Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
8 сынып ОМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Орта мерзімді жоспар 8 - сынып геометрия
(аптасына 2 сағат, аптасына 68 сағат)
7 - сынып геометрия курсын қайталау - 4 сағат
|
||||||||
№ |
Тақырыбы
|
Сағат саны
|
мерзімі
|
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Оқып-үйренудің нәтижесі |
Негізгі дерек көздері |
|
1 |
Геометриялық фигуралар,олардың орналасуы |
|
|
Геометриялық фигуралар, олардың жазықтықта орналасуы жайлы алған білімдерін қайталау. Пайымдаушылық ойлау қабілеттерін дамыту.Топтық жұмыс арқылы ұйымшылдыққа, өз ойларын дәл нақты жеткізе білуге тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- геометриялық фигуралар, олардаң арасындағы негізгі қатынастар және олардың қасиеттерін білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|
2 |
Сыбайлас және вертикаль бұрыштар |
|
|
Сыбайлас және вертикаль бұрыштар жайлы білімдерін қайталау. Логикалық ойлау өрісін, жазу, есте сақтау, сызбамен жұмыс істеу қабілеттерін, дағдыларын дамыту. Ұғымталдыққа, дәлдікке, шыдамдылыққа, іскерлікке, нәтижеге жетуге баулу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- сыбайлас, вертикаль бұрыштар қасиеттерін білу; - бұрыштардың шамасын таба білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|
3 |
Үшбұрыштар.Үшбұрыштар теңдігі |
|
|
Үшбұрыштар. Үшбұрыштар теңдігі, тең бүйірлі үшбұрыштың қасиеттері мен белгілері жайлы білімдерін қайталау. Оқушылар арасында бәсекелестік тудырып, осы арқылы білімдерін дамыту.Топтық жұмыс істеу арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- есептер шығаруда тең бүйірлі үшбұрыштың қасиеттері мен үшбұрыштар теңдігінің белгілерін пайдалана білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|
4 |
Шеңбер.Салу есептері. 0-дік б/ж |
|
|
Оқушылардың 7-сынып геометрия курсы бойынша алған білім,білік, дағдыларын тексеру. |
|
|
Тапсырма жазылған парақтар |
Төртбұрыштар - 18 сағат
|
|
||||||||||||||
№ |
Тақырыбы
|
|
|
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Оқып-үйренудің нәтижесі |
Негізгі дерек көздері |
|
|||||||
5 |
Төртбұрыштың анықтамасы. Дөңес төртбұрыштар. Төртбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы. |
|
|
Төртбұрыш және оның элементтері, дөңес және дөңес емес төртбұрыштар туралы түсінік беру.Төртбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теоремамен таныстыру. Оқушылардың есте сақтау, ойлау, сөйлеу, есептеу қабілеттерін, белсенділігін дамыту. Оқушыларды адамгершілікке, жауапкершілікке, мақсатына жете білуге, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- төртбұрыштың анықтамасы мен элементтерін білу; - ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|
|||||||
6 |
Параллелограмм және оның қасиеттері. Параллелограммның белгілері. |
|
Ұйымшыл болуға, топпен жұмыс |
істеуге, жауапкершілік, |
тиянақтылыққа тәрбиелеу. Параллелограмм және оның элементтері, қасиеттерімен таныстыру, сонымен қатар параллелограмның элементтері арасындағы қатынастарды көрсететін есептерді шығаруға үйрету.Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білу бейімділіктерін қалыптастыру. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- параллелограмм элементтері мен қасиеттерін білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|||||||
7 |
Параллелограмм және оның қасиеттері. Параллелограммның белгілері. |
|
Параллелограмм және оның қасиеттерін пайдалана отыра есептерді шығаруға үйрету, білімдерін жетілдіру. Ауызша есептеу, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- параллелограмм элементтері мен қасиеттерін білу; - қасиеттерін пайдаланып есептер шығара білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|
||||||||
8 |
Параллелограмм және оның қасиеттері. Параллелограммның белгілері. |
|
Параллелограмм және оның қасиеттері жайлы алған білімдерін жүйелеу, толықтыру. Оқушылардың ой өрісін дамыту. Өздігімен жұмыс жасау, іздену, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- параллелограмм элементтері мен қасиеттерін білу; - қасиеттерін пайдаланып есептер шығара білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|
