Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
7-сынып қазақ әдебиеті 1, 2 БЖБ 4-тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Ұрпақ тәрбиесі» бөлімі бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
І нұсқа
-
Оқылатын шығарма
М.Шаханов «Нарынқұм зауалы» поэмасы,
Т.Медетбек «Тәуелсізбін» өлеңі
Оқу мақсаты
7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау;
7.3.3.1 Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.
Бағалау критерийі
Білім алушы
-
шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды;
-
Әдеби эссе жазады.
Ойлау дағдыларының деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары.
Орындау уақыты
15-20 минут
-
1-тапсырма. Кестені толтырып, көркемдегіш құралдардың қолданысын талдаңыз.
Мысалдар |
Көркемдегіш құралдардың түрлерін анықтаңыз |
Қолданылу ерекшелігін түсіндіріңіз, талдаңыз |
Туған елім — арман,
мұңым, |
|
|
Жүзіқара
залым-ай, |
|
|
Туған елім, |
|
|
2-тапсырма. Т.Медетбектің «Тәуелсізбін» өлеңіндегі ұлттық құндылықтарға сүйене отырып, әдеби эссе жазыңыз.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды. |
1 |
Шығармадағы көркемдегіш құралдарды анықтайды; |
1 |
Көркемдегіш құралдардың қолдану ерекшелігін түсіндіреді; |
1 |
||
Көркемдегіш құралдардың қолдану ерекшелігін талдайды. |
2 |
||
Шығармадағы ұлттық құндылықтарға сүйене отырып, әдеби эссе жазады. |
2 |
Өлеңдегі ұлттық құндылықтарды анықтайды; |
1 |
Әдеби эссе жазады; |
2 |
||
Эссе талаптарын орындайды. |
1 |
||
Барлығы |
8 |
«Ұрпақ тәрбиесі» бөлімі бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
ІІ нұсқа
-
Оқылатын шығарма
М.Шаханов «Нарынқұм зауалы» поэмасы,
Т.Медетбек «Тәуелсізбін» өлеңі
Оқу мақсаты
7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау;
7.3.3.1 Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.
Бағалау критерийі
Білім алушы
-
шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды;
-
Әдеби эссе жазады.
Ойлау дағдыларының деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары.
Орындау уақыты
15-20 минут
-
1-тапсырма. Кестені толтырып, көркемдегіш құралдардың қолданысын талдаңыз.
Мысалдар |
Көркемдегіш құралдардың түрлерін анықтаңыз |
Қолданылу ерекшелігін түсіндіріңіз, талдаңыз |
Мен сенемін,
күні ертең |
|
|
Жан ашырың, жақының
ем, |
|
|
Ақын деген киелі аққу
самғаған. |
|
|
2-тапсырма. Т.Медетбектің «Тәуелсізбін» өлеңін бүгінгі күнгі тәуелсіздік жетістіктерімен сабақтастырып (Тәуелсіздікке 28 жыл) әдеби эссе жазыңыз.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды. |
1 |
Шығармадағы көркемдегіш құралдарды анықтайды; |
1 |
Көркемдегіш құралдардың қолдану ерекшелігін түсіндіреді; |
1 |
||
Көркемдегіш құралдардың қолдану ерекшелігін талдайды. |
2 |
||
Шығармадағы ұлттық құндылықтарға сүйене отырып, әдеби эссе жазады. |
2 |
Өлеңдегі ұлттық құндылықтарды анықтайды; |
1 |
Әдеби эссе жазады; |
2 |
||
Эссе талаптарын орындайды. |
1 |
||
Барлығы |
8 |
«Ұрпақ тәрбиесі» бөлімі бойынша жиынтық бағалауға арналған
тапсырмалар
І нұсқа
-
Оқылатын шығарма
Т.Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі
А.С.Пушкин «Ескерткіш» өлеңі
Оқу мақсаты
7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу;
7.1.2.1 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.
Бағалау критерийі
Білім алушы
-
Оқиға желісін дамытып жазады;
-
Өзіндік көзқарасын білдіреді;
-
Шығармадағы тұлғалық болмысты танытатын жолдарды анықтайды;
-
Кейіпкер бейнесін гуманистік тұрғыдан талдайды.
Ойлау дағдыларының деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары.
Орындау уақыты
15-20 минут
-
1-тапсырма.
Шығармаға
арқау болған басты ойды өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып
жазыңыз. Қарттардың баласын күтуі, оған деген сағынышы
қалай суреттелген? Ұлына Ерекеңнің көңілі неге
толмады?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2-тапсырма
А.С.Пушкиннің «Ескерткіш» өлеңінде берілген өлең шумақтарынан ақынның тұлғалық болмысын талдаңыз. Өлеңдегі басты идея қандай? Автордың өлең жолдары арқылы дәлелдеңіздер?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады. |
1 |
Оқиға желісін дамытып жазады; |
1 |
Өзіндік көзқарасын білдіреді: |
700 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |