ақпаратты басып шығарады.

Жуған кезде киімге арналған белгілер нені білдіреді?

Киімнің жапсырмасында символдар мен белгілер және олардың мағынасы, декодтау бір жууға болмайды. Бұдан басқа, олар кептіру, үтіктеу, басу, құрғақ тазалау және ағарту режимдерін сипаттайды. Олар матаның артқы жағында тігілген жапсырмаларда орналасқан. Бұл ақпарат тұтынушыға пішінді, өнімнің түсін сақтап, оны тиісті түрде ұзақ уақыт сақтауға көмектеседі. Егер оларды елемейтін болсаңыз, онда киім азайып, төгіліп, бүлінуі мүмкін.

Жууға арналған киімге арналған жапсырмалар - декодтау

Декодтау кезінде жууға арналған киімдегі белгілерде суретте рәсімге арналған ең жоғарғы судың температурасы белгіленеді. Жоспардың астындағы жалғыз көлденең сызық нәзік жууға баса назар аударады. Барабанды жүктеу көлемі аспауы керек & frac23; Рұқсат етілген шамасы, жеңіл ротациямен жүзеге асырылады. Жұқа көлденең сызықтар процедураның ерекше нәзік шарттарына назар аударады. Машинадағы кірдің көлемі аспауы керек. рұқсат етілген, көйлекті қолмен немесе қолмен бұраңыз.

Үтіктеуге арналған киім белгілеріне арналған белгілер

Үтіктеп жатқанда, киім түзу көріністі алады. Бұл ретте, темірді қыздырылған табанмен дұрыс өңдеуге болатынын білу керек, оны бұзбау үшін. Киімде үтіктеу белгілері - декодтау:

  1. Үтіктеуге рұқсат етіледі.

  2. Жоғары температурада (200 ° C-қа дейін) мақта, зығыр мата, матаны ылғалданған жағдайда үтіктеу.

  3. 140 ° C дейінгі температурада (жүн, полиэстер, жібек, вискоза , полиэстер) үтіктеуге жол беріледі .

  4. 150 ° C дейінгі температурада үтіктеуге жол беріледі. Ылғалданған затпен немесе бу ылғалдағышы бар темірмен тегістеңіз.

  5. 110 ° C төмен температурада тегістеу (капрон, вискоза, нейлон, полиакрил, ацетат, полиамид).

  6. Үтіктеуге тыйым салынады.

  7. Киімді бумен пісіру керек емес.

Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Оқушы киімді жуу, кептіру туралы сұрақтарға жауап береді.










Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.


Ұқыпты салады

Түрлі-түсті бояйды.





Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

құралдарды жуу, сүрту, оны орнына жинау

киімді щеткамен тазалау

https://kk.everaoh.com/%D0%B6%D1%83%


Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.






Шаруашылық еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 6 сабақ 3-4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Киім мен аяқ киім күтімі

Сабақтың тақырыбы:

Жуғыш заттардың қасиеттері

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

6.2.1.3 жуғыш заттардың аттарын біліп айту – сабын, кір жуатын ұнтақ, гель

6.2.1.4 жуғыш заттарды қолданатың ережелерді сақтау

Сабақтың мақсаты:

  • жуғыш заттардың аттарын біліп айту – сабын, кір жуатын ұнтақ, гель

    • жуғыш заттарды қолданатың ережелерді сақтау

Құндылықтарды дарыту

ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК

  • әр адамның еңбегін мен қадір-қасиетін әділ бағалау, оның жеке басына құрмет көрсету және қарым-қатынаста сыпайылық таныту қағидаттарын басшылыққа ала білу;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу.Бағалау критерийлері:

«Миға шабуыл»

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.

  • Сурет бойынша әңгімелеу.

«Әділдік және жауапкершілік» тақырыбында ой қозғау.
Оқушымен шағын әңгіме қозғау.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.


Қалыптастырушы бағалау

Өзін –өзі бағалау

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

Сабынның тарихы Сабын жасау ісімен адамзат баласы бұдан бұрын 6000 жыл бұрын айналысқаны белгілі. Т.Эберстің медициналық ежелгі египеттік трактатында сабын дәрілік препарат ретінде айтылады. Орта ғасырлара бізге жеткен жазбаларда сабын туралы мәлімет берілмеген. Бұл – түсінікті де, таңғаларлық жайт емес. Жаңалық атаулы дін тарапынан қудаланған, қатал жазаланған, сол бір қиын – қыстау жылдары тазалық, гигиена туралы түсінік кейінге ысырылды. Сабын қайнату Европада тек ХІV ғасырда пайда болды. Ресейде сабын өндірісін І Петр жолға қойған болып есептелді.Ал қазақ халқының сабынды қай кезде жасағаны туралы дәл мәлімет жоқ,бірақ Бұқар жырау(1668-1781) жырының: Қара қойдың терісін Сабынмен жусаң ағармас..... Шал Құлекеұлының Сабының сақар болды.....-деген жыр жолдарына қарағанда, ерте кезден-ақ халқымыздың пайдаланғанын білеміз .Сабын - тілімізге арабтың «сабун»деген сөзінен енген тәрізді.

