Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдрахманова Сауле Аскаровна
    01 Қаңтар 2024
    1038
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    9-сынып қазақ әдебиеті Әйтеке би "Қасқакөл дауы" сабақ жоспары.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    9-сынып қазақ әдебиеті Әйтеке би "Қасқакөл дауы" сабақ жоспары.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    9-сынып қазақ әдебиеті Әйтеке би "Қасқакөл дауы" қысқа мерзімді сабақ жоспары.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім: «Атадан қалған асыл сөз»

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 9

    Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар

    Сабақ тақырыбы

    Әйтеке би "Қасқакөл дауы" оқиғасының тәрбиелік рөлі.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.2.2.1. Автор бейнесінің идеялық –стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар: Автор бейнесін идеялық мазмұнын білу;

    Оқушылардың көпшілігі: Автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөлін түсіну;

    Кейбір оқушылар: Автор стиліне сүйене отырып, қазақ халқының өткен тарихы мен бүгінгі заманын салыстырып талдау.

    Бағалау критерийлері

    • Автор бейнесін идеялық мазмұнын біледі;

    • Автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөлін түсінеді;

    • Автор стиліне сүйене отырып, қазақ халқының өткен тарихы мен бүгінгі заманын салыстырып талдайды.

    Ойлау дағдыларының

    деңгейі

    Түсіну, қолдану

    Тілдік дағдылар

    Оқушылар орындай алады;

    Тапсырмаға байланысты:суреттейді,салыстырады, табады,талдайды

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: автор бейнесі, тақырып, идея, даналық.

    Диалог құруға/ рөлдерді талдауға арналған пайдалы тіркестер:

    Қазақ халқының өткен тарихы мен бүгінгі заманын салыстырып топта талқылайды;

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1.Әйтеке би туралы не білдіңдер?

    2. Қандай игі істерімен ел есінде қалған?

    Құндылықтарды дарыту

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

    Осыған дейін меңгерілген білім

    Әйтеке би "Қасқакөл дауы"

    Жоспар

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    І.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп, назарын сабаққа аудару.

    Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. «Сен білмейсің...» әдісі бойынша оқушылар өздерінің қуаныштарын бөліседі.

    ІІ. Қызығушылығын ояту. Оқушыларға ауызша сұрақ қоямын, оған жылдам жауап беру керек.

    1.Әйтеке би туралы не білдіңдер?

    2. Қандай игі істерімен ел есінде қалған?

    3.«Қасқакөл дауы» – қандай дау?

    4. «Қасқакөл дауы» қандай шешіммен аяқталады?

    5.«Қасқакөл дауының» туындау себебі қандай?

    6. Орманбеттің билер шешіміне көнбеу себебі неде?

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын сынып оқушыларымен бірлесе отырып анықтайды. Сабақ барысында мақсатты нәтижеге жету үшін тапсырмалар бойынша бағалау критерийін жасайды.

    «Сен білмейсің...» әдісі бойынша оқушылар өздерінің қуаныштарын бөліседі.


    Оқушылар өткен сабақтарда алған білімдерін еске түсіреді.


    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын сынып оқушыларымен бірлесе отырып анықтайды.


    ҚБ



    9-сынып қазақ әдебиеті

    Сабақтың ортасы







































    ІІІ. Мағынаны тану

    ЖЖ. 1-тапсырма. Жұптар шығармадан деректер іздестіріп, А3 қағазда «Ақыл картасын» жасайды. Осы деректердің шығарма идеясын ашудағы рөлін көрсетеді.

    • шығармадағы кейіпкерлер бейнесі;

    • шығармада кездесетін жер-су аттары;

    • шығармада жырланатын қазақ халқының мінез ерекшеліктері;

    • шығармада суреттелетін ұлттық құндылықтар т.с.с.

    Дескриптор:

    • деректер табады;

    • деректердің шығарма идеясын ашудағы рөлін талдайды;

    • «Ақыл картасын» дайындайды.

    ҚБ

    2-тапсырма. Топтарға шешендік сөзден үзінділер беріледі. Оқушылар үзінді мазмұнын ашып, үзіндінің композициялық құрылымның дамуына әсерін талдайды.

    «Үш жақты күнделік» кестесі

    Шығармадан үзінді

    Автордың айтпақ ойы

    Композициялық құрылымға әсері

    -Әйел жақсы болса білім иесі батыр туады, жаман болса ер бөксе болса да қатын туады. Әйел жақсы болса ердің басшысы емес пе?! Бұрынғылар осылай демес пе? Қасқа көлді алам деп келіп едім, Ормамбет бермеген соң өліп едім. Жетпіс жасқа келгенде сөзім жерде қалып, мәңгіде тірілмейтін өлік едім, Жеңгей! Мені тірліттіңіз, енді балаңызға бата берейік,— дейді. Көлді ынтымақпен бөлісіп ел ризаласып тарқапты.




    Дескриптор:

    • үзінді мазмұнымен танысады;

    • Автордың айтпақ ойын анықтайды;

    • үзіндінің композициялық құрылымның дамуына әсерін талдайды.

