Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
6 сынып ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 10- тарау. Ғылым мен технология жетістіктері. |
Мектеп: «№20 жалпы орта білім беретін дамыта оқыту мектебі» КММ |
|||
Мұғалімнің аты-жөні: Жаирбаева Аманкайша Кокуевна |
||||
Күні: |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||
Сынып:6 Қазақ тілі |
||||
Сабақтың тақырыбы |
ЕХРО -2017 Астанада!(1- сабақ) |
|||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты(оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.Т/А2. Әлеуметтік мәдени, ресми – іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (нұсқаулық, құттықтау, хабарландыру, өмірбаян, жаңалық, интервью) көтерілген мәселені талдау. 6.О5. Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру. 6. ӘТН3.Көнерген сөз, эвфемизм, дисфемизм, неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөз, табу сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу. |
|||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: «ЕХРО -2017 Астанада!» мәтінінде көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені табады.Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтауға бағытталған 6 сұрақ құрастырады. Ұсынылған тақырып бойынша бағдарлама жазады, интервью алады. Оқушылардың басым бөлігі орындай алады: Мәтіндегі әлеуметтік мәдени тақырыпқа байланысты қосымша ақпаратты қолдана отырып, интервью арқылы идеясын анықтап, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдайды. Термин және кәсіби сөздерді орынды қолданады. Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтіннің стильдік жанрларына талдау жасайды. Мәтінде көтерілген мәселені талдап, өзінің әсерімен бөліседі, сыни көзқарасын шынайы өмірмен байланыстырады. Неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздерді ажыратады және қолданады. |
|||
Бағалау критерийі |
Ұсынылған тақырып бойынша бағдарлама жазады, интервью алады. Көтерілген мәселені интервью арқылы талдай отырып, ойын тұжырымдайды. Мәтіннің стильдік жанрларына талдау жасайды. Мәтінде көтерілген мәселені талдап, өзінің әсерімен бөліседі, сыни көзқарасын шынайы өмірмен байланыстырады. Неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсінеді және ажыратады. |
|||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады:
|
|||
|
||||
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
||||
Құндылыққа баулу |
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу. ( 4 құндылық) негізінде құндылықты бойына сіңірген елжанды, шығармашыл, жан-жақты, бәсекеге қабілетті тұлға тәрбиелеу. |
|||
Пәнаралық байланыс |
Тарих, физика, қазақ әдебиеті |
|||
Алдыңғы білім |
Бүкіләлемдік көрмелер тарихынан түсініктері бар. |
|||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы (8 минут) 2 минут
3 минут
3 минут
Сабақтың ортасы (26 минут)
10 минут
7минут
2 минут
7 минут
Сабақтың соңы (6 минут) 1 минут
3 минут
2минут |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Жүректен жүрекке» Шеңберге тұрып бір-біріне бүгінгі сабаққа сәттілік тілеп, тілектерін айтады.
Топтарға бөлу. «Павильон» әдісі
Миға шабуыл (тақырыпты болжау) «Стоп кадр» әдісі арқылы видео көрсету.
С. Тапсырма-1 «Джигсо» әдісі Мәтінді түсініп оқы, сұрақтарға жауап бер, ойыңды жеткіз.
Дескриптор:
Қ.Б. «ЭКСПО билеті» әдісі (бірін-бірі бағалау) «ЭКСПО билетінде» бір-бірін қолпаштау арқылы орташа, жақсы, өте жақсы сөздерімен бір-бірін бағалайды.
ТЖ .Тапсырма-2
«ЭКСПО тілшісі» әдісі 1-топ: ЭКСПО болып жатқаны туралы хабарлайды? 2-топ: ЭКСПО жайлы ақпарат жинайды. 3-топ: ЭКСПОға келген қонақтардан интервью алады. 4-топ: ЭКСПОдан алған әсерімен бөліседі.
Дескриптор:
ҚБ«ЭКСПО конверті » арқылы бағалау (топтар «ЭКСПО конверті »түсі бойынша бағалайды. Қызыл,сары жасыл түстер)
Сергіту сәті. «Қимылда, қозғал, тоқтама!»
Ә) «Сұрақ менен, жауап сенен»әдісі.Төмендегі сұрақтарға «иә», «жоқ» деп жауап беру арқылы өзіңді тексер.
|