І тоқсан
6 сынып
І нұсқа
І деңгей
1.Биология қандай
ғылым?
2.Жарық микроскобы
дегеніміз не?
3.Саңылау деген не?
4.Вегативті мүшелерді
ата?
5.Органикалық
тыңайтқыштарды ата?
ІІ деңгей
1.Өркен неден тұратындығын
суретті сызба түрінде жаз?
2.Сабақтың ішкі
құрылысындағы қабаттарға сипаттама жаз?
3.Түр өзгеріс (метаморфоз)
дегенді қалай түсінесің?
ІІІ деңгей
1.Жасушадан қандай
процестер жүреді деп ойлайсың?
2.Нарғызгүл батап
түйнектамырлары не үшін керек, ойыңды жинақтап жаз?
І тоқсан
6 сынып
ІІ нұсқа
І деңгей
1.Қорық дегеніміз не?
2.Жасуша дегеніміз не?
3.Ұлпаларды ата?
4.Минералды қоректену деген
не?
5.Минералды тыңайтқыштарды
ата?
ІІ деңгей
1.Бүршіктің ішкі құрылысын
суретті сызба түрінде жаз?
2.Жылдық меңбеден қандай
құбылыстарды байқадық, түсінігіңді жаз?
3.Тамыр бөлімдерінің қай
аймағы өзгешелеу, неге түсіндір?
ІІІ деңгей
1.Күз мезігілінде
жапырақтардың сарғаюы, қызғылт реңге көшуі жасушаның қай құрылысы
деп ойлайсың?
2.Жасымықша қай қабатта
орналасқандығын, қызметін әңгімеле?
І тоқсан
7 сынып
І нұсқа
І деңгей
1.Ағзалық әлем деген
не?
2.Бактериалогия дегеніміз
не?
3.Симбоз деген не?
4.Жеуге жарамды
саңырауқұлақтың екінші аты?
5.Спора деген не?
ІІ деңгей
1.Биология салаларын сызба
түрінде көрсет?
2.Ауру тудыратын
бактерияларды жаз?
3.Қына пішінін
топтастыр?
ІІІ деңгей
1.Қыналар лас ауадан өзге
еш нәрседен жасқанбайды, дегенді қалай түсінесің?
2.Бактериялар қандай ортада
өсе алмайды деп ойлайсың?
І тоқсан
7 сынып
ІІ нұсқа
І деңгей
1.Барлық тірі ағза неден
құралады?
2.Имунитет дегеніміз
не?
3.Споралит деген не?
4.Қалпақшалы саңырауқұлақ
жемісті денесі неден тұрады?
5.Бактериялар қоректенуін
ата?
ІІ деңгей
1.Жеуге жарамды, жеуге
жарамайтын саңырауқұлақ түрлерін кестеге толтыр?
2.Циано бактериялардың
түрлерін жаз?
3.Ғалымдар қына құрамына
қалай зерттейді?
ІІІ деңгей
1.Қыналардың қышқыл
бөлінуі, топырақта қоректенуін қалай түсінесің?
2.Паразит саңырауқұлақтар
қандай ағаштарды бүлдіріп, қандай заттармен қоректенуін
түсіндір?
І тоқсан
8 сынып
І нұсқа
І деңгей
1.Ағза мен мүшелердің
пішінін, құрылысын зерттейтін ғылым?
2.Адам организімінің
қызметіне қандай ғалым ең бірінші болып қызығушылық танытты?
3.Адам анатомиясы,
физиологиясы және гигенасы нені зерттейді?
4.Адам жануарлар дүниесі
жүйесінде қандай роль алады?
5.Тік жүретін адамды қандай
типке жатқызады?
ІІ деңгей
І тапсырма Жасуша
құрылысы
Органоид
|
Құрылысы
|
Атқаратын
қызметі
|
|
|
|
ІІ тапсырма
Организмде жүретін
процестердің гуморальдық реттелуінің мәні неде?
