Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
8 сынып ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Оңтүстік Қазақстан облысы Отырар ауданы Қостерек елді мекені Ғани Мұратбаев атындағы шағын жинақты жалпы орта мектебінің информатика пән мұғалімі
Күні: 3.04.2018ж |
Пәні: Информатика |
Сыныбы: 8 |
Пән мұғалімі: Азаматова Ұлжалғас |
|||
Сабақтың тақырыбы: |
Кестені баспаға дайындау |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Оқушыларды Microsoft Exсel -дегі негізгі ұғымдармен, жұмыстық кесте элементтерімен таныстыру. Жұмыстық беттермен әрекет жүргізуге, жұмыстық кесте беттері арасында орын ауыстыруға, жұмыстық беттер қосуға, кесте таңбаларының аттарын өзгертуге, бағанның ені мен жолдың биіктігін өзгертуді және түс беруді үйрету. |
|||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Microsoft Exсel -дегі негізгі ұғымдарын біледі; Жұмыстық беттермен әрекет жүргізе алады; Кесте құра алады; Ұяшықтармен жұмыс істей біледі. |
|||||
Оқушылардың басым бөлігі: Microsoft Exсel -дегі негізгі элементтерін біледі. Exсel – мен еркін жұмыс істей алады. |
||||||
Кейбір оқушылар: Microsoft Exсel –де кестені өз бетінше құра алады. |
||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Сабақ кезінде жеке және топта жұмыс жасай алады. - Топпен
жұмыс жасау барысында өз ойларын еркін айтады және толық жеткізе
алады; |
|||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||||
Кесте, жолдар, бағандар, ұяшық, түс белгісі. |
||||||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар: |
||||||
1. Exсel–дің
тиімділігі неде? |
||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||||
Кестелер бойынша жұмыс, постермен жұмыс, практикада қолданып көру, кері байланыс, т.б. |
||||||
Пән аралық байланыс |
Математика,ағылшын тілі |
|||||
АКТ меңгерту |
Слайд .интернет желісі , электронды оқулық |
|||||
Алдыңғы оқу |
Диаграммаларды салу |
|||||
Жоспар |
||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
Бағалау |
|||
Басталуы 3мин |
1. Сәлемдесу, сынып оқушыларын түгелдеу, оқу құралдарына және көңіл-күйлеріне назар аудару. Сергіту сәті Жапонша амандасу Мақсаты: оқушылардың бір-біріне жақсы қасиеттерін айтқыза отырып, достық қарым-қатынастарын нығайту, топтық жұмыста жағымды қарым–қатынасты орнату |
|
Смайликтер арқылы бағалау |
|||
5мин
|
3. «Фигураларды таңда» әдісі, «Үшбұрыш», «Шеңбер» болып 2 топқа бірігеді. (Оқушыларды таңдаған фигуралары бойынша
топтастырып, өздерінің алған фигуралары бойынша мінездеме
беру). Мақсаты: топқа біріктіру
4«Сиқырлы таяқша» әдісі, үй тапсырмасына оқушылар таяқшаны бір-біріне беру арқылы жауап береді 1.MS EXCEL қалай қосылады?Office батырмасы – Құру 2.MS EXCEL-дің жұмыс парағы дегеніміз не?Office батырмасы - Сақтау 3.MS EXCEL-дің жұмыс кітабы дегеніміз не? Жұмыс кітабы терезенің төменгі жағында аттары таңбаша арқылы берілген 4MS EXCEL-де жаңа құжатты қалай құрады?Бастау – MS Office – MS Excel 5MS EXCEL-де құжатты қалай сақтайды?Бағдарламаны жүктегеннен кейін экранда бос құжаттың терезесі Мақсаты: өткен тақырыптар бойынша алған білімдерін байқау |
Сиқырлы таяқша |
Смайликтер арқылы бағалау |
|||
5мин
|
«Естігенімді – ұмытамын, көргенімді – есте сақтаймын, өз істегенімді - меңгеремін» Конфуций «Сөз
жұмбақ» арқылы жаңа сабақты ашу
Мақсаты: Жаңа сабақты ашу |
Автофигуралар А4 парақшалар
Интерактивті тақта |
Өзін-өзі бағалау
Смайликтер арқылы бағалау |
|||
Ортасы 10 мин
2 мин
7 мин |
5. «Ойлан. Бірік. Бөліс» әдісі, әр топ бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін топта оқып, талқылайды. ҮшбұрышMicrosoft Excel - ге кіріспе. (Венн диаграммасымен) 6. «Сізге сұрақ,маған жауап»
әдісі Мақсаты: тақырыпты меңгергендерін тексеру 7. Тақырып бойынша алған білімін практикада жүзеге асыру 1 топ. Сабақ кестесін толтыру 2 топ. Үлгі бойынша кесте толтыру Мақсаты: Алған білімдерін, практикада қолдану дағдыларын қалыптастыру |
Оқулық Информатика 8-сынып, авт. Е. А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов
Оқулық Информатика 8-сынып, авт. Е. А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов
Оқулық Информатика 8-сынып, авт. Е. А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов |
Смайликтер арқылы бағалау
Смайликтер арқылы бағалау
Смайликтер арқылы бағалау |
|||
Аяқталуы 5 мин
3 мин |
Дәптермен
жұмыс.Аталған фигура және
процедураларды программалау тіліне аударып (ағылшын тілінде),
сауатты жазыңдар.
8. «Тест тапсырмалары арқылы сабақты пысықтау
9. Үй тапсырмасын беру. §23. Microsoft Exсel туралы жалпы мәлімет.Оқушыларды бағалау 10. «Кері байланыс» Мақсаты: уақытты үнемді пайдалану. |
4 форматты парақшалар
4 форматты парақшалар |
Смайликтер арқылы бағалау Формативті және суммативті бағалау |