Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
6-сыныпқа арналған ұзақ мерзімді жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақ әдебиеті пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
6-сынып
№ Жыл |
№ тоқсан |
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар/Орта мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Үй тапсырма |
Ескерту |
|||
1-тоқсан – 16 сағат |
|||||||||||
1 |
16 сағат 1 |
Туған жерім -аялы алтын бесігім |
Сөз басы. Ертегі шыншыл ертегілер |
6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
1 |
04.09 |
Ертегілердің қандай түрлері бар? (мысалдар) |
|
|||
2 |
2 |
|
«Аяз би» ертегісі. Сюжеті, фабуласы |
6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; |
1 |
06.09 |
Әділдік туралы мақал-мәтелдер жазып, жаттау. |
|
|||
3 |
3 |
|
«Аяз би» ертегісінің тақырыбы мен идеясы |
6.1.3.1 әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау; |
1 |
11.09 |
27-бет, 6-кестені толтыру |
|
|||
4 |
4 |
|
«Аяз би ертегісі Кейіпкерлері |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; 6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; |
1 |
13.09 |
«Аяз би» ертегісінің кейіпкерлері туралы диалог құру |
|
|||
5 |
5 |
|
Ежелгі дәуір әдебиеті. Кезеңдері |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
18.09 |
Ежелгі дәуір әдебиеті туралы қосымша мәліметтер жинап келу |
|
|||
6 |
6 |
|
«Алып Ер Тұңға» жыры. Сюжеті, фабуласы. |
6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; |
1 |
20.09 |
Алып Ер Тұңға образы туралы сұхбат құрып келу |
|
|||
7 |
7 |
|
Арнау. Кейіптеу. Градация. «Алып Ер Тұңға» жыры |
6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; 6.2.4.1 әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу; |
1 |
25.09 |
37-БЕТ, 4-тапсырма жазбаша орындау |
|
|||
8 |
8 |
|
«Алып Ер Тұңға» жыры. Тарихи және көркемдік құндылығы. БЖБ№1 |
6.3.1.1 шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру; 6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; |
1 |
27.09 |
Қазақ ауыз әдебиеті үлгілерінен антитезаға мысалдар тауып келу |
|
|||
9 |
9 |
|
Ислам дәуіріндегі әдебиет Х-ХІІ ғғ Әл-Фараби өмірі мен шығармашылығы |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
02.10 |
Ислам дәуіріндегі әдебиет өкілдері жайында мәлімет жинау |
|
|||
10 |
10 |
|
Әл - Фараби өмірі мен шығармашылығы. |
6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; |
1 |
04.10 |
Әл-Фараби туралы мазмұндаудың тірек сызбасын жасаңдар |
|
|||
11 |
11 |
|
Метафора. «Қашықтасың туған жер» |
6.2.4.1 әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу; |
1 |
09.10 |
Туған жер туралы эссе жазыңдар |
|
|||
12 |
12 |
|
«Тіршілікте құрыштай бол төзімді» |
6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; |
|
11.10 |
49-бет, өлеңді жаттау |
|
|||
13 |
13 |
|
Хандық дәуір әдебиеті (ХҮ-ХҮІғғ) Доспамбет жырау. Өмірі мен шығармашылығы. БЖБ№2 |
6.2.4.1 әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу; |
1 |
16.10 |
Хандық дәуір әдебиеті туралы қосымша мәлімет жинау |
|
|||
14 |
14 |
|
Доспамбет жырау «Қоғалы көлдер, қом сулар» |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
18.10 |
Ақын өлеңінің құндылығын анықтау |
|
|||
15 |
15 |
|
ТЖБ №1 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
23.10 |
|
|
|||
16 |
16 |
|
Доспамбет жырау «Айналайын Ақжайық» толғауы, арнау өлең және оның түрлері |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
25.10 |
Доспамбет жырауды толғандырған мәселе туралы диалог құру |
|
|||
ІІ тоқсан – 16 сағат |
|||||||||||
17 |
16 сағат 1 |
Абайды оқы, таңырқа! |
Абай Құнанбайұлы. Абайдың өскен ортасы |
6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау;6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
06.11 |
Абай Құнанбаев туралы мәліметтер жинап, шағын баяндама жазып келу |
|
|||
18 |
2 |
|
Абай шығармашылығы |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
08.11 |
69-бет, 1-кестені толтыру |
|
|||
19 |
3 |
|
Абай және оның аудармалары |
6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
1 |
13.11 |
«Абай әлем тілдерінде сөйлейді» тақырыбында тұсаукесер дайындаңдар |
|
|||
20 |
4 |
|
Абай және оның шәкірттері |
6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау; |
1 |
15.11 |
Абай шәкірттері туралы тірек-сызба құрастырып келу |
|
|||
21 |
5 |
|
Абай шығармаларының зерттелуі |
6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; |
1 |
20.11 |
Кластер құрастыру |
|
|||
22 |
6 |
|
«Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңі |
6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
1 |
22.11 |
Ақын өлеңі туралы ойларыңды жазып келіңдер |
|
|||
23 |
7 |
|
«Ғылым таппай мақтанба» өлеңі
|
