Күні: 3.04.2018ж
|
Пәні: Информатика
|
Сыныбы: 8
|
Пән
мұғалімі: Азаматова
Ұлжалғас
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Кестені баспаға дайындау
|
Сабақ
негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
|
Оқушыларды
Microsoft Exсel -дегі негізгі ұғымдармен, жұмыстық кесте
элементтерімен таныстыру. Жұмыстық беттермен әрекет жүргізуге,
жұмыстық кесте беттері арасында орын ауыстыруға, жұмыстық беттер
қосуға, кесте таңбаларының аттарын өзгертуге, бағанның ені мен
жолдың биіктігін өзгертуді және түс беруді
үйрету.
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: Microsoft Exсel -дегі негізгі ұғымдарын
біледі;
Жұмыстық беттермен әрекет жүргізе
алады;
Кесте құра алады;
Ұяшықтармен
жұмыс істей біледі.
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
Microsoft Exсel -дегі негізгі элементтерін
біледі.
Exсel – мен
еркін жұмыс істей алады.
|
Кейбір
оқушылар: Microsoft Exсel –де кестені өз бетінше құра
алады.
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар: Сабақ кезінде жеке және топта жұмыс жасай
алады.
- Топпен
жұмыс жасау барысында өз ойларын еркін айтады және толық жеткізе
алады;
- Жаңа тақырыпқа байланысты мәселелерді топта талқылап, дұрыс
шешімін табу жолдарын қарастырады;
- Топта жұмыс істеу барысында бір–біріне үйретуді, бір–бірін
оқытуды жүзеге асырады.
|
Негізгі
сөздер мен тіркестер:
|
Кесте,
жолдар, бағандар, ұяшық, түс белгісі.
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік
бірліктер:
Талқылауға
арналған тармақтар:
|
1. Exсel–дің
тиімділігі неде?
2. Парақшалардың пайдасы?
3. Exсel мен Word айырмашылығы
қандай?
|
Жазылым
бойынша ұсыныстар:
|
Кестелер
бойынша жұмыс, постермен жұмыс, практикада қолданып көру, кері
байланыс, т.б.
|
Пән аралық
байланыс
|
Математика,ағылшын
тілі
|
АКТ
меңгерту
|
Слайд .интернет желісі , электронды
оқулық
|
Алдыңғы
оқу
|
Диаграммаларды
салу
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған
жаттығулармен қатар, ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Бағалау
|
Басталуы
3мин
|
1. Сәлемдесу, сынып оқушыларын түгелдеу, оқу
құралдарына және көңіл-күйлеріне назар
аудару.
Сергіту
сәті Жапонша
амандасу
Мақсаты: оқушылардың
бір-біріне жақсы қасиеттерін айтқыза отырып, достық
қарым-қатынастарын нығайту, топтық жұмыста жағымды қарым–қатынасты
орнату
|
|
Смайликтер
арқылы бағалау
|
5мин
|
3. «Фигураларды
таңда» әдісі,
«Үшбұрыш», «Шеңбер»
болып 2
топқа бірігеді.
(Оқушыларды таңдаған фигуралары бойынша
топтастырып, өздерінің алған фигуралары бойынша мінездеме
беру).
Әр топ уақыт сақшысын, көшбасшысын, хатшысын
сайлайды.
Мақсаты: топқа біріктіру
4«Сиқырлы
таяқша» әдісі, үй тапсырмасына
оқушылар таяқшаны бір-біріне беру арқылы жауап
береді
1.MS EXCEL қалай
қосылады?Office батырмасы –
Құру
2.MS EXCEL-дің жұмыс парағы
дегеніміз не?Office батырмасы -
Сақтау
3.MS EXCEL-дің жұмыс кітабы дегеніміз
не?