Сабын сілтінің және майдың қосындысынан жасалған, суда еритін, кір жууға арналған жұмсақ кесек немесе қоймалжың сұйық зат. Ертедегі қазақтар Кеңес үкіметі орнағанға дейін сабынды өздері жасағаны белгілі. Сабын жасау барысында қазақ халқы көптеген химиялық реакцияларды жасауына тура келді. Өсімдіктерді өртейді, оның күлін алып қайнатады, сосын оны тұндырады, тұнбаны суалтады, оны тағы қайнатады, май қосып араластырады да, қайнатып, суалтады, сүзіп алып кептіреді. Сабын өндірісінің ғылыми негізі ХIХ ғасырдың басында ғана қойылды. Бұған француз химигі Мишель Шеврельдің майлар химиясы туралы көптеген зерттеулері себеп болды.

Ең алғашқы синтетикалық жуғыш құрал 1916 жылы пайда болған. Неміс химигі Фринц Понтердің тапқан өнертабысы тек өнеркәсіптік қолдануға арналған болатын. Тұрмыстық СЖЗ 1935 жылдан бастап шығарыла бастады, сол кезден бастап олардың қол терісіне зияндылығы азайды. Содан бері тар пайдалану аумағы бар СЖЗ бірқатары жасалынды, ал олардың өндірісі – химиялық өнеркәсіптің маңызды саласы болып табылады.

3. Рефлексия:

Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені......

...........................................................................................

Мен .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім............................................................

Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Оқушы киімді бүктеу туралы сұрақтарға жауап береді.










Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.








Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

орындыққа, шкафтағысөрегекиімдердібүктепжинау

киімдердішкафтағыілгіштергеілу



Алма жемісі арқылы бағалау.



Алма жемісі арқылы бағалау.


https://bilimger.kz/58730/

https://ust.kz/word/asyq_sabaq_kiim_jane_ayaq_kiim_kutimi_6_synyp-262206.html


Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.






Шаруашылық еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 6 сабақ 5-6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Киім мен аяқ киім күтімі

Сабақтың тақырыбы:

Гигиеналық киімдер күтімі

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

6.2.1.5 ішкі киімді қолмен жуу

Сабақтың мақсаты:

  • ішкі киімді қолмен жууды үйрену

Құндылықтарды дарыту

ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

  • жаңа идеяларды ұсыну;

  • заманауи цифрлық құралдар мен технологияларды меңгеру;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу. «Жасампаздық және жаңашылдық» тақырыбында ой қозғау. Оқушымен шағын пікірталас жүргізу.

- Өткен сабақта жылыту құралдарын пайдалану ережелерімен таныстық.

Іш киімдерді күтудің қосымша ережелері қажет деп ойлайсыздар ма? Неліктен?

Сабақ мақсаттары мен бағалау критерийлерін анықтау

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.


Қалыптастырушы бағалау: Өзін –өзі бағалау

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

Ой ашу: блиц-турнир сұрағы

Жұқа жібектен жасалған теркөйлектер, табиғи мақтадан жасалған шолақ дамбалдар және шілтерден жасалған көкірекшелер – теріге тікелей киетін киіміміз әсіресе жоғары сапалы, жұмсақ және ауа өткізетін болуы керек. Дегенмен, бұл әдетте ең сезімтал маталар және ең жиі жуылатын ішкі киім болып табылады. Бірнеше рет жуған соң әдемі іш киімнің қалай жаңа болып көрінетінін айтып береміз.

Іш киімді жуу: сенімді түйсік қажет

Егер сіз іш киімді жуғыңыз келсе, сізде бірнеше мәселелер туындауы мүмкін:

Іш киімнің теріге тікелей тиетіндіктен, жуу циклі тер мен дақтарды ғана емес, сонымен қатар бактерияларды да мұқият кетіруі керек.

Күнделікті киілетін мақтадан жасалған іш киім немесе нәзік шілтер іш киім болсын – іш киімнің ассортименті кең және әрбір бөлік бірдей мөлшерді көтере алмайды. Сондықтан кез келген іш киім кір жуғыш машинада жууға болмайды.

Біз іш киімімізді жиі жуамыз: іш киім мен шолақ дамбалдарды күнделікті ауыстырамыз, көкірекшелер әдетте төрт-бес рет кигеннен кейін. Сонымен, барлық киімдердің ішінде іш киім көбінесе кір жуғыш машинада сығылады. Ұзақ уақыт бойы қызмет етуі үшін тазалау барлық күтімге қарамастан мүмкіндігінше мұқият жасалуы керек.

Іш киімді жуу – ең бастысы материал

Әрбір жеке жағдайда дұрыс жуу көбінесе материалға байланысты. Әсіресе шолақ дамбалдар мен емшекқаптардағы жуу нұсқаулары жазылған жапсырмалар жайлы немесе кию барысында ыңғайлы болмауына байланысты жай ғана кесіліп тасталады. Мұндай жағдайларда температура мен жуу цикліне қатысты төмендегі нұсқауларды ұстаныңыз:

Мақтадан тігілген боксшы қысқа шалбарлары, шолақ дамбалдар мен іш көйлектерді кір жуғыш машинада оңай жууға болады. Түрлі түсті кірлер үшін ластану дәрежесіне қарай 40 және 60°C аралығындағы температураны таңдап, сәйкес түсті қорғайтын жуғыш құралды пайдаланыңыз. Сондай-ақ ақ мақтадан жасалған іш киімді қайнаған кезде жууға болады, бірақ бұл жағдайда да әдетте 40–60°C жеткілікті.

