Сабақтың
басы
|
1. Ұйымдастыру
кезеңі. Сәлемдесу, назарын сабаққа
аудару.
2. Психологиялық ахуал. «Ең
зейінді». Оқушылар бірінің артына бірі
сапқа тұрады. Басында тұрған оқушы артына қарап оқушылардың тұру
ретімен есте сақтайды да, дауыстап аттарын айтып шығады. Қателескен
жерінен тоқтатылады да, соңына барып тұрады. Келесі оқушы да дәл
осылай айтып шығады. Арасында оқушылар орындарын ауыстырып отырады.
Кім сыныпты түгел жаңылыспай тұрған орындарының ретімен айтып
шықса, сол «ең зейінді оқушы» атын
иеленеді.
3.Қызығушылықты
ояту. «Ақпаратты іріктеп,
тұжырымдау» әдісі
Сынып оқушылары
«Youtube 03.05.13 Шәкәрім Құдайбердіұлы»
бейнежазбасын (https://www.youtube.com/watch?v=dkgtiWUyOtU)
көріп, «Ақпаратты іріктеп, тұжырымдау» әдісі
бойынша тың ақпараттарды дәптерлеріне жазып отырады. Екі минут
бейнежазба көргеннен кейін «Шәкәрім бойына
рухани құндылықты кімнен сіңірген?»тақырыбында ой бөлісіп,
бейнежазба бойынша пікір алмасады.Талдау аяқталған соң
мұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсатын сынып оқушыларымен бірлесе
отырып анықтайды. Сабақ барысында мақсатты нәтижеге жету үшін
тапсырмалар бойынша бағалау критерийін
жасайды.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтау.
|
Сәлемдесу, назарын сабаққа
аудару. Жағымды психологиялық әдіс.
Екі минут бейнежазба көргеннен
кейін «Шәкәрім бойына рухани құндылықты кімнен
сіңірген?»тақырыбында ой бөлісіп, бейнежазба бойынша пікір
алмасады.
|
Тамаша
жауап!
Жақсы жауап!
Төмен
жауап
|
Youtube 03.05.13 Шәкәрім Құдайбердіұлы
https://www.youtube.com/watch?v=dkgtiWUyOtU
|
Сабақтың
ортасы
|
3. Мағынаны тану.
1-тапсырма. Сұрақ:
1.Ақыл деген
не?
2.Ыстық қайрат дегенді қалай
түсінесің? Жылы жүректі адам деп кімді
айтасың?
Абай мен Шәкәрім өлеңдерін
тыңдату
Абай «Әсемпаз болма
әрнеге»,
Шәкәрім «Адамдық
борышың»
-Екі ақын өлеңіндегі негізгі
ой қандай?
– Осы ойды айтуға ақындарға не
түрткі болды?
-Ортақ ойды беретін сөз
тіркесімдерінен мысал келтірейік
-Адам бойындағы жақсы
қасиеттер туралы Абай не айтады? Шәкәрім осы ойды қалай
өрбітеді?
Кел, жастар, біз түрлі жол
табалық, Арам, айла, зорлықсыз
мал табалық Өшпес өмір, таусылмас
мал берерлік, Бір білімді данышпан
жан табалық... Жүз айтқанмен, өзгенің
бәрі надан, Жалынарлық Абайға,
жүр, барарлық. Ол өлеңде жастарға өшпес өмір, таусылмас мал
берелік бір білімді данышпан табалық дей отырып, өлеңде нағыз
ғалым, данышпан Абай екенін
айтады.
Дескриптор:
ҚБ
2-тапсырма.
Шәкәрім
мен Абай ұстанымындағы ұқсастық пен айырмашылықты Венн диаграммасы
арқылы көрсетіңдер.
Дескриптор:
ҚБ
3-тапсырма. «Дөңгелек
үстел» стратегиясы
Автордың көркемдегіш
құралдарды қолдану ерекшелігі туралы сіздің пікіріңіз
қандай?
Көркемдегіш
құралдар
|
Шығармадан
мысал
|
Пікір
|
эпитет
|
|
|
теңеу
|
|
|
метафора
|
|
|
Риторикалық
сұрау
|
|
|
Дескриптор:
ҚБ
3-тапсырма. «Төрт сөйлем» тәсілімен
қорытындылайды.
1. Пікір:
Шығарманың көркемдік ерекшелігіне байланысты пікір
білдіреді.
2. Дәлел:
Өз
пікірін 1-2 сөйлеммен дәлелдейді.
3. Мысал:
Өз ойын
шығармадағы автор қолданған көркемдегіш құралдармен, зерттеушілер
пікірімен байланыстырып, дәлелді мысалдар
келтіреді.
4.
Қорытынды: Тақырып бойынша топтың
қорытынды тұжырымын айтады.
Қабілеті жоғары оқушылар
«топ спикері» болып, өздерінің көшбасшылық, зерттеушілік
қабілеттерін арттырады.
|
Шәкәрім мен Абай өлеңдерін
тыңдап, ой түйіндейді;
Өлеңдер мазмұны бойынша ой
қорытындылайды.
Шәкәрім мен Абай ұстанымындағы
ұқсастық пен айырмашылықты Венн диаграммасы арқылы
көрсетіңдер.
Көркемдегіш құралдарға
шығармадан мысал келтіреді;
Өзіндік пікір
білдіреді.
Бүгінгі тақырыпты «Төрт
сөйлем» тәсілімен қорытындылайды.
Тақырып бойынша топтың
қорытынды тұжырымын айтады.
|
Тамаша
жауап!
Жақсы жауап!
Төмен
жауап
Тамаша
жауап!
Жақсы жауап!
Төмен
жауап
Тамаша
жауап!
Жақсы жауап!
Төмен
жауап
|
«Жастарға» өлеңі, үлестірме
қағаздар,
http://mp3prima.net/mp3poisk/%D0%AF%D1%81%D1%81%D0%B0%D1%83%D0
Яссауи тобы «Бұл ән бұрынғы
әннен өзгерек..»
Бұл ән бұрынғы әннен
өзгерек...
http://www.kazmuz.kz/index.php?id=6203&lang=rus
|