Материалдар / 7 сынып ҚМЖ Ғаламтор және әлеуметтік желілер.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

7 сынып ҚМЖ Ғаламтор және әлеуметтік желілер.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғаламтор және әлеуметтік желілер.де Морфология. Шылау түрлері. 7 сынып ҚМЖ 3 - тоқсан. Тақырыбы Ғаламтор қазақ тілін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2023
389
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді сабақ жоспары

Бөлім

6-бөлім: Ғаламтор және әлеуметтік желілер

Мұғалімнің аты-жөні:


Пән/Сынып:

Қазақ тілі, 7 « » сынып

Сабақтың тақырыбы:

Ғаламтор қазақ тілінде. Ыңғайластық шылаулар

Оқу мақсаттары:

7.О1.Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау.

7.3.3.1 мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу;

Сабақтың мақсаты:

Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялайды.

Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген мәтінді сипаттап жазады.

Зерттеу сұрағы


Саралап оқыту тапсырмалары

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1 мин.




Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлеметсіздер ме, оқушылар? Сабағымызды бастаймыз.

Сабақтың тақырыбы: Ғаламтор қазақ тілінде. Бүгінгі сабақта:

Сендердің меңгеретіндерің:

Мәтіндік жіне графиктік ақпаратты интерпретациялауды үйренесіңдер және ыңғайластық шылауларды білесіңдер.

Ынтымақтастық атмосферасына қалыптасады.

Сабақтың мақсатымен танысады.



«Арман-ПВ» баспасы, 2019

Жаңа сабақ

3 минут









Сабақ ортасы

23 минут














16 минут
















Бекіту

2 минут

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ ТАПСЫРМА

«Блиц-сұрақ» әдісі Ойқозғау

1.Жұрт әлеуметтік желілерде не үшін отырады?

2. Оған қандай қажеттілік я болмаса мұқтаждық бар?

3. Әлеуметтік желі туралы бірнеше адамнан пікір алыссақ, кім не дер еді, мысалы кішкентай балалар, жасөспірім, жастар, ата-аналар, ата-әжелер.


ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ


1-ТАПСЫРМА. “FILA”-әдісі. Мәтінді мұқият оқыңдар. Негізгі ойды анықтап, оған сараптама жасап жоспарын құрыңдар.




2-тапсырма. Сурет түрінде берілген ақпаратты зерделеп, ғаламтордың рөлі туралы мәтін жазу.



Сабақты қорытындылау.

Кері байланыс:

«Табыс сатысы» әдісі арқылы оқушылар осы сабақ бойынша қанша мәлімет білгендерін қағаз бетіне түсіріп, табыс сатысының біріне жапсырады.

Сатының 1-ші баспалдағы: Мен.....................................білемін

2-ші баспалдағы: Мен .................................... түсінемін

3-ші баспалдағы: Мен ...................................жасай аламын  

Сұрақтарға нақты жауаптар береді








Топтық жұмыс












Жеке Жұмыс

Өзін -өзі бағалау

Дескриптор

сұрақтарға нақты жауап береді;






Дескриптор

1. Мәтіннің мазмұнын толық біледі.
2. Негізгі ойды анықтап, оған сараптама жасайды.
3. Мәтіннің идеясын анықтайды.
4. Жоспарын құрады.


Дескриптор:

1. Суреттегі ақпаратты түсінеді.
2. Тақырып қояды.
3. Нақты 2-3 мәліметті іріктейді.
4. Мәтінде ыңғайластық шылауларды қолданады.
5. Ақпараттар бойынша өзіндік пікір білдіреді.











Оқулық

148-бет














Сурет
























Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.












Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!