7сынып биология Қоректік тізбек,қоректік тор

Тақырып бойынша 11 материал табылды

7сынып биология Қоректік тізбек,қоректік тор

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы


Мектеп: Наурызбай батыр Құтпанбетұлы атындағы орта мектеп КММ

Күні:

Оқытушы: Абдуллаева Г.А

СЫНЫП: 7 сынып

Сабаққа қатысушылар саны:

Сабаққа қатыспаушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:


Биотикалық факторлар,қоректік тізбек және қоректік тор

Сабақты жүзеге асырылатын оқу мақсаты:


7.3.1.4 Биотикалық факторлардың өзара қатынсы,қоректік тізбек,қоректік тор,биоалуантүрлілік туралы қорытынды жасай алады

* Қоректік тізбек пен қоректік тор,экожүйе,өнімді экожүйелер,»ғаламшар өкпесі» ұғымдарын ажырата біледі

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

*Биотикалық факторлардың өзара қатынасын,қоректік тізбек пен қоректік тор,экожүйе,өнімді экожүйелер туралы ұғынады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Биотикалық факторларадың өзара қатынасын,қоректік тізбек пен қоректік тор, өнімді экожүйелер, «ғаламшар өкпесі» ұғымдарының маңызын анқтай алады.

Кейбір оқушылар:

* Биотикалық факторлардың өзара қатынасын,қоректік тізбек пен қоректік тор,экожүйе,өнімді экожүйелер, «ғаламшар өкпесі ұғымдарын біледі,бағалайды.


Бағалау критерийлері

  • Мәтіннің негізгі мазмұннын әңгімелей алады.

  • Экологиялық факторлардың өзара қарым-қатынасын түсіндіре алады.

  • Экожүйе түрлері мен ондағы ағзалардың қоректік тізбектерінмысалмен келтіре алады.

Пәнаралық байланыс

География, экология

Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Биотикалық факторлар, өзара қатынасы, қоректік тізбек, қоректік тор, биоалуантүрлілік, экожүйе,өнімді экожүйе, «ғаламшар өкпесі»,жыртқыштар, сапрофиттер, паразиттер, талғаусыз қоректенетіндер, бәсекелестік,термиттер

Сыныптағы диалог:

Сіз неліктен ................ екенін айта аласыз ба?

Биотикалық факторлардың өзара қатынасын,қоректік тізбек пен қоректік тор, биоалуантүрлілік экожүйе, өнімді экожүйелер, «ғаламшар өкпесі» ,жыртқыштар,сапрофиттер, паразиттер, талғаусыз қоректенетіндер, бәсекелестік,термиттер туралы айта аласызба?

Алдыңғы білім



Экология ғылымы, тірі.жансыз, биотикалық,абиотикалық және антропогендік факторлар тіралы біледі.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басталуы




Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал туғызу.

Оқушыларды топқа бөлу

«Ой қозғау»» әдісі арқылы. Сынып оқушыларын «Орман экожүйесі», «Шөл экожүйесі», «Дала экожүйесі» топтарына бөлу

Ассосациялау әдісі арқылы тобына сипаттама береді

Суреттер

Ортасы


Оқулықпен жұмыс. Борт күнделігі арқылы мәтінді меңгереді.

Оқушылар дәптерге екі бағана сызады

Белгілі ақпарат

Жаңа ақпарат




Бірінші бағанға өздері мәтіннен алған белгілі ақпаратты жазады.

Екінші бағанға мәтінді оқып жаңа ақпаратты жазып,оны түсіндіреді

2.Жануарлар,өсімідктер арасындағы қарым-қатынас түрлерні талдау,ажырату, мысалдар келтіру:

Жыртқыштық-

Паразитизм-

Симбиоз-

- Суреттер сөйлейді әдісі:

Оқулықтағы 4-суретке қарап отырып қоректік тізбек сызбасын сызыңыз.

Оқулық,

Интер белсенді тақта

Аяқталуы



Кубизм тәсілі

Салыстыр-биотикалық және абиотикалық факторды

Ата-биотикалық факторларды құрайтын қарым-қатынастарды

Сипатта- ең қарапайым қоректік тізбекті

Түсіндір-ылғалды экваторлық ормандарда алуантүрліліктің көп болу себебін

Ерекшелігі –әртүрлі қорекпен қоректенетіндер топтарының ерекшелігін

Маңызы –биотикалық факторлардың маңызын


Рефлексия

3 минут

Сабақ соңында әр оқушы «Күту ағашының» жемістеріне не білгісі келетінін, нені түсінбегенін жазады.

Shape2

Shape4 Shape3


Shape5 Shape6


Shape8 Shape7

Shape9






Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері (қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?)

Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз қандай тəсілмен

көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда

қабілетті оқушыларға қандай

тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

Қорытынды бағалау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеру)











































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.11.2018
1852
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі