Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
8-сынып Танымдық даму КТЖ Зиятының орташа түрде бұзылысы бойынша
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін» «Келісемін»
атындағы Директордың оқу ісі
қазақ орта мектебінің директоры: жөніндегі орынбасары ________________ ______________
Тақырыптық-күнтізбелік жоспары
Үйден оқыту
-
Пән мұғалімі:
-
Пәні: Танымдық даму
-
Сыныбы: 8
-
Оқу жүктемесінің көлемі: аптасына - 1 сағат, жылына – 34сағат
-
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы №604 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
-
«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығының 533-қосымшасына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы
-
ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2018 жылғы 20 қыркүйектегі №469 бекітілген бұйрықтың 105- қосымшасын басшылыққа ала отырып жасалды.
2024 – 2025оқу жылы
8 - сынып оқушыларына арналған «Танымдық даму» пәнінен жаңартылған мазмұндағы
КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
Түсінік хат
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар зиятының орташа түрде бұзылыстары бар 8-сынып білім алушыларға арналған «Танымдық даму» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес әзірленді.
8-сыныпқа арналған «Танымдық даму» оқу пәнінің базалық мазмұны: 1) сенсорлық процестерді және кеңістіктік-уақыттық бағдарлауды дамыту.
Әңгімеге қатысу; сыбырлап сөйлеуді қолдану (сөздер мен сөз тіркестері). Үзіндіден, әуеннен таныс әндер мен өлеңдерді тану. Әлеуметтік маңызы бар күнделікті және қалалық шуларды тану.
Көрнекі тексеру: адамдардың, жануарлардың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын анықтау. Геометриялық көлемді және жазық пішіндерді тану; аппликация мен конструкциядағы заттарды орналастыру кезінде түстер мен пішіндердің кезектесуі. Стильдендірілген суреттердегі заттарды тану: контурлық, штрихтік, нүктелі, әріптер, сандар, салалық бейнелердегі заттар. Сюжеттік суреттер сериясын қалпына келтіру.
Объектілердің кеңістіктік орналасуына байланысты ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау. Қоғамдық көлікте, қоғамдық мақсаттағы орындарда бағдарлау. Ерекше жағдайдағы объектілерді, басқа объектілерге және бақылаушыға өзгерген кеңістіктік қатынастарды тану. Құмда, суда, ауада сурет салу. Заттардың кеңістіктік қатынастарын білдіретін сөздерді түсіну және қолдану.
Бір аптаға арналған оқиғалардың сурет күнтізбесін құру және пайдалану. Апта күні; оқиға күні. Күнтізбе бойынша демалыс және мереке күндерін табу.
Заттардың салмағын/ауырлығын, олардың температурасын, консистенциясын, заттардың бетін қабылдау. Заттың жанасуы (визуалды үлгі бойынша). Жанасу орнын анықтау;
2) қозғалыс саласын дамыту. Кескінді аяқтау; жиектерді, ою-өрнектерді, әртүрлі конфигурациялардың толқынды, көлбеу, түзу және нүктелі сызықтарын салу; берілген бағыттағы сызықтар. Ертегі кейіпкерлеріне, мультфильмдер мен фильм кейіпкерлеріне, қиялдағы заттармен әрекеттерге, позалар мен би қимылдарына еліктеу. Әр түрлі эмоционалды күйлердің мимикасын қайталау;
3) зияткерлік саланы дамыту. Берілген суреттер, ойыншықтар, таңбалар (әріптер, сандар), әрекеттер, қозғалыстар сериясын ойнату. Есте сақтау бойынша өрнектер мен суреттер салу. Өлеңдерді жатқа айту, ертегілерді айту. Мәселелер бойынша өткен күн, апта оқиғалары туралы әңгімелеу.
Себеп-салдарлық байланыстарды орнату (сюжеттік сурет, суреттер сериясы, мультфильм). Сюжеттік картиналар сериясы бойынша оқиғалар тізбегін анықтау. Сюжеттік картиналар сериясының мағынасын түсіну, басты кейіпкерлерді, негізгі оқиғаларды бөліп көрсету. Шама параметрлерін тану, атау.
