Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / 9-сынып "Бәйтерек поэмасындағыавтордың мәңгілік мұратқа бағытталған ел тағдырына көзқарасы" тақырыбы
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
9-сынып "Бәйтерек поэмасындағыавтордың мәңгілік мұратқа бағытталған ел тағдырына көзқарасы" тақырыбы
Материал туралы қысқаша түсінік
9-сынып "Бәйтерек поэмасындағыавтордың мәңгілік мұратқа бағытталған ел тағдырына көзқарасы" тақырыбы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ
жоспары
Бөлім:
Мәңгілік Ел – мәңгілік
мұрат
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің
аты-жөні:
Сынып:9
Қатысқан оқушылар
саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың
тақырыбы
"Бәйтерек" поэмасындағы автордың мәңгілік мұратқа
бағытталған ел тағдырына
көзқарасы.
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
9.2.2.1 автор бейнесінің
идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау
жасау
Бағалау
критерийі
Шығармадағы
авторбейнесінің
идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі
рөлінанықтайды
Ойлау
дағдыларының
деңгейі
Қолдану,
талдау
Құндылықтарға
баулу
Тарихтың, мәдениет пен
тілдің біртұтастығы
(6-құндылық)
Пәнаралық
байланыс
Қазақ
әдебиеті,тарих
Осыған дейін меңгерілген
білім
автор стиліне сүйене отырып,
шығармашылық жұмыс жазу
Жоспар
Сабақтың кезеңі/
уақыт
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушыларды тақырыпқа
қатысты сурет қиындылары
арқылы
4 топқа бөлу. Топ
өздеріне түскен суреттер туралы айтып
өтеді.
Сабақ тақырыбы, мақсаты,
бағалау критерийі, күтілетін нәтижелер
талқыланады.
Қызығушылықты
ояту.Топтық
жұмыс.
«Сөздік гол»
ойыны.
Оқушыларсынып бөлмесінің бұрыштарына жасырынған сөздердің
анықтамасын табады.
Түсіндіру
жолы:
Сынып бөлмесіне 4 жерге сандық
ұғымды білдіретін (сурет) бүктеме парақшаларды іліп
қою.
ОқушыларMtdi.kzсайты арқылы сөздердің
анықтамасын табады.Бұл ойын оқушылардың лексикалық қорларын
дамытуға септігін тигізеді.Оқушылардың ойын кезіндегі белсенділігі
жарыс нәтижесін дұрыс есепке алуға байланысты болады. Оқушылар өз
бойындағы жетістік пен кемшілікті біліп
отырады.
Ойын шарты бойынша екі суретте
жазылған сөздерді параққа ретімен түсіріп, анықтамасын жазып,
сөйлем құрау.Ретімен анықтамасын тапқан топ «гол» деп белгі
береді.
Сөз
Біздің
анықтама
Сөздіктегі
анықтама
Сөйлем
пір
қолдап-қорғаушы рух,
аруақ.
Құлқын
тамақ,
кеңірдек
Қара бастың
қамы
өз
пайдасы
Пақыр
халі мүшкіл байғұс,
сорлы.
Томаға
қыран құстың көзін жауып
тұру үшін басына кигізіп қоятын былғары
тұмылдырық.
Тулақтай
жүн сабау үшін немесе
төсеніш үшін пайдаланатын, кептіріп қатырылған шикі
тері.
Тарпаңдай
жабайыланып кеткен
жылқы.
Ғазауатқа
мұсылман діні жолындағы
қасиетті соғыс.
Дескриптор:
жасырынған сөздерді
рет-ретімен дұрыс таба
біледі;
сөздерге берген
анықтамалары сөздікпен сәйкес
келеді;
құраған сөйлемдері
көркем әрі түсінікті.
ҚБ
Оқушыларды тақырыпқа қатысты
сурет қиындылары
арқылы
4 топқа бөлу. Топ өздеріне
түскен суреттер туралы айтып
өтеді.
ҚБ
ҚБ
ҚБ
9-сынып қазақ әдебиеті
Сабақтың
ортасы
Мағынаны тану.
Топтық жұмыс.Оқушылар мұғалім құрастырған
сұрақтарға жауап береді. Олар өз жауаптарын серіктестерімен
талқылайды.
Мұғалім
оқушыларға өлең туралы сұрақтары жазылған тапсырма парақтарын
таратады. Олар Блум Таксономиясы арқылы бөлінуі қажет. Оқушылар
сұрақтарды талқылап, сыныпқа таныстыратын топтық шешім (жауап)
қабылдайды.
1-2
топтарға:
Бағалау
Поэмадағы азаттық, тәуелсіздік
ұғымдарына өз көзқарасыңызды
білдіріңіз.
Жинақтау
Бәйтеректі тақырып етіп
алудағы ақынның мақсаты неде? Поэмадан қандай қорытынды шығаруға
болады?
Талдау
Автор поэмада қазақ халқының
өткен тарихы мен бүгінгі заманын қалай
бейнелеген?
Қолдану
. Өлеңде Елбасы бейнесі қалай
бейлеленген?
Түсіну
Автор поэмаға өзекті оқиғаны
арқау еткен бе? Бұл оқиға бүгінде өзекті ме? 2 мысал
келтіріңіз.
Білу
Өлеңнің идеясы неде? Автор
идеясын қалай жүзеге
асырған?
3-4
топтарға:
Бағалау
Салыстырыңыз. Н.Айтұлының
«Бәйтерек» поэмасы мен Маралтай Ыбыраевтың «Көшбасшы» поэмасындағы
ортақ идеяны салыстыр
Жинақтау
Қазақ халқының өткен өмірі
поэмада қалай көрініс
тапқан?
Талдау
Авторды осы туындыны шығаруға
не итермеледі?
Қолдану
Кейіпкер іс-әрекетіне
байланысты қандай нақыл сөз, мақал-мәтел айтар едіңіз? Шығармадағы
сөз кестелерін, ой айшықтарын тап. Қыл қобыздай, алмастай
жарқылдаған, пайғамбардай, ошақтың үш бұтындай, сиырдың
бүйрегіндей, ұршықтай,
көкжалдай-теңеу, Алатаудыңмұзбалағы, Сарыарқа сайын
дала-жер кіндігі, Нұрсұлтан-арқа тірек, алтын діңгек, халқы-бала,
самсаған қара орманым-байтақ елім-метафора, қызыл тіл, ақ қағаз
алтын қалам, ақ сарай, қара қылды, көк дауылы, көк семсер, сайын
дала, қара
орманым-эпитет).
Түсіну
Автор поэмаға өзекті оқиғаны
арқау еткен бе? Бұл оқиға бүгінде өзекті ме? 2 мысал
келтіріңіз.
Білу
Поэмада ұлттық құндылықтар мен
адами құндылықтарды көрсететін үш дәлел
келтіріңіз.
Оқушылар
жұмыстарын сыныпқа таныстырады. Өз жұмыстарын дескрипторларға
сәйкес бағалайды.
Дескриптор:
поэмада көтерілген
мәселелерді бүгінгі күнмен
салыстырады;
Автор бейнесінің
идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі
рөлі
Дескриптор:
поэмадағыавторбейнесінің
идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі
рөлінанықтайды;
өз ойын мысалдармен
дәлелдейді.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз