Материалдар / 7 – ге көбейту және бөлу кестесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

7 – ге көбейту және бөлу кестесі

Материал туралы қысқаша түсінік
 Блум таксономиясы  М. Бронсон өзін өзі реттеу (2002ж)  Мерсер Сыни тұрғысынан зерттеу Диалог (2008ж)  7 – ге көбейту және бөлу кестесін құру, дұрыс есептеу, күнделікті пайдалана білуге үйрету  Логикалық ой-өрісін дамыту.  Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу  7 – ге көбейту және бөлу кестесін құрып, дұрыс есептеуге, күнделікті пайдалана білуге үйренеді  Жылдам есептеп үйренеді  Білімін жүйелі пайдалананып үйренеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
397
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ

Математика

3 сынып 11.12. 13ж

Сабақ тақырыбы:

7 – ге көбейту және бөлу кестесі

Сілтеме:

  • Блум таксономиясы

  • М. Бронсон өзін өзі реттеу (2002ж)

  • Мерсер Сыни тұрғысынан зерттеу Диалог (2008ж)

Жалпы

мақсаттары

  • 7 – ге көбейту және бөлу кестесін құру, дұрыс есептеу, күнделікті пайдалана білуге үйрету

  • Логикалық ой-өрісін дамыту.

  • Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу

Оқушылар

үшін оқу

нәтижелері:

  • 7 – ге көбейту және бөлу кестесін құрып, дұрыс есептеуге, күнделікті пайдалана білуге үйренеді

  • Жылдам есептеп үйренеді

  • Білімін жүйелі пайдалананып үйренеді

Негізгі

мақсаттар

  • Сыни тұрғыдан ойлау дағдысын қалыптастыру.

  • Өзін өзі реттеуді

  • Өз бетімен ізденуге, топпен жұмыс жасауды үйрету.

Тапсырмалар

1. Психологиялық дайындық:

Әрбір адам- досым, сыныптасым.

Әрбір ісің -тірлік, тірек, адамдық

Әрбір сөзің- шындық, бірлік, адалдық

Әрбір сабақ- үйрену, оқу, іздену

Мұғалімнің оқушыларға тілегі: 5-тік болсын бағамыз
Білімнен бақыт табамыз
Өнер – білім көп оқып
Өсе берсін санамыз

2. топқа бөлу: сандар жазылған түсті қағаздарды таратып беру. Ол қағаздарда 2, 3, 4, 5, 6 деген сандар болады. 2 санын алғандар 1 топ, 3 санын алғандар 2 топқа, 4 санын алғандары 3 топқа, 6 санын алғандар 4, 6 санын алғандар 5 топқа отырады. Отырған соң әр топ, оз сандарына байланысты көбейту кестесін тізбектеп айтады.

2. - балалар біз нешеге деін көбейту кестесін айттық? (6 ға дейін) енді қай санды көбейту және бөлу кестесін өтеміз? (7) яғни бүгінгі сабақта сендердің мақсаттарың сқандай? (7 – ге көбейту және бөлу кестесін құрып, дұрыс есептеуге, күнделікті пайдалана білуге үйрену) Ендеше қазір постермен жұмыс. Сендер 7-ге көбейту және бөлу кестесін құрасыңдар келістік пе? Постер салу, қорғау

3. Яғни 7-ге көбейту дегенімізді қалай түсінесіңдер?(мысалы 7*6 дегеніміз 7 санын өз-өзіне 6 рет қосу деген сөз)

Енді тақтаға назар аударалық мына берілген бос орындарға тиісті сандарды қою керек: №5 есеп

7 ∙ 7 = 49 63 : 7 = 9 49 : 7 = 7

8 ∙ 7 = 56 7 ∙ 9 = 63 63 : 9 = 7

6 жұптық жұмыс

Х + 253 = 609 63 : х = 9

Х = 609 – 253 х = 63 : 9

Х = 356 х = 7

356+ 253 = 609 63 : 7 = 9

609 = 609 9 = 9

7 «кім жылдам?» ойыны.

2∙ 7 = 2 ∙ 6 + 2 56 :7 = 4 ∙ 2 5∙ 9+18=9 ∙ 7

3.Сергіту сәті.

Лог есептер

  • 4 жұмыртқа 4 мин піссе, 1 жұмыртқа неше минут піседі?

  • 2 кг мақта ауыр ма, 2кг мақта ауыр ма?

  • Сиыр төрт аяғымен тұрса 200 кг, 2 аяғымен тұрса неше кг?

  • Дорбадағы 10 асықта 10 бала алды. Сонда дорбада 1 асық қалды. Ол қалай?

  • Қояндар бөренені арамен бөліп жатыр. Олар 14 жерден кесті. Неше бөлік пайда болды?

  • Үлкен ағасында 2 кәмпит, ал інісінде 12 кәмпит бар. Інісі ағасына неше кәмпитті берсе, олардың кәмпиттерінің саны тең болады?

8 өздік жұмысы

Шешуі: 49 : 7 – 35 : 7 = 7 – 5 = 2

Жауабы: 2 өрік кем

(2) Шешуі: 7∙3+6∙2=21+12=33

Жауабы: 33 кг тосап.

10 қалдықпен бөлуді орында және тексер

1 топ 43:6=7(қ1) 10:7=1 (қ3) 26:7=3(қ5)

2 топ 47:6=7(қ5) 8:7=(қ1) 23:7=3(қ2)

3 топ 44:6=7(қ.2) 11:7=1 (қ4) 29:7=4(қ1)

4 топ 49:6=8(қ1 12:7=1 (5) 30:7=4(қ2)

5 топ 9:7=1 (қ2) 22:7=3(қ1) 50:6=7 (қ2)

Есеп шығару. (1)

Ш аңғы – 4 адамнан – 7 ш. командасы

Биатлон - 8 адамнан – 4 б. ?

Командасы -? артық

Шешуі: 8 ∙ 4 – 4 ∙ 7 = 32 – 28 = 4 32 + 28 = 60

Жауабы: барлығы 60 адам; 4 -биатлоншы артық.

(2)7 алтын – 3 қорап 9 күміс – 7 қорап, ? артық ?

Шешуі: 9 ∙ 7 – 7 ∙ 3 = 42 63 + 21 = 84

Ж: 42 күміс артық, барлығы 84 монета

9 есеп

12 7 –ге көбейту және бөлу кестесін пайдаланып, нәтижесін ата:

7 ∙ 7 = 49 7 ∙ 4 = 28 3 ∙ 7 = 21

56 : 7 = 8 8 ∙ 7 = 56 28 : 7 = 4

7 ∙ 6 = 42 7 ∙ 9 = 63 14 : 7 = 2

2 ∙ 7 = 14 5 ∙ 7 = 35 7 ∙ 6 = 42


рефлексия

Бағалау критерилері:

  • Тапсырмалардың қатесіз, жүйелі орындалуын

  • Жылдам есептей, өз ойларын дәлелдей білуін

  • Сұрақтарға толық жауап беруін

  • Сандарды дұрыс атауын

  • Топпен, жұппен жұмыс жасаудағы белсенділігін

Үйге тапсырма

129 бет № 11 есеп




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!