Материалдар / 7 сынып . Сабақтың тақырыбы: Географиялық номенклатура
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

7 сынып . Сабақтың тақырыбы: Географиялық номенклатура

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қаңтар 2019
1138
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Пән:География

Мұғалімнің аты-жөні: Избанова Л.Ф.

Дата: 02.10.2018ж

Класс: 7

Оқушы саны:

Сабақтың тақырыбы

Географиялық номенклатура

Бастапқы білім

Бастапқы білім деңгейі төменгі сыныптарда берілетін география пәнінің тақырыптарын қамтиды, , бұл сабақ барысында дамитын дағдылар оқушылардың картамен жұмыс жасау, атласпен жұмыс жасау, зерттеу жұмыстары және мәлімет өңдеу қабілеттері негізінде құрылады.

Сабақтың мақсаттары

7.2.1.2 географиялық номенклатура нысандарын картадан көрсетеді

Жетістік критерийлері

Бағалау критерийлері

Дағдылар

Дескрипторлар

Білу және түсіну

Орталық, перифириялық,шекаралық, транзиттік жағалаулық, ішкі ЭГЖ түрлерін түсіндіреді.

Қолдану

Дүниежүзі картасын қолдана отырып орталық, перифириялық, шекаралық, транзиттік, жағалаулық, ішкі елдерді топтастырады.



Тілдік мақсаттар


Пәнге тән лексика мен терминология:ЭГЖ, Мемлекеттік шекара 



Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

ЭГЖ дегеніміз .......

Транзиттік елдер қатарына .... жатады

Құндылықтарды

дарыту

Адалдық, серіктестік, толеранттылық, үштілділік, денсаулық, құрмет, жауапкершілік және үздіксіз оқу.

Оқушылар коллаборативті ортаны құрып, топтық және жұптық жұмыстар уақытында бір-бірін құрметтеу.

Пәнаралық байланыстар

Пән

Кезең

Экономика

мемлекетері мысалында әр елдің экономикалық географиялық жағдайына баға береді.

Дифференциация

- оқушыныңжекекүтілетіннәтижесінбелгілеу;

- оқушығажекекөмеккөрсету;

- оқуматериалдарыменресурстардыоқушылардыңжекеқабілеттерінескереотырыптаңдау.

Сабақтың барысы Ресурстар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

0-5мин



1.Ұйымдастыру. Әңгімелесу,жағымды орта қалыптастыру.

4 топқа бөлу

2.Үй тапсырмасын тексеру.

Тақырыптың түйінді түсініктерін жұптасып қайталау.

Жазбаша тапсырма.

Өзіндік және өзара бағалау.

3.Қосымша материалдар.

Қазақстандағы географиялық зертеулер

4.Жергілікті жердің түрлі көрністері бар суреттер арқылы бірлесе отырып, сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтау.

1.Үй тапсырмасын тексеру

2.Бөлуге арналған парақшалар, үлестірмелі



Сабақтың ортасы

5 – 10



10-25







25-30






30-40









Өткенге шолуға байланысты сұрақтар қойылады

Миға шабуыл

ЭГЖ дегеніміз не?

Тапсырма 1. Жұптық жұмыс

1 Мәтінмен жұмыс.

Сұрақтары:

Орталық, перифириялық,шекаралық, транзиттік жағалаулық, ішкі елдерге жұптасып сипаттама беру

/дайындық уақыты 5 минут/

/әр жұп 2 минуттан қорғайды/


Тапсырма 2. Жеке жұмыс.

Кескін картамен жұмыс. Кескін картада орталық, перифириялық, шекаралық, транзиттік, жағалаулық және ішкі елдерді белгілеу.


Топтық жұмыс. Топтар орталық және перифериялық;

шекаралық, транзиттік және жағалаулық, ішкі елдерге бөлінеді.

Топтағы рөлдер:

Хатшытопта керекті ақпараттарды қағаз бетіне түсіріп отырады

Уақыт өлшеушітопта баяндаушылардың сөз сөйлеуіне, жұмыс барысының уақыттан асып кетпеуіне қадағалайды

Дизайнер топтың жұмысын безендіреді

Баяндаушы топтың жұмысын ауызша баяндап келесі топтарға таныстырады

Орталық және перифериялық;

Шекаралық;

Транзиттік және жағалаулық;

Ішкі елдерге SWOT талдау жасау


Әлсіз жақтары

Күшті жақтары

Мүмкіндіктер

Қауіп-қатер

/дайындық уақыты 3 минут/

/әр топқа 2 минуттан таныстырылым айтуға беріледі/



1) Дүние жүзінің саяси картасы



2) http://worldofscience.ru/geografija-mira/9715-otsenka-politiko-geograficheskogo-polozheniya.html


3) кескін карта








Сабақтың соңы



40-45

Сабақты қорытындылау. ББҮ әдісі.

Білемін

Білдім

Үйрендім






Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар

болды, неліктен?

.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!