ІІІ деңгей
Қандай без гормондары
жүрек-қан тамырлары жүйесінің іс-әрекетіне түрткі (стимул)
болады?
І тоқсан
8 сынып
ІІ нұсқа
І деңгей
1.Адамның денесі көп
жасушалы?
2.Жасуша митоз жолымен
бөлінеді?
3.Эпителий ұлпасы терінің
беткі қабатын, ішкі мүшелердің сілемейлі қабығын, бездерді
түзеді?
4.Регенерация
дегеніміз-жойылған мүшелердің қалпына келуі, эпителий ұлпасында
(мысалы, жарақаттанған терінің қалпына келуі)
5.Тироксин
ІІ деңгей
І тапсырма
Ішкі, аралас секреция бездері
|
Олар бөлетін гормон
|
Гормондар әрекеттесуі
|
Гипофиз (ішкі)
|
Самото тропик
|
өсу, даму дене бөліктерінің өсуіне
әсер тигізеді
|
Қалқанша без (пішіні)
|
тироксин
|
Зат алмасу процесін реттейді
|
Қалқанша маңы безі (ішкі)
|
вазопрессин
|
Зат алмасу процесін реттейді
|
Ұйқы безі (аралас)
|
Инсулин глюкагон
|
Ішкі, сыртқы қызметі бар мөлшерін
көмірсулар реттейді
|
ІІ тапсырма
Бездерден бөлінетін
гормондар қан мен лимфаға өтіп, бүкіл организм жұмысын реттейді,
оның артықшылығы-химиялық заттар барлық ұлпаларға дене мүшелеріне
тарайды.
ІІІ деңгей
Қантты диабет ауруы инсулин
гормонына байланысты. Ұйқы безінен бөлінетін гормон безде көмірсу
алмасуын реттейді. Инсуллиннің жаңа мөлшерінің бөлінуіне-қантты зат
глюкоза әсер етеді. Глюкозаның бір бөлігі бауырда гликоген түрінде
жиналады. Инсулин тез бұзылады ол қанға уақытылы түсіп отыруы
қажет. Сондықтан инсулин глюкагон гормондары жұмысына
байланысты.
І тоқсан
9 сынып
І нұсқа
І деңгей
1.Тіршіліктің негізгі
жаратылым деңгейлерін жаз?
2.Ағзада өзін өзі реттеу
қандай жолмен асады?
3.Тітіркенгіштік дегеніміз
не?
4.Таксис деген не:
өсімдіктермен жануарларда нешеге бөлінеді?
5.Клетканың құрамында
қандай органикалық қосылыстар бар?
6.Нулейн қышқылдарының
түрлерін ата?
ІІ деңгей
1.Фотосинтез өсімдік
клеткаларында қандай органоид жүреді, формуласын жазыңдар?
2.Өсімдік клеткасы
қабықшасын талдап жаз?
а )
ә )
б )
в )
г )
ІІІ деңгей
Цитоплазма қаншасын не
түзеді, ойыңды тұжырымдап жаз?
І тоқсан
9 сынып
ІІ нұсқа
І деңгей
1.Протоплазма дегенді
түсіндір?
2.Тропизм деген не?
3.Полисахаридтерге не
жатады?
4.Нәруыздар деген не?
5.Цитоплазмада қандай
органоидтар бар?
6. «Өсімдіктердің қандай
ұлпалары клеткалардан тұрады» деген тұжырымды жасаған кім?
ІІ деңгей
1.Генетикалық ақпарат қалай
беріледі деп ойлайсыз?
2.Пркариотты және
эукариотты клеткалардың ерекшелігін жазып кестеге толтырыңдар?
Прокариоттар
|
Эукариоттар
|
1
|
|
2
|
|
3
|
|
4
|
|
5
|
|
ІІІ деңгей
Эфир майы қандай
өсімдіктерде кездеседі?
