Материалдар / §6 Тақырыптық карталар және оларды қосымша сипаттайтын элементтер 8 сынып

§6 Тақырыптық карталар және оларды қосымша сипаттайтын элементтер 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
материал география пәнінен сабақ беретін ұстаздарға қажет. 8 сыныпқа Картография және географиялық деректер базасы бөлімін өткен кезде пайдалану үшін керек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
9558
59 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: ДОІЖО: Шапағатова А --------------------------------------------
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. Картография және географиялық деректер базасы 2.1. Географиялық карталар Мектеп: С.Нұрниязұлы атындағы мектеп – интернат Мұғалімінің аты – жөні: Кулбаракова Ф.ККүні: Сынып: 8 Қатысқан: Қатыспаған:
Сабақтың тақырыбы:§6 Тақырыптық карталар және оларды қосымша сипаттайтын элементтер
Оқу мақсаттары:8.2.1.1- тақырыптық карталарды сипаттайтын қосымша элементтерді құрастырады: профиль, диаграмма, график, кесте
Сабақтың мақсаты:Барлық оқушылар Карталар мен сызбалардың айырмашылығын түсінедіКөптеген оқушылар Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Картосызба жасауды үйренеді. Кейбір оқушылар картадан географиялық номенклатуранысандарын көрсетуді үйренеді
Бағалау критерийлері:
  • карталар мен картосхемаларды ажырата біледі
  • картосхемалар жасай алады
  • географиялық номенклатура туралы біледі
  • номенклатураларды ажырата алады
  • картаны легендасы мен торлар арқылы оқи алады
  • Тілдік мақсаттар: Оқылым: географиялық карталарды оқиды, талдайды;Тыңдалым: бейнематериалдарды, бір бірінің пікірлерін тыңдайды;Айтылым, жазылым: географиялық карталарды ауызша және жазбаша сипаттайды.Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер топтамасыкартада ----- көрсетуге, -----есептеуге, ----- анықтауға болады.Схема - --- көрсету үшін пайдаланылады.Картосхема мен схема ----- ұқсас болса да, айырмашылықтары келесідей ---Деректерді ---- көрсеткіштері бойынша топтастыруға болады.Деректер базасы ---- үшін қолданылады.Кесте ------- ұйымдастырудың ең қолайлы түрі, себебі -----Номенклатура келесі шаралар үшін қажет --------
    Құндылықтарға баулу«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарының ішінен Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу .Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір – біріне құрмет көрсету арқылыжүзеге асырылады. Өз елінің географиялық координатасын есептегенде және физикалық картдан өздері тұратын аймақты шартты белгілермен сипаттағанда, талдау барысында жүзеге асырылады.
    Пәнаралық байланыс:Тарих, картография, математика
    АКТ қолдану дағдыларыАКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және далалық зерттеу жұмыстарына презентация жасау барысында жүзеге асады.
    Алдыңғы білімГеографиялық зерттеу әдістері бөлімін қайталау
    Жоспар
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріДереккөздер, ресурстар
    Сабақтың басы( 7 минут )
  • Оқушылармен амандасып, көңіл – күй атмосферасын қалыптастыру. «Жылы лебіз» тренингі арқылы бір – біріне жылы лебіздерін білдіреді.
  • Өткен тақырыпты қайталау
  • Топқа бөлу( суреттер арқылы )


  • Оқушыларға карталар мен картосхемалардың суреттері беріледі де, айырмашылығын сұраймыз, тақырыпқа келеміз, оқу мақсаттарымен таныстырамыз.Сұрақ – жауап:
  • Глобус деген не?
  • Меридиан деген не?
  • Параллель деген не?
  • Меридианның 10 доғасының ұзындығы?
  • Мектепте қолданылатын глобус масштабтары?
  • Бағалау: мұғалім тарапынан оқушыларды мадақтау
    Қима қағаздары



    Суреттер Карталар
    Сабақтың ортасы( 30 минут )Топпен жұмыс ( 7 мин)

    Жұптық жұмыс ( 5 минут )Жеке жұмыс ( 5 минут )







    Карта мен картосхемалар айырмашылығы туралы мұғалім түсіндіреді.1.Топтық жұмыс. Тірек сызба құрастыру1 – топ. Карталардың мазмұнына қарай жіктелуі2 – топ. Карталардың масштабына қарай жіктелуі3 – топ. Карталардың қамтитын аумағына қарай жіктелуіБағалау. «Бас бармақ» топтар бір бірін бағалайды.2.Жұптық жұмыс. Мозайка әдісіБірнеше елдер немесе жерлер туралы пазл таратылады. Олар соны құрастырып, картадан табулары керек. 3.Жеке жұмыс. Дәптермен жұмыс
  • Географиялық карта –
  • Тақырыптық карта –
  • Картографиялық проекция –
  • Кестемен жұмыс

    А3 форматы, түрлі түсті қарындаштар, қалам, сызғыш, өшіргіш



    Үлестірме қағаздар,

    Оқулық











    Сабақтың соңы ( 3 минут )Рефлексия: Не білдім? Не үйрендім? Не қиын болды?Бағалау: Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын жетістік критерийлері бойынша бағалай алады.Үйге тапсырма: §6 тақырыпты оқу, әртүрлі обьектілерден ( тау, өзен, жазық, көл, қала ) номенклатура жаттап келу. Түрлі түсті стикерлер
    Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар жоспарлап отырсыз? Бағалау – сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыстар.Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.Ақпараттық – коммуникациялық технологияларды қолдану.
    Қабілеті жоғары оқушылар тапсырмадан тыс елдердің координатасын табуға болады. Қабілеті төмен оқушылар берілген координаталарды сол елдермен сәйкестендіреді.
  • өзара тексеру.
  • Өзін - өзі тексеру.
  • Жетістік критерийлері
  • Сабақ барысында оқушылардың зейіндерін бір ортаға шоғырландыру үшін жаттығу жасайды. Партада орналасуын, техника лық қауіпсіздігін, АКТ қолдану уақытын қадағалаймын
    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.




    Қорытынды бағалау: Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