Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Ұрпақ тәрбиесі» бөлімі бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар

    І нұсқа


    Оқылатын шығарма

    М.Шаханов «Нарынқұм зауалы» поэмасы,

    Т.Медетбек «Тәуелсізбін» өлеңі


    Оқу мақсаты

    7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау;

    7.3.3.1 Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.



    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды;

    • Әдеби эссе жазады.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Жоғары деңгей дағдылары.

    Орындау уақыты

    15-20 минут


    1-тапсырма. Кестені толтырып, көркемдегіш құралдардың қолданысын талдаңыз.


    Мысалдар


    Көркемдегіш құралдардың түрлерін анықтаңыз

    Қолданылу ерекшелігін түсіндіріңіз, талдаңыз

    Туған елім — арман, мұңым,
    Енді сені жетелейді жол қалай?
    Менің бассыз қалғандығым
    Сенің бассыз қалғандығың болмағай!



    Жүзіқара залым-ай,
    Мұнша залым екеніңді қалай келгем танымай.
    Бұдан өткен зор қасірет болар ма,
    Бұдан өткен зор қасірет болар ма, —



    Туған елім,
    Құдіретімсің аңсаған.
    Алдан жарқын күн шыққанша,
    Кескініңді көрмейінші шаршаған.
    Пасық ойлар тұншыққанша,
    Дулығаны қақ жарып гүл шыққанша,
    Жер астынан қарап жатам мен саған.




    2-тапсырма. Т.Медетбектің «Тәуелсізбін» өлеңіндегі ұлттық құндылықтарға сүйене отырып, әдеби эссе жазыңыз.

    __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды.


    1

    Шығармадағы көркемдегіш құралдарды анықтайды;

    1

    Көркемдегіш құралдардың қолдану ерекшелігін түсіндіреді;

    1

    Көркемдегіш құралдардың қолдану ерекшелігін талдайды.

    2

    Шығармадағы ұлттық құндылықтарға сүйене отырып, әдеби эссе жазады.


    2

    Өлеңдегі ұлттық құндылықтарды анықтайды;

    1

    Әдеби эссе жазады;

    2

    Эссе талаптарын орындайды.

    1

    Барлығы

    8







































    «Ұрпақ тәрбиесі» бөлімі бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар

    ІІ нұсқа


    Оқылатын шығарма

    М.Шаханов «Нарынқұм зауалы» поэмасы,

    Т.Медетбек «Тәуелсізбін» өлеңі


    Оқу мақсаты

    7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау;

    7.3.3.1 Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.



    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды;

    • Әдеби эссе жазады.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Жоғары деңгей дағдылары.

    Орындау уақыты

    15-20 минут


    1-тапсырма. Кестені толтырып, көркемдегіш құралдардың қолданысын талдаңыз.


    Мысалдар


    Көркемдегіш құралдардың түрлерін анықтаңыз

    Қолданылу ерекшелігін түсіндіріңіз, талдаңыз

    Мен сенемін, күні ертең
    Ақыл-ойды пір тұтар деп ұлы өлкем,
    Мына дәурен бұрқан-тарқан
    Ертең қайта өзгерер.
    Ақындарың сұлтандардан
    Артық сыйлар кез келер



    Жан ашырың, жақының ем,
    Және қайсар ақының ем мен сенің.
    Жұлдыздай боп жанар алдан
    Ақындықта елден ерек басқа заң.



    Ақын деген киелі аққу самғаған.
    Ал, ендеше, аққуды атқан пендені
    Қай атаңнан көріп едің, оңбаған?
    Бұл салада сен бірінші адамсың,
    Адам емес, Ең бірінші надансың.






    2-тапсырма. Т.Медетбектің «Тәуелсізбін» өлеңін бүгінгі күнгі тәуелсіздік жетістіктерімен сабақтастырып (Тәуелсіздікке 28 жыл) әдеби эссе жазыңыз.

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Шығармадағы көркемдегіш

    құралдардың қолданысын талдайды.