6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; 6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; 6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; |
1 |
27.11 |
Венн диаграммасы арқылы адам бойындағы жақсы және жаман қасиеттерді салыстырып келу |
|
|||
24 |
8 |
|
«Ғылым таппай мақтанба» өлеңіндегі өсиеттер БЖБ №3 |
6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; 6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; 6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; |
1 |
29.11 |
Өлеңнен үзінді жаттап келіңдер |
|
|||
25 |
9 |
|
Абайдың қарасөздері |
6.3.1.1 шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру; 6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
1
|
04.12 |
78-бет, 2-тапсырма |
|
|||
26 |
10 |
|
Қарасөздері. «Бірінші сөз» |
6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
1
|
06.12 |
Абайдың «Бірінші сөзінің» мазмұнын тірек-сызба арқылы көрсетіп келіңдер |
|
|||
27 |
11 |
|
«Жетінші сөз»
|
6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; 6.3.3.2 шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1
|
11.12 |
81-бет, 4-тапсырма |
|
|||
28 |
12 |
|
«Жетінші сөз»
БЖБ № 4 |
6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; 6.3.3.2 шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1
|
13.12 |
Абайдың «Жетінші сөзінің» мазмұнын тірек-сызба арқылы көрсетіп келіңдер |
|
|||
29 |
13 |
|
«Отыз бірінші сөз» |
6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау; 6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
1
|
18.12 |
Абайдың «Отыз бірінші сөзінің» мазмұнын тірек-сызба арқылы көрсетіп келіңдер |
|
|||
30 |
14 |
|
«Отыз бірінші сөз» |
6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау; 6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
1
|
20.12 |
82-бет, 5-тапсырма |
|
|||
31 |
15 |
|
ТЖБ №2 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
25.12 |
«Абай қарасөздерін оқығаннан кейінгі менің ойларым» тақырыбына эссе жазыңдар |
|
|||
32 |
16 |
|
Абай қарасөздеріндегі даналық ойлар |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
27.12 |
Абай Құнанбайұлы шығармалырының толық жинағынан қалауларың бойынша 5 өлеңін жаттап алыңдар |
|
|||
ІІ жарты жылдық ІІІ тоқсан 18 сағат |
|||||||||||
33 |
20 сағат 1 |
Мен – балаң, жарық күнде сәуле қуған |
Сұлтанмахмұт Торайғыров шығармашылығы. «Алаш туы астында» өлеңі |
6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; 6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
10.01 |
Сұлтанмахмұт Торайғыровтың шығармашылығы туралы қосымша мәліметтер әкелу |
|
|||
34 |
2 |
|
Метонимия. «Шығамын тірі болсам адам болып» |
6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; 6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; 6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; 6.3.3.2 шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
15.01 |
Өлеңді жаттау |
|
|||
35 |
3 |
|
«Шәкірт ойы» |
6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; 6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
1 |
17.01 |
92-бет, 5-тапсырма |
|
|||
36 |
4 |
|
«Шәкірт ойы» Көркем шығарманың тақырыбы. Идеясы. |
6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; |
1 |
22.01 |
Әдеби шығармалардан Градацияға мысал келтіріңдер |
|
|||
37 |
5 |
|
Сайын Мұратбеков шығармашылығы |
6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; |
1 |
24.01 |
С.Мұратбеков шығармашылығы туралы баяндама жасау |
|
|||
38 |
6 |
|
Сайын Мұратбеков «Жусан иісі» шығармасының тақырыбы, идеясы, сюжеті. (1,2) |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;
|
1 |
29.01 |
109-бет, 4-кестені толтыру |
|
|||
39 |
7 |
|
«Жусан иісі» ( 3,4,5)әңгімедегі автор және кейіпкерлер Бейнесі |
6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; |
1 |
31.01 |
Аян немесе басқа балалармен диалог құру үлгісін көрсетіңдер |
|
|||
40 |
8 |
|
«Жусан иісі» ( 3,4,5)әңгімедегі автор және кейіпкерлер |
6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау;
|
1 |
05.02 |
110-бет, 6-тапсырма, сұрақтарға жауап беру |
|
|||
41 |
9 |
|
«Жусан иісі». Кейіпкерлер мінезі (6,7,8) |
6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; 6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; |
1 |
07.02 |
Жазушы кейіпкерлері галереясын құрыңдар |
|
|||
42 |
10 |
|
«Жусан иісі» кейіпкерлер мінезі БЖБ №5 |
6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
1 |
12.02 |
Әңгіменің сюжетіне талдау жасаңдар |
|
|||
43 |
11 |
|
Оралхан Бөкей. Типтік образ |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
14.02 |
Оралхан Бөкей шығармашлығы туралы шағын баяндама |
|
|||
44 |
12 |
|
«Тортай мінер ақ боз ат». Тақырыбы, идеясы. Автор бейнесі және кейіпкер. |