Таныс заттардың, объектілердің негізгі элементтерін, бөлшектерін, бөліктерін тану және атау. Жалпылама сөздерді қолдану. Жұмбақтарды болжау. Театрландырылған іс-шараларға қатысу, музыкаға би орындау. Нысанды, объектіні сипаттама бойынша, бөлшегі, бөлігі, контуры бойынша тану. Зейінді дамытуға арналған ашық ұжымдық ойындарға қатысу. Бөлшектерді, заттарды, объектілерді сұрыптау және жүйелеу
Үйден оқытылатын 8 сынып оқушысы Пәні: «Танымдық даму» Пән мұғалімі:
Тақырыбы |
реті |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны
саны |
мерзімі |
Ескерту |
||||||||||||||||
|
1 –тоқсан 8 сағат |
|
|
|
|||||||||||||||||
1.1. Есту арқылы қабылдауды дамыту |
1 |
8.1.1.1 айналадағылардың сөйлеу тілін мұқият тыңдау, тыңдау қалпын ұстау, сөйлеушінің көзі мен аузына қарау 8.1.1.2 дыбыстардың санын ажырату және қайталау |
1
|
06.09
|
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
1.2. Көрнекі қабылдауды дамыту |
2 |
8.1.2.1 объектілерді мақсатты түрде тексеру (көзбен қарау) тексеру (көзбен қарау) 8.1.2.2 адам мен жануарлардың ерекшеліктерін, айырмашылықтарын және ұқсастықтарын табу 8.1.2.3 геометриялық көлемді және жазық пішіндерді ажырату |
1
|
|
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
1.3. Кеңістік-уақыт бағдарын дамыту |
3 |
8.1.3.1 кеңістіктегі орналасуына қарай объектілердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау 8.1.3.2 кескіндерді көшіру (кейінге қалдырылған) 8.1.3.3 берілген бағытта қозғалу 8.1.3.10 бір аптаға оқиғалар күнтізбесін мұғалімнің көмегімен жасау |
1
|
|
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
1.4.Тактильді-моторлы қабылдауды дамыту
|
4 |
8.1.4.1 әртүрлі заттардың салмағын ажырату (мақта, шеге, жолақ) |
1 |
|
|
||||||||||||||||
2.1. Ұсақ моториканы дамыту |
5 |
8.2.1.1 суреттерді аяқтау |
1 |
|
|
||||||||||||||||
8.2.1.2 сызық ішінде түзу, көлбеу, үзік сызықтардан тұратын жиектерді салу |
|
||||||||||||||||||||
2.2. Мимика және пантомимиканы дамыту |
6 |
8.2.2.1 ертегі кейіпкерлерінің, мультфильм кейіпкерлерінің және фильмдердің мимикасы мен қимылдарына еліктеу |
1
|
|
|
||||||||||||||||
3.1. Есте сақтау қабілетін дамыту |
7 |
8.3.1.1 ойыншықтар мен суреттердің берілген орналасуын қайталау 8.3.1.2 таңбалар қатарын (әріптер, сандар) салу |
1 |
|
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
3.2.Сөйлеу мен ойлауды дамыту |
8 |
8.3.2.1 себеп-салдар байланысын анықтау (сурет, суреттер сериясы, мультфильм) 8.3.2.2 сандық параметрлерді ажырату
|
1 |
|
|||||||||||||||||
|
2-тоқсан 8 сағат |
|
|
|
|||||||||||||||||
1.1. Есту арқылы қабылдауды дамыту |
1 |
8.1.1.3 есту арқылы сөйлеу мен ән айтуды ажырату 8.1.1.4 әр түрлі сипаттағы дыбыстар мен шуларды ажырату |
1 |
|
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
1.2. Көрнекі қабылдауды дамыту |
2
|
8.1.2.4 аппликацияда және дизайнда объектілерді орналастыру кезінде түстерді алмастыру 8.1.2.5 түстерді әрекетке нұсқау ретінде пайдалану |
1 |
|
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
1.3. Кеңістік-уақыт бағдарын дамыту |
3 |
8.1.3.4 қоғамдық көлікте бағдарлау: автобуста, троллейбуста, трамвайда, метрода 8.1.3.5 қоғамдық орындарда бағдарлау: театрда, циркте, әлеуметтік қызметтерде 8.1.3.11 сағат бойынша уақытты анықтау |
1 |
|
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
1.4. Тактильді-моторлы қабылдауды дамыту |
4 |
8.1.4. 2 үлгіні пайдаланып сипауарқылы танысжәнебейтанысзаттарды табу |
1 |
|
|
||||||||||||||||
2.1. Ұсақ моториканы дамыту |
5 |
8.2.1.3 ырғақты өрнектерді салу, әртүрлі конфигурациядағы толқынды сызықтарды, көлбеу түзу және нүктелі сызықтарды салу 8.2.1.4 шектеулі кеңістікте бағытын өзгерте отырып сызықтар салу |
1 |
|
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
2.2. Мимика және пантомимиканы дамыту |
6
|
8.2.2.2 позаларды және басқа адамның қимылдары қайталау («Айна» ойыны) |
1 |
|
|
||||||||||||||||
3.1. Есте сақтау қабілетін дамыту |
7 |
8.3.1.3 қимылдарды есте сақтау 8.3.1.4 есте сақтау бойынша үлгілерді салу |
