Оқу
мақсаттары:
|
7.О1.Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет,
шартты белгілер) ақпаратты
интерпретациялау.
7.3.3.1 мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру,
детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты
белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап
жазу;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты
белгілер) ақпаратты
интерпретациялайды.
Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру,
детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты
белгі, сурет, сызба) түрінде берілген мәтінді сипаттап
жазады.
|
Сабақтың
басы
1 мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлеметсіздер ме, оқушылар?
Сабағымызды бастаймыз.
Сабақтың
тақырыбы: Ғаламтор қазақ
тілінде. Бүгінгі
сабақта:
Сендердің
меңгеретіндерің:
Мәтіндік жіне графиктік ақпаратты интерпретациялауды
үйренесіңдер және ыңғайластық шылауларды
білесіңдер.
|
Ынтымақтастық атмосферасына
қалыптасады.
Сабақтың мақсатымен
танысады.
|
|
«Арман-ПВ» баспасы,
2019
|
Жаңа
сабақ
3 минут
Сабақ
ортасы
23
минут
16
минут
Бекіту
2
минут
|
ОҚЫЛЫМ АЛДЫ
ТАПСЫРМА
«Блиц-сұрақ»
әдісі Ойқозғау
1.Жұрт әлеуметтік желілерде не үшін
отырады?
2. Оған қандай қажеттілік я
болмаса мұқтаждық бар?
3. Әлеуметтік желі туралы
бірнеше адамнан пікір алыссақ, кім не дер еді, мысалы кішкентай
балалар, жасөспірім, жастар, ата-аналар,
ата-әжелер.
ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
1-ТАПСЫРМА. “FILA”-әдісі. Мәтінді мұқият оқыңдар.
Негізгі ойды анықтап, оған сараптама жасап жоспарын
құрыңдар.
2-тапсырма. Сурет түрінде
берілген ақпаратты зерделеп, ғаламтордың рөлі туралы мәтін
жазу.
Сабақты
қорытындылау.
Кері
байланыс:
«Табыс сатысы» әдісі арқылы
оқушылар осы сабақ бойынша қанша мәлімет білгендерін қағаз бетіне
түсіріп, табыс сатысының біріне
жапсырады.
Сатының 1-ші баспалдағы:
Мен.....................................білемін
2-ші баспалдағы: Мен
....................................
түсінемін
3-ші баспалдағы: Мен
...................................жасай
аламын
|
Сұрақтарға нақты жауаптар
береді
Топтық
жұмыс
Жеке
Жұмыс
|
Өзін -өзі
бағалау
Дескриптор
сұрақтарға нақты жауап
береді;
Дескриптор
1. Мәтіннің мазмұнын
толық біледі.
2. Негізгі ойды анықтап, оған сараптама жасайды.
3. Мәтіннің идеясын анықтайды.
4. Жоспарын құрады.
Дескриптор:
1. Суреттегі ақпаратты
түсінеді.
2. Тақырып қояды.
3. Нақты 2-3 мәліметті іріктейді.
4. Мәтінде ыңғайластық шылауларды
қолданады. 5. Ақпараттар бойынша өзіндік пікір
білдіреді.
|
Оқулық
148-бет
Сурет
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
|
|
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10
баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту
жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары
орындалады.
|
|
|