6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау; 6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; |
1 |
19.02 |
122-бет, 4-тапсырма, кластерді толтыру |
|
|||
45 |
13 |
|
«Тортай мінер ақ боз ат». Шығарманың көркемдік ерекшелігі |
6.2.2.1 эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; 6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; 6.3.3.1 шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
21.02 |
123-бет, 5-тапсырма, кестені толтыру |
|
|||
46 |
14 |
|
«Тортай мінер ақ боз ат». Шығарманың көркемдік ерекшелігі |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
26.02 |
Әңгімеден эпитет, теңеу, мақал-мәтел, фразеологизмдерді табыңдар |
|
|||
47 |
15 |
|
Қалмақан Әбдіқадыров. «Қажымұқан» . Көркем бейне |
6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; |
1 |
28.02 |
Қажымұқан шығармасының мазмұнымен толық танысу |
|
|||
48 |
16 |
|
«Қажымұқан». Тақырыбы мен идеясы |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
05.03 |
45-бет, 3-тапсырма кестені толтыру |
|
|||
49 |
17 |
|
«Қар күреген бала» БЖБ№6 |
6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; 6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; |
1 |
07.03 |
148-бет, 2-тапсырма, оқу |
|
|||
50 |
18 |
|
«Жаяу сүйреген шана» |
6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; 6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; |
1 |
12.03 |
Кейіпкерлермен әңгімелесудің үлгісін көрсетіңдер |
|
|||
51 |
19 |
|
ТЖБ №3 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
14.03 |
|
|
|||
52 |
20 |
|
Хикаят пен әңгіменің ұқсастықтары мен айырмашылықтары анықтау |
6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; |
|
19.03 |
Хикаят пен әңгіменің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын көрсетіңдер |
|
|||
ІҮ тоқсан 16 сағат |
|||||||||||
53 |
16 сағат 1 |
Тәуелсіздік –қасиет тұнған ұғым |
Асқар Алтай. Тәуелсіздік алғаннан кейінгі көркем проза. |
6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; |
1 |
02.04 |
150-161 бет, оқу, мазмұндау |
|
|||
54 |
2 |
|
Пейзаж. «Прописка» |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
04.04 |
162-бет, кестені толтыру |
|
|||
55 |
3 |
|
«Прописка». Тақырыбы, идеясы. Кейіпкер мен автор ұстанымы |
6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; 6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; |
1 |
09.04 |
«Прописка» әңгімесінің кейіпкерлерімен сұхбат құрыңдар |
|
|||
56 |
4 |
|
«Прописка». Шығарманың көркемдік әлемі |
6.3.3.1 шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
11.04
|
Астарлауға мысал келтіріңдер |
|
|||
57 |
5 |
|
Лирика. Лирикалық кейіпкер. Тәуелсіздік алғаннан кейінгі қазақ әдебиеті.Ерлан Жүніс |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
16.04 |
Ерлан Жүністің шығармашылығымен танысу |
|
|||
58 |
6 |
|
«Менің атым Тәуелсіздік» |
6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; |
1 |
18.04 |
167-бет, 1-тапсырма Жазбаша орындау |
|
|||
59 |
7 |
|
«Менің атым Тәуелсіздік» БЖБ № 7 |
6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; |
1 |
23.04 |
«Балық қаңқасы» тәсілімен ақын өлеңіне талдау жасаңдар |
|
|||
60 |
8 |
|
Расул Ғамзатов «Ана тілі» |
6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; 6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
1 |
25.04 |
173-бет, өлеңді жаттау |
|
|||
61 |
9 |
|
«Ана тілі» тақырыбы, идеясы, көркемдік ерекшелігі |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
30.04 |
175-бет, 5-кестені толтыру |
|
|||
62 |
10 |
|
«Ана тілі» көркемдік ерекшелігі |
6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; |
1 |
02.05 |
176-бет, жаттау |
|
|||
63 |
11 |
|
«Менің Дағыстаным». |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;
|
1 |
07.05 |
Оқиғалар желісін анықтау |
|
|||
64 |
12 |
|
«Менің Дағыстаным». Шығарманың тақырыбы, идеясы |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;
|
|
09.05 |
181-бет, 4-тапсырма |
|
|||
65 |
13 |
|
Тіл құдіреті БЖБ №8 |
6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау; |
1 |
14.05 |
Туған жер, ана тілі, туралы мақал-мәтелдерді жаттап келу |
|
|||
66 |
14 |
|
Шығармадағы автор толғанысы. «Сөз», «Менің ұлым авар анасы үйреткен тілді ұмытуға тиіс емес» |
6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; 6.3.3.1 шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
16.05 |
«Ана тілім – арым бұл» тақырыбында эссе жазу |
|
|||
67 |
15 |
|
ТЖБ №4 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
21.05 |
Бөлім бойынша өткенді қайталау |
|
|||
68 |
16 |
|
Тәуелсіздік қасиет тұнған ұғым бөлімі бойынша қайталау |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
|
23.05 |
|
|