Тапсырмалар
|
1. Психологиялық
дайындық:
Әрбір адам- досым, сыныптасым.
Әрбір ісің -тірлік, тірек,
адамдық
Әрбір сөзің- шындық, бірлік,
адалдық
Әрбір сабақ- үйрену, оқу, іздену
Мұғалімнің оқушыларға тілегі: 5-тік болсын
бағамыз Білімнен бақыт
табамыз Өнер – білім көп
оқып Өсе берсін
санамыз
2. топқа бөлу:
сандар жазылған түсті
қағаздарды таратып беру. Ол қағаздарда 2, 3, 4, 5, 6 деген сандар
болады. 2 санын алғандар 1 топ, 3 санын алғандар 2 топқа, 4 санын
алғандары 3 топқа, 6 санын алғандар 4, 6 санын алғандар 5 топқа
отырады. Отырған соң әр топ, оз сандарына байланысты көбейту
кестесін тізбектеп айтады.
2. - балалар біз нешеге деін көбейту кестесін айттық? (6 ға
дейін) енді қай санды көбейту және бөлу кестесін өтеміз? (7) яғни
бүгінгі сабақта сендердің мақсаттарың сқандай?
(7 – ге көбейту және бөлу
кестесін құрып, дұрыс есептеуге, күнделікті пайдалана
білуге үйрену) Ендеше
қазір постермен жұмыс.
Сендер 7-ге көбейту және бөлу кестесін құрасыңдар келістік
пе? Постер салу,
қорғау
3. Яғни 7-ге көбейту дегенімізді қалай
түсінесіңдер?(мысалы 7*6 дегеніміз 7 санын өз-өзіне 6 рет қосу
деген сөз)
Енді тақтаға назар аударалық мына берілген бос орындарға
тиісті сандарды қою керек: №5 есеп
7 ∙ 7 = 49 63 : 7 = 9 49 : 7 =
7
8 ∙ 7 = 56 7 ∙ 9 = 63 63 : 9 =
7
№ 6 жұптық
жұмыс
Х + 253 = 609 63 : х = 9
Х = 609 – 253 х = 63 : 9
Х = 356 х = 7
356+ 253 = 609 63 : 7 = 9
609 = 609 9 = 9
№7 «кім жылдам?» ойыны.
2∙ 7 = 2 ∙ 6 + 2 56
:7 = 4 ∙ 2 5∙ 9+18=9 ∙
7
|
3.Сергіту
сәті.
Лог
есептер
-
4 жұмыртқа 4 мин піссе, 1 жұмыртқа неше минут
піседі?
-
2 кг мақта ауыр ма, 2кг мақта ауыр
ма?
-
Сиыр төрт аяғымен тұрса 200 кг, 2 аяғымен
тұрса неше кг?
-
Дорбадағы 10 асықта 10 бала алды. Сонда
дорбада 1 асық қалды. Ол қалай?
-
Қояндар бөренені арамен бөліп жатыр. Олар 14
жерден кесті. Неше бөлік пайда
болды?
-
Үлкен ағасында 2 кәмпит, ал інісінде 12
кәмпит бар. Інісі ағасына неше кәмпитті берсе, олардың
кәмпиттерінің саны тең болады?
№8 өздік жұмысы
Шешуі: 49 : 7 – 35 : 7 = 7 – 5 = 2
Жауабы: 2 өрік
кем
(2) Шешуі: 7∙3+6∙2=21+12=33
Жауабы: 33 кг тосап.
№ 10 қалдықпен бөлуді орында
және тексер
1 топ
43:6=7(қ1) 10:7=1 (қ3)
26:7=3(қ5)
2 топ 47:6=7(қ5) 8:7=(қ1) 23:7=3(қ2)
3 топ 44:6=7(қ.2) 11:7=1 (қ4) 29:7=4(қ1)
4 топ 49:6=8(қ1 12:7=1 (5) 30:7=4(қ2)
5 топ 9:7=1 (қ2) 22:7=3(қ1) 50:6=7
(қ2)
Есеп
шығару. (1)
Ш аңғы – 4 адамнан – 7 ш.
командасы
Биатлон - 8 адамнан – 4 б. ?
Командасы -? артық
Шешуі: 8 ∙ 4 – 4 ∙ 7 = 32 – 28 = 4 32 + 28 =
60
Жауабы: барлығы 60 адам; 4 -биатлоншы
артық.
(2)7 алтын – 3 қорап 9 күміс – 7 қорап, ? артық
?
Шешуі: 9 ∙ 7 – 7 ∙ 3 = 42
63 + 21 =
84
Ж: 42 күміс артық, барлығы 84 монета
№9 есеп
№ 12 7 –ге көбейту және бөлу кестесін пайдаланып, нәтижесін
ата:
7 ∙ 7 = 49 7 ∙ 4 = 28 3 ∙ 7 = 21
56 : 7 = 8 8 ∙ 7 = 56 28 : 7 = 4
7 ∙ 6 = 42 7 ∙ 9 = 63 14 : 7 = 2
2 ∙ 7 = 14 5 ∙ 7 = 35 7 ∙ 6 = 42
рефлексия
|