||||||||
9 |
Тіктөртбұрыш, ромб, квадрат және олардың қасиеттері мен белгілері. |
|
|
Тіктөртбұрыштың, ромбының, квадраттың анықтамаларымен және олардың қасиеттерімен таныстыру. Олардың ортақ қасиеттері мен айырмашылықтарын түсіндіру. Ауызша есептеу, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Ізденушілік, тапқырлық қасиеттерге тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- тіктөртбұрыш, ромб, квадраттың анықтамалары мен қасиеттерін білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|
|||||||
10 |
Тіктөртбұрыш, ромб, квадрат және олардың қасиеттері мен белгілері. |
|
|
Фигуралардың қасиеттерін қолдануға есептер шығарып үйрену. Өзінің барлық қабілетін, білімін қолдана білуге дағдыландыру, шығармашылықпен жұмыс істеуге баулу. Оқушыларды шапшаңдыққа, тапқырлыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- фигуралардың қасиеттерін қолданып есептер шығара білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|
|||||||
11 |
Тіктөртбұрыш, ромб, квадрат және олардың қасиеттері мен белгілері. |
|
|
Тақырып бойынша алған білімдерін жетілдіру, шыңдай түсу. Оқушылардың бойынан сұрақтарға нақты жауап беруге, алған білімін практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдауға машықтандыру, логикалық ойлау қабілетін арттыру.Алғырлыққа, шапшаңдыққа, тапқырлыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- қасиеттерін пайдаланып есептер шығара білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|
|||||||
12 |
1-бақылау жұмысы "Төртбұрыштар" |
|
|
Оқушылардың төртбұрыштар, олардың қасиеттері жайлы алған білімдерін тексеру. |
|
|
Тапсырма жазылған парақтар |
|
|||||||
13 |
Фалес теоремасы. Пропорционал кесінділер. |
|
|
Берілген кесіндіні циркуль мен сызғыштың көмегімен тең кесінділерге бөлуді, сондай-ақ пропорционал кесінділер салуды, параллелограмның қасиеттерін және үшбұрыштар теңдігінің белгілерін пайдаланып, теоремаларды дәлелдеу мен есептер шығаруды үйрету. Ауызша есептеу, логикалық ойлау қабілеттерін арттыру. Алғырлыққа, татулыққа тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- Фалес теоремасын білу; - циркуль мен сызғыштың көмегімен тең кесінділерді бөле білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|
|||||||
14 |
Фалес теоремасы. Пропорционал кесінділер. |
|
|
Фалес теоремасы бойынша оқушылардың алған білімдерін жетілдіру.Пәнге деген қызығушылықтарын арттыру. Тапқырлыққа, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- кесінділерді тең бөліктерге бөле білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|
|||||||
15 |
Трапеция |
|
|
Трапеция, оның түрлерімен және элементтерімен таныстыру. Трапецияның элементтерін табуға есептер шығарып үйрету. Логикалық ойлау өрісін, жазу, есте сақтау, сызбамен жұмыс істеу қабілеттерін, дағдыларын дамыту. Ұғымталдыққа, дәлдікке, шыдамдылыққа, іскерлікке, нәтижеге жетуге баулу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- трапецияның анықтамасы мен түрлерін, элементтерін білу; - элементтерін табуға есептер шығара білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|
|||||||
16 |
Бізді қоршаған әлемдегі төртбұрыштар (параллелограммдар, тіктөртбұрыштар, ромбтар, квадраттар, трапециялар). |
|
|
Төртбұрыштар тақырыбына есептер шығару арқылы білімдерін жетілдіру. Оқушылардың теориялық білімдерін іс-жүзінде пайдаланып дұрыс шешім қабылдай білуге дағдыландыру.Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру арқылы мақсатқа жетуге баулу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- төртбұрыштардың қасиеттерін пайдаланып есептер шығара білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|
|||||||
17 |
Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтары. |
|
|
Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтары жайлы мағлұмат беру. Алған білімдерін есептер шығаруда қолдануға машықтандыру. Топпен жұмыс істеу дағдыларын арттыру, ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтары таба білу; - Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтарының анықтамалары мен қасиеттерін білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|
