Бөлім: Қазақтың
Қанышы
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сынып:
10
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ
тақырыбы
|
Зобалаң
жылдар
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
10.2.1.1 әдеби
шығарманың композициялық ерекшеліктерін
талдау.
|
Сабақ мақсаттары
|
«Қаныш Сәтбаев»
роман-эссесінің композициялық ерекшеліктерін
талдау, мазмұнын терең
түсіну.
|
Бағалау
критерийлері
|
|
Ойлау
дағдыларының деңгейі
|
Қолдану,
талдау
|
Құндылықтарға
баулу
|
Тарихтың, мәдениет
пен тілдің біртұтастығы
(6-құндылық)
|
Тілдік
мақсат
|
Пән
лексикасы және терминология
Авторлық идея, өмір шындығы,
композиция
Мәтін талдау барысында
қолданылатын тіркестер:
Менің
ойымша...;
Салыстыра
қарғанда...;
Өмірмен байланыстыратын
болсам...;
Бұл оймен
келісемін/ келіспеймін,
себебі...
|
Алдыңғы
білім
|
«Қаныш Сәтбаев»
роман-эссесі
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру:
Оқушылар шеңберге
тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек
айтады.
Қызығушылықты
ояту. «Байланыс тізбегі» әдісімен
төмендегі сызбадағы байланысты ашып
түсіндіріңдер.
Тұлға
Ғылым
Тарих
Сабақтың тақырыбы, оқу
мақсаты, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері
таныстырылады.
|
Оқушылар шеңберге тұрып,
бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек
айтады.
«Байланыс тізбегі»
әдісімен төмендегі сызбадағы байланысты ашып
түсіндіреді.
|
Өзара
бағалау. «Комментарий жасау»
әдісі
|
10-сынып «Қазақ
әдебиеті» оқулығы
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны тану.
1-тапсырма. Сұрақтарға жауап
беріңдер.
2-тапсырма.
«Қаныш Сәтбаев» роман-эссесі бойынша
«Маңыздылық кестесін»
толтырыңдар.
Маңызды
оқиғалар
|
Кейіпкердің
бейнесі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескрипторлар:
-
Қаныш Сәтбаев өмір
жолына байланысты сұрақтарға жауап
береді;
-
«Қаныш Сәтбаев»
роман-эссесі бойынша «Маңыздылық кестесін»
толтырады;
-
Маңызды оқиғаларды
жазады;
-
Сол оқиғалардағы
кейіпкер бейнесін талдайды;
-
Ойларын
дәлелдейді.
ҚБ
2-тапсырма.
А) Астарлы
мағынада берілген ойдың мағынасын
ашыңыз:
-
Жомарт табиғаттың
сезімтал балаға әсері
өзгеше...
-
Қанаты қатайған
қыран бүркіттің болат тұяқ балапанына
ұқсап...
-
Үзіндідегі
антонимдерді анықтаңыз.
Дескриптор:
-
Астарлы мағынада
берілген ойдың мағынасын
ашады;
-
Берілген ойды
кейіпкер бейнесімен
байланыстырады;
-
Үзіндідегі
антонимдерді анықтайды.
ҚБ
Бекіту. «Төрт сөйлем» тәсілі бойынша Қаныш Сәтбаев»
роман-эссесінің негізгі идеясын түйіндеп
жаз.
1.
Пікір. Туындаған өзіндік пікіріңді бір сөйлеммен
келтір.
2.
Дәлел. Келтірілген өзіндік пікірді тағы бір сөйлеммен
дәлелде.
3.
Мысал. Енді өзіндік пікірді тағы да бір негіздеп кетуің үшін бір
сөйлеммен мысал келтір. Мысалды өмірден алуың
қажет.
4.
Қорытынды. Өзіндік пікірді тағы да бір
рет пысықтап, қорытынды шешімді бір сөйлеммен
келтір.
|
Оқушылар шығарма
мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
береді.
«Қаныш Сәтбаев»
роман-эссесі бойынша «Маңыздылық кестесін»
толтырады.
Үзінді бойынша
астарлы мағынада берілген ойдың мағынасын
ашады;
Берілген ойды
кейіпкер бейнесімен
байланыстырады;
Үзіндідегі
антонимдерді анықтайды.
Төрт сөйлем» тәсілі
бойынша Қаныш Сәтбаев» роман-эссесінің негізгі идеясын түйіндеп
жазады.
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
«Қаныш Сәтбаев»
роман-эссесі
|
Сабақтың
соңы
|
Кері байланыс.
«3-2-1» әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтағы
3-маңызды ақпаратты айтады, 2-ұсыныс білдіреді, 1-сұрақ
қояды.
|
|
Саралау –
оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті
жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
|
|
|
Сабақ бойынша рефлексия
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз.
Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|
Жалпы баға
Сабақтың
жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да,
оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете
алады (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе
жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім,
келесі сабақтарда неге көңіл бөлу
қажет?
|