Материалдар / № 16 Ш.Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі».docx

№ 16 Ш.Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі».docx

Материал туралы қысқаша түсінік
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау; 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2024
38
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім тақырыбы: Тарихи шындық пен көркемдік шешім

Мектеп: № 47 Пәні: қазақ әдебиеті

Сабақ

Мұғалім: Байырова Ж. Р.

Сынып: 9

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ш.Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

Сабақ мақсаты

Оқушылардың бәрі: үзінді мазмұнын түсінеді, шығармадағы автор бейнесін анықтайды;

Оқушылардың көбі: үзінді мазмұнын тақырыптық бөліктерге бөледі, автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасайды, мазмұндық, ақпараттық талдау жасайды;

Оқушылардың кейбірі: сюжеттік-композициялық талдау жасайды, автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасап, баға береді.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басы



Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал.

Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады

Қызығушылықты ояту.

Кластер әдісі

Сынып шағын топтарда жұмыс істейді. «Күнделік дегеніміз не?» сұрағын талқылайды және тақырыптық таныстырылым дайындайды.

  • Күнделік дегеніміз не? Оның мақсаты қандай?

  • Күнделік не үшін керек? Оның қандай түрлерін білесіз?

  • Қалай ойлайсыз, күнделік жазудың қандай артықшылығы мен пайдасы бар?

  • Сіз қандай тұлғалардың күнделігі туралы естідіңіз/оқыдыңыз/таныссыз? т.б.

Оқушылар назары сабаққа аударылады.









ҚБ «Күнделік»












Кластер



Сабақтың

ортасы













Мағынаны тану.

«Стикердегі жазбалар» әдісі

Сыныпқа «Ш.Уәлихановтың «Ыстықкөл күнделігінен» оқуға үзінді ұсынылады.

1-тапсырма.

Мәтінді оқыңыз, мәтін мазмұны бойынша

3-4 оқиғаны/әрекетті стикерлерге жеке-жеке жазыңыз.

Дескриптор:

  • Мәтінді оқиды;

  • 3-4 оқиғаны/әрекетті стикерлерге жеке-жеке жазады.

2-тапсырма.

Топтасып, оқиғаларды рет-ретімен орналастырыңыз және мәтінді мағыналық топтарға бөліңіз (әр бөлікке жеке-жеке атау беруге болады). Жұмыс қорытындысын сыныпқа таныстырыңыз.

  • Оқиғалардың/әрекеттердің реті сақталған ба?

  • Не себепті оқиғалардың реті бұзылды деп есептейсіз? Реті қалай болуы керек?

  • Оқиғаларды қандай мағыналық топтарға бөлдіңіздер?Қандай атау бердіңіздер?

  • Қандай жаңа ақпаратпен таныстыңыз?

  • Мәтін бойынша қандай сұрағыңыз бар? т.б.

Дескриптор:

  • оқиғаларды рет-ретімен орналастырады;

  • мәтінді мағыналық топтарға бөледі;

  • мәтін бойынша сұрақ қояды.

«Еркін микрофон»

Оқушылар өз ой қорытындысын шығарады.

Қалыптастырушы бағалау: өзара кері байланыс




Жеке жұмыс











Топтық тапсырма орындайды.















Оқушылар өз ой қорытындысын шығарады.









ҚБ «Күнделік»















ҚБ «Күнделік»




Ш.Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі» үзінді





Сабақтың

соңы


Кластер әдісі

Сынып сабақтың басындағы кластер жұмысына қайта оралады, кластерді толықтырумен айналысады.

Тапсырма:

«Күнделік дегеніміз не?» сұрағына берген жауаптарыңызды одан әрі толықтырыңыз.

  • Күнделікке қатысты біліміңізді қалай толықтырдыңыз?

  • Қандай жаңа ақпаратпен таныстыңыз?

  • Сізде қандай сұрақ туындады? т.б.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