Материалдар / № 12 Ы. Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады». Өмірді өзгерткен кеңес.docx

№ 12 Ы. Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады». Өмірді өзгерткен кеңес.docx

Материал туралы қысқаша түсінік
5.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау; 5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.2.3.1.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2024
43
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім: Тәрбиенің қайнар бұлағы

Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 5

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ы. Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады». Өмірді өзгерткен кеңес

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.2.3.1.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: «Дүние қалай етсең табылады» әңгімесінің жанрына анықтау,

әңгімедегі кейіпкерлерді, шығармадағы тілдік құралдарды анықтау.

Көпшілігі: Әдеби шығарманың сюжеттік дамуын сипаттау, әңгімедегі кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтау;

Кейбір оқушылар: Шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау, шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; әңгімедегі тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.

Бағалау критерийі

  • Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды;

  • Әңгімедегі кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образына талдау жасайды;

  • Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтайды.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, талдау

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)

Тілдік мақсаттар

Оқушылар :

–          Шығарманы өз мәнеріне келтіре оқу, талдау шеберлігін арттыру.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Фабрик, франк, фабрика, приказчик, купец Түсіндірме сөздер: әйдік, реуішті, жұртым Ишара: қайыршылық сұрау, терең ойға қалу, бір орында қатып қалу.

Пәнаралық байланыс

Әдебиет, тарих

Алдыңғы білім

Ы. Алтынсарин әңгімелері

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



3 минут

І. Ұйымдастыру кезеңі.

*Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа назарларын аудару.

*Сыныпта жағымды көңіл күй қалыптастыру.

*Топқа бөлу. Топ ережесімен таныстыру

Сыныпты түрлі түсті стикерлер арқылы топқа бөлу

Қызығушылықты ояту.

Picture 1 Picture 2 Picture 3

Жетекші сұрақтар қойылады:

- Суреттен не байқадыңдар?

- Бұл қандай адам? Оның бойында қандай жақсы қасиет бар деп ойлайсыз?

- Бүгінгі сабақтың тақырыбы не жайлы? Болжаңыз.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

*Сәлемдеседі, оқу құралдарын даярлап, мұғалімге назарын аударады. *Психологиялық дайындық:

Әрбір адам – Туысым, достым, жұрағат.

Әрбір сабақ – Үйрену, ұғу, ұлағат.

Әрбір ісің – Тірлік, тірек, адамдық.

Әрбір сөзің – шындық, бірлік, адалдық.




Сабақ тақырыбын болжайды.

ҚБ «Жүрек»



Оқулық


Сабақтың ортасы






















10 минут











10 минут













3 минут

Мағынаны тану.

Ой шақыру. ТЖ.

Shape1

Shape2

Shape3 Shape4

Еңбек



Shape5 Shape6

Shape7



Талқылау. Топтар ортаға шығып, жұмыстарын қорғайды.

-Еңбек дегеніміз не?

-Еңбек етуге ерінген адам қандай болады?

-Еңбек етсең, бай боласың дегенді қалай түсінесіңдер?

Дескриптор:

  • Сұраққа жауап береді;

  • Топтастыру жасайды;

  • Өз ойларын дәлелдейді.

ҚБ

Тапсырма. «Мозайка» әдісімен топтарға мәтін бөліктері беріледі. 1-қадам. Топтар өздеріне берілеген үзіндімен танысады.

2-қадам. Топтан бір адам шығып, сағат тілімен келесі топқа барады.

3-қадам. Әр топтан шыққан өкілдер өз топтарына қайта оралады.

Осылай оқушылар әңгіме мазмұнын түгел меңгереді.

Дескриптор:

  • Топтар өздеріне берілеген үзіндімен танысады;

  • Шығарма мазмұнын толық меңгереді.


Сөзмаржан

Өксіген - шөлдеген мағынасында.

Қынарда - жағасында, маңында.

Жай - орын, қоныс.

Жанабында - жаныңда, маңында.

Франк - Француз ақшасы

Топтық жұмыс. «Стоп-кадр» әдісі.

1-топ. Жоспарлау. Тыңдаған, оқыған әңгіме желісі бойынша қысқа (жай) жоспар құрыңыз. Әңгіменің көтерген тақырыбы мен автордың айтпақ болған идеясын анықтап, постерге түсіріңіз. 

2-топ. Оқулықтан Білу, Түсіну деңгейі бойынша стикерлерге сұрақтар жазып, «Өкіл әдісі» арқылы келесі топтарға қояды. 

1-топқа: 1.  Әңгімедегі кейіпкерлер кімдер? 2. Әңгімедегі қай елдің білімді адамы туралы баяндалады? 

2 топқа: 4. Антон деген кім? 5. Антонның қайыр тілеу себебі неде?   

3-топ. Тапсырма: Берілген кестені жұптаса отырып, таңдаған кейіпкеріңізді талдаңыз. 


«Шеңбер» ойыны.

Қайыршы Антонға бейтаныс кісінің ақылы қалай әсер етті?

Антон қандай қорытынды шығарды?

Антон сияқты сенің бірге оқыған досың тіленшілік қылып тұрса не істер едің?

Болашақтакімболамдепармандайсың?
Бұл әңгіменің басты тақырыбы не жайында баяндалған екен?

Ыбырай аталарыңның еңбек тақырыбына жазған тағы қандай әңгімелерін білесіңдер?


Дескриптор:

  • Сұрақтарға жауап береді;

  • Әдеби шығарманы түсінеді;

  • Әдеби шығарманының тақырыбы мен идеясын анықтайды.

Оқушылар сұраққа жауап беру арқылы ой тұжырымдайды.



















Тапсырманы топпен орындайды.



Балалардың болжам жауаптары тыңдалады да шынайы жауаппен сәйкестендіріледі.         Жоспар: 1. Француз жұртының  білімді  адам/ң сөзі: Бейтаныс адамның  сөзі:Антонның ойланып, шешім қабылдауыАнтонның зор байлықтың иесі болуы/Брюссель қаласында білімді адам мен Антонның кездесуі 

Тақырыбы – еңбек 

Идеясы – ешқашанда ерінбеу, жалқаулықтан аулақ болу.     Оқушылар стикердегі сұрақтарға жауап береді.     























ҚБ «Жүрек»













ҚБ


















ҚБ



«Дүние қалай етсең табылады» әңгімесі

Сабақтың соңы


2 минут

Рефлексия.






Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын?

Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау






Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма?

Барлық оқушылар ОМ жетті ме?

Егер жоқ болса, неге?

Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме?

Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге?








Жалпы бағалау

Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:


2:


Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:


2:


Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