Әсіресе таза жібектен жасалған іш киім сияқты жұқа маталарды қолмен жуу керек. Осы мақсатта киімді бірнеше минутқа жылы суға және біраз (бактерияға қарсы) сұйық жуғыш құралға салып қойыңыз.

Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Оқушы 5аяқ киімді сақтау туралы сұрақтарға жауап береді.



Оқушы жауаптары тыңдалады.







Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

ішкі киімді қолмен жууды үйрену

©domotmoem.ru



Аяқталуы




Кері байланыс

- Өз таңдауыңды түсіндір.

- Сен үшін сабақта қандай ақпарат жаңа болды?

- Өз киіміңді қалай күтер едің?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.












Шаруашылық еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 6 сабақ 7-8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Киім мен аяқ киім күтімі

Сабақтың тақырыбы:

Синтетикалық киімдердің қасиеттері, үтіктеу ережелері

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

6.2.1.6 трикотаж заттарды жуу ережесін сақтау

6.2.1.7 қауіпсіздік ережелерін сақтап шағын киімдерді үтіктеу

Сабақтың мақсаты:

  • трикотаж заттарды жуу ережесін сақтау

  • қауіпсіздік ережелерін сақтап шағын киімдерді үтіктеу

Құндылықтарды дарыту

ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК

  • өзін-өзі ұйымдастыру, міндеттерге басымдық беру, жұмыс уақытын жоспарлау;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу. «Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» тақырыбында ой қозғау.
Оқушы мақал-мәтел, өлең шумақтарын айту.

- Өткен сабақта жылыту құралдарын пайдалану ережелерімен таныстық.

Іш киімдерді күтудің қосымша ережелері қажет деп ойлайсыздар ма? Неліктен?

Сабақ мақсаттары мен бағалау критерийлерін анықтау

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.


Қалыптастырушы бағалау: Өзін –өзі бағалау

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

Ой ашу: блиц-турнир сұрағы

Синтетикалық киімді өткен ғасырдың ортасында тігіп бастаған. Ол кезде мұндай киім стильді және заманауи деп саналды, бірақ қазір сән өзгерді. Барынша табиғи және экологиялық нәрселер трендке айналып келеді. Адамдар соңғы жылдары синтетикалық киімге қарағанда жүннен және мақтадан жасалған киімдер алуда. Синтетикалық киім шынымен де зиян ба?

Синтетикалық киім мұнай өнімдерінен, көмірден және газдан жасалады. Бірақ қайта өңдеу процесінде оларды өзгертетіндіктен, бастапқы материалдан ештеңе қалмайды. Мысалы, полиэстерді полиэфирлі талшықтан дайындайды, ал полиэфирлі талшықты мұнайдан алады. Бірақ егер өңдеу тәсілін өзгертсе, полиэфирлі талшықтан жұқа қабық немесе пластик пайда болады.

Жарнама

Вискозды сүректен немесе мақта сабағынан жасайды. Көбісі, вискозды синтетикалық мата деп санайды, бірақ олай емес. Егер вискоз жіпті жақса, одан ағаштың иісі шыға бастайды.

Синтетикалық киімнің артықшылығы

Киім синтетикалық қосымшасыз қазіргідей қолжетімді және ыңғайлы болмас еді:

- Синтетиканың салмағы аз. Кейде ол ұқсас табиғи матаға қарағанда бірнеше есе жеңіл болып келеді;

- Ұзақ қызмет етеді. Жасанды материалдан жасалған киім баяу тозады және түсін ұзақ сақтайды. Ол қыртыстанбайды, созылмайды және жуу кезінде кішірейіп қалмайды. 100% жүннен жасалған свитер ыстық суда құртылады, ал акрил қосылған свитер кез келген жууды көтереді;

- Синтетика жылдам кебеді;

- Жасанды материалдың бағасы арзан тұрады;

- Ірі спорттық компаниялар өте ыңғайлы, жеңіл және ауа өткізетін маталар өңдеп шығарады. Олар жоғары технологияны қолданады, сондықтан мұндай материалдар сапасы жағынан тіпті табиғи материалдан да асып түседі (бірақ олар өте қымбат тұрады).


Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Оқушы 5аяқ киімді сақтау туралы сұрақтарға жауап береді.



Оқушы жауаптары тыңдалады.







Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

  • трикотаж заттарды жуу ережесін сақтау

  • қауіпсіздік ережелерін сақтап шағын киімдерді үтіктеу

©domotmoem.ru



Аяқталуы




Кері байланыс

- Өз таңдауыңды түсіндір.

- Сен үшін сабақта қандай ақпарат жаңа болды?

- Өз киіміңді қалай күтер едің?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