|||||||
18 |
Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтары. |
|
|
Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтары жайлы алған білімдерін шыңдай түсу. Алған білімдерін есептер шығаруда қолдануға машықтандыру. Алғырлыққа, ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтары таба білу; - Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтарының анықтамалары мен қасиеттерін білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|
|||||||
19 |
Үшбұрыштың тамаша нүктелері. |
|
|
Үшбұрыштың тамаша нүктелерін, олардың қалай аталатынын, ортақ қасиеттері және айырмашылықтары жайлы түісіндіру.Алған білімдерін практикада ұтымды қолдана білу қабілеттерін дамыту. Қасиеттерді есептер шығару барысында қолдана білу дағдысын қалыптастыру, жылдам ойлауды, математикалық тілде сөйлеу қабілетін дамыту.Оқушыларды ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа, білімділікке, математикалық мәдениетке тәрбиелеу.Жүйелі түрде жұмыс істеуге үйрету.
|
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- үшбұрыштың тамаша нүктелерін, олардың қалай аталатынын, ортақ қасиеттерін және айырмашылықтарын білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|
|||||||
20 |
Үшбұрыштың тамаша нүктелері. |
|
|
Үшбұрыштың тамаша нүктелерін пайдаланып, есептер шығартып үйрету.Жауапкершілік, белсенділік, білімге талпыну қасиеттерін бойында тереңдету. Ізденушілікке баулу, ауызша есептей білуге дағдыландыру. Оқушылардың белсенділігін, зейінін, ойлау қабілетін дамыту.Елжандылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
|
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- үшбұрыштың тамаша нүктелерін пайдаланып, есептер шығара білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|
|||||||
21 |
Үшбұрыштың тамаша нүктелері. |
|
|
Үшбұрыштың тамаша нүктелері жайлы алған білімдерін жетілдіру. Үшбұрыштың тамаша нүктелерін пайдаланып есептер шығаруға баулу. Алғырлыққа, ауызбіршілікке тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- Үшбұрыштың тамаша нүктелерін, олардың қалай аталатынын, ортақ қасиеттері және айырмашылығын білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|
|||||||
22 |
2-бақылау жұмысы." Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтары " |
|
|
Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтары тақырыптары жайлы алған білімдерін тексеру. |
|
|
Тапсырма жазылған парақтар |
|
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатынастар - 15 сағат
|
|
||||||||||||||||||
№ |
Тақырыбы
|
|
|
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Оқып-үйренудің нәтижесі |
Негізгі дерек көздері |
|
|||||||||||
23 |
Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі. |
|
|
Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі жайлы мағлұмат беру. Берілген мәндері бойынша тікбұрышты үшбұрышты сала білуді, синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің мәндерін таба білуге машықтандыру. Топпен жұмыс арқылы пінге деген қызығушылықтарын арттыру |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің анықтамасын; - синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің мәндерін таба білу; - тікбұрышты үшбұрышты сала білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|
|||||||||||
24 |
Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі. |
|
|
Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі жайлы алған білімдерін шыңдай түсу. Берілген мәндері бойынша тікбұрышты үшбұрышты сала білу дағдыларын жетілдіру. Топпен жұмыс арқылы ұйымшылдыққа, дұрыс бағалай білуге, өз ойын дәлелдей білуге тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің анықтамасын; - синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің мәндерін таба білу; - тікбұрышты үшбұрышты сала білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|
|||||||||||
25 |
Пифагор теоремасы. |
|
|
