Материалдар / 6-сынып БЖБ / 4 тоқсан / Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері

6-сынып БЖБ / 4 тоқсан / Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сынып БЖБ / 4 тоқсан / Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2024
160
4 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері»

бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырыбы

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйелері

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу

тәсілімен және алмастыру тәсілімен шешу

Мәтінді есептерді екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер

жүйелері арқылы шығару

Оқу мақсаты

6.2.2.18 екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің

шешімі реттелген сандар жұбы болатынын түсіну

6.2.2.19 теңдеулер жүйелесін алмастыру тәсілі және қосу

тәсілі арқылы шешу

6.5.1.7 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулер жүйелерін

құру арқылы шешу

Ойлау дағдыларыңың

деңгейі

Білу және түсіну

Қолдану

Жоғарғы деңгей дағдылары

Бағалау критерийі

Білім алушы

Екі айнымалысы бар теңдеудің шешімін анықтайды

Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешеді

Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешеді

Сызықтық теңдеулер жүйесін құру арқылы мәтінді

есепті шешеді

Орындау уақыты

25 минут


  1. нұсқа


1. (2;0),(1;1),(2,5) сандар жұптарының қайсылары 5х-y=10 теңдеуінің шешімі болады?




[3]

2. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:








[5]

3. Екі санның қосындысы 92-ге, ал олардың айырмасы 16-ға тең. Осы сандарды табыңдар.





[4]



«Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері»

бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырыбы

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйелері

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу

тәсілімен және алмастыру тәсілімен шешу

Мәтінді есептерді екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер

жүйелері арқылы шығару

Оқу мақсаты

6.2.2.18 екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің

шешімі реттелген сандар жұбы болатынын түсіну

6.2.2.19 теңдеулер жүйелесін алмастыру тәсілі және қосу

тәсілі арқылы шешу

6.5.1.7 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулер жүйелерін

құру арқылы шешу

Ойлау дағдыларыңың

деңгейі

Білу және түсіну

Қолдану

Жоғарғы деңгей дағдылары

Бағалау критерийі

Білім алушы

Екі айнымалысы бар теңдеудің шешімін анықтайды

Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешеді

Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешеді

Сызықтық теңдеулер жүйесін құру арқылы мәтінді

есепті шешеді

Орындау уақыты

25 минут

2 нұсқа

1. (6; 2), (0; 20),(4; 8) сандар жұптарының қайсылары 3х+у =20 теңдеуінің шешімі болады ?



[3]

2.Теңдеулер жүйесін шешіңдер:

.










[5]

3. Екі санның қосындысы 17-ге , ал олардың айырмасы 7-ге тең. Осы сандарды табыңдар.






[4]

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Екі айнымалысы бар

теңдеудің шешімін

анықтайды

1

екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімі реттелген сандар жұбы болатынын

тексереді;

1

рационал сандарға арналған амалдар орындайды;

1

теңдеудің шешімі болатын сандар жұбын таңдайды;

1

Теңдеулер жүйесін

шешеді

2

теңдеулер жүйесін шеш тәсілін таңдайды;

1

теңдеулерді тәсілге байланысты түрлендіреді;

1

х-тің мәнін табады

1

у-тің мәнін табады

1

теңдеулер жүйесінің жауабын жазады

1

Сызықтық теңдеулер

жүйесін құру арқылы

мәтінді есепті шешеді

3

теңдеулер жүйесін құрады

1

теңдеулер жүйесін шешеді

1

бірінші санды табады

1

екінші санды табады

1

Жалпы балл:

12


«Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері»

бөлімдері бойынша жиынтық бағалаудың

нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар

Білім алушының аты-жөні: ___________________________

Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейлері

Төмен

Орта

Жоғары

Екі айнымалысы бар

теңдеудің шешімін

анықтайды

Екі айнымалысы

бар теңдеудің

шешімін анықтауда

қShape1 иналады

Екі айнымалысы бар

теңдеудің шешімі

болатын сандар жұбын

тShape2 абуда қателіктер

жібереді

Екі айнымалысы бар

теңдеудің шешімін

дShape3 ұрыс анықтайды.

Теңдеулер жүйесін

шешеді

Сызықтық

теңдеулер жүйесін

шешуде

тShape4 әсілдерді таңдауда

қиналады.

Сызықтық

теңдеулер жүйесін

шешуде

тShape5 әсілдерді таңдауда

қателер жібереді

Теңдеулер жүйесін дұрыс

шShape6 ешеді.

Сызықтық теңдеулер

жүйесін құру арқылы

мәтінді есепті шешеді

Сызықтық

теңдеулер жүйесін

құру арқылы

мәтінді есепті

шығаруда

қShape7 иналады

Есептің шартқа

байланысты

математикалық моделін

дұрыс құрады, екі

айнымалысы бар

сызықтық теңдеулер

жүйесін шешуде

қShape8 ателіктер жібереді.

Есептің шартқа

байланысты

математикалық

моделін дұрыс

құрады, екі

айнымалысы бар

сызықтық теңдеулер

жүйесін дұрыс

шShape9 ешеді.




Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!