Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
8 сынып Ашық сабақ Сабақтың тақырыбы: «Циклдерді ұйымдастыру тақырыбы бойынша тәжірибелік жаттығулар»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: информатика Сынып: 8 «Ә» |
Мектеп: №10 жалпы орта мектебі |
||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалімнің аты-жөні: Ж. Ширинбекова |
|||||||||||||||||||||||||||||
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: |
§ 19-20 «Циклдерді ұйымдастыру тақырыбы бойынша тәжірибелік жаттығулар» |
||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме) |
Қайталау операторларына тәжірибелік жаттығулар жасату |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
For операторлары тақырыбы бойынша тәжірибелік жаттығулар жасату. |
||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
while do, repeat until, for to do,begin, end, program, read, write, сан, идентификатор, тұрақты, айнымалы, функция, өрнек, операторлар, енгізу, шығару, меншіктеу, шартты көшу операторы, таңдау операторы, циклдік оператор. |
||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Ағылшын тілі, орыс тілі, математика |
||||||||||||||||||||||||||||
АКТ-ны қолдану дағдылары |
Таныстырылым, компьютер |
||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы тақырып |
For операторы |
||||||||||||||||||||||||||||
Пайдаланылатын әдіс-тәсілдер мен тапсырмалар |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу , түсіндіру, ойын, көрнекілік, рефлексия |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарлаған Сабақ кезеңдері |
Сабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
5 минут Өткенді қайталау |
Ұйымдастыру. Сәлемдесу, сыныптың тазалығын, оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалау, жоқтама жасау. Үй тапсырмасын сұрау Өткен тақырыпты «Тенге алу » әдісі арқылы қайталау 1. Шарты алдын ала берілген циклдік оператор - While do 2. Шарты соңында берілген циклдік оператор - Repeat ..until. 3. Қайталану саны белгілі циклдік алгоритм - For to do операторы 4. Тармақталған алгоритмнің қызметші сөзі – if then else 5. Таңдау командасын ата – case 6. Айнымалыларды сипаттау бөлімі қалай аталады? – var 7. Pascal да программаның құрылымы неше бөлімнен тұрады, оларды ата? – 3 бөлімнен тұрады. 1. Программаның тақырыбы 2. Сипаттау бөлімі 3. Операторлар бөлімі 8. Программада әр қатар бір-бірінен қандай тыныс белгісі арқылы ажыратылады? - ; Үй тапсырмасын бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты бағалап өтемін. |
Слайд |
|||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 10 минут
Практикалық жұмыс 15 минут |
Жаңа тақырыпқа кіріспе Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Ендеше, бүгінгі сабағымызда «Циклдерді ұйымдастыру» тақырыбы бойынша тәжірибелік жаттығулар жасаймыз. Жаңа тақырыпты түсіндіремін. Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады. Практикалық жұмыс Оқушыларға деңгейлік практикалық тапсырманы орындауға беремін. Оқулықтағы 108 бет Оқушылар дәптерге және компьютерге практикалық тапсырманы орындайды. 1-ші тапсырма А деңгейі
program esep; var i,x,s:integer; begin s:=0; for i:=1 to 15 do begin x:=sqr(i); s:=s+x; end; write(s); end. В деңгейі
program esep; var а,i,x,s:integer; begin s:=0; read(a); for i:=a to 10 do begin x:=sqr (i); s:=s+x; end; write (s); end. С деңгейі
program esep; var a,b,i,x,s:integer; begin s:=0; read (a,b); for i:=a to b do begin x:=sqr(i); s:=s+x; end; write(s); end. 2-ші тапсырма А деңгейі Натурал сан берілген. Ол сандардың қосындысы оннан кем емес екені рас па? program esep; var i,a,j,s:integer; begin s:=0; read (j); for i:=1 to j do s:=s+i; if s>=10 then write ('10-нан кем емес')else write ('10-нан кем'); write(s); end. В деңгейі 3. Натурал сан берілген. Ол сандардың көбейтіндісі 50-ден кем емес екені рас па? program esep; var i,j,p:integer; begin P:=1; read(j); for i:=1 to j do p:=p*i; if p>=50 then write('50-ден кем емес') else write('50-ден кем'); write(p); end. С деңгейі 3.Натурал сан берілген. Оның цифр санының тақ екендігі рас па? program esep; var a,i:integer; begin read(a); for i:=1 to a do if a mod 2 = 1 then writeln('тақ') else writeln('тақ емес'); end. |
Оқулық, дәптер, интерактивті тақта, компьютер |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақты қорытындылау 5мин Аяқталуы 2 минут |
Сабақты қорытындылауда «Бірге ойлайық» әдісін қолданамын.
Оқушылардың берген жауаптарына байланысты бағалап өтемін Тест
. |
Тест, оқулық, A4 парағы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |