Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / 8 сынып Ашық сабақ Сабақтың тақырыбы: «Циклдерді ұйымдастыру тақырыбы бойынша тәжірибелік жаттығулар»
Өткен тақырыпты «Тенге алу
» әдісі арқылы
қайталау
1.
Шарты алдын ала берілген циклдік оператор - While do
2.
Шарты соңында берілген циклдік оператор - Repeat
..until.
3. Қайталану саны белгілі циклдік алгоритм - For
to do операторы
4. Тармақталған алгоритмнің қызметші сөзі – if
then else
5. Таңдау командасын ата – case
6. Айнымалыларды сипаттау бөлімі қалай аталады?
– var
7. Pascal да программаның құрылымы неше бөлімнен
тұрады, оларды ата? – 3 бөлімнен тұрады.
1. Программаның тақырыбы
2. Сипаттау бөлімі
3. Операторлар бөлімі
8. Программада әр қатар бір-бірінен қандай тыныс
белгісі арқылы ажыратылады? - ;
Үй тапсырмасын
бағалау.
Оқушылардың берген жауаптарына
байланысты бағалап өтемін.
Слайд
Ортасы
10 минут
Практикалық
жұмыс
15 минут
Жаңа тақырыпқа
кіріспе
Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа
сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.
Ендеше, бүгінгі сабағымызда «Циклдерді
ұйымдастыру» тақырыбы бойынша тәжірибелік жаттығулар
жасаймыз.
Жаңа тақырыпты түсіндіремін.
Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне
жазады.
Практикалық
жұмыс
Оқушыларға деңгейлік практикалық
тапсырманы орындауға беремін.
Оқулықтағы 108 бет
Оқушылар дәптерге және компьютерге
практикалық тапсырманы орындайды.
1-ші тапсырма
А деңгейі
1 ден 15 ке дейінгі барлық бүтін сандардың квадраттарының
қосындысын табыңдар.
programesep;
vari,x,s:integer;
begin
s:=0;
fori:=1to15do
begin
x:=sqr(i);
s:=s+x;
end;
write(s);
end.
В
деңгейі
а-дан бастап, 10-ға дейінгі барлық бүтін сандардың
квадраттарының қосындысын табыңдар.
programesep;
var а,i,x,s:integer;
begin
s:=0;
read(a);
fori:=ato10do
begin
x:=sqr
(i);
s:=s+x;
end;
write
(s);
end.
С
деңгейі
а дан бастап b ға дейінгі барлық бүтін сандардың
квадраттарының қосындысын табыңдар. а мен b мәндері пернетақтадан
енгізілген. Енгізудің туралылығын тексеруін қамтамасыз ету
(a<b).
programesep;
vara,b,i,x,s:integer;
begin
s:=0;
read
(a,b);
fori:=atobdo
begin
x:=sqr(i);
s:=s+x;
end;
write(s);
end.
2-ші
тапсырма
А
деңгейі
Натурал сан берілген.
Ол сандардың қосындысы оннан кем емес екені рас
па?
programesep;
vari,a,j,s:integer;
begin
s:=0;
read
(j);
fori:=1tojdo
s:=s+i;
ifs>=10then
write
('10-нан кем емес')elsewrite
('10-нан кем');
write(s);
end.
В
деңгейі
3. Натурал сан берілген.
Ол сандардың көбейтіндісі 50-ден кем емес екені рас
па?
programesep;
vari,j,p:integer;
begin
P:=1;
read(j);
fori:=1tojdo
p:=p*i;
ifp>=50then
write('50-ден кем
емес')elsewrite('50-ден кем');
write(p);
end.
С
деңгейі
3.Натурал сан берілген. Оның цифр
санының тақ екендігі рас па?
Оқушылардың берген жауаптарына
байланысты бағалап өтемін
Тест
Сұрақтары №
Жауаптары
1
В
2
Д
3
С
4
В
5
В
6
Д
7
Д
8 (сәйкестендіру)
1-В,2-А,3-Д,4-С
9
А
10
С
.
Тест, оқулық, A4
парағы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз