Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
9-сынып қазақ әдебиеті
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: Атадан қалған асыл сөз |
Мектеп: |
|||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||
Пәні: қазақ әдебиеті Сынып: 9 |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Төле би «Ер бақыты - әйел» |
|||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік – композициялық талдау жасау |
|||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: шығарманың мазмұнын түсініп сюжеттік-композициялық талдау жасайды Көпшілік оқушылар: шығарманы шынайы өмірмен байланыстырады.. Кейбір оқушылар: Тақырып көлемінде өз көзқарастарын өмірмен байланыстыра отырып, түйінді ой айта алады. |
|||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Нақты тақырыпқа арналған сөздік қор мен терминология: , Би,қызыр,шапқыншы, бай,кембағал. __________________________________________________________ Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: -менің пікірімше......, -менің ойымша......, -автор ойына жүгінсек......._________________________________________________________ Талқылауға арналған сұрақтар: Шығармадан алған әсерлеріңіз қандай? Қандай жаңа идея ұсынған болар едіңіз? Шығарманың «Ер бақыты -әйел» аталуының себебін қалай түсіндіресіз? |
|||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы (6-құндылық) |
|||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақстан тарихы, қазақ тілі |
|||||||||||||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Әнет баба «Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?» |
|||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезені.: Сәлемдесу, оқушының назарын сабаққа аудару. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Шаттық шеңбері» Топқа бөлу: «Шаңырақ» ондағы уық төрт түсті лента арқылы топқа бөлінеді 1-топ «Шаңырақ» (көк түс ) 2-топ «Уық» (жасыл) 3-топ «Кереге» (қызыл) 4- топ « Ана» (сары) Алдыңғы білім «Конвертті сұрақ» әдісі арқылы пысықталып, қорытылады. Әнет баба туралы не білесіз? Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз? Қызығушылықты ояту. Оқушыларға Төле би жайлы бейнемәтін көрсетіледі. https://www.youtube.com/watch?v=rQX2rS2VJZo Оқушылар Төле би өмірі жайлы мәлімет алады. Ой шақыру: «Әйел жақсы болмай, ер оңбайды». Нақыл сөзінің мағынасын қалай түсінесіздер? Оқушылар пікірлері тыңдалып, нақыл сөздің мағынасы ашылады. Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтайды. |
Сәлемдесу, оқушының назарын сабаққа аудару. Алдыңғы білім «Конвертті сұрақ» әдісі арқылы пысықталып, қорытылады. Оқушыларға Төле би жайлы бейнемәтін көрсетіледі. Оқушылар пікірлері тыңдалып, нақыл сөздің мағынасы ашылады. |
ҚБ
|
Шаңырақ макеті, үш түсті ленталар, Кеспе қағазжар «50 әдіс» bilimland Бейнемәтін. https://www.youtube.com/watch?v=rQX2rS2VJZo |
||||||||||||
Сабақтың ортасы
|
Мағынаны тану. 1-тапсырма. Шығарманы сюжеттік мазмұнын түсініп оқи отырып, оқиғалар тізбегін анықта. Т.Ж.«ДЖИГСО» әдісі Төрт адамнан тұратын топта оқушылар шығарма бөліктерін нөмерлер арқылы бөліп алады, алғашқы нұсқа ретінде оқиды , мазмұнын түсініп, оқиғалар тізбегін анықтайды. Дескриптор :
ҚБ Ж/Ж. 2-тапсырма. «Пирамида»әдісі арқылы әдеби шығарманың сюжеттік- композициялық құрылысына талдау,сатылай кешенді талдау жасайды. Тақырыбы мен идеясын анықтайды. Шешімі __________ Шарықтау шегі ________ шиеленісуі _________ Дамуы _______ Баасталуы _____ Көркем шығарманы сатылай-кешенді талдау : Шығарма авторы:____________ Жанр түрі: _________________ Тақырыбы:_________________ Идеясы:_____________________ Шығармадағы кейіпкерлер:________________ Дескриптор :
«Бағдаршам түстері» өзін-өзі бағалауы 3-тапсырма .«Ойлаудың алты қалпағы » әдісі 1 –топ .Қызыл қалпақ – әдеби шығармадан алған әсері Қара қалпақ - шығармаға сыни пікір 2- топ. Сары қалпақ - шығарманың жақсы жақтары Ақ қалпақ - шығармаға өз көзқарасың 3- топ. Жасыл қалпақ- шығарманы шынайы өмірмен байланыстыру. 4- топ.Көк қалпақ - қорытынды ой тұжырым жасау. Дескриптор:
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» топтар арасындағы бірін –бірі бағалау. «Жұлдызымды сіздерге беремін» топтық бағалау. |
Оқушылар шығарманың сюжеттік мазмұнын түсініп оқи отырып, оқиғалар тізбегін анықтайды. «Пирамида»әдісі арқылы әдеби шығарманың сюжеттік- композициялық құрылысына талдау,сатылай кешенді талдау жасайды. Тақырыбы мен идеясын анықтайды. Көркем шығарманы сатылай-кешенді талдау жасайды. «Ойлаудың алты қалпағы » әдісімен талдау жасайды. |
ҚБ Тамаша жауап! Жақсы жауап! Ұсыныс!
ҚБ Тамаша жауап! Жақсы жауап! Ұсыныс! ҚБ Тамаша жауап! Жақсы жауап! Ұсыныс! |
9-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы
www.google.com Кеспе парақтар А4 ф. Кеспе парақтар
www.google.com А4 ф кеспе парақтар. |
||||||||||||
Сабақтың со 3 мин Үйге тапсырма Рефлексия |
Бекіту: «Ой толғаныс» әдісі «Қыз бала – ұлт болашағы» сөзінің төркінін қалай түсінесің? Оқушылардың пікірлері тыңдалып сабақ қорытындыланады. Кейіпкерлерге мінездеме жазып келу БББ кестесі
|
9-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы
Кеспе парақтар А4 ф |
||||||||||||||
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі). |
||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар қу мақсаттарына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына қол жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақтыңбарысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылақтары туралы нені аяқтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
|