Пифагор теоремасымен таныстыру, теореманың мәнін түсіндіру. Пифагор теоремасының көмегімен есептер шығаруға машықтандыру. Негізгі мақсатқа табандылықпен жете білуге, өз мүмкіндігіне сенуге тәрбиелеу |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- пифагор теоремасын білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|
|||||||||||
26 |
Пифагор теоремасы. |
|
|
Пифагор теоремасының көмегімен есептер шығаруды үйрету. Білік дағдыларын жетілдіру өз бетімен ойлау қабілетін дамыту.Оқушыларды жүйелі түрде жұмыс істеуге дағдыландыру. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- Пифагор теоремасының көмегімен есептер шығара білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|
|||||||||||
27 |
Пифагор теоремасы. |
|
|
Пифагор теоремасын білу, өз ойын дәл, нақты айта білуге, жүйелі түрде жұмыс істей білуге үйрету. Пәнге деген қызығушылығын, тез ойлап, нақты нәтижеге жету қабілеттерін қалыптастыру. Математикалық мәдениетке тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- пифагор теоремасын білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|
|||||||||||
28 |
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдік және оның салдары. |
|
|
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдікті өрнектейтін формулалармен таныстыру. Есептер шығару кезінде формулаларды тиімді қолдана білуге машықтандыру.Топтық жұмыс арқылы ұйымшылдыққа, ауызбіршілікке тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- негізгі тригонометриялық тепе-теңдік формулаларын білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
||||||||||||
29 |
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдік және оның салдары. |
|
|
Өрнектерді ықшамдауда, тепе-теңдіктерді дәлелдеуде негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қолдануды үйрету. Оқушылардың танымдық көзқарастарын жетілдіріп, белсенді жұмыс жасау қабілеттерін дамыту, білім деңгейлерін тереңдету. Ұжымдық жұмыс жүргізу арқылы бірлесіп жұмыс атқаруға, ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа және еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- өрнектерді ықшамдауда, тепе-теңдіктерді дәлелдеуде негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қолдана білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
||||||||||||
30 |
3-бақылау жұмысы " Пифагор теоремасы " |
|
|
Пифагор теоремасы жайлы алған білімдерін тексеру. |
|
|
Тапсырма жазылған парақтар |
||||||||||||
31 |
30º, 45º, 60º бұрыштардың синус, косинус, тангенс және котангенс тригонометриялық функцияларының мәндері. |
|
|
бұрышы 30 -қа тең болғанда синус, косинус, тангенс және котангенстің кестелік мәндерімен таныстыру. Ойлау, есте сақтау қабілеттерін, өз беттерімен жұмыстануды дамыту. Алдарына қойған мақсаттарына жетуге, өздеріне сенімді болуға, жауапкершілікке, өзара көмек көрсетуге тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- бұрышы 30 -қа тең болғанда синус, косинус, тангенс және котангенстің кестелік мәндерін білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
||||||||||||
32 |
30º, 45º, 60º бұрыштардың синус, косинус, тангенс және котангенс тригонометриялық функцияларының мәндері. |
|
|
Синус, косинус, тангенс және котангенс мәндерінің кестесін пайдаланып, есептер шығаруды үйрету. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- есептер шығаруда синус, косинус, тангенс және котангенс мәндерінің кестесін пайдалана білу және мәндерін жатқа білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
||||||||||||
33 |
Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу. |
|
|
Алған білімдерін пайдалана отырып, тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының, бұрыштарының және т.б. элементтерінің сандық мәндерін табуға есептер шығарып үйрену.Логикалық ой өрісін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, шығармашылыққа баулу. Оқушыларды берілген тапсырманы тиянақты орындай білуге, шапшаңдыққа, тез ойлап, тез есептей білуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- тікбұрышты үшбұрыштарды шеше білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
||||||||||||
34 |
Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу. |
|
|