    ҚБ

    3-тапсырма. «Қос жазба» күнделігі

    Шығармадағы автор бейнесін білдіретін үзіндіні тауып, үзіндідегі автор бейнесін талдап, айшықты пікірмен дәлелдеңдер.

    Тапсырманың орындалуына қарай қосымша сұрақтар қоямын.

    Үзінді

    Автор бейнесі



    (Кесте арқылы поэмадан үзіндісін оқиды және автор бейнесін таладап , айшықты дәлелдейді.)

    Дескриптор:

    • Автор бейнесін идеялық мазмұнын біледі;

    • Үзіндіні оқып, талдап,өз пікірін айтып дәлелдейді.

    ҚБ


    4-тапсырма. «Автор мінбері» әдісі. Ортақ тапсырма беріледі, ең құндысын топ басшысы хабарлап автор оқып баяндайды.

    «Қасқакөл дауы» шешендігінде қандай мәселелер көтерілді? Талдаңыздар !

    (Ортақ тапсырма беріледі, жеке-жеке топ ішінде оқып, ең құндысын ұсынады, топ басшы хабарлайды авторы баяндайды)

    Дескриптор:

    • Автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөлін түсінеді;

    • ««Қасқакөл дауы» шешендігінде көтерілген мәселені біледі.

    ҚБ

    Жұптар шығармадан деректер іздестіріп, А3 қағазда «Ақыл картасын» жасайды. Осы деректердің шығарма идеясын ашудағы рөлін көрсетеді.




    Топтарға шешендік сөзден үзінділер беріледі. Оқушылар үзінді мазмұнын ашып, үзіндінің композициялық құрылымның дамуына әсерін талдайды.


















    Шығармадағы автор бейнесін білдіретін үзіндіні тауып, үзіндідегі автор бейнесін талдап, айшықты пікірмен дәлелдеңдер.






    Ортақ тапсырма беріледі, ең құндысын топ басшысы хабарлап автор оқып баяндайды.






    ҚБ























    ҚБ





    ҚБ





    ҚБ

    Әйтеке би "Қасқакөл дауы"

    Сабақтың соңы


    Рефлексия.

    «Таңдау» әдісі. Бес пікір жазылған парақ беріледі.

    1.Мен сабақ қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын.

    2. Мен сабақта көп нәрсені  үйрендім, үйренгенім аз болды.

    3. Мен басқаларды  мұқият,зейінсіз тыңдадым.

    4. Мен талдауларға  жиі, сирек қатыстым.

    5.Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін. Оқушылар өздерінің сабаққа қатысу деңгейі мен  ынтасын білдіретін  сөздердің  астын сызады.


    Қосымша ақпарат

    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

    Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 9 сынып
    01.01.2024
    1038
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдрахманова Сауле Аскаровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации

    Бөлім: «Атадан қалған асыл сөз»

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 9

    Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар

    Сабақ тақырыбы

    Әйтеке би "Қасқакөл дауы" оқиғасының тәрбиелік рөлі.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.2.2.1. Автор бейнесінің идеялық –стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар: Автор бейнесін идеялық мазмұнын білу;

    Оқушылардың көпшілігі: Автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөлін түсіну;

    Кейбір оқушылар: Автор стиліне сүйене отырып, қазақ халқының өткен тарихы мен бүгінгі заманын салыстырып талдау.

    Бағалау критерийлері

    • Автор бейнесін идеялық мазмұнын біледі;

    • Автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөлін түсінеді;

    • Автор стиліне сүйене отырып, қазақ халқының өткен тарихы мен бүгінгі заманын салыстырып талдайды.

    Ойлау дағдыларының

    деңгейі

    Түсіну, қолдану

    Тілдік дағдылар

    Оқушылар орындай алады;

    Тапсырмаға байланысты:суреттейді,салыстырады, табады,талдайды

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: автор бейнесі, тақырып, идея, даналық.

    Диалог құруға/ рөлдерді талдауға арналған пайдалы тіркестер:

    Қазақ халқының өткен тарихы мен бүгінгі заманын салыстырып топта талқылайды;

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1.Әйтеке би туралы не білдіңдер?

    2. Қандай игі істерімен ел есінде қалған?

    Құндылықтарды дарыту

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

    Осыған дейін меңгерілген білім

    Әйтеке би "Қасқакөл дауы"

    Жоспар

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    І.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп, назарын сабаққа аудару.

    Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. «Сен білмейсің...» әдісі бойынша оқушылар өздерінің қуаныштарын бөліседі.

    ІІ. Қызығушылығын ояту. Оқушыларға ауызша сұрақ қоямын, оған жылдам жауап беру керек.

    1.Әйтеке би туралы не білдіңдер?

    2. Қандай игі істерімен ел есінде қалған?

    3.«Қасқакөл дауы» – қандай дау?

    4. «Қасқакөл дауы» қандай шешіммен аяқталады?

    5.«Қасқакөл дауының» туындау себебі қандай?

    6. Орманбеттің билер шешіміне көнбеу себебі неде?

