Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Қызығушылықты
ояту.
«Галереяда ой шарлау»
стратегиясы арқылы қабырғада ілінген
тұжырымды оқып, ой қорытып, сабақтың мақсатын
анықтайды.
Ф.
Оңғарсынова:
Махамбет!
Махамбет…
Білмеймін, жел ме, сел
ме,
Жырда онымен бір тұлға
теңдесер ме?
Әділетсіз дүниенің
қабырғасын
Махамбетше сөгер жан кездесер
ме?
Махамбет – телегей теңіздей
түпсіз жырау. Жырау болу үшін ол өзіне дейінгі ақын-жыраулардың
өлеңін жатқа білетін, өз жанынан өлең шығаратын суырып салма арқалы
ақын, ел басына күн туғанда ақыл айтар абыз, қара қылды қақ жарып
турасын айтар әділ би, от ауызды, орақ тілді шешен, ел үшін еңбек
етіп, қол бастаған айтулы батыр болуы керек болса, Махамбеттің
басында осы қасиеттердің бәрі бар. Ол сонымен бірге жорық жаршысы,
ақ алмастай өткір жырларымен халықтың рухын көтеріп, күреске
бастаушы, дәулескер күйші-композитор, ән де
шығарған.
Дегенмен де Махамбет
поэзиясының құдіретті болу себебін жеке басынан, төңірегінен, өзі
өмір сүрген дәуірден ғана емес, одан әріден іздеген абзал, өйткені
ол ғасырда бір келетін қайталанбас
тұлға.
М.Әуезов: «... өнер
атаулының барлығында қай елде, қай түрде туса да, сол ортасының
шартынан өз топырағының қалпынан
туады».
Сабақтың мақсатын анықтайды.
Сабақтың тақырыбы мен бағалау критерийлрі
таныстырылады.
|
Оқушылар «Галереяда ой шарлау»
стратегиясы арқылы қабырғада ілінген
тұжырымды оқып, ой қорытып, сабақтың мақсатын
анықтайды.
|
ҚБ «Күн мен
бұлт»
|
https://bilim-all.kz/olen/1592-Men---men-edim-men-edim-
http://bilim-lend.kz/olen/1592-Махамбеттің
Баймағамбет сұлтанға
айтқаны
http://bilim-all.kz/olen/1624-Men
«
Мен, мен, мен едім»
өлеңі
|