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды қолданып есептеуге үйрету.Оқушылардың ой өрісін дамыту. Өздігімен жұмыс жасау, іздену, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды қолданып есептей білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
||||||||||||
35 |
Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу. |
|
|
Тікбұрышты үшбұрыштың кез келген бұрышын немесе қабырғасын оның берілген екі элементі бойынша табуға үйрету Оқушылардың танымдық көзқарастарын жетілдіріп, белсенді жұмыс жасау қабілеттерін дамыту, білім деңгейлерін тереңдету.Ұжымдық жұмыс жүргізу арқылы бірлесіп жұмыс атқаруға, ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа және еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- тікбұрышты үшбұрыштарды шеше білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
||||||||||||
36 |
Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу. |
|
|
Тақырып бойынша оқушылардың алған білімдерін бекіту. Танымдық белсенділігін арттыруға, өз бетінше білім алуға және оқушы білімінің тереңдігі мен тиянақтылығын дамыту. Өз білімдерін бағалай білуге тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- Тікбұрышты үшбұрыштың кез келген бұрышын немесе қабырғасын оның берілген екі элементі бойынша таба білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
||||||||||||
37 |
4-бақылау жұмысы " Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу " |
|
|
Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу тақырыптары бойынша алған білімдерін тексеру. |
|
|
Тапсырма жазылған парақтар |
Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі - 10 сағат
|
|||||||||||
№ |
Тақырыбы
|
|
|
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Оқып-үйренудің нәтижесі |
Негізгі дерек көздері |
||||
38 |
Жазықтықтағы нүктенің координаталары. Кесіндінің ортасының координаталары. |
|
|
Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі туралы білімдерін кеңейту, кесіндінің ұштарының координаталары бойынша оның ортасының координаталарын табуды үйрету. Оқушылардың білімдерін толықтыру, тереңдету, шығармашылық ойлау қабілеттері мен танымдық белсенділіктерін арттыру. Алған біліміне жауапкершілікпен қарауға, өз жауаптарын бағалай білуге үйрету, ойларын еркін жеткізе білуге баулу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- Жазықтықтағы нүктенің координаталарын таба білу; - Кесіндінің орталарының координаталарын таба білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
||||
39 |
Екі нүктенің арақашықтығы. |
|
|
Берілген координаталары бойынша жазықтықтағы екі нүктенің арақашықтығын табу формуласымен таныстыру, есептер шығарып үйрену. Ойлау қабілеттерін, математикалық тілде сөйлеу дағдыларын дамыту. Тапқырлыққа, топта жұмыс істеуге, жауаптылыққа тәрбиелеу, пәнге қызығушылығын арттыру. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- екі нүктенің арақашықтығының формуласын білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
||||
40 |
Шеңбердің теңдеуі. |
|
|
Координаталық жазықтықта берілген шеңбердің теңдеуімен таныстыру, есептер шығаруда қолдана білуге машықтандыру. Тақырып бойынша білімдерін пысықтап, практикалық шеберліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Оқушыларды достыққа, ынтымақтастыққа, татулыққа тәрбиелей отырып тапқырлыққа баулу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- шеңбердің теңдеуін, центрін және шеңбердің кез келген нүктесінің координаталарын табуға есептер шығара білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
||||
41 |
Шеңбердің теңдеуі. |
|
|
Координаталық жазықтықта берілген шеңбердің теңдеуі, оның формуласы жайлы алған білімдерін жүйелеу, бекіту. Әрбір жеке тұлғаның ақыл-ойының дамуына, шығармашылық даму мүмкіндіктеріне жағдай жасау. Оқушылардың топпен, ұжыммен жұмыс істеу қабілеттерін арттыру, ұйымшылдыққа, мақсатына жете білуге тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- шеңбердің теңдеуін, центрін және шеңбердің кез келген нүктесінің координаталарын табуға есептер шығара білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
||||
42 |
Түзудің теңдеуі. |
|
|
