Материалдар / 8-сыныпқа арналған оқыту әдісі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

8-сыныпқа арналған оқыту әдісі

Материал туралы қысқаша түсінік
8-csyg j0sne 2l3c3
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2021
893
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

2- ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ

8- сынып, Қазақ әдебиеті

Бөлім: «Көркем әдебиет және эпикалық сарын»

Білім алушының аты-жөні:Абдулгазинова Макпал

Күні:23.11.2020

Ұзақтығы - 40 минут

Түсіну және жауап беру - 10 минут

Анализ және интерпретация - 10 минут

Бағалау және салыстыру - 20 минут

Балл саны - 15

Тапсырмалар түрлері

Көп таңдауы бар сұрақтар

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар

Жазбаша толық жауапты қажет ететін сұрақтар



Жиынтық бағалаудың құрылымы


Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 бөлімнен тұрады: бірінші бөлім - түсіну және жауап беру, екінші бөлім - анализ және интерпретация, үшіншісі - бағалау және салыстыруды тексеруге арналған.


1- Тапсырма. Бір немесе бірнеше жауабы бар тест тапсырмалары


1. «Үш қиян» толғауында айтылған өзен атаулары [1]

A) Қараша, Құбан

B) Ертіс, Созан

C) Үлбі, Қарасу

D) Самар, Арыс

E) Шу, Телағыс

2. Теңеулі тіркестер [1]

A) Алма мойын, қараша үй

B) Қайырсыз жер, сар ала алтын

C) Емендей белі, жібектей жалы

D) Аруақты ер, жеті жұрт

E)Олжалы жер, аузы түкті

3. Шәкәрімнің «Жастарға» өлеңінің басты идеясы [1]

A) Ел мен жерді қорғауға шақыру

B) Жастар ұйымын құруға шақыру

C) Отаршылдыққа қарсы шығуға шақыру

D) Абайдан тағылым алуға шақыру

E) Ат баптап, саятшылық құруға шақыру


4-6- тапсырмалар бірнеше жауабы бар тапсырмалар


4. «Үш қиян» шығармасындағы үш қиян атаулары [1]

A) Жайықтың бойы – майлы қиян

B) Қабыршақтының бойы – шаңды қиян

C) Еділдің бойы – қанды қиян

D) Сақмардың бойы – майлы қиян

E) Есілдің бойы – қанды қиян

F) Ақсудың бойы – майлы қиян

G) Маңғыстау бойы – шаңды қиян

H) Ертістің бойы – шаңды қиян


5. «Еңлік-Кебек» дастанында көтерілген мәселелер [1]

A) Әйел теңсіздігі мәселесі

B) Отаршылдыққа қарсылық мәселесі

C) Жастардың бас бостандығы мәселесі

D) Білім мен ғылым мәселесі

E) Соғыс, теңдік сұрау мәселесі

F) Рулардағы жер бөлісу мәселесі

G) Билер кеңесін құру мәселесі

H) Ескілік салтқа қарсылық мәселесі


6. «Еңлік-Кебек» дастанындағы Еңлік айтқан өлең жолдары [1]

A) Артқы өмірді әзір біз қоя тұрып, Ойнап-күлсек қайтеді біраз заман?

B) Жас түзеліп, түрленіп ержетпей ме, Бойындағы балалық бір кетпей ме...

C) Соғысқа сылтау таппай отырғанда, Бүлдірмелік Матай мен Тобықтыны

D) Түнеукүні айтқан уағда қайда, Кел, кетелік, кідірмей осындайда...

E) Түлкіні бір Матайдың көзі шалды, «Мынаны кім берген?» деп қолына алды

F) Көшсем қоныс, отырсам, көмегім жоқ, Көрсетемін, қайтейін тыныш жатам

G) Қыздан сорлы бола ма бұл жалғанда, Кез болмаса, өзінің сүйер теңі?

H) Ей, жұртым! Бір-екі ауыз сөз айтайын, Әйтеуір өлтіруің тұр ғой дайын...


2- тапсырма. «Жастарға» өлеңінен берілген үзіндіні креативті өңдеп жазыңыз (өз өңдеуіңіз, жаңа ой) [2]


Өлеңнен үзінді

Менің өңдеуім

Қой, жігіттер, күн болды ойланарлық,
Білім, әдет, ақылды ойға аларлық.
Надандықтан еліріп босқа жүрсек,
Мына заман көрсетер бізге тарлық!

жігітттер уақыт келді ойланайық

уақытымызды босқа құртып жүрсек

жамандаққа еріп кетерміз

қиыншылықты көрсетер бізге


3- тапсырма. «Еңлік- Кебек» дастанынан алынған үзіндіні талдап, автордың айтпақ ойын, автор бейнесін өз сөзіңізбен, өз көзқарасыңыз тұрғысынан талдап жазыңыз [3]


өз ойым- автор егер сіз өзіңізді дамытпасаңыз, онда сіз жай қоғамда қажетсіз болып қаласыз, тіпті сіздің достарыңыз бен таныстарыңыз қайтыс болғаныңызды білмейді деп айтқысы келді

Өткен адам болады көзден таса,
Өлді-өшті, оны ешкім ойламаса.
Ол кетсе де белгісі жоғалмайды,
Керектісін ескеріп, ұмытпаса.
Ақыл деген - денеге егулі дән,
Суғарылса кіреді оған да жан.
Ақылдың өсіп-өніп зораймағы -
Көрген, білген нәрседен ғибрат алған.
Есітіп, біліп, көз көріп, ойға салмақ,
Өткен істен адамзат бір үлгі алмақ.
Қызықпақ, не жек көрмек, жиіркенбек,
Бастан кешкен әр істен белгі қалмақ.
Ақылдың кей іс жауы, кей іс досы,
Бұл екі істен болмайды өмір босы.
Досыңды жау, дұшпанды дос көрсетіп,
Көзді байлап нәпсінің қылғаны осы.


4- тапсырма. Берілген әдеби сын-пікірді негізге ала отырып, өзіндік сыни пікір жазыңыз. [4]


«"Еңлік-Кебек" дастаны – бір-бірін сүйген жастардың махаббатын жыр еткен туынды. Жырдан тек ғашықтардың кездесу, сүйіп қалып, кіршіксіз махаббатқа бөленгенін көрмейміз. Оған қоса сол замандағы халықтың сана-сезімі, салт-дәстүрі, адамдардың мінез-құлқымен танысамыз. Автор трагедияны жеткізе алған. Шығарманы оқып болған соң бүкіл жан-дүниең тебіреніп, күрсінесің. Бұл дастанның қисынды жазылғанын, ал автордың шебер екенін дәлелдейді.




Балл қою кестесі


Жауап

Балл

Қосымша

ақпараттар

1- тапсырма








1


1

2


1

3


1

4


1

5


1

6


1

2- тапсырма

23

Өлеңнен берілген үзіндіні креативті өңдеп жазады

2


3- тапсырма

2

Дастаннан алынған үзіндіні талдап, автордың айтпақ ойын, автор бейнесін өз сөзімен, өз көзқарасы тұрғысынан талдап жазады

3


4- тапсырма


Берілген әдеби сын-пікірді негізге ала отырып, өзіндік сыни пікір жазады

4


1

Берілген сыныи пікірді басшылыққа алады

1


2

Өзінің көзқарасын білдіреді

1


3

Заманауи тұрғыда ойын жеткізеді, мысал келтіреді

1


4

Сауатты жазады

1


Барлығы


15 балл



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!