    1

    Шығармадағы көркемдегіш құралдарды анықтайды;

    1

    Көркемдегіш құралдардың қолдану ерекшелігін түсіндіреді;

    1

    Көркемдегіш құралдардың қолдану ерекшелігін талдайды.

    2

    Шығармадағы ұлттық құндылықтарға сүйене отырып, әдеби эссе жазады.


    2

    Өлеңдегі ұлттық құндылықтарды анықтайды;

    1

    Әдеби эссе жазады;

    2

    Эссе талаптарын орындайды.

    1

    Барлығы

    8












































    «Ұрпақ тәрбиесі» бөлімі бойынша жиынтық бағалауға арналған

    тапсырмалар

    І нұсқа


    Оқылатын шығарма

    Т.Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі

    А.С.Пушкин «Ескерткіш» өлеңі


    Оқу мақсаты

    7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу;

    7.1.2.1 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.



    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Оқиға желісін дамытып жазады;

    • Өзіндік көзқарасын білдіреді;

    • Шығармадағы тұлғалық болмысты танытатын жолдарды анықтайды;

    • Кейіпкер бейнесін гуманистік тұрғыдан талдайды.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Жоғары деңгей дағдылары.

    Орындау уақыты

    15-20 минут


    1-тапсырма. Шығармаға арқау болған басты ойды өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазыңыз. Қарттардың баласын күтуі, оған деген сағынышы қалай суреттелген? Ұлына Ерекеңнің көңілі неге толмады?
    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    2-тапсырма

    А.С.Пушкиннің «Ескерткіш» өлеңінде берілген өлең шумақтарынан ақынның тұлғалық болмысын талдаңыз. Өлеңдегі басты идея қандай? Автордың өлең жолдары арқылы дәлелдеңіздер?

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады.



    1

    Оқиға желісін дамытып

    жазады;

    1

    Өзіндік көзқарасын білдіреді:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Н. Уразова
    19 Сәуір 2024
    1404
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    7-сынып қазақ әдебиеті 1, 2 БЖБ 4-тоқсан

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    7-сынып қазақ әдебиеті 1, 2 БЖБ 4-тоқсан

    Материал туралы қысқаша түсінік
    7-сынып қазақ әдебиеті 1 БЖБ 4-тоқсан
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Ұрпақ тәрбиесі» бөлімі бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар

    І нұсқа


    Оқылатын шығарма

    М.Шаханов «Нарынқұм зауалы» поэмасы,

    Т.Медетбек «Тәуелсізбін» өлеңі


    Оқу мақсаты

    7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау;

    7.3.3.1 Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.



    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды;

    • Әдеби эссе жазады.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Жоғары деңгей дағдылары.

    Орындау уақыты

    15-20 минут


    1-тапсырма. Кестені толтырып, көркемдегіш құралдардың қолданысын талдаңыз.


    Мысалдар


    Көркемдегіш құралдардың түрлерін анықтаңыз

    Қолданылу ерекшелігін түсіндіріңіз, талдаңыз

    Туған елім — арман, мұңым,
    Енді сені жетелейді жол қалай?
    Менің бассыз қалғандығым
    Сенің бассыз қалғандығың болмағай!



    Жүзіқара залым-ай,
    Мұнша залым екеніңді қалай келгем танымай.
    Бұдан өткен зор қасірет болар ма,
    Бұдан өткен зор қасірет болар ма, —



    Туған елім,
    Құдіретімсің аңсаған.
    Алдан жарқын күн шыққанша,
    Кескініңді көрмейінші шаршаған.
    Пасық ойлар тұншыққанша,
    Дулығаны қақ жарып гүл шыққанша,
    Жер астынан қарап жатам мен саған.




    2-тапсырма. Т.Медетбектің «Тәуелсізбін» өлеңіндегі ұлттық құндылықтарға сүйене отырып, әдеби эссе жазыңыз.

    __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды.


    1

    Шығармадағы көркемдегіш құралдарды анықтайды;

    1

    Көркемдегіш құралдардың қолдану ерекшелігін түсіндіреді;

    1

    Көркемдегіш құралдардың қолдану ерекшелігін талдайды.