Координаталық жазықтықта анықталған түзудің теңдеуі, түзудің бұрыштық коэффициенті жайлы мағлұмат беру. Ауызша, жазбаша есептеу қабілеттерін арттыру, түзудің теңдеуін жаза білуге дағдыландыру. Оқушылардың білімге деген қызығушылығын арттыру, ұқыптылыққа тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- түзудің теңдеуін жаза білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
||||
43 |
Түзудің теңдеуі. |
|
|
Координаталық жазықтықта анықталған түзудің теңдеуі, түзудің бұрыштық коэффициенті жайлы алған білімдерін жүйелеу. Алған білімді есептер шешуде қолдануға жатықтыру.Оқушылардың таным белсенділіктерін арттыру. Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыруға ықпал ету. Ұқыптылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- түзудің теңдеуін жаза білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
||||
44 |
Есептерді шешуде координаталарды қолдану. |
|
|
Координаталық жазықтықта түзу мен шеңбердің орналасу жағдайларын анықтауды үйрету. Ауызша есептеу, логикалық ойлау қабілеттерін арттыру.Өз білімдерін бағалай білуге , ұйымшылдыққа тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- координаталық жазықтықта түзу мен шеңбердің орналасу жағдайларын білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
||||
45 |
Есептерді шешуде координаталарды қолдану. |
|
|
Есептерді шешуде координаталарды қолдануды жаттықтыру. Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге, өз білімін тексеруге баулу. Жауапкершілікке, ізденімпаздыққа тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- есептерді шешуде координаталарды қолдана білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
||||
46 |
Есептерді шешуде координаталарды қолдану. |
|
|
Тақырып бойынша алған білімдерін бекіту. Оқушылардың ой өрісін кеңейту, математикалық және логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке және өзін-өзі басқаруға үйрету. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- формулаларды жатқа білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
||||
47 |
5-бақылау жұмысы " Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі " |
|
|
Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі тақырыбы бойынша алған білімдерін тексеру. |
|
|
Тапсырма жазылған парақтар |
|
Аудан - 14 сағат
|
|||||||||||
№ |
Тақырыбы
|
|
|
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Оқып-үйренудің нәтижесі |
Негізгі дерек көздері |
|||||
48 |
Фигураның ауданы туралы түсінік. Фигуралардың теңшамалылығы және теңқұралғандығы. |
|
|
Аудан туралы білімдерін кеңейту,тереңдету. Жай фигураның анықтамасымен, ауланымен, тең шамалас фигуралардың анықтамасымен таныстыру. Оқушылардың білімдерін толықтыру, тереңдету, шығармашылық ойлау қабілеттері мен танымдық белсенділіктерін арттыру.Алған біліміне жауапкершілікпен қарауға, өз жауаптарын бағалай білуге үйрету, ойларын еркін жеткізе білуге баулу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- жай фигураның анықтамасын, ауланын, тең шамалас фигуралардың анықтамасын білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|||||
49 |
Тіктөртбұрыштың ауданы. |
|
|
Тіктөртбұрыштың, квадраттың аудандарын есептейтін формулаларды қорытып шығаруды үйрету, формулаларды пайдаланып есептер шығару дағдысын қалыптастыру. Ауызша есептей білу машықтарын дамыту. Ұйымшылдыққа, жинақылыққа тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- тіктөртбұрыштың, квадраттың аудандарын таба білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|||||
50 |
Тіктөртбұрыштың ауданы. |
|
|
Жаттығулар орындау барысында тіктөртбұрыштың ауданын табу білімдерін жетілдіру. Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білу бейімділіктерін қалыптастыру. Оқушылар ұйымшыл болуға, топпен жұмыс істеуге, жауапкершілікке, тиянақтылыққа үйрету. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- тіктөртбұрыштың ауданын таба білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|||||
51 |
Параллелограммның ауданы. |
|
|