Өсімдікте эфир майы
болатынын сырттай танып білуге бола ма?
І тоқсан
10 сынып Қ.Г.Б
І нұсқа
І деңгей
1.Тірі организмдердің
құрылымдық деңгейлерін ата?
2.Тітіркену дегеніміз
не?
3.Жасуша теориясының
негізін алғаш қалаған ғалым?
4.Тірі жасушаға қандай
қасиет тән?
5.Центриолдар деген не?
6.1 г топырақта қанша
бактерия болады?
ІІ деңгей
1.Репликация деген не?
Мәнін түсіндір
2.Чаргафф ережесін қалай
түсінесің?
ІІІ деңгей
ДНҚ мен РНҚ –ның ұқсастығы
мен айырмашылықтарын талдап жазыңдар?
І тоқсан
10 сынып Қ.Г.Б
ІІ нұсқа
І деңгей
1.Бактериялар вирустары
2.1675 ж Голландиялық
Антони Левенгук
3.2 типке. Прокариоттар,
эукариоттар
4.Неміс ғалымдары Холебум
мен Шнайдер
5.Жасушаны оның құрылымы,
қызметі жасушаішілік құрылымын, ондағы химиялық процестерді
зерттейді?
6.1933 жылы
ІІ деңгей
1.Асқазан, тоқ ішек
жаралары, қарындағы ісік, қарын асты безінің ісік аурулары?
2.Ақмола облысы, Степногор
қаласында «Прогресс» атты зауыт
ІІІ деңгей
А-РНҚ ДНҚ молекуласынан
көшіріп алған тұқым қуалау ақпаратын р-РНҚ ға жеткізеді яғни
көшіріп жазады (трансляция) триплеттер тілін нәруыздағы амин
қышқылдарының реттілігі тіліне аудару процесі. Транскрипиция – аРНҚ
–ның цитопазмаға тасымалданып, рибосомаға байланысуы.
І тоқсан
11 сынып Ж.М.Б.
І нұсқа
І деңгей
1.Тіршіліктің пайда болуын
Аристотель қалай түсіндірді?
2.Панеремия теориясының
мәні неде?
3.Эволюция қандай ұғым
береді?
4.Ч.Дарвиннің қандай
еңбектерін білесіңдер?
5.Эволюцияның қозғаушы
күштерін ата?
6.Органикалық дүниені бір
жүйеге келтірген ғалым?
ІІ деңгей
1.ХІХ ғасырда жаратылстану
саласында қандай жаңалықтар болды. Олардың жетістіктерін атап
жаз?
2.Ф.Реди тәжірибесінен
қандай қорытынды жасауға болады?
ІІІ деңгей
-
Луи Пастер тәжірибесінің
мәні неде ойыңды дәлелде өмірде мәні бар ма?
І тоқсан
11 сынып Ж.М.Б
ІІ нұсқа
І деңгей
1.Тіршілік ұғымындағы
негізі неден тұрады?
2.Тірі организмдер
тіршілігінде ырғақтылық қандай аралықта жүреді?
3.Жер шарында алғаш қандай
басым орын алды№
4.Алғашқы тірі организмдер
не пайда болды?
5.Ең алғашқы жүйені құрған
ғалым?
ІІ деңгей
-
Ч.Дарвин анықтаған
өзгергіштікті жазда табиғаттағы бір өсімдіктің бойынан кездесетін
айқын өзгергіштік болатынын көз жеткізіп қалай дәлелдеуге
болады?
-
Қолдан сұрыптау мен табиғи
сұрыптау арасындағы ортақ қасиет неде?
ІІІ деңгей
1.Жаңа Дарвин тап болған
организмдер тұқым қуалайды неге деп ойлайсың?
2.Ч.Дарвин жыныстық
сұрыптауды организмдер зиянды және көмектесуге қандай мысалдар
арқылы көрсетеді?