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын сынып оқушыларымен бірлесе отырып анықтайды. Сабақ барысында мақсатты нәтижеге жету үшін тапсырмалар бойынша бағалау критерийін жасайды.

    «Сен білмейсің...» әдісі бойынша оқушылар өздерінің қуаныштарын бөліседі.


    Оқушылар өткен сабақтарда алған білімдерін еске түсіреді.


    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын сынып оқушыларымен бірлесе отырып анықтайды.


    ҚБ



    9-сынып қазақ әдебиеті

    Сабақтың ортасы







































    ІІІ. Мағынаны тану

    ЖЖ. 1-тапсырма. Жұптар шығармадан деректер іздестіріп, А3 қағазда «Ақыл картасын» жасайды. Осы деректердің шығарма идеясын ашудағы рөлін көрсетеді.

    • шығармадағы кейіпкерлер бейнесі;

    • шығармада кездесетін жер-су аттары;

    • шығармада жырланатын қазақ халқының мінез ерекшеліктері;

    • шығармада суреттелетін ұлттық құндылықтар т.с.с.

    Дескриптор:

    • деректер табады;

    • деректердің шығарма идеясын ашудағы рөлін талдайды;

    • «Ақыл картасын» дайындайды.

    ҚБ

    2-тапсырма. Топтарға шешендік сөзден үзінділер беріледі. Оқушылар үзінді мазмұнын ашып, үзіндінің композициялық құрылымның дамуына әсерін талдайды.

    «Үш жақты күнделік» кестесі

    Шығармадан үзінді

    Автордың айтпақ ойы

    Композициялық құрылымға әсері

    -Әйел жақсы болса білім иесі батыр туады, жаман болса ер бөксе болса да қатын туады. Әйел жақсы болса ердің басшысы емес пе?! Бұрынғылар осылай демес пе? Қасқа көлді алам деп келіп едім, Ормамбет бермеген соң өліп едім. Жетпіс жасқа келгенде сөзім жерде қалып, мәңгіде тірілмейтін өлік едім, Жеңгей! Мені тірліттіңіз, енді балаңызға бата берейік,— дейді. Көлді ынтымақпен бөлісіп ел ризаласып тарқапты.




    Дескриптор:

    • үзінді мазмұнымен танысады;

    • Автордың айтпақ ойын анықтайды;

    • үзіндінің композициялық құрылымның дамуына әсерін талдайды.

    ҚБ

    3-тапсырма. «Қос жазба» күнделігі

    Шығармадағы автор бейнесін білдіретін үзіндіні тауып, үзіндідегі автор бейнесін талдап, айшықты пікірмен дәлелдеңдер.

    Тапсырманың орындалуына қарай қосымша сұрақтар қоямын.

    Үзінді

    Автор бейнесі



    (Кесте арқылы поэмадан үзіндісін оқиды және автор бейнесін таладап , айшықты дәлелдейді.)

    Дескриптор:

    • Автор бейнесін идеялық мазмұнын біледі;

    • Үзіндіні оқып, талдап,өз пікірін айтып дәлелдейді.

    ҚБ


    4-тапсырма. «Автор мінбері» әдісі. Ортақ тапсырма беріледі, ең құндысын топ басшысы хабарлап автор оқып баяндайды.

    «Қасқакөл дауы» шешендігінде қандай мәселелер көтерілді? Талдаңыздар !

    (Ортақ тапсырма беріледі, жеке-жеке топ ішінде оқып, ең құндысын ұсынады, топ басшы хабарлайды авторы баяндайды)

    Дескриптор:

    • Автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөлін түсінеді;

    • ««Қасқакөл дауы» шешендігінде көтерілген мәселені біледі.

    ҚБ

    Жұптар шығармадан деректер іздестіріп, А3 қағазда «Ақыл картасын» жасайды. Осы деректердің шығарма идеясын ашудағы рөлін көрсетеді.




    Топтарға шешендік сөзден үзінділер беріледі. Оқушылар үзінді мазмұнын ашып, үзіндінің композициялық құрылымның дамуына әсерін талдайды.


















    Шығармадағы автор бейнесін білдіретін үзіндіні тауып, үзіндідегі автор бейнесін талдап, айшықты пікірмен дәлелдеңдер.






    Ортақ тапсырма беріледі, ең құндысын топ басшысы хабарлап автор оқып баяндайды.






    ҚБ























    ҚБ





    ҚБ





    ҚБ

    Әйтеке би "Қасқакөл дауы"

    Сабақтың соңы


    Рефлексия.

    «Таңдау» әдісі. Бес пікір жазылған парақ беріледі.

    1.Мен сабақ қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын.

    2. Мен сабақта көп нәрсені  үйрендім, үйренгенім аз болды.

    3. Мен басқаларды  мұқият,зейінсіз тыңдадым.

    4. Мен талдауларға  жиі, сирек қатыстым.

    5.Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін. Оқушылар өздерінің сабаққа қатысу деңгейі мен  ынтасын білдіретін  сөздердің  астын сызады.


    Қосымша ақпарат

    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

    Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?