1 |
|
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
3.2. Сөйлеу мен ойлауды дамыту
|
8 |
8.3.2.3 негізгі элементтерді, бөлшектерді тұтас объектіде, тақырыпта оқшаулау 8.3.2.4 сөйлеуде жалпылау сөздерді қолдану
|
1
|
|
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
3-тоқсан 10сағат
|
|
|
|
||||||||||||||||||
1.1. Есту арқылы қабылдауды дамыту |
1 |
8.1.1.5 шуларға эмоционалды түрде әрекет ету 8.1.1.6 сыбырлап сөйлеуді ажырату (сөздер мен сөз тіркестері) |
1 |
|
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
1.2.Көрнекі қабылдауды дамыту |
2 |
8.1.2.6 берілген ортадағы геометриялық пішіндерге ұқсас заттарды табу 8.1.2.7 стильдендірілген бейнелердегі объектілерді тану: контур, сызық, нүкте |
1 |
|
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
1.3. Кеңістік-уақыт бағдарын дамыту |
3 |
8.1.3.6 триминолардан фигураларды жасау 8.1.3.7 әдеттен тыс позициялардағы, басқа объектілермен және бақылаушымен өзгерген кеңістіктік қатынастардағы объектілерді тану 8.1.3. 12 жыл мезгілдері бойынша мерекелерді атау |
1 |
|
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
1.4. Тактильді-моторлы қабылдауды дамыту |
4 |
8.1.4.3 жанасуларды локализациялау |
1 |
|
|
||||||||||||||||
2.1. Ұсақ моториканы дамыту |
5 |
8.2.1.5 объектінің толық бейнесін алуүшін объектінің жартысын толық сызу |
1 |
|
|
||||||||||||||||
2.2. Мимика және пантомимиканы дамыту |
6 |
8.2.2.3 адамның әртүрлі эмоционалдық күйлерін (таңдану, қорқыныш, қуаныш) тану |
1 |
|
|
||||||||||||||||
2.2. Мимика және пантомимиканы дамыту |
|||||||||||||||||||||
7 |
8.2.2.4 елестететін заттармен әртүрлі әрекеттерге еліктеу |
1 |
|
|
|||||||||||||||||
3.1. Есте сақтау қабілетін дамыту |
8
|
8.3.1.5 өлеңді жатқа айту |
1 |
|
|
||||||||||||||||
3.2. Сөйлеу мен ойлауды дамыту |
9
|
8.3.2.5 сюжетті суреттер сериясынан оқиғалар тізбегін анықтау
|
1 |
|
|
||||||||||||||||
3.2. Сөйлеу мен ойлауды дамыту |
10 |
8.3.2.6 сюжеттік картиналар сериясының мағынасын түсіну, басты кейіпкерлерді, негізгі оқиғаларды анықтау |
1 |
|
|
||||||||||||||||
4-тоқсан 8 сағат |
|
|
|
||||||||||||||||||
1.1. Есту арқылы қабылдауды дамыту |
1 |
8.1.1.7 таныс әндерді үзінді немесе әуен бойынша тану 8.1.1.8 әлеуметтік маңызы бар үй шаруашылығы, қалалық шуларды ажырату |
1 |
|
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
1.2. Көрнекі қабылдауды дамыту |
2 |
8.1.2.8 қабаттастырылған кескіндердегі әріптерді, сандарды, заттарды тану 8.1.2.9 үлгі бойынша сюжетті суреттер қатарын құрастыру 8.1.2.10 қатардың ретін көшіру (әріптер, сандар, пішіндер, түстер) 8.1.2.11 бөлшектерден әріптер мен сандар құрастыру (таяқша, ермексаз, ауада) |
1 |
|
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
1.3. Кеңістік-уақыт бағдарын дамыту |
3 |
8.1.3. 8 берілген заттарды құмға, суға, ауаға салу 8.1.3.9 сөйлеуде заттардың кеңістіктік қатынастарын білдіретін сөздер мен көсемшелерді қолдану 8.1.3.13 уақыт кестесінің көмегімен жұмыс күндерін, демалыс және мереке күндерін анықтау |
1 |
|
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
1.4. Тактильді-қозғалыс қабылдауын дамыту |
4 |
8.1.4.4 үлгі бойынша әртүрлі беттік құрылымы бар материалдарды және заттарды (қырлы, тікенді, жұмсақ) жанасу арқылы тану |
1
|
|
|
||||||||||||||||
2.1. Ұсақ моториканы дамыту |
5
|
8.2.1.6 қарапайым лабиринттер арқылы үздіксіз сызықтар салу |
1 |
|
|
||||||||||||||||
2.2. Мимика және пантомимиканы дамыту |
6
|
8.2.2.5 эмоционалды күйлерді (таңдану, қорқыныш, қуаныш) қайталау |
1 |
|
|
||||||||||||||||
3.1. Есте сақтау қабілетін дамыту |
7 |
8.3.1.6 сұрақтар қойылғанда өткен күндегі немесе аптадағы оқиғалар туралы айту |
1 |
|
|
||||||||||||||||
3.2. Сөйлеу мен ойлауды дамыту |
8 |
8.3.2.7 визуалды есептерді шешу (Сеген тақталары, Коос текшелері, Монтессори материалдары) 8.3.2.8 қалғандарына ортақ сипаты жоқ бір тармақты алып тастау («Төртінші тақ») 8.3.2.9 орындалған тапсырманы үлгімен салыстыру |
1 |
|
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
|