    2

    Шығармадағы ұлттық құндылықтарға сүйене отырып, әдеби эссе жазады.


    2

    Өлеңдегі ұлттық құндылықтарды анықтайды;

    1

    Әдеби эссе жазады;

    2

    Эссе талаптарын орындайды.

    1

    Барлығы

    8







































    «Ұрпақ тәрбиесі» бөлімі бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар

    ІІ нұсқа


    Оқылатын шығарма

    М.Шаханов «Нарынқұм зауалы» поэмасы,

    Т.Медетбек «Тәуелсізбін» өлеңі


    Оқу мақсаты

    7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау;

    7.3.3.1 Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.



    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды;

    • Әдеби эссе жазады.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Жоғары деңгей дағдылары.

    Орындау уақыты

    15-20 минут


    1-тапсырма. Кестені толтырып, көркемдегіш құралдардың қолданысын талдаңыз.


    Мысалдар


    Көркемдегіш құралдардың түрлерін анықтаңыз

    Қолданылу ерекшелігін түсіндіріңіз, талдаңыз

    Мен сенемін, күні ертең
    Ақыл-ойды пір тұтар деп ұлы өлкем,
    Мына дәурен бұрқан-тарқан
    Ертең қайта өзгерер.
    Ақындарың сұлтандардан
    Артық сыйлар кез келер



    Жан ашырың, жақының ем,
    Және қайсар ақының ем мен сенің.
    Жұлдыздай боп жанар алдан
    Ақындықта елден ерек басқа заң.



    Ақын деген киелі аққу самғаған.
    Ал, ендеше, аққуды атқан пендені
    Қай атаңнан көріп едің, оңбаған?
    Бұл салада сен бірінші адамсың,
    Адам емес, Ең бірінші надансың.






    2-тапсырма. Т.Медетбектің «Тәуелсізбін» өлеңін бүгінгі күнгі тәуелсіздік жетістіктерімен сабақтастырып (Тәуелсіздікке 28 жыл) әдеби эссе жазыңыз.

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Шығармадағы көркемдегіш

    құралдардың қолданысын талдайды.


    1

    Шығармадағы көркемдегіш құралдарды анықтайды;

    1

    Көркемдегіш құралдардың қолдану ерекшелігін түсіндіреді;

    1

    Көркемдегіш құралдардың қолдану ерекшелігін талдайды.

    2

    Шығармадағы ұлттық құндылықтарға сүйене отырып, әдеби эссе жазады.


    2

    Өлеңдегі ұлттық құндылықтарды анықтайды;

    1

    Әдеби эссе жазады;

    2

    Эссе талаптарын орындайды.

    1

    Барлығы

    8












































    «Ұрпақ тәрбиесі» бөлімі бойынша жиынтық бағалауға арналған

    тапсырмалар

    І нұсқа


    Оқылатын шығарма

    Т.Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі

    А.С.Пушкин «Ескерткіш» өлеңі


    Оқу мақсаты

    7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу;

    7.1.2.1 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.



    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Оқиға желісін дамытып жазады;

    • Өзіндік көзқарасын білдіреді;

    • Шығармадағы тұлғалық болмысты танытатын жолдарды анықтайды;

    • Кейіпкер бейнесін гуманистік тұрғыдан талдайды.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Жоғары деңгей дағдылары.

    Орындау уақыты

    15-20 минут


    1-тапсырма. Шығармаға арқау болған басты ойды өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазыңыз. Қарттардың баласын күтуі, оған деген сағынышы қалай суреттелген? Ұлына Ерекеңнің көңілі неге толмады?
    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    2-тапсырма

    А.С.Пушкиннің «Ескерткіш» өлеңінде берілген өлең шумақтарынан ақынның тұлғалық болмысын талдаңыз. Өлеңдегі басты идея қандай? Автордың өлең жолдары арқылы дәлелдеңіздер?

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады.



    1

    Оқиға желісін дамытып

    жазады;

    1

    Өзіндік көзқарасын білдіреді:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Басқа 7 сынып
    19.04.2024
    1404
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Н. Уразова
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации