Материалдар / 8.1.6.5 бұлшық ет ұлпасының құрылысын, қызметін және олардың түрлерін сипатта

8.1.6.5 бұлшық ет ұлпасының құрылысын, қызметін және олардың түрлерін сипатта

Материал туралы қысқаша түсінік
супер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қырқүйек 2024
139
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: «Бұлшықет ұлпаларының құрылысы мен қызметі (бірыңғай салалы, көлденең жолақты қаңқа, көлденең жолақты жүрек).

Бөлім:

8.3В Қозғалыс

Педагогтің аты-жөні:

Серик Жанна

Күні:


Сыныбы:8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бұлшықет ұлпаларының құрылысы мен қызметі (бірыңғай салалы, көлденең жолақты қаңқа, көлденең жолақты жүрек).

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.6.5 бұлшық ет ұлпасының құрылысын, қызметін және олардың түрлерін сипатта

Сабақтың мақсаты:

Бұлшық ет ұлпаларының құрылысын анықтау

Бұлшық еттің маңыздылығын көрсету.

Қаңқа бұлшық еттерінің түрлері мен қызметін сипаттау.

Бағалау критерилері

Бұлшық ет ұлпаларының құрылысын анықтайды

Бұлшық еттің маңыздылығын көрсетеді.

Қаңқа бұлшық еттерінің түрлері мен қызметін сипаттайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

2.Қауіпсіздік ережесін еске түсіру.

3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.Бұл жерде оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

flippity платформасы арқылы 3 топқа бөлінеді

Оқушылар сабаққа дайындалады,сыныптың тазалығына мән беріп,қауіпсіздік ережелерін,топ ережелерін еске түсіріп,ұстазбен сәлемдеседі.

Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділіктерін қалыптастырады..



Оқушылар экрандағы көрініс арқылы топқа бөлінеді.

ҚБ мадақтау ұстаз тарапынан





ҚБ мадақтау ұстаз тарапынан



Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Жаттығу жасайды.

Жаттаығудан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

*Адам қаңқасында пішіні мен мөлшері және құрылысы бойынша ерекшеленетін қанша сүйек бар?

*Сүйектер қандай ұлпалардан тұрады?

*Тірек-қимыл жүйесінің өсуіне гипофиз гармоны не ықпал етеді?

*Сүйекке серпімділік қасиет беретін қандай зат?

*Сүйекке қаттылық беретін зат

*Сүйектің құрамында май мен су неше пайыз кездеседі?

*Тірек-қимыл жүйесінің пәрменді бөлігі не деп ойлайсыздар?

*Адам денесінде нешеден астам бұлшықет бар деп ойлайсыздар?

*Бұлшықеттің маңыздылығы барма,болса қандай?









Сонымен қатар оқушы сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасайды.

*Екі жүзден астам





*дәнекер

*соматотропин

*оссеин

*минералды заттар



Май 15%,50% су

*қаңқа бұлшықеті



*600 ден астам



*әрине бар(болса өз ойы)

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

LeD экран,слайд,оқулықтары



























Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру

https://www.youtube.com/watch?v=vzwzz9m3p4U

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді жұптық жұмыс

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады.

Дескриптор: Жалпы -2 балл

1.Тірек сөздердің мағынасын түсініп дәптерге жазып алады-1

Сызбаны сызады-1



Қолдану айдарындағы тапсырманы орындатады топпен жұмыс.QK қолдану арқылы оқушылырдың танымдық қабілетін арттыру.

І топ

1. Бұлшық еттің құрылысын анықтап береді.



Шандыр мен сіңір арасындағы байланысты.

ІІ топ

2. Бірыңғай салалы және көлденең жолақты бұлшық еттердің маңыздылығын көрсетеді.









ІІІ топ

3. Бұлшық ет қызметін сипаттап бүгуді және жазуды қамтамасыз ете ала ма? Мысалдар келтіріп, дәлелдейді.

Дескриптор:

Жалпы-2балл

1.Суретті талдау-1

2. Шандыр мен сіңір арасындағы байланысты көрсетеді-1















Дескриптор:

Жалпы-2 балл

1. Бірыңғай салалы және көлденең жолақты бұлшықеттің орналасуын көрсетеді-1

2.Бұлшықеттердің маңыздылығын атап айтады-1



Дескриптор:

Жалпы-2 балл

Бұлшық ет қызметін сипаттайды-1

Мысал келтіреді-1






ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.








Талдау айдарындағы тапсырманы орындатады.Жеке жұмыс,ой-пікірін білу мақсатында

1. Пікірлерін айтады: «Жұмыстың ешбір түрінен қорықпайтын бала 30 минутта 50 см жерді қазды. Ал компьютерде ойнағанды ұнататын бала осы жұмысты 1 са ғат бойы орындады».

Дескриптор:Жалпы-2 балл

1.Тапсырманы орындайды-2


ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