Материалдар / № 11 С.Елубайдың «Жалған дүние» романындағы кейіпкерлер бейнесі.docx11-сынып.ҚГБ

№ 11 С.Елубайдың «Жалған дүние» романындағы кейіпкерлер бейнесі.docx11-сынып.ҚГБ

Материал туралы қысқаша түсінік
11.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; 11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2024
25
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Сынып: 11

Бөлім: Пайым мен парасат

Пәні: қазақ әдебиеті

Қатысқаны: Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы

С.Елубайдың «Жалған дүние» романындағы кейіпкерлер бейнесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету;

11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау.

Сабақтың мақсаты

С.Елубайдың «Жалған дүние» романындағы кейіпкерлер жүйесін талдау, автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау.

Бағалау

критерийлері

  • Кейіпкер портретін жан-жақты аша алады;

  • Тарихи шындықты жеткізудегі автор шеберлігін цитаталар келтіру арқылы жан-жақты аша алады;

  • Автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланыстыра талдайды.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, талдау

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы

Алдыңғы білім

С.Елубайдың «Жалған дүние» романы

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


І. Ұйымдастыру кезеңі:

  • Оқушылармен амандасу. Назарын сабаққа аудару.


Қызығушылықты ояту кезеңі. «Ашық микрофон» әдісімен оқушылар берілген сауалдарға байланысты өз пікірлерін білдіреді.

1. «Ақ боз үй» трилогиясы қандай кітаптардан тұрады?

2. Роман желісі бойынша «Ашаршылық» ненің себебінен болған?

3. «Бұл жарық дүниеде сондай сұрқия заманның табанында иленіп, тозағында қақталған жанның бірі Хансұлу...» Үзіндіде автор «Сұрқия заман» деп қай кезеңді меңзеп тұр?

4. «Бірақ сұм тағдыр бұған жанашырдан қалған жалғыз әжесін де қимайды. 1937 жылы НКВД әжесін «Кеңес үкіметіне тіл тигіздің» деп, апарып абақтыға жабады...», «Жалған дүние» романындағы бұл үзіндіде қандай мәселе көтерілген?

5.Романның ерекшелігі неде? Шығармада қазақ халқы тарихының қай кезеңі баяндалады?

6. Романда қандай жайттар аяныш сезімін туғызады?

7. Роман кейіпкерлерінің тағдыры қалай суреттелген?

«Байланыс тізбегі» әдісімен төмендегі сызбадағы байланысты ашып түсіндіріңдер.

Shape2 Shape1

ТАҒДЫР

ХАЛЫҚ







Shape3

ТАРИХ









Оқушылар сабақтың мақсаты айқандап, бағалау критерийлері, күтілетін нәтиже түсіндіріледі.

Оқушылармен амандасу. Назарын сабаққа аудару.

«Ашық микрофон» әдісімен оқушылар берілген сауалдарға байланысты өз пікірлерін білдіреді.




«Байланыс тізбегі» әдісімен төмендегі сызбадағы байланысты ашып түсіндіріңдер.


Оқушылар сабақтың мақсаты айқандап, бағалау критерийлері, күтілетін нәтиже түсіндіріледі.







Қалыптастырушы бағалау

-керемет жауап!












Қалыптастырушы бағалау

-керемет жауап!


11-сынып қазақ әдебиеті

Сабақтың ортасы






















Мағынаны тану. Оқушылар образ туралы білімдерін дамытады.

С. Елубай

Біз бүгін сабағымызда реалистік образ туралы қарастыратын боламыз.

Shape4

Ждақай



Shape5

Едіге



1-тапсырма. Кейіпкерлерді типтік бейнесіне қарай жіктеңіз.

Shape7 Shape6

Shape10 Shape9 Shape8

Дескриптор:

  • Кейіпкерлерді типтік бейнесіне қарай жіктейді;

  • Кейіпкердің күрескерлігін анықтайды;

  • Кейіпкердің рухының мықтылығын анықтайды;

  • Рухани әлсіздігін анықтайды;

  • Адамгершілік қасиетін анықтайды;

  • Болашаққа жаршы болған кейіпкерді анықтайды;

  • Ойын дәлелдейді.

ҚБ

2-тапсырма. Кейіпкерлердің іс-әрекеті көрсетілген үзінділер арқылы өмір шындығын анықтаңыз.

Дескриптор:

  • Кейіпкерлердің іс-әрекетін талдайды;

  • үзінділер арқылы өмір шындығын анықтайды;

  • өз көзқарасын білдіреді.

ҚБ

3-тапсырма. Едіге ойы мен автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын анықтаңыз.

Дескриптор:

  • Едіге ойы мен автор бейнесін салыстыра талдап жазады;

  • шығарманың негізгі идеясымен байланысын анықтайды;

  • Өзіндік баға береді.

ҚБ

Оқушылар образ туралы білімдерін дамытады.








Автор пікірін тыңдайды.







Біз бүгін сабағымызда реалистік образ туралы қарастыратын боламыз.










Кейіпкерлерді типтік бейнесіне қарай жіктеңіз.



Кейіпкерлерді типтік бейнесіне қарай жіктейді;

Кейіпкердің күрескерлігін анықтайды;

Кейіпкердің рухының мықтылығын анықтайды;

Рухани әлсіздігін анықтайды;

Адамгершілік қасиетін анықтайды;

Болашаққа жаршы болған кейіпкерді анықтайды;

Ойын дәлелдейді.






Кейіпкерлердің іс-әрекеті көрсетілген үзінділер арқылы өмір шындығын анықтаңыз























Едіге ойы мен автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын анықтаңыз.






















































Қалыптастырушы бағалау

-керемет жауап!

























Қалыптастырушы бағалау

-керемет жауап!
















Қалыптастырушы бағалау

-керемет жауап!






С.Елубайдың «Жалған дүние» романы




Сабақтың соңы

Кері байлыныс. «Төрт сөйлем» стратегиясы

1.Пікір

2.Дәлел

3.Мысал

4.Қорытынды

ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен бағалайды.

Оқушылар «Төрт сөйлем» стратегиясы арқылы сабақты қорытындылайды.


ҚБ




Рефлексия

5 минут

Кері байланыс.

Сабақта не қиын болды? Не оңай болды?

Оқушылар стикерге пікір жазып қалдырады.

Мен үшін маңызды бір ақпарат...

Қиындық тудырған тапсырма не сұрақ...

Мен үйрендім не білдім...




Үйге тапсырма:

«Шығармадағы автор бейнесі» жазба жұмысы.



Сабақ бойынша рефлексия

1. Оқушылардың барлығы оқу мақсатына жетті ме? Жетпесе, неліктен?

2. Қолданылған дифференциация сабақтың мақсатына жетуге қалай ықпал етті?

3. Сабақ кезеңдері уақытқа сай жүзеге асты ма?

4. Сабақ жоспарында қандай ауытқулар болды? Неліктен?

5. Сабақты жақсартуда не ықпал етер еді (оқыту мен оқу туралы ойланыңыз)?






















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