Параллелограмның, ромбының аудандарымен, тең құрамдас фигуралар түсінігімен таныстыру. Оқушылардың ой-өрісін дамыту, логикалық ойлау қабілеттерін арттыру, теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру. Шапшаң ойлап, тез шешім қабылдауға, өзін-өзі бағалай білуге тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- параллелограмның, ромбының аудандарын, тең құрамдас фигуралар түсінігін білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|||||
52 |
Параллелограммның ауданы. |
|
|
Параллелограмм мен ромбының аудандарын және элементтерін анықтауға есептер шығартып жаттықтыру. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, танымдық қабілетін, белсенділігін дамыту.Білімді, озық, дарынды болуға тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- параллелограмм мен ромбының аудандарын және элементтерін анықтай білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|||||
53 |
Үшбұрыштың ауданы. |
|
|
Үшбұрыштың ауданын есептейтін формулалармен таныстыру, есептер шығару барысында дағдыларын қалыптастыру.Оқушыларды жаппай жұмылдыра отырып, әр оқушыны жекелей жұмыс істеуге дағдыландыру, тез ойлап, дәл жауап беруге қалыптастыру. Өз бетінше жұмыс істеуге, ізденуге және адамгершілікке тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- үшбұрыш ауданын есептейтін формулаларды білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|||||
54 |
Үшбұрыштың ауданы. |
|
|
Үшбұрыштың ауданын есептейтін формулаларды пысықтау, есептер шығару барысында дағдыларын қалыптастыру.Ойлау қабілетін, танымын, пәнге қызығушылығын дамыту. Оқушылардың белсенділігін арттыру, өз бетінше оқуға, ізденуге тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- үшбұрыш ауданын есептейтін формулаларды білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|||||
55 |
Үшбұрыштың ауданы. |
|
|
Үшбұрыштың ауданын есептейтін формулаларды пысықтау, есептер шығару барысында дағдыларын қалыптастыру, жетілдіру. Оқушылардың ақыл-ойын, ынтасын, сана-сезімін, есте сақтау қабілетін дамыту.Шапшаң есептеуге дағдыландыру, инабаттылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- үшбұрыш ауданын есептейтін формулаларды білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|||||
56 |
Трапецияның ауданы. |
|
|
Трапецияның ауданын есептеу формуласымен таныстыру, трапецияның ауданын табуға есептер шығару дағдысын қалыптастыру. Ойлау қабілеттерін, математикалық тілде сөйлеу дағдыларын дамыту.Тапқырлыққа, топта жұмыс істеуге, жауаптылыққа тәрбиелеу, пәнге қызығушылығын арттыру. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- трапецияның ауданын есептеу формуласын білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|
||||
57 |
Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың аудандарын табуға арналған есептерді шешу |
|
|
Фигуралардың аудандарының формулаларын және олардың элементтерін пайдаланып есептер шығару дағдыларын жетілдіру. Оқушыны ұқыпты тыңдауға, сұрақтарға нақты жауап беруге, практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдай білуге, өз білімін көрсете алу және шығармашылық қабілеттерін ашуға үйрету.Алғырлыққа, шапшаңдыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- фигуралардың ауданын жатқа білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|||||
58 |
Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың аудандарын табуға арналған есептерді шешу |
|
|
Тапсырмалар орындау барысында үшбұрыштар мен төртбұрыштардың аудандарын таба білуге машықтандыру. Оқушылардың белсенділігін арттыру, өз жетістіктерін сезініп, әлсіз жақтарына сын көзбен қарауға үйрету.Топтық жұмыс арқылы ұйымшылдыққа, татулыққа тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- фигуралардың аудандарын есептей білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|||||
59 |
Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың аудандарын табуға арналған есептерді шешу |
|
|
Фигуралардың ауданын табуға есептер шығару барысында алған білімдерін жүйелеу, пысықтау. Логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру. Сабаққа қызығушылықтарын қалыптастыру. Оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. Өмірге көзқарастарын қалыптастыру. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- фигуралардың ауданының формулаларын білу және ауданын таба білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|||||