Жұмыс кітабы терезенің төменгі
жағында аттары таңбаша арқылы
берілген
4MS EXCEL-де жаңа құжатты
қалай құрады?Бастау – MS Office – MS
Excel
5MS EXCEL-де құжатты қалай
сақтайды?Бағдарламаны жүктегеннен кейін экранда бос құжаттың
терезесі
Мақсаты: өткен тақырыптар
бойынша алған білімдерін байқау
|
Сиқырлы
таяқша
|
Смайликтер
арқылы бағалау
|
5мин
|
«Естігенімді – ұмытамын, көргенімді – есте
сақтаймын, өз істегенімді -
меңгеремін»
Конфуций
«Сөз
жұмбақ» арқылы жаңа сабақты ашу
1. Қарапайым есептеулер жүргізетін
программа? (калькулятор)
2. Ақпаратты енгізу
құрылғысы? (пернетақта)
3. «Компьютердің миы» деп нені
айтады? (процессор)
4. Компьютердің жанындағы
өсімдік? (кактус)
5. Ақпаратты шығару
құрылғысы? (принтер)
6. Санау жүйесі? (екілік)
7. Paint қандай
редактор? (графиктік)
8. Графикалық ақпаратты оқуға арналған
құрылғы?(сканер)
Мақсаты: Жаңа сабақты ашу
|
Автофигуралар
А4 парақшалар
Интерактивті
тақта
|
Өзін-өзі бағалау
Смайликтер
арқылы бағалау
|
Ортасы
10 мин
2 мин
7 мин
|
5. «Ойлан. Бірік.
Бөліс» әдісі,
әр топ бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін топта оқып,
талқылайды.
ҮшбұрышMicrosoft Excel - ге кіріспе.
Microsoft Excel - мен таныстыру.
Шеңбер. Microsoft Excel - мен MS Word - тың
ұқсастықтарымен айырмашылықтары.
(Венн диаграммасымен)
Мақсаты: тақырыпты меңгерту
6. «Сізге сұрақ,маған жауап»
әдісі
1. Электрондық кесте дегеніміз не?
(Кестенің
компьютерлік бейнесі (ЭК)).
2. Microsoft Excel - дің пайда болу
кезеңі? (1985 жылдан бері
қолдануда).
3. Бірнеше жолдардан тұратын
кестені... (Тіктөртбұрышты
кесте).
4. Көршілес ұяшықтардың тік
бірлестігі... (Баған).
5. Ұяшық дегеніміз не? (Дерек сақталатын
орын).
6. Көршілес ұяшықтардың көлденең
бірлестігі.... (жол).
7. Кесте тек бір ғана жолдан болуы мүмкін
бұл.... (сызықтық).
Microsoft EXCEL қандай
программа .... (кестелік).
Мақсаты: тақырыпты меңгергендерін
тексеру
7. Тақырып бойынша алған білімін практикада
жүзеге асыру
1 топ. Сабақ кестесін
толтыру
2 топ. Үлгі бойынша кесте
толтыру
Мақсаты: Алған білімдерін,
практикада қолдану дағдыларын
қалыптастыру
|
Оқулық Информатика 8-сынып,
авт.
Е. А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ.
Әбенов
Оқулық Информатика 8-сынып,
авт.
Е. А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ.
Әбенов
Оқулық Информатика 8-сынып,
авт.
Е. А.
Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов
|
Смайликтер арқылы
бағалау
Смайликтер арқылы
бағалау
Смайликтер арқылы
бағалау
|
Аяқталуы
5
мин
3 мин
|
Дәптермен
жұмыс.Аталған фигура және
процедураларды программалау тіліне аударып (ағылшын тілінде),
сауатты жазыңдар.
1. Түс, 2. Боялған нүкте, 3. Түзу (сызық), 4. Тіктөртбұрыш, 5. Іші
боялған тіктөртбұрыш, 6.Шеңбер, 7.
Окно, 8. Эллипс, 9. Доға, 10 Файл, 11. Правка,
12. Изображение, 13. Фильтр.
Дұрыс жауаптары:
1. Color
2. PutPixel
3. Line
4. Rectangle
5. Bar
6. Circle
7. Window
8. Ellipse
9Arc
10. File
11. Edit
12. Image
13. Filter
8. «Тест
тапсырмалары арқылы сабақты
пысықтау
9. Үй тапсырмасын
беру. §23. Microsoft Exсel туралы
жалпы мәлімет.Оқушыларды бағалау
10. «Кері
байланыс»
Мақсаты: уақытты үнемді
пайдалану.
|
4 форматты парақшалар
4 форматты
парақшалар
|
Смайликтер арқылы
бағалау
Формативті
және суммативті бағалау
|