Тілдік мақсаттар
|
Пәнге тән лексика және
терминология аудармалары.
Модельдер, 3D объектілер, моделдеу, примитивтер,
SketchUp редакторы.
Модели, 3D объекты,
моделирование, примитивы, редактор
SketchUp.
Models, 3D objects, modeling,
primitives, SketchUp
editor.
Диалогтар мен жазу үшін
пайдалы сөз
тіркестері:
Жасалған модель … сәйкес
келеді
Мен … негізінде модель
жасадым
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
- Сәлемдесу,
түгендеу
-Шаттық шеңберін
құрып,
«Мадақ» әдісі( оқушылар шеңберде
тұрып, өз бастарына қолдарын қойып, өздерінің жақсы қасиеттерін
айтады және қасындағы көршісінің арқасына қойып, көршісіне мақтау
айтады) арқылы оқушылар ынтымақтастық ақуал
қалыптастырады.
«Есептеу»
әдісін қолданып, екі топқа
бөлемін
Білім алушыларға есептер бар
үлестірме қағаз беріледі. Сол есептерді орындау арқылы топтарға
бөлінеді. Есептердің жауабында 0,1 сандары
шығады.
І
топ: «0»,ІІ
топ: «1»,
«Ия болса дәлелде, жоқ
болса дәлелде» әдісі арқылы сұраққа жауап айтады
және ойларын
дәлелдейді.
Модель дегеніміз - нақты объектіні, процессті
немесе құбылысты ықшам әрі шағын түрде бейнелеп
көрсету. Модельдеу – объектілерді, процесстерді немесе
құбылыстарды зерттеу мақсатында олардың моделін (макетін)
құру.
SketchUp 3D-редакторына
жатады.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Оқушылар өз болжамдарын айтып,
талқылау жүргізеді
|
Формативті
бағалау
|
Тақырыптық
суреттер
|
Жаңа
сабақ
|
Слайд материалдарымен
танытыру
1-тапсырма
Жаңа тақырыпты түсіндіру
барысында Quiver бағдарламасымен оқушыларға суреттер таратылады
оқушылар сол берілген суретті бояп смартфонмен сканер жасап,
суретті
жандандырамыз.
SketchUp редакторымен жұмыс.
Бейнежазбаны көру арқылы түсіндіріп
өтемін.
1-тапсырма. Тж. «Ойлаң,
топтас, бөліс» әдісі арқылы әр топқа жаңа тақырып бойынша
талқылауға беріледі . Сол берілген мәтінді оқиды және топпен
талқылап,сұрақтарға жауап
береді.
Екі топқа сұрақ жазылған
кеспелер беріледі.
«0»
тобына
Примитивтер дегеніміз
не?
Графикалық примитив
дегеніміз -векторлық суреттерді құрайтын
ең кіші графикалық
объектер.
Мысалға: түзулер және
бағыттауыш тілшелер; тіктөртбұрыштар; шеңберлер, эллипстар,
доғалар, сегменттер және секторлар; кисықтар; біріктіруші түзулер
және т.б.
3D-моделдің құрама
бөліктері
«1»
тобына
Қандай 3D примитивтерді
білесіз және оларды
атаңыз?
Төбе - бұл үшөлшемді жүйедегі X, Y, Z
координатасы бар
нүкте
Қыр, немесе қабырға
– дегеніміз екі төбені қосатын
кесінді. Үшөлшемді графикада қырды
полигондардың
шектеуші деп
атайды.
Текстура
– дегеніміз үшөлшемді фигураның бетін
қаптайтын сурет.
Полигон
– дегеніміз үшөлшемді фигураны
құрайтын жазық көпбұрыштардың
жиыны.
Компьютермен
жүмыс.
Фигуралардың
модельдерін 3D-редакторына
SketchUp бағдарламасында
құрастыру.
Дескриптор
-
Құрал-саймандардың қызметін
біледі
-
Құрал-саймандарды қолдана
алады
-
Дұрыс 3D
примитивтерді құра
алады
Сергіту сәті: «Фигураларды
бейнеле» деп сергіту жаттығуын жасайды.
Қасындағы көршісімен Қайшы, сызық, шеңбер, төртбұрыш сәйкес
әркеттер орындайды.
|
Оқушылар слайд материалдарымен
танысады
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс
жасайды
Оқушылар бір-біріне қосымша
сұрақтар, қойып, бір-бірін
толықтырады.
Оқушыларға мына сұраққа жауап
беруін сұраңыз: Қандай 3д редакторларды білесіз? Сұраққа жауап
жазу
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық
мәтін
Үлестірмелі
қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
ҚБ
парағы
|
Қорытынды
|
«Микрафон» әдісі арқылы бүгінгі сабақты
қорытындылайды.
- 3д редакторының құралдары
деп нені айтамыз;
-
Графикалық
примитив құралдарын
ата;
Кері
байланыс «Чемодан және
еттартқыш» әдісі «нені білдім? стикерге
пікір жазып, чемоданға салады, нені үйрендім? стикерге пікір жазып,
еттартқышға салады»
Оқушылардың жаңа сабақты
қандай деңгейде меңгергені туралы кері байланыс
жасаймын.
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|