60 |
Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың аудандарын табуға арналған есептерді шешу |
|
|
Фигуралардың ауданын табуға есептер шығару барысында алған білімдерін қайталау, пысықтау. Оқушыларды жеке жұмыс жасауға дағдыландыру, ойлау қабілеттерін дамытып, білімдерін тереңдету.Ұйымшылдыққа, зейінділікке, шапшаңдыққа тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- фигуралардың ауданының формулаларын білу және ауданын таба білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|||||
61 |
6-бақылау жұмысы " Аудан " |
|
|
Фигуралардың ауданы тақырыбы бойынша алған білімдерін тексеру. |
|
|
Тапсырма жазылған парақтар |
Қайталау. Есептер шығару - 7 сағат
|
||||||||||
№ |
Тақырыбы
|
|
|
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Оқып-үйренудің нәтижесі |
Негізгі дерек көздері |
|||
62 |
Төртбұрыштар |
|
|
Төртбұрыштар жайлы алған білімдерін қайталау. Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, математикаға деген қызығушылығын арттыру. Тез ойлап, тез қорытуға және сөйлеу мәнерін дамыту,адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- төртбұрыштардың анықтамаларын, қасиеттерін білу; - төртбұрыштардың элементтері мен периметрлерін есептей білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|||
63 |
Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтары |
|
|
Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтары жайлы алған білімдерін қайталау. Оқушыларды белсенді шығармашылық жұмысқа, іскерлікке, өз бетімен еңбектенуге баулу, білім дағдыларын, ойлау қабілеттерін дамыту.Оқушының зейінін шоғырландыру, ұқыптылыққа, дәлдікке, ұжым намысын жоғары қоюға тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтарын есептеп таба білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|||
64 |
Пифагор теоремасы |
|
|
Оқушылардың Пифагор теоремасы жайлы алған білімдерін қайталау. Оқушылардың ой өрісін дамыту. Өздігімен жұмыс жасау, іздену, шығармашылық қабілеттерін дамыту.Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- Пифагор теоремасын қолдана және жатқа білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|||
65 |
Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі |
|
|
Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі тақырыптары бойынша алған білімдерін қайталау. Оқушылардың теориялық білімдерін іс-жүзінде пайдаланып дұрыс шешім қабылдай білуге дағдыландыру.Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру арқылы мақсатқа жетуге баулу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- шеңбердің, түзудің теңдеуін білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|||
66 |
Фигуралардың ауданы |
|
|
Фигуралардың ауданы тақырыптары бойынша алған білімдерін қайталау. Қасиеттерді есептер шығару барысында қолдана білу дағдысын қалыптастыру, жылдам ойлауды, математикалық тілде сөйлеу қабілетін дамыту.Оқушыларды ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа, білімділікке, математикалық мәдениетке тәрбиелеу.Жүйелі түрде жұмыс істеуге үйрету. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- үшбұрыштар мен төртбұрыштардың аудандарын есептеп таба білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|||
67 |
Фигуралардың ауданы |
|
|
Есептеулерде фигуралардың аудандарын тиімді қолдана білуге машықтандыру. Ізденушілікке баулу, ауызша есептей білуге дағдыландыру. Оқушылардың белсенділігін, зейінін, ойлау қабілетін дамыту. Елжандылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу. |
АКТ, СТО,диалог,жас ерекшелігіне сай оқыту,дарынды балалармен жұмыс,көшбасшы,бағалау |
- фигуралардың аудандарын есептеулерде тиімді қолдана білу; |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, постер, бағалау парақтары, электронды оқулық, интербелсенді тақта, стикерлер, бағыт парақтары, тексеру кілттері, формулалар |
|||
68 |
Қорытынды бақылау жұмысы |
|
|
8-сынып геометрия курсынан алған білімдерін тексеру. |
|
|
Тапсырма жазылған парақтар |
|