Материалдар / 7-сынып қазақ әдебиеті 1, 2 БЖБ 4-тоқсан

7-сынып қазақ әдебиеті 1, 2 БЖБ 4-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып қазақ әдебиеті 1 БЖБ 4-тоқсан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2024
808
3 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Ұрпақ тәрбиесі» бөлімі бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар

І нұсқа


Оқылатын шығарма

М.Шаханов «Нарынқұм зауалы» поэмасы,

Т.Медетбек «Тәуелсізбін» өлеңі


Оқу мақсаты

7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау;

7.3.3.1 Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.



Бағалау критерийі

Білім алушы

  • шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды;

  • Әдеби эссе жазады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Жоғары деңгей дағдылары.

Орындау уақыты

15-20 минут


1-тапсырма. Кестені толтырып, көркемдегіш құралдардың қолданысын талдаңыз.


Мысалдар


Көркемдегіш құралдардың түрлерін анықтаңыз

Қолданылу ерекшелігін түсіндіріңіз, талдаңыз

Туған елім — арман, мұңым,
Енді сені жетелейді жол қалай?
Менің бассыз қалғандығым
Сенің бассыз қалғандығың болмағай!



Жүзіқара залым-ай,
Мұнша залым екеніңді қалай келгем танымай.
Бұдан өткен зор қасірет болар ма,
Бұдан өткен зор қасірет болар ма, —



Туған елім,
Құдіретімсің аңсаған.
Алдан жарқын күн шыққанша,
Кескініңді көрмейінші шаршаған.
Пасық ойлар тұншыққанша,
Дулығаны қақ жарып гүл шыққанша,
Жер астынан қарап жатам мен саған.




2-тапсырма. Т.Медетбектің «Тәуелсізбін» өлеңіндегі ұлттық құндылықтарға сүйене отырып, әдеби эссе жазыңыз.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды.


1

Шығармадағы көркемдегіш құралдарды анықтайды;

1

Көркемдегіш құралдардың қолдану ерекшелігін түсіндіреді;

1

Көркемдегіш құралдардың қолдану ерекшелігін талдайды.

2

Шығармадағы ұлттық құндылықтарға сүйене отырып, әдеби эссе жазады.


2

Өлеңдегі ұлттық құндылықтарды анықтайды;

1

Әдеби эссе жазады;

2

Эссе талаптарын орындайды.

1

Барлығы

8







































«Ұрпақ тәрбиесі» бөлімі бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар

ІІ нұсқа


Оқылатын шығарма

М.Шаханов «Нарынқұм зауалы» поэмасы,

Т.Медетбек «Тәуелсізбін» өлеңі


Оқу мақсаты

7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау;

7.3.3.1 Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.



Бағалау критерийі

Білім алушы

  • шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды;

  • Әдеби эссе жазады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Жоғары деңгей дағдылары.

Орындау уақыты

15-20 минут


1-тапсырма. Кестені толтырып, көркемдегіш құралдардың қолданысын талдаңыз.


Мысалдар


Көркемдегіш құралдардың түрлерін анықтаңыз

Қолданылу ерекшелігін түсіндіріңіз, талдаңыз

Мен сенемін, күні ертең
Ақыл-ойды пір тұтар деп ұлы өлкем,
Мына дәурен бұрқан-тарқан
Ертең қайта өзгерер.
Ақындарың сұлтандардан
Артық сыйлар кез келер



Жан ашырың, жақының ем,
Және қайсар ақының ем мен сенің.
Жұлдыздай боп жанар алдан
Ақындықта елден ерек басқа заң.



Ақын деген киелі аққу самғаған.
Ал, ендеше, аққуды атқан пендені
Қай атаңнан көріп едің, оңбаған?
Бұл салада сен бірінші адамсың,
Адам емес, Ең бірінші надансың.






2-тапсырма. Т.Медетбектің «Тәуелсізбін» өлеңін бүгінгі күнгі тәуелсіздік жетістіктерімен сабақтастырып (Тәуелсіздікке 28 жыл) әдеби эссе жазыңыз.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Шығармадағы көркемдегіш

құралдардың қолданысын талдайды.


1

Шығармадағы көркемдегіш құралдарды анықтайды;

1

Көркемдегіш құралдардың қолдану ерекшелігін түсіндіреді;

1

Көркемдегіш құралдардың қолдану ерекшелігін талдайды.

2

Шығармадағы ұлттық құндылықтарға сүйене отырып, әдеби эссе жазады.


2

Өлеңдегі ұлттық құндылықтарды анықтайды;

1

Әдеби эссе жазады;

2

Эссе талаптарын орындайды.

1

Барлығы

8












































«Ұрпақ тәрбиесі» бөлімі бойынша жиынтық бағалауға арналған

тапсырмалар

І нұсқа


Оқылатын шығарма

Т.Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі

А.С.Пушкин «Ескерткіш» өлеңі


Оқу мақсаты

7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу;

7.1.2.1 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.



Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Оқиға желісін дамытып жазады;

  • Өзіндік көзқарасын білдіреді;

  • Шығармадағы тұлғалық болмысты танытатын жолдарды анықтайды;

  • Кейіпкер бейнесін гуманистік тұрғыдан талдайды.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Жоғары деңгей дағдылары.

Орындау уақыты

15-20 минут


1-тапсырма. Шығармаға арқау болған басты ойды өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазыңыз. Қарттардың баласын күтуі, оған деген сағынышы қалай суреттелген? Ұлына Ерекеңнің көңілі неге толмады?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2-тапсырма

А.С.Пушкиннің «Ескерткіш» өлеңінде берілген өлең шумақтарынан ақынның тұлғалық болмысын талдаңыз. Өлеңдегі басты идея қандай? Автордың өлең жолдары арқылы дәлелдеңіздер?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады.



1

Оқиға желісін дамытып

жазады;

1

Өзіндік көзқарасын білдіреді:

700 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