Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
8-сынып қмж
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
қысқа мерзімді сабақжоспары
|
Мектеп:Мұхаметқұл Исламқұлов атындағы ЖОМ |
||||
Күні:02.03.2020. |
Мұғалімніңаты-жөні: Асанова ГаухарСадриддиновна |
||||
Сынып:8 |
Қатысқандар: 27 |
Қатыспағандар: |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Иммунитет. Гуморальдық және жасушалық иммунитет. |
||||
Оқумақсаты |
8.1.3.4 гуморальдық және жасушалық иммунитетті салыстыру |
||||
Сабақтыңмақсаты |
|
||||
Бағалау критерийлері (Ойлау дағдылары: жоғары дағдылар) |
|
||||
Тілдік мақсат |
Пәндік лексика және терминология: Иммунитет,лейкоциттер,нейтрофилдер, лимфоциттер, моноциттер,эозинофилдер,базофилдер,фагоцитоз,Т және В-лимфойиттер,жасушалық және гуморальдық иммунитет Оқытудың тілдік мақсаты:Оқушылар мәтінмен жұмыс жасау барысында иммунитет,антиденелер,фагоцитоз типтерін анықтау, оқулықтағы дереккөздерді пайдалану.АВЖ мен ЖИТС жұқпалы аурулардың айырмашылығын кестеге жазу, лейкоциттердің типтері мен қызметтеріне сипаттама беріп, кестеге жазу барысында оқылым, айтылым, жазылым дағдылары дамиды Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Гуморальдық......................... Жасушалық........................... Нейтрофилдер...................... Лимфоциттер........................ Моноциттер......................... Эозинофилдер..................... Базофилдер............................ |
||||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының « Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығына сәйкес оқушыларымыз білімді болуы өзімізге байланысты яғни топта өз бетімен жұмыс жасау барысында қарым қатынас жасау қабілетін нығайту,өмір бойы білім алуға дайын болуға икемді тұлға қалыптастыру. Оқушыларды бір-бірін сыйлауға, құрметтеуге баулу, денсаулық басты байлық екенін оқушыларға ұғындыру. |
||||
Пәнаралықбайланыс |
Информатика 8.4.1.1 адам ағзасына түрлі электронды құрылғылардың әсері туралы мысал келтіру және қорғану тәсілдерін тиімді қолдану Жаратылыстану 6.4.2.2 тірі ағзаларға тән үдерістерді түсіндіру |
||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
|
Сабақбарысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған қызмет (іс-әрекет) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 7 минут |
1.Ұйымдастыру кезеңі:Сәлемдесу, оқушың санын түгелдеу.Психологиялық ахуал қалыптастыру: (С)«Бұл кім?» әдісі арқылы оқушылардың зейінін жинақтау. Оқушылар бір-бірін сипаттайды. «Мозайка» әдісімен қағаз қиындылары арқылы 3 топқа біріктіру. Топқа біріктіру үшін түрлі түсті стикерді (стикердің арқасында белгілі бір сурет берілген) пайдалану. Әрбір топ ұқсас суреттері бар бөліктерді ретке келтіру арқылы біріктіріледі. 1-топ «лейкоциттер» (көк түс) 2-топ. «эритроциттер» (қызыл түс) 3-топ.« тромбоциттер» (сары түс) 2.Ширату жаттығуы. «Таза тақта» әдісі арқылы оқушылар сұраққа жауап береді. - Ағзаны қандай жасушалар қорғайды? \ Эритроциттер, лейкоциттер,тромбоциттер. - Олардың құрылысының ерекшелігі неде? \ қан жасушаларының әрбір түрінің өз ерекшеліктері бар, ол белгілі бір қызмет атқаруға мүмкіндік береді. - Олардың амебаға қандай ұқсастығы бар?\ ядросы бар және қан ағысымен ғана емес ,жалған аяқтармен де(амеба сияқты) қозғалатын, қан тамырларының арасынан шыға алатын қан жасушалары. Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында оқушыларды оқу мақсатымен,бағалау критерийімен таныстыру. |
Қағаз қиындылары |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 7 минут
8 минут 13минут |
1-тапсырма.(ТЖ)«ДЖИГСО» әдісі Топтарға оқулықтағы мәтін бөліп беріледі,оқушылар алдымен жеке, топта оқиды,талдайды.Бір баяндамашы өз тақырыбын басқа топтарға сағат тілімен ауысып түсіндіреді. І топ-Иммунитет – Гумoральдық және жасушалық иммунитеттің ерекшеліктерін салыстыру ІІ топ-Антиденелер – Лейкоциттердің қызметін,лимфоциттердің типтерін сипаттау ІІІ топ –Фагоцитоз – ЖИТС, АВЖ аурулары, иммунитеттің тірі ағзалар үшін маңызына баға беру. Дескриптор: - Гумoральдық және жасушалық иммунитеттің ерекшеліктері салыстырады -Лейкоциттердің қызметін,лимфоциттердің типтерін сипаттайды - ЖИТС, АВЖ аурулары, иммунитеттің тірі ағзалар үшін маңызына баға береді ҚБ:«Пікір алмасу» 2-тапсырма.(Ж)«Ойлан, талқыла, бөліс» әдісі АВЖ (ВИЧ) пен ЖИТС жұқпалы ауруларының негізгі себептерін анықтап ,айырмашылығын кестеге жаз
Дескриптор: -АВЖ жұқпалы ауруларының негізгі себептерін анықтайды -ЖИТС жұқпалы аурулардың негізгі себептерін анықтайды -АВЖ мен ЖИТС жұқпалы аурулардың айырмашылығын кестеге жазады. ҚБ: «Пікір алмасу» 3-тапсырма(Ж) «Негізгі салмақ идеяға кесте» әдісі арқылы лейкоциттердің типтері мен қызметтеріне сипаттама беріңдер
Дескриптор:
ҚБ: «Сөзді тап» |
Биология 8- сынып оқулығы А. Соловьева, Б.Ибраимова 81-84бет
Слайд,қосымша мәліметтер, оқулық
Биология 8- сынып оқулығы А. Соловьева, Б.Ибраимова 82бет Кесте, қалам, қарандаш
8-сынып оқулығы 84 бет |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс: «Плюс, минус, қызықты» «Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады. «Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады. «Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не жайында көбірек білгісі, соны жазад |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және техника қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||
Қабілеті төмен оқушылар «ДЖИГСО» әдісі арқылы мәтінмен жұмыс жасағанда жазылым, айтылым, оқылым дағдылары қалыптасуына барынша қолдау көрсетемін. Қабілеті орта оқушыларға «Ойлан,талқыла,бөліс» әдісі арқылыОқулықтағы тапсырмаларды орындау арқылы белсенділігі жоғары оқушылар дереккөздерге сүйенеді.Сабақ барысында топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға көмек беру, білімін шыңдау барысында ынтымақтастық жүзеге асырылады. Сабақ барысында қабілеті жоғары оқушыларға «Негізгі салмақ идеяға кесте» әдісі арқылы өз пікірлерін айтуына мүмкіндік береді,зерттеу аясында құнды идеяның тууына бағытталады, тақырыпты әртүрлі қырынан ашу үшін түрлі оқу материалдарын пайдаланып кесте толтырады |
Оқушының оқу нәтижесінің үнемі
ілгерілеп және дамып отыруына ықпал ететін, мұғалім мен оқушы,
оқушы мен оқушы арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін үдеріс
қалыптастырушы бағалау болып табылады. Оқыту үдерісінде әр оқушының
ілгерілеуі мен ағымдағы түсіну деңгейі Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |