7 сынып . Сабақтың тақырыбы: Географиялық номенклатура

Тақырып бойынша 11 материал табылды

7 сынып . Сабақтың тақырыбы: Географиялық номенклатура

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы


Пән:География

Мұғалімнің аты-жөні: Избанова Л.Ф.

Дата: 02.10.2018ж

Класс: 7

Оқушы саны:

Сабақтың тақырыбы

Географиялық номенклатура

Бастапқы білім

Бастапқы білім деңгейі төменгі сыныптарда берілетін география пәнінің тақырыптарын қамтиды, , бұл сабақ барысында дамитын дағдылар оқушылардың картамен жұмыс жасау, атласпен жұмыс жасау, зерттеу жұмыстары және мәлімет өңдеу қабілеттері негізінде құрылады.

Сабақтың мақсаттары

7.2.1.2 географиялық номенклатура нысандарын картадан көрсетеді

Жетістік критерийлері

Бағалау критерийлері

Дағдылар

Дескрипторлар

Білу және түсіну

Орталық, перифириялық,шекаралық, транзиттік жағалаулық, ішкі ЭГЖ түрлерін түсіндіреді.

Қолдану

Дүниежүзі картасын қолдана отырып орталық, перифириялық, шекаралық, транзиттік, жағалаулық, ішкі елдерді топтастырады.



Тілдік мақсаттар


Пәнге тән лексика мен терминология:ЭГЖ, Мемлекеттік шекара 



Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

ЭГЖ дегеніміз .......

Транзиттік елдер қатарына .... жатады

Құндылықтарды

дарыту

Адалдық, серіктестік, толеранттылық, үштілділік, денсаулық, құрмет, жауапкершілік және үздіксіз оқу.

Оқушылар коллаборативті ортаны құрып, топтық және жұптық жұмыстар уақытында бір-бірін құрметтеу.

Пәнаралық байланыстар

Пән

Кезең

Экономика

мемлекетері мысалында әр елдің экономикалық географиялық жағдайына баға береді.

Дифференциация

- оқушыныңжекекүтілетіннәтижесінбелгілеу;

- оқушығажекекөмеккөрсету;

- оқуматериалдарыменресурстардыоқушылардыңжекеқабілеттерінескереотырыптаңдау.

Сабақтың барысы Ресурстар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

0-5мин



1.Ұйымдастыру. Әңгімелесу,жағымды орта қалыптастыру.

4 топқа бөлу

2.Үй тапсырмасын тексеру.

Тақырыптың түйінді түсініктерін жұптасып қайталау.

Жазбаша тапсырма.

Өзіндік және өзара бағалау.

3.Қосымша материалдар.

Қазақстандағы географиялық зертеулер

4.Жергілікті жердің түрлі көрністері бар суреттер арқылы бірлесе отырып, сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтау.

1.Үй тапсырмасын тексеру

2.Бөлуге арналған парақшалар, үлестірмелі



Сабақтың ортасы

5 – 10



10-25







25-30






30-40









Өткенге шолуға байланысты сұрақтар қойылады

Миға шабуыл

ЭГЖ дегеніміз не?

Тапсырма 1. Жұптық жұмыс

1 Мәтінмен жұмыс.

Сұрақтары:

Орталық, перифириялық,шекаралық, транзиттік жағалаулық, ішкі елдерге жұптасып сипаттама беру

/дайындық уақыты 5 минут/

/әр жұп 2 минуттан қорғайды/


Тапсырма 2. Жеке жұмыс.

Кескін картамен жұмыс. Кескін картада орталық, перифириялық, шекаралық, транзиттік, жағалаулық және ішкі елдерді белгілеу.


Топтық жұмыс. Топтар орталық және перифериялық;

шекаралық, транзиттік және жағалаулық, ішкі елдерге бөлінеді.

Топтағы рөлдер:

Хатшытопта керекті ақпараттарды қағаз бетіне түсіріп отырады

Уақыт өлшеушітопта баяндаушылардың сөз сөйлеуіне, жұмыс барысының уақыттан асып кетпеуіне қадағалайды

Дизайнер топтың жұмысын безендіреді

Баяндаушы топтың жұмысын ауызша баяндап келесі топтарға таныстырады

Орталық және перифериялық;

Шекаралық;

Транзиттік және жағалаулық;

Ішкі елдерге SWOT талдау жасау


Әлсіз жақтары

Күшті жақтары

Мүмкіндіктер

Қауіп-қатер

/дайындық уақыты 3 минут/

/әр топқа 2 минуттан таныстырылым айтуға беріледі/



1) Дүние жүзінің саяси картасы



2) http://worldofscience.ru/geografija-mira/9715-otsenka-politiko-geograficheskogo-polozheniya.html


3) кескін карта








Сабақтың соңы



40-45

Сабақты қорытындылау. ББҮ әдісі.

Білемін

Білдім

Үйрендім






Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар

болды, неліктен?

.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.01.2019
1342
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі