Математика пән мұғалімі
Сатымбекова Сарсекуль Хамитбековна
Алгебра 9
сынып
Сабақтың
тақырыбы: «Бір немесе екі
айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі.Теңсіздіктерді
дәлелдеу»
Сабақтың түрі: Қайталау,
бекіту сабағы.
Сабақтығң мақсаты:.1. Екі
айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін шешу әдіс тәсілдерін
меңгерту.Теңсіздіктерді дәлелдеп үйрету.
2.. Логикалық ойлау жүйесін
дамыту.
Сабақ
барысы.
1.Оқушыларда достық
ынтымақтастық атфосмерасын орнату мақсатында бір біріне жылы сөздер
айтады, сәттілік тілейді.
2.Оқушыларды сабақ тақырыбы
мен мақсатымен таныстыру
Сабақ басталысымен бағалау
парағын тарату.
Ол парақта оқушылар- сабақ
барысы мен тапсырмалар саны бағалау шәкілерімен хабардар болып
жетістікке жету сатыларын бағамдайды.
Өзін өзі бағалау
парақшасы
Аты
жөні
|
Ойлан
тап
|
Тест
|
Бір айнымалысы бар
теңсіздіктер жүйесін шешу
|
Екі айнымалысы бар
теңсіздіктер жүйесін шешу
|
Өзіндік
жұмыс
|
Теңсіздікті
дәлелдеу
|
қорытынды
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Әрбір бөлім бойынша сұрақтар
қойылады немесе тапсырма беріледі. Қандай тапсырма қандай ұпаймен
бағаланатынын мұғалім белгілеп айтып отырады. Оқушылар өздерін
бағалайды.
Ойлан-тап
Тура ма? 1.Егер теңсіздіктің
екі жағына да бірдей санды қосса(азайтса) көбейтсе бөлсе өзіне тең
теңсіздік шығады. (иа)
2. Егер теңсіздіктің бір жақ
бөлігінен екінші жағына кез келген мүшесін көшірсе таңбасы қарама
қарсы болып өзгереді(иә)
3. Егер теңсіздіктің екі
жағына да бірдей санды көбейтсе( бөлсе) өзіне тең теңсіздік шығады.
(иә)
4. Егер теңсіздіктің екі
жағына да бірдей теріс санды көбейтсе( бөлсе) өзіне тең теңсіздік
шығады. (жоқ)
5. Егер теңсіздіктің екі
жағына да бірдей теріс санды көбейтсе( бөлсе) әрі теңсіздікті
қарама қарсы таңбаға өзгертсе өзіне тең теңсіздік шығады.
(иә)
6. Айнымалысы бар өрнек? (
теңдеу)
7. Кез келген санда және
өсімдікте болады тіпті теңдеуде де
болады?(түбір)
8. Екінші дәрежелі деп
аталатын теңсіздік атауы? (
квадраттық)
9. Параболаның тармақтарының
бағыты неге байланысты болады? (
х² тың алдындағы
коэффициентіне байланысты)
10. Келтірілген квадрат теңдеуге
мысал келтіріңдер.
11. Теңсіздікті шешу дегеніміз
не?
12. Теңсіздікті дәлелдеу деген
нені білдіреді?
Сұраққа жауап берулеріне орай
бағалау парақшаларына бағаларын қойып
отырады.
(Жұптасқан жұмыс) 4 есептен
тұратын тапсырмаларды жұптасып орындайды
Бірінші
нұсқа:
1.Теңсіздіктер жүйесін кескіндеп
жауабын жазыңыз
|
А
)
|
В
)
|
С
)
|
Д
)
|
жауабы:
|
2. Теңсіздіктер жүйесінің ең
үлкен бүтін шешімін жазыңыз:
|
А)1
|
В)2
|
С)3
|
Д)0
|
жауабы:
|
3. Теңсіздіктер жүйесінің ең кіші
бүтін шешімін табыңыз
|
А)-4
|
В)-3
|
С)-5
|
Д)0
|
жауабы:
|
4. Теңсіздіктер жүйесінің шешімі
қандай натурал сан болады:
|
А)
1
|
В)2
|
С)3
|
Д)4
|
жауабы:
|
Екінші
нұсқа
1. Теңсіздіктер жүйесін кескіндеп
жауабын жазыңыз
|
А
)
|
В
)
|
С
)
|
Д
)
|
Жауабы
|
2. Теңсіздіктер жүйесінің ең
үлкен бүтін шешімін жазыңыз :
|
А)6
|
В)5
|
С)4
|
Д)0
|
Жауабы
|
3. Теңсіздіктер жүйесінің ең кіші
бүтін шешімін табыңыз :
|
А)-10
|
В)-6
|
С)1
|
Д)6
|
Жауабы
|
4. Теңсіздіктер жүйесінің шешімі
қандай натурал сан болады :
|
А)
5
|
В)6
|
С)1
|
Д)4
|
Жауабы
|
Тест
жауаптары:
1 нүсқа.
1-Д ; 2-В; 3-А; 4-Д.
2 нұсқа.
1-с; 2-В; 3-А; 4-В.
Оқушылар карточкамен алмасады
және дайын жауаптарын тексеріп әрбір дұрыс жауапқа- 1 ұпайдан
қояды.
Топпен жұмыс.оқушыларға
смайликтер таратылып топтарға бөлініп
отырады.
Постер
тапсырмалары: Берілген теңсіздіктің
геометриялық кескінін көрсету.
А)
1 топ:
х²+у² В)
2 топ
х²+у²
-
Берілген теңсіздіктің кез
келген екі шешімін табыңыздар:
А)
2х²+у В)
у
2.
А(1;0) ; В(3;3); С(-1;0); Д( 5;1) берілген нүктелердің қандай
жұбы теңсіздік шешімі бола алады
А)
у В)
у
3.Координата бойынан мына
теңсіздіктерді кескіндеңдер
А) В)
4.
Является ли решением системы неравенств пара значений переменных
(х;у)
А)
х=5; у=2 В) х=-3; у= 1
Мәні берілген берілген жұптар
теңсіздіктер шешімі бола ала ма?
Өзіндік
жұмыс : Теңсіздікті дәлелде (жеке
жұмыс)әр оқушыға теңсіздікті дәлелдеу
ұсынылады
-
4 (
а+1) +а -5( 7+а)
-
(а-3)²- а( а-3)
-
2х²+4х +у²+2ху+7
-
х²+10у²+6ху+2у+4
-
+х
-
-
(х+у)²
Сергіту
сәті. Берілген теңсіздіктерде қате
кеткен .Соны анықтаңдар
А)
3х²-7х+4 (-
В)
2х²+5х-7 (-3,5;
С)
2х²-х-6 (-1,5; 2)
Сонымен оқушылардың соңғы
тапсырмасы тексеріліп бағалау парақшалары жинап алынып әрбір оқушы
білім деңгейіне сай бағаланып күнделіктеріне
қойылады.
Үй тапсырмасы беріліп
күнделікке жазылуы қадағаланады..